پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 23 مهر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 مهر 1398 ایثار 2 مهر 1398 ایثار 3 مهر 1398 ایثار 4 مهر 1398 ایثار 5 مهر 1398 ایثار 6 مهر 1398 ایثار 7 مهر 1398 ایثار 8 مهر 1398 ایثار 9 مهر 1398 ایثار 10 مهر 1398 ایثار 11 مهر 1398 ایثار 12 مهر 1398 ایثار 13 مهر 1398 ایثار 14 مهر 1398 ایثار 15 مهر 1398 ایثار 16 مهر 1398 ایثار 17 مهر 1398 ایثار 18 مهر 1398 ایثار 19 مهر 1398 ایثار 20 مهر 1398 ایثار 21 مهر 1398 ایثار 22 مهر 1398 ایثار 23 مهر 1398 ایثار 24 مهر 1398 ایثار 25 مهر 1398 ایثار 26 مهر 1398 ایثار 27 مهر 1398 ایثار 28 مهر 1398 ایثار 29 مهر 1398 ایثار 30 مهر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳    
علی توکلی زانیانی در سومین دوره جایزه بزرگ ملی فیلم ایثار از طرف هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۴    
مدیرکل بنیاد مرکزی در پیامی چهلمین روز شهادت الگوی حریت و 72 ستاره درخشان آسمان شهیدان را به محضر حضرت ولیعصر(عج) ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۱    
کتاب تا ابد با تو می مانم خاطرات مریم مقدس؛ همسر سردار جانباز اکبر نجاتی به قلم مریم عرفانیان توسط انتشارات به نشر روانه بازار کتاب شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۲    
مقبره شهدای گمنام اندیمشک نیز به عنوان مرکز اصلی خدمت رسانی به زائران اربعین تعیین و روزانه پذیرایی هزاران عاشق اهل بیت(ع) داخلی و خارجی است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۲    
زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با تمهیدات صورت گرفته، زائران زنجانی در قالب طرح زیارت نیابتی و به نیابت از سه هزار شهید این استان عازم پیاده روی اربعین حسینی می ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با حضور در مرکز سامد استانداری، با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۹    
گروئی پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری بابیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران نور چشمان نظام هستند گفت: با دیدارهای چهره به چهره ایثارگران خادمین خود را در کنار خود و نه دور از خود حس میکنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در مجموع 14 هزار نفر از جامعه ایثارگران استان اعم از خانواده های شهدا و جانبازان زیرپوشش بیمه هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۷    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، موزه شهدای قزوین آماده بازدید عموم مردم است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل بنیاد ایلام گفت: جامعه معزز ایثارگر دین خود را نسبت انقلاب، نظام و کشور ادا کرده اند و مسئولین باید همواره خود را مکلف به تکریم جامعه معزز شاهد و ایثارگر و قدردانی از آنان بدانند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۴    
گروه فرهنگی هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، زنگ مقاومت در مدرسه های شاهد استان قزوین نواخته می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۴    
همزمان با سالروز شهادت تکاور پاسدار شهید حسن حسین پور و سرهنگ پاسدار محمد جعفرخانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) با خانواده این شهیدان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۱    
نعمت اللهی گفت: قزوین انسان های بزرگی دارد که نزد شهید چگینی درس خواندند، دشمن هم جایگاه او را شناخت چون در رده شخصیت های ملی بود که ترور شد و اگر ایشان شهید نمی شد یکی از سرمایه های بزرگ انقلاب ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۱    
امیر سرتیپ پیری گفت: در هفته دفاع مقدس با محوریت "ما پیروزیم"، برنامه های متعددی در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۸    
حجت الاسلام حسینی گفت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس و گام بلندی است در راستای احیای ارزش های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که شهادت، مرگ در راه ارزش هاست
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۸    
امام جمعه قزوین گفت: بی تفاوت بودن به امورمسلمانان در جهان با تعالیم اسلامی ما همخوانی ندارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۵    
فیضی از برگزاری هشتمین یادواره شهدای کارمندی استان قزوین و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۱    
همایش آموزشی و تجلیلی مددکاران ومراکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد در گچساران برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
فیلم کوتاه تولیدی کهگیلویه وبویراحمد به نام "یک دست صدا دارد" در سومین جشنواره ملی "ایثار" تندیس بهترین تصویربرداری را کسب کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۷    
