جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۴:۲۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 25 تیر 1399 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 31 فروردین 1399 ایثار 31 اردیبهشت 1399 ایثار 31 خرداد 1399 ایثار 31 مرداد 1399 ایثار 23 شهریور 1399 ایثار 30 آذر 1399 ایثار 30 دی 1399 ایثار 30 بهمن 1399 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 1 تیر 1399 ایثار 2 تیر 1399 ایثار 3 تیر 1399 ایثار 4 تیر 1399 ایثار 5 تیر 1399 ایثار 6 تیر 1399 ایثار 7 تیر 1399 ایثار 8 تیر 1399 ایثار 9 تیر 1399 ایثار 10 تیر 1399 ایثار 11 تیر 1399 ایثار 12 تیر 1399 ایثار 13 تیر 1399 ایثار 14 تیر 1399 ایثار 15 تیر 1399 ایثار 16 تیر 1399 ایثار 17 تیر 1399 ایثار 18 تیر 1399 ایثار 19 تیر 1399 ایثار 20 تیر 1399 ایثار 21 تیر 1399 ایثار 22 تیر 1399 ایثار 23 تیر 1399 ایثار 24 تیر 1399 ایثار 25 تیر 1399 ایثار 26 تیر 1399 ایثار 27 تیر 1399 ایثار 28 تیر 1399 ایثار 29 تیر 1399 ایثار 30 تیر 1399 ایثار 31 تیر 1399 
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۹    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در آثار خود به صورت اختصاصی به موضوع عملیات رمضان پرداخته و ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و بین المللی را مورد بررسی قرار داده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۷    
با رای اکثریت اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۸    
یک نویسنده کتاب گفت: در کتاب پرواز در جزیره تلاش داشتم تا حقیقت را بنویسم و نشان دهم که شهید احمد خرمی شاد همانند سایر مردم می زیسته و تنها انتخابش بوده که مسیرش را در زندگی متفاوت کرده.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۵    
قدر نعمت ولایت و امام را بدانید و پشتیبان ولایت فقیه وتابع آن باشید و بدانید اگر روزی پشت به ولایت کنید، پا بر روی خون هزاران هزار شهید نهاده اید.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۲    
رویداد بین المللی روح مقاومت ، 110 روز بازخوانی مردمی از وصایای شهدای دیروز و امروز محور مقاومت دربین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۹    
کتاب ((مشتاق الحسین(ع) )) با پرداختن به زندگی شهید مدافع حرم در ساری رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۱    
علی اصغر پورعباس گفت: با توجه به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده، باید نسبت به شهدا و سیره عملی آنها شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم برای تحقق این مهم گام های مؤثری برداریم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۰    
پیکر مرحوم حاج حبیب بیات، پدر شهیدان حمیدرضا و علیرضا بیات در زنجان تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۰۳    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم جناب آقای ابوالقاسم سرحدی زاده نماینده ادوار سوم ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۳    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فیروزکوه در نشست مشترک با رئیس بیمارستان امام خمینی بر حل مشکلات درمانی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۴    
فرمانده بسیج ادارات شهرستان ری در جلسه ترویج فرهنگ عفاف وحجاب گفت :عفاف و حجاب توصیه شهداست .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۱    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با سفر به بخش ارجمند از توابع شهرستان فیروزکوه با خانواده معظم شاهد و ایثارگر این بخش دیدار وگفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۹    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان پیشوا در دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان گفت :خدمت به انقلاب اسلامی و مردم از مهمترین آرمان های شهداست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۴    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری با حضور در مرکز مشاوره این شهرستان از روند ارائه مشاوره کارشناسان بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۸    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران باخرز گفت: امنیت واقدار امروزکشور با خون شهدا به دست آمده است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۹    
جلسه شورای اداری شهرستان باخرز به یاد بود شهید رمضانی در فرمانداری باخرز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۷    
عکاس: حجت الله سالاری
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که ما همیشه به تکلیف عمل می کنیم و نتیجه باخداست گفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۰۴    
به مناسبت روز بهزیستی مزار شهدای فیض آباد با حضور مسئولان عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد گزارشی از ویژه برنامه های اجرا شده در هفته عفاف و حجاب توسط این نهاد را اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۰    
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان زاوه گفت: در بررسی وصیت نامه شهدا مشخص شده است حفظ حجاب و عفت توصیه همه شهیدان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۶    
