پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۲    
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۵    
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۷    
جدیدترین آمار پرداخت یارانه طرح اشتراک نشریات کشور در دو ماه ابتدایی سال بهانه ای شد برای مرور این طرح که به روایت اهالی مطبوعات ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۷    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی اصلاحیه بودجه 95 در جلسه هفته جاری این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۶    
فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی (نوراد) اعلام کرد: موشک پرتاب شده از زیردریایی کره شمالی، پس از پرتاب به دریای میان کره شمالی و ژاپن افتاده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۶    
وزیر امور خارجه بلژیک امروز(شنبه) گفت، ناتو باید در صورت اجرای توافق مینسک برای اوکراین، در موضعش نسبت به روابط با روسیه بازنگری کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۳    
مدیر تولید انتشارات آستان قدس رضوی گفت: انتشارات آستان قدس رضوی در سالیان فعالیت خود همواره از تولید ملی حمایت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۲    
مقام های هند امروز (شنبه) در پی کشته شدن فرمانده ارشد شورشیان در کشمیر، منع آمد و شد نامحدود در این منطقه وضع کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۲    
یک وکیل دادگستری در یادداشتی درباره فیش های حقوقی، می گوید که شهروندان از این حق برخوردارند تا بر نحوه و میزان دریافت حقوقی پاداش مدیران آگاهی و اطلاع داشته و دولت ملزم و مکلف بر انتشار جزییات امر ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۹    
یک گروه تروریستی مسلح موجب شدند نگرانی و دردسرهای جدیدی برای مسئولان برگزاری المپیک ریودوژانیرو ایجاد شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۸    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بر لزوم مقابله با سرچشمه های داخلی ریزگردها تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: انتخاب مشهد به عنوان شهر جهانی سنگ های قیمتی به ما ابلاغ شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۵    
دوومیدانی کاران دررقابت های جایزه بزرگ دوومیدانی آخرین تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام می دهند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی از پیشگیری مامورین یگان حفاظت اداره خوی از سوزاندن لاستیک های فرسوده در خوی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳    
در مراسمی با نام شب بندری از موسی بندری شاعر و نویسنده هرمزگانی به مناسبت سالگرد تولدش و رونمایی از مجموعه شعر جدیدش تجلیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳    
رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی اطمینان داد یوسین بولت با وجود آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ برای بازی های المپیک آماده خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۲    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با رد هرگونه اقدام خرابکارانه در پی آتش سوزی در پتروشیمی ماهشهر جزییاتی بیشتر از این حادثه را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۹    
فروش جهانی خودروساز فرانسوی رنو با عرضه مدلهای جدید، در نیمه اول امسال 13.4 درصد رشد کرد و به رکورد 1.57 میلیون دستگاه رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۹    
مربی تیم دراگون بوت اصفهان خشکی زاینده رود را مرگی نیمه جان برای ورزشکاران رشته های آبی در طی سالهای خشکی و بی آبی خواند و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از تلاش های دولت مجارستان برای بستن کامل مرزهای خود به روی پناهجویان انتقاد کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۵    
ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای حضور در المپیک ریو اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی خیانت بزرگی به مردم مسلمان و ملت فلسطین است گفت که قطعا چنین طرح ها و حرکاتی برای ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
فرماندار سرعین گفت: شهرستان سرعین در ایام تعطیلات عید فطر سالجاری میزبان بیش از 330 هزار گردشگر بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
بر اساس گزارش رسانه های محلی برزیل دیلما روسف، رئیس جمهور معلق شده این کشور اعلام کرد که تسلیم نشده و قرار نیست به شکل داوطلبانه استعفا کند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: از چهار نفر مصدوم حادثه "شوریک" خوی که به اصفهان منتقل شدند دو نفر به دلیل عمق زخم ها و درصد بالای سوختگی فوت کردند اما دو نفر دیگر در حال بهبودی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۳    
