شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 24 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان عجب شیر گفت: خانواده معظم شهدا از سرمایه های اجتماعی ارزشمند کشور هستند که با تربیت نسلی فداکار در نهاد فرزندان خود، توانستند سنگر ایثار و شهادت را پر کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۱    
حاجیه خانم فاطمه اسمعلی کفاش مادر جهادگر شهید حسین جعفریان به رحمت ایزدی پیوست و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۶    
طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان قزوین با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و تعدادی از فعالان کانون های مساجد در منزل شهید صالحی در شهر محمدیه آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۵    
یکی از مهمترین توصیه هایی که در وصایای شهدای استان گیلان دیده می شود موضوع رعایت حجاب، عفاف و پوشیدگی بانوان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۰    
ما امانتی در دست شما بودیم که باید شما پس می دادید؛ حال چه بهتر که این مردن؛ شهید شدن باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۴    
امام جمعه قم گفت: در جامعه اسلامی باید همه غم خوار یکدیگر باشند و روحیه ایثار در چنین جامعه ای موج بزند، در آن صورت دیگر نیازمندی در جامعه وجود نخواهد داشت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۲    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور بر مزار شهیده حجاب و عفاف سیده محترم بانو قاضیان یاد و خاطره او را گرامی داشتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۵    
اجرای طرح ملی "سه شنبه های تکریم"در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۵    
حکایت یک جانباز رزمنده که در میدان مبارزه جنس رزمش فرق کرده استساختمان مقر اطلاعات و عملیات حلقه وصل بچه های هیئت انصارالمهدی و بچه های جنگ است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۹    
هرچند از دست دادن جوان داغی سنگین بر دل است اما گروهک های معاند که دست پرورده استکبار جهانی هستند بدانند که این اقدامات شوم و ننگین آنها خللی در وحدت، امنیت، پیشرفت و آسایش کشور ایجاد نمی کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
کتاب برای عاطفه خاطرات محمدرضا کائینی از دوران هشت سال دفاع مقدس است که فاطمه زهرا حاتمی آن ها را بازنویسی کرده و انتشارات پیام آزادگان آن را به چاپ رسانده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۲    
عملیات قادر نهمین عملیات مستقل ارتش بود که در تاریخ 24 تیر ماه سال 1364 در مناطق شمال غربی کشور اجرا شد و بعد از این عملیات بود که جبهه های جنگ از رکود خارج شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۳    
رفتم کنار کاور. به حاج سعید گفتم به مامور هلال احمر بگوید نور دوربینش را بیندازد روی پوتین.خاک کف پوتین را تکاندم تا شماره ی آن را بفهمم و بعدا از اطرافیانش شماره ی کفشش را جویا شدم. شماره 42 بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۰    
کتاب دختر تبریز، ارزشمند و دوست داشتنی است و در ردیف کتاب هایی که هر از گاهی باید دوباره به آن مراجعه کرد و درس گرفت و کیف کرد!
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۵    
در عصر حاضر، بدون تردید رسانه های شنیداری، دیداری و نوشتاری گویاترین زبان برای بیان صحنه های شکوهمند دفاع مقدس و بهترین زمینه برای ایجاد پیوند میان فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ عمومی کشور است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۱    
فاطمه عطوفی مادر جهادگران شهید حسن و محمد رمضان زاده دارفانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۹    
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: در شرایط سختی که کشور ما نیاز به جانفشانی داشت، کسانی که از سوی خداوند متعال گلچین شدند به مقام عندالربهم یرزقون رسیدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۷    
امام جمعه پلدختر از تکمیل و بهره برداری یادمان شهدای گمنام این شهر در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۱    
بندرعباس- ایرنا- پوستر رویداد بین المللی روح مقاومت با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در بندرعباس رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۴۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه پوشش اسلامی از عزت و شخصیت انسان در مقابل نااهلان پاسداری می کند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۳۱    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه باید مسئولان فرصت خدمت به خانواده شهدا را قدر بدانند، گفت: در تمام شرایط سخت خدمتگزار و در کنار مردم می مانیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۵    
مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد استان همدان با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز سه شنبه 24 تیر در سالن جلسات ستاد استان برگزار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد مقدس همزمان با هفته عفاف و حجاب نمایشگاه کتاب با این موضوع برگزار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل ستاد مردمی دیه به ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بجستان گفت: ایثارگران واجد شرایط دریافت زمین در اولویت طرح ملی مسکن قرار گرفتند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۹    
به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی به همین نام در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک برپا شده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل بنیاد مازندران بیان کرد: رسالت خدمتگزاری به ایثارگران یک ذخیره و پاداش معنوی برای همه کارکنان بنیاد محسوب می شود لذا باید این وظیفه خطیر را به بهترین وجه ممکن به منصه ظهور برسانیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۴    
در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، مزار شهدای گمنام شهر خواف عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۸    
