سه شنبه ۳۰ آبانساعت ۱۰:۱۵Nov 2017 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۷    
با دستور ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان، سفر تیم ملی هندبال نوجوانان به بحرین جهت حضور در مسابقات آسیایی لغو شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شهر مقدس قم باید به عنوان قطب تولید محتوای فاخر در کشور مطرح شود به همین دلیل ما برای شبکه ملی اطلاعات، قم را به عنوان پایلوت انتخاب کردیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۶    
هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران در حمایت از علیرضا منصوریان بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۱    
وزیر کشور گفت: وزارت کشور رسماً از دی ماه وارد کار انتخابات می شود و ستادهای انتخابات را تشکیل می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۳۵    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید شیعیان بیان کرد: مساله تناسب کار بین دختران و پسران در جامعه باید رعایت شود و در مشاغلی که به ضرورت باید توسط زنان اداره شود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۵    
مدیر طرح و توسعه شرکت صدر فولاد خرم آباد گفت: سالانه 200 هزار تن میلگرد در لرستان تولید می شود. علی فتح الهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: : به افراد توصیه می شود در ساعات 10 صبح تا 4 بعدازظهر که شدت آفتاب زیاد است در معرض آن قرار نگیرند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان سال آینده افتتاح می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی لرستان گفت: نقشه پهنه بندی خطر زمین لغزش برای استان تهیه شود. مهندس احدالله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: توانمندسازی معلولین با مشارکت مردمی انجام می شود. اسدالله حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: استان فاقد پایگاه اطفای حریق است. شیرزاد نجفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
یک کارشناس دینی گفت: بسیاری از نمونه های بی حجابی زاینده نداشتن الگوی درست است. حجت الاسلام نبی الله جلالی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
شبکه های اجتماعی مجازی و تعدد آنها خواه و ناخواه زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت تاثیر قرار داده اند و آنچه که عیان است تاثیر منفی آن به دلیل عدم فرهنگ سازی لازم بر سایر اقشار جامعه به خصوص جوانان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از بازسازی و نوسازی بیش از 20 کیلومتر، شبکه توزیع فرسوده آب شهری استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای راه اندازی بخش های فوق تخصصی نیازمند فضای جدید هستیم. دکتر کوروش ساکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: پزشکان شهرستان اقدام به بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۷    
تعطیلی پروژه های ورزشی در الیگودرز تأخیر در راه اندازی فاز دوم کارخانه کمپوست شهرداری خرم آباد سدی که چند سال تعطیل بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به ماناگوا با حضور در پارلمان نیکاراگوئه دیدارهای جداگانه ای با نایب رئیس اول و هیأت رئیسه مجلس و نیز رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و این کشور آمریکای ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۹    
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان از انعقاد 3 قرارداد پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان با صنایع استان طی سال جاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سرانه ورزشی مدارس استان 36 صدم مترمربع است. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از اخذ مجوز 3 مرکز رشد در استان خبر داد. دکتر سعید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: مراکز رشد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
رئیس اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی لرستان گفت: بیش از 500 هکتار بافت فرسوده در استان وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تمرینی خود در ایتالیا به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۲    
نشست مشترک تجاری ایران و نیکاراگوئه با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۹    
مصطفی شریفات، ملی پوش خوزستانی والیبال در المپیک ریو، در فرودگاه اهواز مورد استقبال مردم و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قرار گفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۴    
هیات داوران چهارمین جایزه داستان نویسی افسانه ها در بیانیه خود با اشاره به خلاقیت و نوآوری در طرح داستان و استفاده از مضامین داستانی و افسانه های کهن ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۱    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان، حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع در باریکه غزه را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۹    