تمرینات تیم ملی والیبال از فردا (یکشنبه) برای حضور شایسته در بازی های المپیک 2016 برزیل آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۱    
یک روان شناس بالینی گفت: مهم ترین نتیجه برای آموزش افراد در اوقات فراغت رضایت خاطر، کشف استعدادهای درونی و افزایش خلاقیت است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۱    
نظام آمریکا به روسیه این پیشنهاد را داده است که اگر روسیه از حملات به گروه های مخالفی دست بردارد که با آتش بس در سوریه موافقت کرده اند و از نفوذ خود برای وادار کردن نظام سوریه جهت در پیش گرفتن همین ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تعداد اولیاء بیسواد شناسایی شده در استان دو سال قبل 42 هزار و 279 نفر بود که با تلاش های انجام شده این تعداد به 23 هزار و 700 نفر کاهش یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۰    
مجری و سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک گفت: حادثه سقوط از تله کابین براثر بی توجهی به تذکرات اپراتور بوده است و تله کابین از نظر فنی و سخت افزاری مشکلی ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
رئیس پلیس راه استان البرز از وجود ترافیک سنگین درمحور قزوین – کرج خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
هپاتیت ویروسی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر و ناتوانی است و تلفات ناشی از آن روبرو افزایش است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷    
رباتیک کاران ایرانی نخستین چمدان رباتیک هوشمند جهان را طراحی کردند که می تواند به صاحب خود سواری هم بدهد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷    
اتحادیه اروپا و ناتو بیانیه مشترکی برای تقویت همکاری ها با هدف مقابله با چالش های امنیتی مشترک امضا کردند که شامل حملات سایبری و بحران مهاجران و پناهجویان هم می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۶    
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: بیماران کلیوی ماهیانه حدود پنج میلیون ریال برای تأمین داروهای خود هزینه می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۵    
در اولین برنامه نگاه یک بعد از ماه مبارک رمضان، وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمان این برنامه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
براساس گزارش چیلکات، جنگ های متعدد در یک زمان نشان دادند که دولت انگلیس با نادیده گرفتن رهنمون هایی که خودش درخصوص استقرارهای مکرر و پشت سر هم صادر کرده، سلامت روانی نیروها را به خطر می اندازد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳    
عضو شورای شهر کرج گفت: با وجود کارخانه آسفالت در کرج، وضعیت آسفالت معابر شهر مطلوب نیست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مدیر اجرایی کمیته المپیک و کنفدراسیون ورزش های آفریقای جنوبی اعلام کرد که مشکل با حضور اسکار پیستوریوس در المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 ندارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۱    
آناتولی کارپف، قهرمان چند دوره جهان می گوید اگر حمایت کافی از شطرنج بازان ایران باشد و به شطرنج بازان کمک شود می توانند در بین بهترین های جهان نیز حضور داشته باشند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۱    
یک ربات کنترل از راه دور مظنون حادثه تیراندازی دالاس را از بین برد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۷    
یونانی ها برای رونق صنعت گردشگری شان، در انتظار 500 هزار مسافر چینی تا پایان سال 2016 هستند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۶    
نماینده حقابه داران و کشاورزان بخش جلگه اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت آب سد زایندوه رود بحرانی است، گفت: اگرچه حجم آب سد زاینده رود کمتر از 300 میلیون متر مکعب است و وضعیت آب بحرانی است ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۶    
جامعه بسیج زنان سپاه محمدرسول الله (ص) به مناسبت هفتهٔ عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۶    
خاک رس را گل می کند و سپس خاک بی جان را به هنر زندگی می بخشد تا سبویی شود برای آب یا گلدانی برای گل؛ اما هنرش تنها ساخت ظروف نیست، نقش گل و مرغی است که روی سفالینه ها حیات می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۴    
ژاپن فردا (یکشنبه) شاهد برگزاری انتخابات برای کرسی های مجلس علیای پارلمان این کشور خواهد بود؛ "انتخاباتی که می تواند بر مسیر این کشور در آینده تاثیر بگذارد."
