چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 15 مرداد 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 دی 1396 ایثار 30 بهمن 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 مرداد 1396 ایثار 2 مرداد 1396 ایثار 3 مرداد 1396 ایثار 4 مرداد 1396 ایثار 5 مرداد 1396 ایثار 6 مرداد 1396 ایثار 7 مرداد 1396 ایثار 8 مرداد 1396 ایثار 9 مرداد 1396 ایثار 10 مرداد 1396 ایثار 11 مرداد 1396 ایثار 12 مرداد 1396 ایثار 13 مرداد 1396 ایثار 14 مرداد 1396 ایثار 15 مرداد 1396 ایثار 16 مرداد 1396 ایثار 17 مرداد 1396 ایثار 18 مرداد 1396 ایثار 19 مرداد 1396 ایثار 20 مرداد 1396 ایثار 21 مرداد 1396 ایثار 22 مرداد 1396 ایثار 23 مرداد 1396 ایثار 24 مرداد 1396 ایثار 25 مرداد 1396 ایثار 26 مرداد 1396 ایثار 27 مرداد 1396 ایثار 28 مرداد 1396 ایثار 29 مرداد 1396 ایثار 30 مرداد 1396 ایثار 31 مرداد 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۳    
شهید عباس بابایی ، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۶    
شهید عباس بابایی، بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت عمل به وصیت نامه های شهدا، آنها را نقشه راه ملت انقلابی خواند و تصریح کرد: مهمترین توصیه شهدا، پیروی از خط امام (ره) و مقام معظم رهبری ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۲    
برگزاری نخستین یادواره شهید "آیت الله شیخ بهاء الدین محمدی عراقی" و شهدای ترور در کرمانشاه مردادماه 96
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۸    
مسؤول امور ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مراسم تجلیل و تکریم از آزادگان را روز پنج شنبه 26 مردادماه در سالن حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مورد مطالباتی از قبل آزادگان نداریم، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری جشن سالروز ورود آزادگان به کشور اندیشیده شده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۸    
امیر سرتیپ دوم حسین خلیلی تأکید کرد: با حضور در مراسم گرامیداشت شهدا، با آن ها تجدید میثاق می کنیم و پیمان می بندیم که همواره در مسیر ایشان گام برداریم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۹    
محمد بابایی گفت: عباس تا پایان حیات مبارکش بیشتر در جبهه ها حضور فعالی داشت و هر لحظه انتظار این را داشتیم که خبر شهادتش را بشنویم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه ای تمام عیار برای نظام اسلامی است و این فرهنگ گره گشای بسیاری از امور است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۲:۳۳    
خلیل آباد- مرحومه لیلا عبیدی مادر بزرگوار روحانی شهید سید مهدی رضازاده در سن 84 سالگی بعد از سالها تحمل درد و فراق به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: آزادگان، اسوه های صبر و استقامت به عنوان الگویی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند که ارزشهای انقلاب اسلامی را در اسارت دشمن حفظ کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۵    
به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) در مراسمی با حضور راهی مدیرکل، محمدی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و حجت الاسلام محمدی پور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و جمعی از ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۶    
استاندار البرز با اشاره به رتبه شاخص استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر ضرورت تسریع در آغاز عملیات ساماندهی چهارمین گلزار شهدای کشور در کرج تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۳    
در آستانه فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از دفتر خبرگزاری فارس و ایرنا استان بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۱    
جذب مشارکت دستگاه های اجرایی در اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۱    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران گلستان در بازدید از خبر گزاری های فارس و ایرنا استان گفت : ارتباط با خبرگزاری هاباعث سرعت بخشیدن در اهداف بنیاد می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۸    
همزمان با دهه کرامت، سامانه متمرکز پایش تصویری و اتاق مانیتورینگ بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس راه اندازی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۹    
باید با عمل به توصیه های شهدا، ادامه دهنده راه شهید بابایی ها باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۳    
نور محمد زرقانی جانباز 70 درصد ساکن مشهد صبح امروز به مقام شهادت نایل شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس بنیاد اراک گفت: موفقیتها و پیروزیهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گرو اخلاص آنان بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رئیس بنیاد اراک گفت: خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش محوری دارد لذا آشنایی والدین با تکنیک های فرزند پروری در جامعه ضرورت دارد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس بنیاد اراک گفت : تجلیل از شهدا وظیفه همه ما است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۸    