دهقان همچنین رتبه ایران در شاخص دیپلماسی علمی را 3 درصد اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۶    
رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از رشد 11.5 درصدی ایران در رشد کمیت تولید علم در سال 2015 خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس دانشگاه صنعتی همدان از راه اندازی رشته مهندسی مکاترونیک در این دانشگاه خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، دکتر محمود نیلی سه شنبه 2 شهریورماه در بازدید معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۱    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اعمال مشوق های 20 درصدی برای دستگاه هایی که اقدام به عملیاتی کردن قانون یک درصد کرده باشند خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۲    
در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه داستان نویسی افسانه ها، از نفرات برتر این جایزه تقدیر شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم، سرلوحه دولتمردان تدبیر و امید است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۷    
افتتاحیه نمایشگاه لباس نگاهی دیگر در موزه پوشاک سلطنتی در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد، با یاد عباس کیارستمی - کارگردان سینما - برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۸    
مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری 48 هکتار از اراضی روستای علیسرا با اعتبار بیش از 284میلیون تومان انجام شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا گفت: اعتبار هزینه شده ساخت سه خانه بهداشت 360 میلیون تومان می باشد. با افتتاح این مراکز تعداد خانه های بهداشت شهرستان به 73مرکز افزایش پیدا می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نقش و جایگاه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را پراهمیت و ارزشمند دانست. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۳    
مراسم معارفه معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صداوسیما برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های نظارتی موانعی بر سر اجرای پروژه ها ایجاد می کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۸    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه پرچم مبارزه با فساد را اعتقادی برداشته است، تاکید کرد: عده ای هر دروغی را جعل کردند تا شاید من را در راه مقابله با فساد وادار به عقب نشینی کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی همیشه مجهول و سخت و یک دربی واقعی است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۵    
مدیران استان در حضور وزیر اقتصاد و دارایی به شرح دغدغه های اقتصادی استان پرداختند. به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری- در ابتدای نشست هم اندیشی مدیران و فعالین اقتصادی استان که با حضور وزیر ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۴    
هافبک طراح مدنظر تیم فوتبال استقلال، از نفت تهران می آید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۱    
رؤسای مجالس جمهوری اسلامی ایران و مالزی عصر امروز (سه شنبه) پس از دیدار و گفت وگوهای دوجانبه، بر لزوم توسعه روابط اقتصادی و امنیتی تاکید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۰    
سفیر جمهوری غنا در ایران گفت: باید زمینه همکاری اقتصادی و تجاری بین همدان و غنا را فراهم کرد. به گزار ایسنا، منطقه همدان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۲    
معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نگرش کشور باید به دانشگاه تغییر کند، گفت: اتاق بازرگانی باید به تجارت بورس ایده روی آورد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، اعتماد به مردم را مهم ترین سیاست حال حاضر در امور مالیاتی دانست و گفت: بیش از 90 درصد پرونده های مالیاتی کشور، خوداظهاری هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۸    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد مناسبت های جدیدی به تقویم سالانه اضافه شود که هفتم فروردین به نام روز هنرهای نمایشی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال هف سمنان می گوید هدفش از دیدار مقابل پرسپولیس اجرای برنامه ها و تاکتیک های تمرین شده در این تیم بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۱    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استراتژی این است که اعدام کم باشد گفت: بیش از 90 درصد اعدام ها مربوط به مواد مخدر است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سهم نفت در تامین درآمدهای دولت و وابستگی اقتصاد به نفت به 30 درصد کاهش یافته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بالغ بر چهار پنجم از واحدهای مسکن مهر در این استان و شهر صدرا، طی سه سال فعالیت دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۶    
این هفته در تجربه پنجم از شب شنبه های حافظ علی قمصری با شال های کونگ فو میزبان علاقه مندان خواهد بود .