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۴    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد اعلام کرد: ترویج فرهنگ استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی به منظور حفاظت از محیط زیست از برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری در یزد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۳    
رییس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی طی احکام جداگانه ای دکتر مجتبی ذوالجودی زرندی را به سمت معاون پژوهش و فناوری و دکتر علی مهدی نیا را به سمت سرپرست آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲    
آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) آذربایجان را تهدید کرد اگر برنامه کنترل دوپینگ شان را بهبود نبخشند، ممکن است حکم عدم اطاعت برایشان صادر شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۰    
دبیرکل سازمان ملل نگرانی عمیق خود را بابت درگیری ها در سودان جنوبی ابراز داشته و این مساله را تهدیدی علیه روند شکننده صلح در این کشور آفریقایی دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۹    
سازمان غذا و دارو آمریکا یک پژوهش در زمینه درمان سرطان را پس از فوت سه نفر به دلیل تورم مغزی به طور موقت متوقف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۵    
در پی درگذشت حاجیه خانم صدیقه عمادی،مادر مهندس احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات،محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۴    
از فردا همزمان با بیستم تیرماه تعیین تکلیف پرونده سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مقام های سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به رهبران اروپا برای هزینه نظامی بیشتر فشار وارد آوردند؛ گرچه تامین مالی در حال افزایش است اما به گفته مقام ها، کاهش هزینه ها شکافی جدی به وجود آورده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
رشد شهرنشینی و صنعتی شدن جوامع شهری و فرهنگ جامعه را به سرعت از اعتقادها و آداب و سنن دور کرد و تمایل به زندگی امروزی و استفاده از رفاه و ارزش های مادی به نوعی ارزش اجتماعی تبدیل شد به گونه ای که رشد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
آهنگساز آلبوم دوصدایی همایون شجریان و علیرضا قربانی تأکید کرد: زمان دقیق انتشار این آلبوم هنوز مشخص و اعلام نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۲    
برنامه رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۱    
گروه های تروریستی آتش بس اعلام شده در سوریه را نقض کرده و با شلیک راکت ها به حلب جان 40 تن را گرفته و 200 تن را زخمی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۰    
چریک های فارک به اعضای خودسر این گروه هشدار داد اگر توافق صلح را که با هدف پایان دادن به درگیری های 50 ساله در کلمبیا به دست آمده، بایکوت کنند، از این گروه رانده می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
به دلیل استقبال گسترده شهروندان،تالارهای موزه دفاع مقدس در تمامی ایام هفته آماده پذیرش علاقه مندان است .
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
به دنبال پیشنهاد رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران مبنی بر رصد وضعیت زیرسطحی و مغارهای شهر تهران، با دستور شهردار تهران کمیته ای برای این منظور تشکیل شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۸    
دولت های گامبیا و تانزانیا اعلام کردند که ازدواج کودکان در این دو کشور ممنوع است و مجازات سختی در انتظار متخلفان خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۵    
دبیر سابق فدراسیون بوکس معتقد است فدراسیون بوکس باید شبانه روز مراقب احسان روزبهانی تنها نماینده ایران در المپیک ریو باشد و حتی باید او را لای پرقو و پنبه نگه داشت تا به چیزی غیر از المپیک و مدال ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۵    
قاچاق کالا و ارز که سالانه به 20 میلیارد دلار می رسد و حدود 600 هزار فرصت شغلی را از بین می برد، بسترها و منافذی دارد که خلأهای قانونی یکی از اصلی ترین آن ها محسوب می شود و به گفته مدیر کل حقوقی و ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۴    
کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که مسئول جدید شورای حقوق بشر این سازمان در فلسطین به زودی برای اولین بار از منطقه بازدید خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۳    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر لزوم شفاف سازی در مورد فیش های حقوقی دستگاه های مختلف کشور برای جلب اعتماد عمومی تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۲    
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تشریح رویکردهای جدید در اعتباربخشی بیمارستان های کشور، گفت: در سنجه های جدید اعتباربخشی بر ارتقاء ایمنی بیماران تاکید ویژه ای شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۰    
پیشکسوت فوتبال تبریز معتقد است حضور ماشین سازی و تراکتورسازی در لیگ برتر باعث ایجاد نشاط در شهر تبریز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۰    
معاون حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: در طول سه روز تعطیلات عید فطر در قم بیش از 60 مجروح و دو تن نیز جان خود را از دست دادند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: همچنان نیروهای نظامی، انتظامی، پزشکی و امدادی در محل حادثه در حال آماده باش هستند و اکنون برای اعلام وضعیت عادی در این مجتمع با استاندار خوزستان در حال رایزنی و ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۷    
مقر مرکزی فولکس واگن روز جمعه پس از اینکه کارگران ساخت و ساز نشانه هایی از وجود بمبهای عمل نکرده مربوط به زمان جنگ جهانی دوم یافتند، از سوی کارشناسان مواد منفجره جست وجو شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۶    