یاسوج- رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از درخشش فیلم کوتاه یک دست صدا ندارد در جشنواره ملی فیلم ایثار خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۷    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۹    
نشست خبری و مراسم تکریم خانواده شهید کمال کورسل به همت اداره کل امور بین الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 22 مهرماه در مجتمع شهید رسول زاده برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
رئیس بنیاد سیروان گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در قله افتخار ایستاده و همه دشمنان را به زانو کشانده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۸    
طی مراسمی از کتاب روزگار زیبا خاطرات وزندگینامه شهیدان نبی زاده از شهدای دفاع مقدس استان رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شبستر گفت: صلابت و امنیت و افتخار و عزت امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و تکریم خانواده شهدا بهترین اقدام در مسیر پاسداری از رشادت های آنان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از اجرای بیش از هفت هزار دیدار و قریب به شش هزار ارتباط تلفنی در راستای تکریم جامعه معزز ایثارگری استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۳    
مدیر کل بنیاد مازندران در نشست با کارکنان بنیاد چالوس، وضعیت خدمت رسانی به جامعه هدف این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه شهرستان خلیل آباد گفت: به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت:جانبازان بصیر ،مانند چراغی فروزان در جامعه می درخشند و ما باید از این عزیزان درس فداکاری و ایثار را یاد بگیرم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۷    
احمد علی آزادوار ضمن اشاره به برنامه های سالروز آتش زدن مسجد جامع کرمان گفت :واقعه 24 مهر آتش انقلاب را در دیگر استان ها و شهرها شعله ورتر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۷    
با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی از 13 دانش آموز ممتاز ایثارگر تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم گفت: حضور آیت اله اشرفی در جبهه های حق علیه باطل مایه دلگرمی و ایجاد روحیه در بین رزمندگان اسلام بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۲    
پدر 78 ساله کمال کورسل فرانسوی تنها شهید اروپایی هشت سال دوران دفاع مقدس، اکنون چند روزی است به دعوت بنیاد شهید انقلاب اسلامی از کشور تونس به عنوان مهمان در تهران به سر می برد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۹    
حسن فتحی نیا مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: مسئولین باید توجه ویژه ای به جامعه ایثارگری داشته باشند و دستگاههای اجرایی در ارائه خدمات رسانی به جامعه بزرگ ایثارگری باید تلاش مضاعفی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۹    
مادر شهید الهیاری در دیدار فرمانده انتظامی همدان و مدیرکل بنیاد استان گفت: شهدا همیشه زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند، کاش فرزندی دیگری نیز داشتم تا برای دفاع از دین و نظام شهید می شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۹    
یک روز که داخل چادر نشسته بودیم به بچه ها گفتم: ما که زیاد فوتبال بازی نمی کنیم، کسی پینگ پنگ بلد هست؟
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۶    
عملیات نوآورانه والفجر 8 با نقش آفرینی شهید ستاری زمینه دفاع هوایی موثر از کشور را فراهم کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری چالوس گفت: خدمت به ایثارگران باید با عمل همراه بوده تا رضایت خداوند را در پی داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
اگر من می خواستم تمثیل مظهر یک روحانی کامل را به مردم معرفی کنم که روحانی خوب آن کسی است که این صفات را داشته باشد، شخصیت آیت الله اشرفی به عنوان یک روحانی خوب و ممتاز برایم تداعی می شد .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۳    
کتاب الکترونیک دفتر پنجم گزیده موضوعی وصیت نامه شهدای فرهنگی با عنوان رسولان آشنا منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۷    
دیپلم افتخار سومین جشنواره فیلم ایثار به فیلم ساز زنجانی اختصاص یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۷    
آیت الله عطاء الله اشرفی اصفهانی، سال 1281 هجری شمسی در خمینی شهر اصفهان متولد شد. تحصیلات ابتدایی مقدماتی را در خمینی شهر گذراند و در سن 12 سالگی برای ادامه تحصیل راهی اصفهان شد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۴    
عملیات نادری در حالی انجام شد دو لشکر مجهز ارتش عراق با نفوذ در عمق خاک ایران به رودخانه کرخه رسیده بودند و هر لحظه احتمال عبور آن ها از این رودخانه و تصرف راه آهن و جاده اندیمشک اهواز و قطع راه های ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۱    