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم هف سمنان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مجدد طرح ساماندهی حقوق مقامات و مدیران در جلسه امروز این کمیسیون ابراز امیدواری کرد که در فرصت تعطیلات تابستانی مجلس ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۲    
پرتاب گر معلول خوزستانی با بیان این که ورزشکاران در دوران فعالیت شان تمام جوانی شان را برای ورزش می گذارند، گفت: از استاندار می خواهیم یک تصمیم خوب جهت اشتغال و جذب ورزشکاران در ارگان ها بگیرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۶    
همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی، به منظور بررسی موضوع چالش تغییر مدام مدیران پنل تخصصی "برنامه ریزی شناور در روابط عمومی" برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۵    
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: امروزه طلابی در حوزه فعالیت مجازی فعالیت دارند که توانسته اند با پِیج احکام در تلگرام 60 هزار عضو را جذب کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه خوارزمی از فراهم آمدن امکان تحصیل قهرمانان المپیک در دانشگاه خوارزمی خبرداد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۷    
شورای اداری استان فارس در اولین روز از هفته دولت و با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی تشکیل جلسه داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت : امیدوارم پارالمپیکی های خوزستان نسبت به پارالمپیک لندن، افزایش مدال داشته باشند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح تاسیس دفاتر پیشخوان قضایی در جلسه این کمیسیون گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۱    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گاز رسانی به 185روستای استان طی دولت تدبیر و امید خبرداد. به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی عصر سه شنبه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۲۱    
استاندار فارس اعتقاد دارد که بیکاری و تداوم مشکلات اشتغال، اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید را تحت الشعاع قرار داده است حال آنکه طی این سه سال، شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور بوده ایم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۴    
قزاقستان مقام قهرمانی تورنمنت تایلند را به دست آورد و فوتسال ایران در رده سوم قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۳    
وزیر بهداشت در سالگرد درگذشت پدر بزرگوار خود در صفحه تگلرامی اش به بیان خاطره و درسی که از وی آموخته بود پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 199پروژه و طرح اقتصادی طی هفته دولت در این استان خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۸    
تیم والیبال بانک سرمایه نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در نخستین مسابقه خود موفق به شکست نماینده قزاقستان شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز سه شنبه هیأت رئیسه این فراکسیون از تصمیم فراکسیون برای تجلیل از مدال آوران المپیکی در صحن علنی مجلس خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: قرار نیست کشور را ملوک الطوایفی اداره کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۲    
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دادگستری در جلسه امروز سه شنبه این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۲    
حسین علیزاده با آغاز شهریورماه سال 1330 در تهران به دنیا آمد و بعدها به یکی از بزرگ ترین نوازندگان تار و سه تار تبدیل شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم استان فارس در خبرگان رهبری به آحاد مردم توصیه کرد که رعایت انصاف را به عنوان یکی از اصول اخلاق اسلامی در رفتار و اظهار نظرها، مد نظر داشته باشند و رعایت کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۱    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز و هیئت همراه از زندان فردیس بازدید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۱    
رویترز از احتمال محرومیت ایران توسط هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۹    
فرماندار شهرستان صحنه از افتتاح کارخانه خودروسازی این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی اعتقاد دارد که تحولات جمعیتی در شهرهای بزرگ ایران تقریبا به پایداری رسیده است و از این پس باید کیفیت زندگی را بیش از گذشته مد نظر داشته و در دستور کار قرار دهیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ،اجرای قانون اساسی مهمترین مرجع و شاخص برای بررسی حقوق شهروندی است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۶    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حضور یک بانوی خوزستانی در پارالمپیک ریو، گفت: امیدوارم که او نیز مانند کیمیا علیزاده موفق به کسب مدال شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۶    
مقامات هند به دنبال تداوم ناآرامی ها در منطقه کشمیر برای نخستین بار در 12 سال اخیر نیروهای امنیت مرزی این کشور را در شهر سرینگر، مرکز کشمیر مستقر کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۳    
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که در جلیه امروز این کمیسیون لایحه برنامه ششم توسعه با حضور وزی رکار مورد بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۱    
به دنبال محرومیت کاروان روسیه از بازیهای پارالمپیک ریو ، تیم فوتبال هفت نفره ایران جایگزین روسیه در این بازی ها شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۰    
رییس کلانتری 123 نیاوران از دستگیری ساقی محله نیاوران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۷    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت : ما باید بر ای انتخابات پیش رو خودمان را ارزیابی کنیم و شورایعالی اصلاح طلبان بر اساس تجربیات گذشته و با برنامه ریزی منسجم عمل کند تا به پیروزی برسیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۷    
مسئول بسیج دانشحویی خوزستان با اشاره به اعزام 900 دانشجو در قالب 30 گروه جهادی به مناطق محروم استان و استان های همجوار از ابتدای شهریورماه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۳    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح 80 پروژه عمرانی آموزش و پرورش این استان طی هفته دولت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۲    
حضور پرشمار کودکان و نوجوانان تهرانی در مسابقات قهرمانی استان تهران نویدبخش آینده خوب پیش روی برچمعیت ترین استان کشور است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس دفتر گل و گیاهان زینتی وزارت جهادکشاورزی با تاکید براینکه ایران سهمی در صادرات گل و گیاه جهان ندارد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۹    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که تا پایان فصل از علیرضا منصوریان حمایت می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد، در حمله شورشیان کرد به یک تیم خنثی سازی بمب در جنوب شرق این کشور دو سرباز ارتش ترکیه کشته شدند.