سه شنبه ۰۳ اسفندساعت ۱۵:۳۵Feb 2017 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۳:۵۷    
مس رفسنجان با یک گل در خانه برابر میهمان خود آلومینیوم اراک شکست خورد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۱    
معاون اجرایی مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی از الکترونیکی کردن فرآیند گردآوری و پردازش اطلاعات در قالب طرح نظرسنجی سبز خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۱    
استاندار لرستان احیای ظرفیت های راکد را یکی از مطالبات جدی مردم استان اعلام کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یک جنگ اقتصادی بوده که پرچمدار آن ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۹    
مدیرکل دفتر امور هماهنگی و پیشگیری مواد مخدر از ایجاد 8 نمایشگاه دائمی در استان های کشور خبر داد.. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۹    
مدیر امور آب منطقه ای بروجرد گفت: 80 میلیارد تومان برای سد شهید بروجردی نیاز است. غلامحسین بنادری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، افزود: این سد تاکنون 7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۴    
رییس دفتر رییس جمهوری عصر جمعه با سفر به قم با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۲:۲۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری عصر جمعه با سفر به قم با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی درایران دیدار و گفت و گو کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۳    
یادداشت تفاهم همکاری های صلح آمیز در علوم و فن آوری فضایی میان ایران و بولیوی به امضاء رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۸    
فدراسیون وزنه برداری چین با مثبت شدن تست دوپینگ سه وزنه بردارش با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۶    
هفته چهارم لیگ دست یک فوتبال در حالی برگزار شد که بسیاری از بازی ها با تساوی همراه بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تلاش گسترده ای جهت احیای دریاچه ارومیه انجام داده است . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۷    
استاندار آذربایجان غربی گفت: روستاهای آذربایجان غربی محدودیت بسیاری در بخش آب و گاز دارد . به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی قربانعلی سعادت در مراسم افتتاح طرح های آبرسانی که در روستای یورقانلو ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: حوادث دیروز و امروز خوزستان یک کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۱    
وزیر نیرو گفت: طرح های اجرا شده در منطقه گام موثری جهت توسعه آذربایجان غربی است . به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حمید چیت چیان در نشیت خبری با اصحاب رسانه آذربایجان غربی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۳    
مدیرعامل خانه کتاب با صدور پیامی درگذشت داوود رشیدی، هنرمند و مترجم شناخته شده کشورمان را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۹    
رئیس دانشگاه لرستان گفت: نقش جهاد دانشگاهی در اقتصاد مقاومتی متبلور می شود. دکتر خسرو عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۹    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: افرادی که داروهای ضد اسید معده نظیر امپرازول، رانیتیدین و شربت های ماستی و آنتی اسید مصرف می کنند بیشتر در معرض عفونت های اسهالی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۹    
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در بحث فنی والیبال لوزانو عملکرد خوبی را داشت اما در مباحث مربوط به مدیریتی او خیلی موفق نبود و به نظرم لوزانو نتوانست به مانند ولاسکو موفق باشد که اگر این گونه بود ما ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۷    
رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف زمین خواری میلیاردی در خرم آباد خبر داد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جهاد دانشگاهی در یک نظام غیربروکراتیک در حوزه های مختلف جهش های اساسی برای کشور داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت یازدهم تمامی روستاهای بیش از 20 خانوار در کشور اینترنت دار می شوند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۷    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۵    
دکتر عسکری، رییس سازمان صدا و سیما در پیامی درگذشت داوود رشیدی را به جامعه هنری کشور و خانواده آن هنرمند فقید تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:دولت از فرصت موجود جهت خدمت استفاده کندچرا که مردم از شعار و حرف خسته شده اند و نیازمند اقدام عملی هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۸    
وزیر نیرو وضعیت آبی برخی از روستاها ی کشور را دردناک اعلام کرد . به گزارش ایسنا حمید چیت چیان در جریان سفر به ارومیه و در مراسم افتتاح طرح آبرسانی روستاهای ارومیه در مسجد روستای یورقانلو گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۲    
تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور برابر حریفان خود به نتیجه تساوی رسیدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: کدهای 10 رقمی هوشمند در اختیار استانداران قرار می گیرد و برای هر دستگاه به تناسب نیاز سطح دسترسی تعریف می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۷    
وزیر محیط زیست فرانسه به منظور گفت وگو با مسوولان ایران به تهران سفر می کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۵    