اربعین فرصتی برای رقم زدن اتفاقات جالب است، مثل دیدار دوباره یک اسیر ایرانی اردوگاه های بعثی در دوران دفاع مقدس با نگهبان اردوگاه پس از گذشت سال ها، که به دوستی آنان انجامید.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۱    
معاون توسعه مدیریت بنیاد خراسان رضوی گفت: تکریم ایثارگران، تکریم از ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان و ادای دین به خون شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بیان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار و سربلندی نظام هستند و عزت انقلاب اسلامی در دنیا نتیجه صبر و ایثار آنان و به برکت خون شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی ، فردا چهارشنبه 24 مهر ماه در سامانه سامد اداره کل بازرسی استانداری پاسخگوی مردم است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۸    
جانباز حمید بهمنی گفت: در تمام جنگ ها، نیرو های آموزش دیده وارد معرکه می شوند، اما در جنگ ما بسیجی های 14 ساله در کنار نیرو های نظامی جنگ را پیش بردند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۵    
معاون تعاون وامور اجتماعی بنیاد خراسان شمالی گفت : جانبازان اگرچه پایشان را ازدست داده اند، اما ایستاده اند تا نام، یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگه دارند و اگرچه ممکن است دستی در بدن نداشته باشند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت : خداوند در قرآن کریم از رزق و روزی شهدا بانام رزق نیکو یاد می کند جایگاه آنان را در بهشت معرفی و آن را مقام رضوان و رفیع می داند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۶    
صبح امروز،دیدار چهره به چهره مدیرکل با خانواده های شهدا و ایثارگران استان گیلان صورت گرفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ارائه خدمات شایسته به ایثارگران یک ضرورت و ازجمله راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات و محیط های کاری است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۲    
یک دوره کارگاه آموزش خانواده تحت عنوان " راهکارهای پیشگیری از بیماری های دوران سالمندی " ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران مهدی شهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد خراسان رضوی گفت: فرهنگ شهادت موجب بیداری ملت های اسلامی در سراسر دنیا شده است و اقتدار ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۶    
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در زنجان دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس بنیاد شهرستان کردکوی در یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار داشت؛ ایمان، تقوی و پیروی از ولایت فقیه سه اصل مهم در پیام شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۱    
همزمان با سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب، از خانواده دو شهید روحانی شهرستان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۸    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: آنچه در رابطه با خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مهم است عملیاتی کردن برنامه ها و کیفی سازی خدمات به خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۵    
محمدیان رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان طبس درگذشت مادر شهید والامقام برات اله شریفی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۴    
به گزارش ایثار واحد گلستان؛ شهید تقی معززی، بیستم فروردین 1369 در شهرستان تهران به دنیا آمد. پدرش محمدرضا شهادت 1372 و مادرش زهرا قلیپوراردکانی شهادت 1372 نام داشت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۸    
فریدون ظفری در دیدار با خانواده شهید اسماعیل مهدی زاده گفت: خانواده شهدا سمبل استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند که این صبر و استقامت برگرفته از نام و مسیر امام حسین (ع) است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۸    
پدر طلبه شهید علی سلیمانی تأکید کرد: تا آخر پای این انقلاب و ولی فقیه خواهیم ماند و هرگز نخواهند گذاشت تا خون شهید به هدر برود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
طی نشستی با حضور فرماندار دیر، مدیرکل و معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس گفت: مدیون جانبازی و رشادت جانبازان و ایثارگران بوده و هستیم و با عیادت از این گنجینه های صبر و مقاومت درس می گیریم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از کندی روند پیگیری واگذاری زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی انتقاد کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با حضور در مدارس شاهد قم ضمن تجلیل از دانش آموزان شاهد گفت: فرزندان شهدا، نسل ایثار و ادامه دهنده راه شهدا و سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۶    