جلسه هماهنگی ادارات بنیاد، راه و شهرسازی و ثبت اسناد در راستای واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران واجد شرایط تایباد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران قوچان گفت: طرح ورزش در خانه ب منظور حفظ سلامت ایثارگران اجرا می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۸    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 24 تیرماه در دیدارهایی جداگانه با جمعی از ایثارگران و تشکل های شاهد و ایثارگر به گفت وگو پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل بنیاد سمنان بیان کرد: تلاش خادمان شهدا و ایثارگران باید بر تحقق منویات شهیدان و عمل به وصایای آنان در زمینه های مختلف دینی، اخلاقی و تربیتی باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: تجلیل، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده های معظم شاهد از اهداف اصلی بنیاد است و همه ما وظیفه داریم در راه تحقق این اهداف تلاش کنیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران اظهار داشت: برگزاری دیدارهای چهره به چهره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند اطمینان خاطری برای رسیدگی و پیگیری درخواست های ایثارگران باشد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل بنیاد ایلام با اشاره به اینکه گلزارهای منور شهدا پایگاه اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۷    
پوستر رویداد بین المللی روح مقاومت با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در بندرعباس رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ طی حکمی معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 12،13،14 را منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه شهر خور در معیت فرماندار شهرستان با حضور در گلزار شهدای روستای چاه ملک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۲    
آیین رونمایی از پوستر رویداد بین المللی روح مقاومت ، در دفتر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۱    
وام مسکن 850 میلیون ریالی به 55 خانواده شاهد و ایثارگر شهر محمدیه پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۱    
رئیس بنیاد اراک گفت: علی شاه محمدی یکی از رزمندگان مدافع سلامت و پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) اراک بود که از زمان شیوع کرونا دوشادوش سایر دلاورمردان جبهه سلامت از هیچ تلاشی برای کمک به بیماران ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۸    
مدیرکل بنیاد اصفهان اظهار داشت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جایگاه ارزنده ای برخوردار بوده و با اجر عظیم همراه است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سمیرم به همراه جمعی از کشتی گیران شهرستان، با مادر شهید همت طایی دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۵    
فرماندار شهرستان هشترود در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان گفت : رویکرداصلی نظام مبتنی برترویج فرهنگ ایثاروشهادت است وباید برای ترویج این فرهنگ سیاست گزاری شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
جلسه کارگروه تخصصی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد استان قزوین با هدف برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های این معاونت بر اساس اولویت های 34 گانه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۶    
حجاب تنها پوشش نیست بلکه رفتار هم هست و آرامش روحی و روانی در بین افراد جامعه ، از مهمترین برکات حجاب و عفاف است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۰    
مادر شهید فرجی گفت: هنگام رفتن غلام رضا به جبهه هیچ گاه مانعش نشدم و بعد از شهادتش گریه نکردم و افتخار می کنم که مادر شهید هستم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
امام جمعه کلیبر گفت: همسران جانبازان، اسطوره های گمنام مقاومت هستند که زینب گونه پای رشادت همسرانشان مانده اند و با تمامی مشکلات جسمی و روحی غیرتمندانه استقامت می کنند و ثابت کردند شاگردان واقعی مکتب ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در جلسه رسیدگی به وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشکده علوم پزشکی گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: مسابقات قرآن کریم ویژه ایثارگران به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹    
جانباز 70 درصد استان فارس حاج قدرت حیدری دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۳    
حجت الاسلام عسگری با اشاره به اهمیت بزرگداشت و تکریم از خانواده های معظم شهدا گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم، گامی در راستای تحقق اهداف و شجره طیبه انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی احمد عباسیه بزرگی را به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از اداره کل بنیاد گلستان بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: پیگیری توام با تکریم مطالبات جامعه ایثارگری و تسربع در حل مشکلات این قشر معزز عین عبادت است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۵    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد: تماس تلفنی بیش از 7 هزار ایثارگر مازندرانی با بنیاد در ملاقات عمومی.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
پادکست شهید محمدتقی بخشنده ، از مجموعه مرواریدهای بهشتی تولید بنیاد گلستان و با مشارکت صداوسیمای استان است. این مجموعه به صورت روزانه از صدای گلستان در حال پخش است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
رئیس بنیاد چالوس پس از ملاقات عمومی با ایثارگران این شهرستان طی گفتگویی با بیان اینکه تکریم و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران از شاخص های اصلی بنیاد است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۷    
بمناسبت هفته عفاف و حجاب همایش پیاده روی توسط بانوان شاهد و ایثارگر در شهرستان خلخال برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر درچه از برقراری بیش از 800 تماس تلفنی با جامعه هدف درچه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۸    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی از بانوان شاغل در بنیاد شهید تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۸    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان زاوه گفت: در راستای اجرای طرح سپاس با خانواده های شهید عباس جعفری و شهید حسین صباغ دیدار و تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
عکاس: مهدی کاظمی
