جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۵۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 24 آبان 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 تیر 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 آبان 1397 ایثار 2 آبان 1397 ایثار 3 آبان 1397 ایثار 4 آبان 1397 ایثار 5 آبان 1397 ایثار 6 آبان 1397 ایثار 7 آبان 1397 ایثار 8 آبان 1397 ایثار 9 آبان 1397 ایثار 10 آبان 1397 ایثار 11 آبان 1397 ایثار 12 آبان 1397 ایثار 13 آبان 1397 ایثار 14 آبان 1397 ایثار 15 آبان 1397 ایثار 16 آبان 1397 ایثار 17 آبان 1397 ایثار 18 آبان 1397 ایثار 19 آبان 1397 ایثار 20 آبان 1397 ایثار 21 آبان 1397 ایثار 22 آبان 1397 ایثار 23 آبان 1397 ایثار 24 آبان 1397 ایثار 25 آبان 1397 ایثار 26 آبان 1397 ایثار 27 آبان 1397 ایثار 28 آبان 1397 ایثار 29 آبان 1397 ایثار 30 آبان 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۳    
کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین با حضور مسئولان استانی و کشوری، خانواده شهدا آغاز به کار کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز برای برون رفت از مشکلات باید راهکار دفاع مقدس را پیشه کنیم و باید با تکیه بر ارزش ها و مبانی دینی و اعتماد به جوانان دانشمند مسیر را هموار کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
استاندار قزوین گفت: برای ما به عنوان مدیران خدمتگزار مردم در همه قوا، سازمان ها، نهادها و ارگان ها، دستاورد کنگره شهدا باید تلاش بیشتر برای خدمت بیشتر به مردم به ویژه خانواده شهدا باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین و بزرگترین رویداد فرهنگی قزوین آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۵    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای پیشبرد اهداف اسلام بود که ملت ایران به خوبی از عهده آن برآمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۹    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین در یادواره شهید مدافع حرم "سید اسماعیل سیرت نیا" در صومعه سرا گفت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۶    
شهیدان مصطفی و حمیدرضا مشتاقی هر دو در یک روز به شهادت رسیدند، حمیدرضا پیکرش در منطقه ماند و مصطفی بعد 8 سال بازگشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۷    
در عملیات آزادسازی سوسنگرد 200 تن از رزمندگان سپاه اسلام باقی مانده در شهر تا آخرین گلوله و آخرین نفس به مقاومت خود ادامه دادند و در سنگر های خود به شهادت رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۲    
فرماندار دشتی بر ضرورت مناسب سازی ادارات شهرستان تأکید کرد و گفت: ادارات دشتی مکلف به مناسب سازی برای جانبازان و معلولین هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در شورای اداری این اداره کل گفت: با تلاش و همدلی در این رسالتی که بر دوش ماست در پیش عزیزانی که برای نظام ایثار کرده اند می توانیم روسفید باشیم و خدمت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۸    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۸    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنها است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده محترم مردم تبریز اسکو آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصویب قوانین مناسب در مجلس شورای اسلامی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پیامی شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۳    
تیم شهید دوران شیراز در مرحله نهایی رقابت های فوتسال شاهد و ایثارگر استان فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: 25 آبان روزی بود که مردم اصفهان با تشییع 370 شهید عظمت اصفهان را به رخ کشیدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا 2018 ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی: در قبال خون شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم شان مسئولیم و رسالت بزرگ تبیین، حفظ و اشاعه آرمان های انقلاب را بر عهده داریم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۷    
مسابقات فوتسال شاهد و ایثارگر استان فارس که از 22 آبان در شهرستان پاسارگاد برگزار شده است عصر امروز 24 آبان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۶    
رئیس اداره اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: تیم مرودشت و شهیددوران شهرستان شیراز به مرحله نهایی فوتسال شاهد و ایثارگر استان راه یافتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۴    
فعالیت های حوزه معاونت تعاون به همراه راههای برون رفت از چالش ها با حضور مدیرکل بنیاد خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد گفت: عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۹    
چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در راستای تکریم جامعه ایثارگران، با خانواده های شهدا و جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل بنیاد مرکزی عزت و آبروی نظام را در گرو خون شهدا دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند ما را در مواجهه با دشمنان بیمه کند و باعث خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان شود و خانواده های شهدا و ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۱    
با حضور خانواده های معظم شهدا آستان مقدس بی بی زینب خاتون(س)بخش مود شهرستان سربیشه غبارروبی و عطرافشانی گردید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۹    
استاندار زنجان در پی درگذشت مادر شهیدان شهیدان حبیب الله و رسول گوزلیان پیام تسلیتی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی ضمن دیدار با نماینده مردم اراک در مجلس به بررسی موارد و مسایل خانواده های معظم شاهد و ایثارگران پرداخت و گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۳    
با حضور خانواده های شهدا، اجلاسیه نهایی کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۳    
پدر معظم شهید والامقام منوچهر تقی لو دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران خراسان رضوی گفت: تکریم خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان یکی از ضروری ترین نکاتی است که باید توسط رئیس و کارکنان بنیاد انجام شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۰    
اطلاعیه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان آزمون سرا سری سال 1397
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۴    