نشست "سبک زندگی عفیفانه" به مناسبت هفته حجاب و عفاف نشستی با حضور بانوان فعال ادارات در فرمانداری قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار محترم این شهرستان و سخنرانی سرکار خانم طاهره همیز ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۳    
در جلسه شورای معاونین بنیاد اسلامشهر بر موضوع پیگیری مشکلات ایثارگران تاکید شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: روسای بنیاد ملزم به شناسایی ایثارگران واجد شرایط و معرفی به اداره راه و شهرسازی شدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: خانواده های معظم شهدا با رزق حلال فرزندانی جهادی و انقلابی را تربیت و آنان را روانه دفاع از اهداف و آرمان های نظام اسلامی کردند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۹    
رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان ملاردبه توجه حوزه های مختلف اداری در جهت تکریم مضاعف خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۳    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد فارس گفت: امروز امنیت و سربلندی کشور را مدیون خون شهدا هستیم و همگی وظیفه داریم راه شهیدان را ادامه دهیم.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران برکات نظام و انقلاب اسلامی هستند ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد البرز بیان کرد: ایثارگران سرمایه های کشور هستند و تمام تلاش مجموعه بنیاد البرز بر این است سلامتی این عزیزان حفظ و در عین حال خدمت مورد نظر نیز با حفظ کرامت و شأن آنان ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
معصومه رام شورابی مادر شهیدان رجبعلی و میرزاحسن دانایی باغکی و مادر دو جانباز حسن و محمدرضا دانایی باغکی پس از تحمل سال ها دوری از فرزندان شهیدش در سن 88 سالگی به علت بیماری آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
در سومین جلسه از طرح ملی سه شنبه های تکریم ، از خانواده شهدای رضوان مدنی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
بعد از رفتن مرتضی عطایی، شهید مدافع حرم که جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون بود، مغازه کوچک تأسیساتش در شهرک مخابراتِ قاسم آباد همچنان دربسته مانده است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر، میراث داران خون شهدا، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
در یک ارتباط تصویری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهیدان والامقام رضوان مدنی در کرمانشاه دلجویی کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس بنیاد اراک گفت : گلزار شهدا مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۳    
رئیس بنیاد کمیجان گفت : پاکدامنی و عفاف ، گوهری قیمتی و مرواریدی ارزنده است که باید با هزاران چشم از آن مراقبت کرد چرا که اگر این گوهر گم شود دیگر به دست نمی آید .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۳    
نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائم شهر با رئیس اداره راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای قائمشهر جهت بررسی و پیگیری مشکلات جانبازان یکشنبه 25تیر ماه تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۰    
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا نهادینه سازی ایثار اجتماعی ، از مهمترین راهکارهای درمان بسیاری از مشکلات فرهنگی کشور است .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
عکس های خاکی رنگ جبهه های دفاع مقدس را شهید آوینی ها برای ما خاطره ساز کردند و ثبت خاطرات این روزهای جبهه سلامت را عکاسانی چون بایرامی حفظ می کنند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۸    
رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم شکرخدا بردبار پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر زال، کاووس و مهراب بردبار و جانباز سرافراز حاج مصطفی بردبار ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: اخلاص و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست و براین باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند پس باید کارها را با دقت و جدیت بیشتری انجام ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس بنیاد فامنین صبح سه شنبه 24 تیر در جلسه شورای اقامه نماز گفت: نماز از مهم ترین توصیه های شهداست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
فرمانده گروه پهپادارتش در بازدید از موزه مقاومت ایثار وپیروزی در بنیاد شهید ری گفت :موزه شهدا پروژه عظیمی است که به لطف خدا و شهدا به زیبایی به نمایش گذاشته شده است تا فداکاری و از خودگذشتگی شهدارا ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷    
صبح امروز باحضور شهردارملایر،بخشدار بخش مرکزی،ریاست و معاون فرهنگی بنیاد و تعدادی از مسئولین مرتبط مکان پیشنهادی برای جانمایی المان شهدای خلبان ملایر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷    