نادر نصیری مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران از جانباز هفتاد درصد علی محمد ترکاشوند که به علت عوارض ناشی از عوارض شیمیائی بستری است، دیدار و عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۹    
قاسم ملکدار گفت: آزادگان سمبل پایبندی ملت ایران به ارزش های نظام اسلامی هستند و در راستای گرامیداشت26مرداد یادمان شهدای غریب، همایش سراسری و دیدار با آزادگان برگزار می گردد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد قزوین با اشاره به اینکه شهید بابایی مختص به شهر قزوین نیست، گفت: این شهید بزرگوار مربوط به همه کشور است و باید ابعاد مختلف شخصیتی ایشان بیش از پیش برای آحاد جامعه تبیین ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۹    
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید مستند تلویزیونی با موضوع زندگی سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی خبر داد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل بنیاد مازندران اظهار داشت: وظیفه بنیاد تکریم، دلجویی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ایثارگران است لذا دستگاههای اجرایی موظف هستند از خانواده های شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۶    
مراسم گرامی داشت شهدای روستای گازرخان ، روز جمعه 20 مردادماه در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل بنیاد استان زنجان در جلسه برنامه ریزی برای سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان با اسارت خود در پاسداری از خون شهدا سنگ تمام گذاشتند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۶    
معاون فرهنگی بنیاد شهید تهران بزرگ از ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به دواطلبان شاهد و ایثارگر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مسوولان تربت جام به بهانه ولادت امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) به دیدار خانواده شهدایی رفتند که شهدای آنان ملقب به نام حضرت رضا بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
امسال شهید عبدالرحیم جباری نیز به عنوان شهید شاخص قشر بسیج اعلام می شود و البته اینکه هر شهیدی که به عنوان شهید شاخص برگزیده می شود دارای وصیت نامه نیز است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: صیانت از خون شهدا در تبعیت از ولایت فقیه است و شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۸    
قزوین- رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین گفت: با برقراری تماس های تلفنی با 200 خانواده شهید وضعیت درمانی آنها پیگیری می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۵    
کارگاه آموزشی تفریحی ویژه خانواده شهدای مدافع حرم منطقه یک مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۲    
حاج محمد علی فیض آبادی پدر شهید والا مقام محمد صادق فیض آبادی از شهدای ملارد به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۲    
حاجیه خانم سلطان بلدی روز بهانی مادر شهید معظم محمود قاسمی بیاتانی از شهدای دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۳    
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت هفده مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و بزرگداشت روز خبرنگار ، بیانیه ای را صادر نمود
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل بنیاد البرز خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی برای بقا و پیشرفت نیازمند توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این مهم در جامعه است تا عزت ایران اسلامی پیش از پیش حفظ شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل بنیاد مازندران در شهرستان ساری از پدر شهید سعید ادیبی عیادت کرد
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۴    
مادر شهید معظم بایرامعلی شاهعلیزاده دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۵    
در وصیت نامه شهید محمد افتخاری آمده است: و برادرانم!راهم را ادامه دهید که راه حق و راه امام حسین ع است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۹    
شهیدخبر(شهیدنیوز): رئیس بنیاد شهید شهرستان قزوین گفت: با برقراری تماس های تلفنی با 200 خانواده شهید وضعیت درمانی آنها پیگیری می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۶    
نهم مردادماه یادآور کشتار خونین انسانهایی است که در سرزمین امن الهی به جرم برائت از مشرکین در سال 1366 توسط رژیم سعودی به شهادت رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد گلستان گفت: ایجاد زمینه ای مناسب برای رشد همه جانبه ایثارگران و ایفای نقش در زندگی فردی و اجتماعی یکی از مهمترین اهداف بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۹    
قزوین- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره شهدای روستای گازرخان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور و خانواده های شاهد و ایثارگر روز جمعه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۹    
شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره شهدای روستای گازرخان با حضور مسئولان و مردم شهید پرور و خانواده های شاهد و ایثارگر روز جمعه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۶    