رئیس بنیاد اراک جانبازان را شهدای زنده دانست و گفت: : جانبازان سند افتخار و غیرت ملت ایران هستند .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۹    
به گزارش ایثار اصفهان، حاجیه خانم صمدی مادر شهیدان گرانقدر "غلامرضا و محمدرضا پورغلام" از شهدای شهرستان شهرضا استان اصفهان در سن 93 سالگی به علت بیماری و کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۳    
عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلانبا بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا است ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۸    
مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احمد اعطایی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خانه شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۷    
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: یقین دارم در این دنیا افتخاری بالاتر از این باشد که به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۲    
رییس کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین گفت: فعالیت این کنگره پایان پذیر نیست و در تولید آثار هنری و ادبی در ارتباط با شهدا تلاش خواهد کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۵    
حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر در مراسم یادواره شهدای والامقام روستای مهرآباد گفت: یادواره شهدا این نکته را به ما متذکر می شود که خودمان را بزرگ و مشکلات را کوچک بشماریم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۴۳    
یادواره شهدای روستای لتگاه شهرستان بهار با حضور خانواده های معظم شهدا وایثارگران ، روحانیت معظم ونیز جمع کثیری از مردم ولایت مدار روستا در حسینه سیدالشهداء (ع) این روستا برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۴    
با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان کارگاه آموزشی ptsd (اختلال استرس پس از سانحه) در بیمارستان تخصصی روان پزشکی سینا ویژه روسای شهرستان ها و کارشناسان مددکاری استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۳۱    
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی کوثر خمین گفت: دومین کاروان راهیان نوردانش آموزی حوزه مقاومت بسیج کوثر در آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعلام شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۸    
اردوی زیارتی و سیاحتی همسران شاهد و ایثارگر تربت حیدریه به مقصد مشهد مقدس برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین تأکید کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بجستان گفت: پرونده 60 والدین شهدای شهرستان بجستان در کمیسیون حق پرستاری بنیاد خراسان رضوی بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۹    
با حضور عارف مدیر کل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان همدان،پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه، و اعضاء شورای استانی سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار همدان معرفی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶    
مدیر پژوهش سازمان مدیریت پسماند گفت: نظام مدیریت سبز باهدف صرفه جویی در منابع دستگاه های دولتی باید گام های مؤثری بردارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو تن از دانش آموزان معزز شاهد و ایثارگر با نیازهای ویزه شهرستان زاهدان دیدار نمودند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۷    
تصاویر شهدا در بلوارهای بیرانشهر نصب شد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۱    
یادواره شهیدان تقی پناهی و شعبانعلی قدیری در روستای سیزار از توابع شهرستان کلات برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸    
به مناسبت سالروز شهادت شهدای اقتدار مسئولان ملارد با خانواده شهدای اقتدار "میری و نبی پور" دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس بنیاد شهید اسلامشهر با حضور در منزل شهید "غلامرضا نورالهی" و همچنین جانباز "سیدرضا مرتضوی" از صبر و ایثار آنان قدردانی کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس بنیاد اراک مزار شهدا را مهمترین اثر ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا ، بها دادن مسئولان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۲    
رییس بنیاد شازند در دیدار با مادر شهید سیف اله قدیمی گفت : دیدار با یادگاران شهدا برای ما مایه مباهات و فخر است و خانواده های شهدا بعلت وصل بودن به عالم بالا منشاء خیرات و مبرات و اثرات نیک برای ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بینالود گفت: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ی اخلاقی و البته کمترین کاری است که می شود انجام داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۳    
فرماندار جدید شهرستان چابهار اولین روز کاری خود را به دیدار با خانواده معظم شهدا اختصاص داد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۳    
امام جمعه کلات گفت: برگزاری یادواره ها به جوانان آگاهی و قوت قلب می دهد که چگونه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مادر شهیدان معظم حبیب الله و رسول گوزلیان از شهدای استان زنجان بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۲    
مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی در جلسه بررسی عملکرد 6 ماهه اول شورای امر به معروف و نهی از منکر به تکریم و حفظ شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۴    
اگر می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز و آینده انتقال دهیم؛ باید فعالیت ها جنبه هنری، فاخر و ماندگار داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۸    
به گفته ی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، در آستانه برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید، پرچم های ویژه این کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۳۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان، پرچم های ویژه کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۲    
اعضای ستاد برگزاری بیست و پنجمین یادواره 6 هزار شهید استان قم با حضور در منزل شهیدان زین الدین، با مادر بزرگوار این دو شهید عزیز دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۵۴    
پدر معظم شهید والامقام حافضلعلی فرهومند تحت پوشش اداره بنیاد شهرستان اردبیل به فرزند شهیدش ملحق شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تکریم جامعه ایثارگری گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار بزرگی محسوب می شود.