رئیس بنیاد ملایر با حضور در منزل جانباز 40 درصد اعصاب و روان اله محمد خلیلی با ایشان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا گفت: به منظور تجلیل و تکریم با 346 خانواده شاهد و ایثارگر طی 3 ماه سال جاری دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۲    
با حضور دادستان در اداره بنیاد گرمی به مسائل قضایی ایثارگران رسیدگی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۹    
مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد استان همدان با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح سه شنبه 24 تیرماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خدمت به ایثارگران از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۷    
شهید خبر: مدیرکل بنیاد قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمی توان برنامه های تجمعی در سطح شهر قزوین اجرا کرد و به همین دلیل باید جهت اجرای برنامه های 26 مرداد از ظرفیت های فضای مجازی ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۱    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت توجه به ظرافت های اطلاع رسانی در مورد فعالیت های بنیاد تصریح کرد ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۸    
رییس بنیاد شهید نهاوند در جلسه ستاد اقامه نمازگفت:نماز یکی از اصلی ترین دلایل پیروزی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۸    
اامام جمعه شبستر دردیدار با خانواده معظم شهدا گفت: بهترین بهره و درسی که از ایستادگی و شجاعت شهدا می توان گرفت خودسازی و قرارگیری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان سرافراز سند زنده ایثارگری و فداکاری هستند و امروز به عنوان ستون های انقلاب اسلامی علمداران حفظ ارزشهای نظام هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۲    
مشاوره حقوقی تلفنی به دو هزار و 15 ایثارگر استان قزوین طی 3 ماه سال جاری ارایه شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۳    
فرماندار شهرستان مبارکه به همراه رییس بنیاد شهرستان، با خانواده معظم شهیدان ضیایی دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۴    
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن از فوت مادر سردار شهید علی آذریان بروجنی خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۸    
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره یکمین سالگرد شهادت شهید امنیت قربانعلی امیدی ارجنکی عکس های این شهید گرانقدر بارگزاری شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد؛ ارتقاء مشارکت ایثارگران و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از طریق باز تعریف فرهنگ ایثار و شهادت اولویت بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۹    
معاون توسعه مدیریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: کلیه کارکنان بنیاد با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو صورت حضوری و غیر حضوری در حال ارائه خدمت به ایثارگران هستند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۹    
طرح پایش سلامت خانواده شهدای دو روستای شهرستان خدابنده انجام شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج گفت: حجاب برای زن به معنای ذلت نیست بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۶    
از استان زنجان در روز 25 تیر ماه مصطفی صنعتکار، اله وردی زعفرانی شهید به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل بنیاد کرمان گفت: دیدار با ایثارگران وظیفهٔ ذاتی بنیاد است اما وقتی سایر مدیران استان نیز در این برنامه ها شرکت می کنند بنیاد در ادامه راه خود دلگرم تر می شود.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۳    
در ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد مرکزی با جامعه ایثارگری ،مشکلات 42 نفر از این عزیزان پیگیری و بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۳    
ایثار اصفهان شما را به دیدن گزارشی که به همت صدا و سیمای اصفهان از مراسم تشییع پیکر دکتر سید محمد موسوی ، تهیه شده است، دعوت می کند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل بنیاد استان اصفهان و معاون توسعه و منابع انسانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونشهر بازدید کردند .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۷    
جلسه معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج برگزار و موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل بنیاد هرمزگان با بیان اینکه روح مجاهدت در وجود ایثارگران به ویژه خانواده های معظم شهدا همیشه زنده و پایدار است ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
چهل و چهارمین شماره نشریه خط زندگی ویژه فصل بهار 1399 توسط اداره آموزش و پیشگیری اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در ملاقات هفتگی با 40 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد گفت: معتمدین معین ظرفیتی بالقوه هستند که میتوان در جهت حل مشکلات ایثارگران کمک حال بنیاد باشند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۷    