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۳    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: با شیوع ویروس کرونا طرح "ورزش در خانه" با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ویژه ایثارگران استان قم آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۰    
جلسه کمیته مدیریت سبز در اداره کل بنیاد شهرستانهای استان تهران دردفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با حضور اعضای کمیته برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۴    
سرپرست بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان زاوه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید از مقطع ابتدایی برای دانش آموزان ترویج یابد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۹    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب از دو همکار بنیاد بابل خانم حسینی و آقای آسال از سوی رئیس این بنیاد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۰    
ملاقات عمومی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهشهر با ایثارگران برگزار و مهمترین مشکلات این عزیزان مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۷    
دومین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش خمین در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه نسل جوان بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۲    
در دیدار مدیر کل بنیاد خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) بر اجرایی شدن مفاد تفاهمنامه فی مابین تأکید شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تجلیل و تکریم از نقش ارزنده خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با معماری اسلامی را از مهم ترین مؤلفه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۶    
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۳    
رئیس بنیاد کمیجان گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی مسئولین است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۷    
دوره دوره های آموزشی تخصصی تیر و مرداد 99 های آموزشی تخصصی تیر و مرداد 99 از تاریخ 21 تیر ماه لغایت 8 مرداد ماه طبق جدول پیوست نامه شماره 5009/99/93815 مورخ 1399/04 ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۷    
فاطمه عطوفی دشت بیاض مادر شهیدان حسن و محمد رمضان زاده دشت بیاض پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان، به شهیدانش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه این اقدام را گامی مهم به منظور حل مشکل ایثارگران در سال جهش تولید عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۴    
به گزارش ایثار" کمیته مدیریت سبز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به ریاست حسین شکرویان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و تمامی اعضاء صبح امروز برگزار شد. ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل بنیاد مرکزی با اشاره به اهمیت بالای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: خدمت به خانواده شهدا علاوه بر یک وظیفه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۸    
جانباز سرافراز خورشید ذاکری یکی از ایثارگران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران گفت: انگیزه و پشتکار و تلاش همکاران باعث پویایی سازمان می گردد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائمشهر بر بکارگیری توانمندی همکاران زیر مجموعه بر رفع مشکلات ایثارگران تأکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۷    
رئیس بنیاد بابل گفت: امید است بتوانیم وظایف خود در راه در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۸    
معاون بهداشت درمان بنیاد خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی 774 جانباز اعصاب روان شدید در بنیاد پرونده دارند که در مجموع 85 تخت در مرکز باتوانی امام خمینی (ره) و بیمارستان ابن سینا وجود دارد و این ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۲    
بیان قسمتی از زندگی نامه و وصیت نامه شهید رضا قلی شاکری از شهدای جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی تحت عنوان طنین موج های بی قرار.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: در شرایط فعلی با تأسی از شهدا بیش از هر زمان دیگر نیازمند همدلی، ایثار اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رعایت فاصله گذاری برای مقابله با بیماری کرونا و حمایت از جانبازان و ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت پدر گران قدر شهید والامقام سید محمدعلی محمدی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۷    
در پی شهادت سید اسماعیل جنابان جانبار 70 درصد دوران دفاع مقدس و برادر شهید سید ابراهیم جنابان، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم پیامی را صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۷    
معاون بهداشت و رمان اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان شمالی از مرحله جدید توزیع بسته های بهداشتی بین جانبازان شیمیایی متوسط، شدید و جانبازان نخاعی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۴    
مادر گرامی شهید کریم شریفی دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: نام و یاد شهدا باید در تاریخ زنده بماند، و این یک ضرورت است که نسل های جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدا آشنا گردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۴    
سید محمد اسماعیل جنابان از جانبازان 70درصد دوران هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید سید محمد ابراهیم جنابان روز گذشته بعد از سالها صبر بر رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۵    
این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: به خواهرانم بگویید همچون فاطمه زهرا (س) عمل کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۷:۱۷    
مرحوم حاج محمد مرادزهی پدر شهید معظم شعیب مرادزهی در شهرستان خاش دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۶:۵۳    
نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۰:۲۶    
با آغاز موج دوم کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت جامعه ایثارگری و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضدعفونی شد.
  • ۱