معاون استاندار مازندران گفت: دولت تلاش می کند مهاجرت از روستا به شهرها کاهش یابد. به گزارش ایسنا مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۳    
رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس آیت الله کمالوند خرم آباد گفت:سیاست دانشگاه فرهنگیان بر این است که سرفصل ها را تغییر دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۹    
تقاطع غیر همسطح کنارگذر شمالی ساری امروز با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار مازندران افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۷    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 57 هزار کیلومتر فیبرنوری برای 35 میلیون کاربر در کشور ساخته شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
سازمان بسیج هنرمندان کشور در پی درگذشت داود رشیدی پیامی را منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۵    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۷    
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: چهارخطه شدن مسیر ترانزیتی پلدختر – خرم آباد تاثیر زیادی بر درآمدزایی مردم این مناطق خواهد داشت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۹    
شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان در پیامی درگذشت داود رشیدی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۲    
در پی درگذشت داود رشیدی، پیام های مختلفی از سوی طیف های مختلف اجتماعی مخابره شد؛ سیاست مدارانی چون رئیس جمهور، سیدحسن خمینی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۲    
مدیر کل بحران سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه زمین لرزه هایی که امروز سوران و میرجاوه در سیستان وبلوچستان را لرزاند هیچ خسارتی به دنبال نداشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۱    
به دنبال توسعه مذاکرات بانکی در حوزه بین الملل، توافقات اخیر بین بانکداران ایرانی و خارجی به تشکیل حسابهایی با ارزهای محلی و یورو منجر شده و دلار در این بین جایی ندارد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اقامه نمازجمعه در 900 نقطه کشور، گفت: نمازجمعه مرکز تقویت کننده امید، ایمان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جوانان نباید هیچ گاه در راه رسیدن به اهداف موردنظر ناامید شوند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۳    
رئیس دادگستری بروجرد گفت: متوسط وقت رسیدگی به پرونده ها در دادگستری شهرستان 112 روز است. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، حمیدرضا بوالحسنی در جمع خبرنگاران ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش نرخ تورم کشور به 8.9 درصد تا پایان مرداد ماه سالجاری خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۷    
استاندار هرمزگان گفت: دولت تاکنون هم در گفتار و هم در عمل به طور جد، از خط کشی بین اقوام و مذاهب پرهیز و دوری کرده است . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان که در ادامه اولین سفر منطقه ای خود به امریکای لاتین به بولیوی سفر کرده با رییس جمهور این کشور دیدار و رایزنی کرد .
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۴    
یادگار گرامی امام، درگذشت داود رشیدی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۴    
استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمونه هایی ماندگار از خدمان به ملت و مردم یاد کرد و افزود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۳    
مدافع تیم ملی کشورمان گفت: با توجه به این که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، آمادگی دارم قراردادی سفید از نظر زمانی و دیگر شرایط امضاء کنم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۸    
بانک اسلامی امارات بیش از 100 کارمند خود را اخراج کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۸    
مدیر کل بحران سیستان وبلوچستان گفت: از ظهر امروز سه زمین لرزه شهرستان های میرجاوه و سوران در استان سیستان وبلوچستان را لرزاند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۸    
آیین افتتاحیه تازه ترین آثار خوشنویسی جواد بختیاری با حضور اساتید و علاقه مندان به هنر در نمایشگاه مسند مستانگی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۴    
منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در پی درگذشت داود رشیدی پیامی را منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۹    
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح تکاپو و سرمایه گذاری در مشاغل اجرا می شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۷    
مدیر آبفار بروجرد گفت: 90 میلیارد ریال برای رفع کم آبی برخی روستاهای شهرستان نیاز است . به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، عبدالرضا عبدی در جمع خبرنگاران ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۷    
معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: بر اثر آتش سوزی در یک انبار نجاری، 50 تن چوب سوخت . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: آسمان پلدختر ورودی آلاینده ها به لرستان است. امیر محمدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۲    