فرستاده ویژه سازمان ملل به لبنان گفت که از شورای امنیت درخواست کرده تا توجه بیشتری به مسائل این کشور از جمله وخامت شرایط امنیتی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۵    
محققان شرکت مایکروسافت و دانشگاه واشنگتن با هدف ارتقای سیستم های ذخیره دی .ان .ای توانسته اند 200 مگابایت داده را روی رشته های مولکولی ذخیره کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۵    
انس کوشلو، قایقران ترکیه ای که سهمیه المپیک ریو را کسب کرده بود، با چاقو مورد حمله قرار گرفت و در استانبول بستری شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۴    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم امسال تیم جوان و خوبی خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پیامی به مناسبت 18 تیر گفت: به احترام روز ملی ادبیات کودک ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۱    
رضا بانگیز مجموعه ای از آثار نقاشی، چاپ دستی و مجسمه های سفالی خود را در تازه ترین نمایشگاه انفرادی اش به نمایش گذاشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل طی اظهاراتی با توجه به قتل دو سیاهپوست توسط پلیس آمریکا در ایالت های لوییزیانا و مینه سوتا خواست که به مسائل تبعیض نژادی در آمریکا رسیدگی شود و برخوردی قانونی با ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۷    
نماینده سودان در اتحادیه آفریقا از نپذیرفتن نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی اتحادیه آفریقا که به پایتخت اتیوپی سفر کرده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۵    
درحالی که برخی منابع خبری به دنبال انکار حضور دختر اسد در رقابت های سوارکاری تهران هستند، دبیر فدراسیون سوارکاری با تایید حضور "زین الشام اسد" در مسابقات سوارکاری بین المللی تهران گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اینکه گفته می شود شهرداری با صدور بیش از حد پروانه ساخت و ساز اقدام به شهرفروشی کرده است باید در کمیسیون عمران به دقت بررسی شود که ان شاءالله این کار به زودی در دستور کار ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۴    
تویوتا که بزرگترین خودروساز جهان است، از هشت آسانسوری که در مقر مرکزی خود در تویوتا استفاده می کند دو آسانسور را برای صرفه جویی در هزینه ها خاموش کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۳    
اصطلاحا به او "آقای کنکور" گفته می شود؛ فردی که چهار نسل از جوانان این مرز و بوم، یکی از سخت ترین آزمون های زندگی خود را با صدای آرامش بخش او گذرانده اند ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۲    
کسب 2 مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان آسیا توسط 2 برادر جویباری که در روز نخست این مسابقات بدست آمد از اتفاقات جالب توجه در ورزش ایران محسوب می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۰    
مدیر گروه پزشکی دوره های تخصصی کوتاه مدت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، برای داشتن بارداری موفق و داشتن فرزندی سالم از زنان باردار خواست به توصیه های طب سنتی توجه کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۸    
بروز انفجار مهیب در خیابان خیابان 15 متری سعدی - کوچه گنجی، اهالی محل را دچار شوک و ترس کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۷    
بیمارستانی در آمریکا از مرگ اولین بیمار مبتلا به ویروس زیکا در ایالات متحده خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۶    
زلزله سه ریشتری شامگاه جمعه تنکابن در استان مازندران را لرزاند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید طولانی شدن زمان نقل و انتقالات روی لیگ تاثیر منفی می گذارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۴    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی دربارۀ نوتلابار و عنوان نان داغ، شکلات داغ که به عنوان جایگزین آن پیشنهاد کرده بود، توضیحی را منتشر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۳    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی اصلی ترین مشکل کم آبی را بیان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۲    
رییس جمهوری زیمبابوه تحریم های اعمال شده از سوی کشورهای غربی را مقصر اصلی در تاخیر پرداخت حقوق ها دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۰    
الهه احمدی می گوید که در اردوهای هانوفر تمام تمرکز خود را روی تفنگ بادی گذاشته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۹    
وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد: هیچ نشانه ای دال بر اینکه ایران بر خلاف برجام موارد هسته ای تهیه کرده وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۸    
رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه وضعیت تمامی راه های مواصلاتی منتهی به استان قزوین عادی است، گفت: در این ایام تا میزان 75 درصد از میزان سوانح و تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته کاسته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۷    
آمریکا اعلام کرد، به عنوان بخشی از تلاش های وسیع تر ناتو برای اطمینان خاطر دادن به کشورهای شرق اروپا که از اقدامات تهاجمی بیشتر روسیه می ترسند، 1000 نیرو در لهستان مستقر خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۶    
تصاویری از آخرین حضور عباس کیارستمی در جشنواره کن را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۵    
رییس آتش نشانی رامسر از مهار شدن آتش سوزی بزرگترین دکه بین راهی جواهرده خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۴    
معاون خدمات شهری شهردار بیرجند برضرورت فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۳    
پیشکسوت استقلال می گوید به موفقیت این تیم با علیرضا منصوریان خوش بین است.