دومین کارگروه مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با حضور رییس و اعضادر اتاق جلسات این بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۳    
جانباز سبزواری که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود خانواده او با اهدای اعضای بدنش فرهنگ گذشت و ایثار را ترویج دادند
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۳    
طرح گرامیداشت میلاد شهدای شهرستان های استان تهران با حضور رضا رجبی دولت آبادی معاون بهداشت ودرمان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۰    
گروه اجتماعی: به مناسبت سی امین سالروز عروج جاودانه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزو گفت: به مناسبت سی امین سالروز عروج جاودانه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، یادواره این شهید بزرگوار در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۷    
شهیدخبر(شهیدنیوز): زندگی سید علی اکبر ابوترابی در یک مستند تلویزیونی به تصویر کشیده می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۴    
شهید موسی آقایی در وصیت نامه خویش آورده است: از حیثیت و آبروی مملکت اسلامی دفاع کنید و مشت محکمی بر دهان ظالمین و دشمنان بکوبید.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۱    
سوگندمنصوریان فرزند جانباز شهریاری دررشته گارگردانی مستندفیلم کوتاه حائزرتبه برتر درجشنواره کشوری نیشابورشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۲    
زمینهای خانواده شهدای وستای جیتو شهرستان پاکدشت ساماندهی می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۲    
یادواره سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش در قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نخستین کاروان ویژه جانبازان خراسان رضوی عصر فردا به حج تمتع اعزام می شوند که سهم خراسان رضوی از نخستین اعزام 23 نفر است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۱    
گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از تولید مستند تلویزیونی با موضوع زندگی سردار آزادگان سید علی اکبر ابو ترابی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۵    
قزوین- زندگی سردار آزادگان سید علی اکبر ابوترابی در مستند تلویزیونی در سیمای مرکز قزوین به تصویر کشیده می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۶    
اسکندر کناررودی گفت: در سال گذشته 9 میلیارد 60میلیون ریال تسهیلات رفاهی به پرسنل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی، تعلق گرفته است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۳    
در سه ماه نخست سال جاری، وام مسکن به 56 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان البرز پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۷    
بسیج فرهنگی موثرترین راهکار شناساندن سیره شهدا به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۱    
به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، نرده گالری این شهید بزرگوار در قزوین برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۱    
مادر گرانقدر شهید سید خالص مهدیخانی دارفانی را وداع گفته و به سوی حق شتافت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۸    
مصطفی رحیمیان مشاور ایثارگران ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مشاور امور ایثارگران و معاونت توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۹    
جواد غلامپورگفت: اجرای طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری یکی از مهم ترین طرح های بنیاد خراسان رضوی است که به صورت آنلاین در سیستم سجایا ثبت می شود .
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۶    
بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان پردیس و دماوند توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی مورد نظارت ستادی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۰    
نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه معاونین خود روز یک شنبه (15 مرداد 1396 ) با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان دیدار و ملاقات کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: شهدا رفتند تا امروز ملت ایران در امنیت کامل زندگی کند، به همین خاطر پاسداری از خون مطهر شهدا وتکریم خانواده های آنان وظیفه همه است.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۷    
یک زوج جوان زندگی مشترک خود را در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و در کنار مزار شهدای گمنام آغاز کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۶    
مدیر کل بنیاد مرکزی در دیدار با آیت الله میرمحمدی زرندی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۱۲    
خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در سفر خود به شهرستان دشتستان با خانواده معظم شهید والامقام غلام رضا کرامت دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۶:۵۴    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناوه به همراه خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده دومین شهید مدافع حرم عیدمحمد رضایی دیدار کردند.