پدرشهیدحیدری دعوت حق رالبیک گفت.پدرشهیدمحمدرضاحیدری ازشهرستان قاینات به فرزندشهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، در راستای تکریم و تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر روز سه شنبه 23 مهرماه که روز دیدار ارباب رجوع با مدیران دستگاههای اجرایی استان می باشد اقتداربختیاری سرپرست اداره ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز سه شنبه 23 مهرماه ، نشست جمعی از همسران جانبازان شهر بندرعباس با اقتداربختیاری سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اتاق فکر این اداره کل برگزار گردید ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز دوشنبه 22 مهرماه ، در راستای تکریم و تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر اقتداربختیاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به اتفاق زرنگاریان معاون تعاون ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، در راستای سفرهای شهرستانی روز دوشنبه 22 مهر ماه ، اقتدار بختیاری سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به اتفاق زرنگاریان معاونت تعاون طی سفر یک روزه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰    
به گزارش ایثار ، مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان های استان تهران در دیدار با جانباز 70 درصد اکبر کشاورز شیرازی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۱    
مرتضوی گفت: انتشار وصایای شهدا در قالب رسانه های مالتی مدیا در دستور کار اداره کل شهرستانهای استان تهران قرار دارد .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۳    
کارکنان اداره بنیاد و سپاه ناحیه خواهران بیله سوار از خانواده های شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
ایثارگران مازندرانی بصورت پیاده روی به یاد شهدای مظلوم حماسه کربلا و شهید خود، فاصله نجف تا کربلا معلی را طی خواهند کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر اعلام کرد: تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت ایام اربعین حسینی از تاریخ 19 الی 24 مهرماه، با برپایی موکب در شلمچه برنامه های مختلفی را برگزار می کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل بنیاد خراسان شمالی گفت: جانبازان، گمنام ترین و سربلندترین قهرمانان جبهه های دفاع مقدس هستند زیرا آن ها هر روز، زندگی در میان شعله های آتش را تجربه می کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان های استان تهران در دیدار با جانباز بصیر سید محمد حسینی گفت: بی گمان مقام دلدادگی در کربلا بود که بیرق هیهات منا الذله تداوم بخش راه قدسیتان شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۶    
مادر شهیدان رحیم و سیدکریم سجادی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۳    
طی نشستی با حضور فرماندار تنگستان، مدیرکل و معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
با توجه به میانگین سنی بالای والدین معزز شهدا، ثبت خاطرات این عزیزان یک ضرورت انکارناپذیر است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۷    
رییس بنیادساوه گفت:در قبال راه شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و ما باید پیام رسان راه شهدا به جوانان و نسل امروز جامعه باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس بنیادساوه از نصب یادمان شهدای گمنام درمزارشهدای گمنام مسجدانقلاب خبردادوافزود :این شهدا برای ما عزت و منزلت آورده اندو هدایایی را شهدا برای ما به ارمغان آورده اند و آن نثار جان شان در راه خدا ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۱    
رئیس بنیاد ساوه گفت:جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۱    
رئیس بنیادساوه گفت: شهدا برای ما بهترین معلم بصیرت هستند، ما باید بتوانیم با استفاده از بصیرت شهدا راه درست را تشخیص دهیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: نقش دانشجویان در جامعه ی ما، نقش تراز اول است به خصوص دانشجویان شاهد و ایثارگر که آینده سازان جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
شهید آیت الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب در ظهر روز 23 مهرماه 1361 در سنگر نماز جمعه و در محراب نماز توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: افتخارات امروز کشور ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۲    
شهید "هاشم عاشوری" در وصیت نامه خود خطاب به مادرش می نویسد: مادر عزیزم از شهادتم ناراحت نباش که اینجا راهی است که حسین (ع) ویارانش رفته اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل بنیاد مرکزی روز دوشنبه 22 مهرماه 98 در سفری یک روزه به شهرستان محلات رفت .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۲    
مادر گرامی شهید علی مرشد بدرود حیات گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۰    
رییس بنیاد شهید نهاوند در دیدار با ریاست بانک مهر اقتصاد گفت: یکی از ابزارهای توسل و تقرب به پروردگار، توجه به خانواده مطهر شهداست.
  • ۱