وکیلی مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان در دیدار با کارکنان شهرستان بوئین میاندشت بیان کرد: توفیق خدمت به ایثارگران فرصت مغتنمی است در این دنیا که برکاتش در زندگی ما مشهود است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دیدار چهره به چهره با ایثارگران مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در نخستین نشست با تشکل های ایثارگری گفت: طرح مطالبات اقشار ایثارگر از طریق تشکلها و انجمن های ایثارگر و رسیدگی به این مطالبات موجب ارتقای کیفی خدمت رسانی به ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۲    
مادر شهیدان رجبعلی و میرزاحسن دانایی باغکی از استان خراسان رضوی به رحمت ایزدی پیوست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۳    
جانبازان سند افتخار ملت ایران هستند و مردم و مسئولان کشور در برابر این قشر پرافتخار وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۰    
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، پوستر و فیلم فرازی از وصیت نامه شهدای این استان را منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
طرح سه شنبه های تکریم با حضور رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد در منزل جانباز شهید محمود شبان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در بازدید از بنیاد تیران وکرون و بررسی فعالیت های این بنیاد اظهار داشت: هر زمان از تقویم دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ اسلام و انقلاب است
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۱    
اجرای برنامه های ترویجی در سطح شهر و خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از مهمترین اولویت های کاری ماست.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۶    
معاونت فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان گزارشی از فعالیت های این بنیاد در فضای مجازی را در قالب ویدیو کلیپ منتشر کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۰    
کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 10 روز تعطیل شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دیدار با معاون استاندار البرز گفت: حل مشکلات ایثارگران با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی امکان پذیر است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
نشست با تشکل های ایثارگر به منظور تعامل و بهره مندی از نظرات و بررسی مسایل جامعه ایثارگر از هفته جاری در قم آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۴    
به مناسبت هفته حجاب و عفاف کلاس آموزش خانواده با موضوع حجاب و عفاف برای جمعی از همسران و فرزندان دختر جامعه ایثارگری در شهرستان بیله سوار برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۹    
گلزار ها و یادمان های شهدا، ظرفیتی بزرگ در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند که می توانند به عنوان زیارت گاه اهل یقین، قرارگاه های فرهنگی بزرگی در این زمینه ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۶    
پیکر مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس در منطقه چنگوله و فکه کشف شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: کیمیا مسلمی پور دانشجوی ایثارگر رشته علوم آزمایشگاهی رتبه دوم جشنواره ملی ایثار را کسب کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس بنیاد آبدانان اظهار داشت: امروز به برکت همه رشادت ها، ایستادگی ها و از خود گذشتگی های شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی، هیچ ابر قدرتی دیگر جرات تعرض به خاک مقدس ایران اسلامی را ندارد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۵    
نشست رئیس بنیاد سوادکوه با رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بمنظور پیگیری سند اردوگاه باب الحوائج(ع) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۲    
کتاب مَه در مِه بهانه ای شد برای مرور خاطره ای کوتاه و نگاهی به زندگی شهید ایرج رستمی مسئول عملیات ستاد جنگ های نامنظم شهید چمران.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۲    
شهید ناصر بختیاری فرمانده محورعملیاتی لشکر 17علی ابن ابیطالب استان مرکزی بود که در 24تیرماه سال 1361 آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: جوانان باید الگوپذیر باشند و این را بدانند بهترین راه و چراغ روش ادامه راه آنان سیره زندگی شهدای معظم است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام والای آنان است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۳    
به مناسبت هفته عفاف و حجاب حجت الاسلام علیجانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۳    
شهید بردستانی در سال 1360 وارد سپاه پاسداران شد و دوران خدمت خود را در سپاه گناوه گذراند. بعدازآن وارد ناوتیپ امیرالمؤمنین (ع) شد و در آنجا فرماندهی یکی از گروهان های را به عهده گرفت ...
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمه گفت: حفظ و نگهداری گلزارهای مطهر شهدا خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۷:۵۹    
جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با موضوع نظارت و بررسی فعالیت های مدارس شاهد در چالوس برگزار گردید.
  • ۱