احمد مسجدجامعی از داود رشیدی به عنوان هنرمندی یاد کرد که به لحاظ فنی، دانش و مردمی بودن، هنرمندی کامل بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه در هفته ای که گذشت با ثبات قابل توجهی همراه بود، گفت: هفته گذشته یکی از با ثبات ترین هفته های قیمتی طلا وسکه را پشت سر گذاشتیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست نادرست دولت قبل در روابط خارجی، باعث شده بود ایران در انزوا قرار گرفته و اجماعی بزرگ از کشورهای مختلف علیه ایران شکل گیرد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در راستای بررسی روند فعالیت های بانک ملت ایران در ترکیه با رییس و مسئولان شعبه بانک ملت در استانبول دیدار و گفتگو کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۵    
معاون اول رییس جمهور طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد : از اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید به رغم محدودیت های مالی و بودجه ای، نوسازی شبکه حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی کشور است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۶    
رییس جمهور در پیامی درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۹    
اولین کمدی رمانتیک تاریخ سینمای عربستان نماینده این کشور در اسکار 2017 شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
پینگ پنگ باز ایرانی با شکست برابر نماینده ژاپن از تور جهانی بلغارستان حذف شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
داوود رشیدی در کتاب سنگ قبر هنرمندان نوشته بود: اولا من که روی سنگ قبرم را نمی نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
رییس جمهور با انتشار توئیتی نسبت به خبر درگذشت داوود رشیدی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۴    
طرح آبرسانی به 66 روستای استان آذربایجان غربی با حضور وزیر نیرو افتتاح شد . به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا منطقه آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۰    
امام جمعه رشت با بیان اینکه شاخصه حکومت اسلامی باید رفاه و آبادانی باشد، گفت: دولتمردان باید خودکفایی، کارهای صورت گرفته و برنامه های آینده خود را برای مردم بیان کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با تدابیر دولت امروز استان همدان با 50 کشور و 60 بانک مراوده تجاری و مالی دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۳    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۱    
پانزدهمین مراسم سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر با سخنانی از جعفر والی، صادق زیبا کلام، اکبر عالمی و ... برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۴    
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی برابر سلتاویگو درباره اظهارات مدافع بارسلونا صحبت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۳    
امام جمعه موقت اهواز گفت: تأیید دولت بر همه ما واجب است و ما این سیره را از امام(ره) و مقام معظم رهبری می گیریم. دولت ها با حمایت مردم است که برای خدمت بیشتر روی پای خود می ایستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
فضاپیمای "جونو" ناسا در روز شنبه (27 اوت 2016) در نزدیکترین فاصله با سیاره مشتری قرار خواهد گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۸    
براساس گزارش امنیت عمومی کانادا درباره تهدیدهای تروریستی، مشخص شد تعداد افرادی که مظنون به سفر به خارج از این کشور برای پیوستن به داعش و سایر گروه های تروریستی هستند به عدد 180 نفر رسیده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری نخستین کار دولت تدبیر و امید در این استان را تحکیم فضای وحدت، همدلی و همزبانی میان اقوام و جناح های سیاسی برشمرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۸    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن درپی آن است که هر چه می تواند دستاوردهای ایمانی ما را از ما بگیرد و جامعه را به لهو و لعب و سرگرمی های پوچ وادار داشته و اهداف شوم خودش را عملی کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۷    
رهبری کره شمالی در یک مجازات عجیب، ورزشکاران کاروان المپیک ریو 2016 این کشور را که در این بازی ها عملکرد خوبی نداشته اند، احتمالا برای کار به معادن ذغال سنگ می فرستد!
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۸    
اعضای دوازدهمین دوره شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نیروی غیربومی در آموزش و پرورش شهرستان برای همیشه خاتمه یابد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۶    
قرعه کشی رقابت های لیگ اروپا برگزار شد و تیم های راه یافته به این مرحله حریفان خودشان را در مرحله گروهی شناختند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به روز صنعت چاپ و بیان اینکه اولین چاپ خانه "حقایقی" در شهر تبریز تاسیس شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۴    
استاندار مازندران همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور در بهشت فاطمه بهشهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست نادرست دولت قبل در روابط خارجی، باعث شده بود ایران را در انزوا قرار گیرد و اجماعی بزرگ از کشورهای مختلف علیه ایران شکل گیرد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۷    
امام جمعه سنندج گفت: باید مسئولان رفع مشکلات مردم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز در خطبه های نماز جمعه مسجد جامع سنندج ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۵    
وزیر اطلاعات با حضور در خانه سه خانواده شهید، با پدر و مادر، همسر و فرزندان آن ها دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دولت در یکسال باقی مانده، نباید سرگرم مباحث انتخاباتی شود، بلکه به مردم خدمت کنند، گفت: مسئولان باید با اقدامات خود نظام را پیش ببرند.