یکشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۵۲May 2017 28

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۳    
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه حمایت یارانه ای، بسیار طولانی و سخت گیرانه انجام می شود، گفت: شیوه و اجرای طرح اشتراک نیم بهای نشریات با شبهات زیادی همراه می باشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
با حضور دکتر علی جنتی از نخستین فیلم نمایش خانگی تولید استانی تحت عنوان بوقچی و شناسنامه فرهنگی و هنری گیلان رونمایی شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
وحدتی با بیان اینکه صدای رسا بدون موسیقی معنادار و کلاسیک ارزش ندارد، تصریح کرد: موسیقی گیلان فاخرترین موسیقی جهان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ریشه تعزیه در مناقب خوانان آل بویه است، عنوان کرد: سال گذشته از تعزیه گیلکی به عنوان سومین زبان تعزیه در کشور رونمایی کردیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال 10 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می شوند و 10 هزار نفر نیز از بین تحصیلکرده های مقطع کارشناسی در آموزش و پرورش پذیرش خواهند شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، علی طلوعی در شورای اداری استان گیلان، با اشاره به ارائه طرح تعهد رسانه استان در برنامه ششم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۴    
بخشدار کوچصفهان با بیان اینکه در هفته دولت امسال 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان را افتتاح کردیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۴    
نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه گندم و چای تضمینی خریداری می شود، افزود: کسی در مورد برنج احساس مسئولیت نمی کند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۴    
مدیرکل ارشاد اسلامی از رشد 70 درصدی کتاب های منتشره طی 3 سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: کتب ترجمه 105 درصد رشد داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۴    
محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور عصر امروز با آیت الله شبیری زنجانی در مشهد دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۶    
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه راهداری بر راهسازی اولویت دارد و با تاکید بر لزوم تجهیز راه های استان به وسایل ارتقای ایمنی و کنترل سرعت گفت: راهداری ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۰۵    
دیدار دو تیم منچستریونایتد و هال سیتی با گلزنی راشفورد در دقیقه 90 به سود یونایتد به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۹    
یووه موفق شد با تک گل هافبک آلمانی خود 3 امتیاز دیدار حساس با لاتزیو را از آن خود کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
معاون رئیس جمهور از جذب سرمایه گذاری خارجی به مبلغ پنج میلیارد و 200 میلیون دلار برای شش طرح پس از اجرای برجام خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: شهرداری پول واریزی استانداری لرستان برای کمک به تیم های فوتبال را به ما نمی دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:به 7500 واحد تولیدی و صنعتی در کشور تسهیلات 1 میلیادرد تومانی پرداخت می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۹    
رئیس فدراسیون کبدی بر تعامل هیأت های استانی با اداره های کل و فدراسیون تأکید کرد . به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، مقصودلو که برای حضور در مجمع انتخابات کبدی لرستان به خرم آباد سفر کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس هیأت کشتی لرستان از مشخص شدن لیست آزاد و فرنگی کاران تیم بیمه رازی این استان برای حضور در لیگ برتر خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۸    
دکتر پورحسین، رییس ستاد چهره های ماندگار درگذشت استاد داود رشیدی را به خانواده رشیدی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بیش از 5 هزار پرونده رسیدگی شده است . به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۶    
جنتی سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ایجاد یک فضای باز فرهنگی و تقویت وفاق ملی دانست و تصریح کرد: مشکلات دریافت مجور فعالیت های فرهنگی و هنری وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۶    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: باید از محصولات فرهنگی و هنری حمایت مادی و معنوی کنیم. متاسفانه تعدد دستگاه های فرهنگی کار قانون گذاری در حوزه فرهنگ و هنر را دشوار کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۲    
سفیر ایران در برزیل با تایید بازداشت یک ایرانی مرتبط با یکی از انجمن های ورزشی در ریو تاکید کرد که فرد بازداشتی هیچ ارتباطی با کاروان ورزشی ایران در المپیک نداشته است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۱    
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: از هر 100 سپرده فقط 15 سپرده در خراسان شمالی رسوب می کند. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۹    
نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: خراسان شمالی با کمبورد 300 لیتر آب شرب در ثانیه مواجه است. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۷    
استاندار استان مرکزی از اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ارزان به منظور توسعه اشتغال در روستاهای استان مرکزی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۴    
در پنجمین روز از هفته دولت 5 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، نخستین پروژه که در پنجمین روز از هفته دولت کلنگ زنی شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان برجام را یک فهم مشترک دانست و خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی نیز اگر به یک فهم مشترک برسیم، قطعا موفق خواهیم بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 19 واحد صنعتی و متقاضی تسهیلات در قم در جهت رونق تولید موفق به دریافت وام شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان از برگزاری کنگره سلار دیلمی در گیلان خبر داد و افزود: سلار دیلمی یکی دیگر از مفاخر و مشاهیر گیلان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۹    
نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه 60 درصد محصولات کشاورزی کشور از گیلان تامین می شود، تصریح کرد: دولت خرید تضمینی محصولات کشاورزی را امسال نیز در دستور کار قرار دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۸    
وزیر ارشاد با بیان اینکه پیگیر مسائل به جامانده از سفر رئیس جمهور به گیلان هستم، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی بود در استان باشیم و خوشبختانه گازرسانی به 200 روستا انجام شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۳۸    
عزت الله انتظامی به خانه داود رشیدی رفت
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: پس از برجام تا کنون و به رغم مشکلات 1و نیم میلیارددلار تعهد سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده است که هر هفته نیز این روند در حال افزایش است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۴    
همزمان با هفته دولت، چهار پروژه عمرانی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۱    
دو تیم چلسی و آرسنال توانستند حریفان خود را در هفته سوم لیگ برتر با شکست روبرو سازند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۷    
بوروسیا دورتموند گم اول را در رقابت های بوندسلیگا محکم برداشت و توانست از سد ماینتس عبور کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: حساب برخی از هیأت های ورزشی استان مسدود است . به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اقدامات مثبتی که در سه سال گذشته در سطح استان به انجام رسیده است، توازن منطقه ای مدیران است و مدیران از همه نقاط استان انتخاب شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۱    
دو طرح گازرسانی روستایی در شهرستان اردل با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید. به گزارش ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری- سیامک حمیدی ششم شهریورماه در آئین رونمایی نمادین از دو ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اولین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ایران برابر بنگلادش با شکست به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۹    
رئیس فدراسیون کبدی از برگزاری لیگ جهانی این رشته در سال آینده خبر داد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا مقصودلو در مجمع انتخابات هیأت کبدی استان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۵    
آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: اگر مردم نتیجه دادن عمل و یکی بودن آن با گفتار مسوولان را مشاهده کنند، منجر به همراهی بیشتر مردم با دولت و مسئولان می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۷    
استاندار قم گفت: نمایشگاه فرش استان قم قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد. به گزارش ایسنا منطقه قم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۴    
به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، دکتر جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در مجتمع خاتم الانبیاء رشت با اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه گیلان دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۳    
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه شاخص بهره مندی گاز در شهرستان صومعه سرا به 98درصد رسیده است. گفت: صومعه سرا امروز با افتتاح پروژه های گازرسانی به شهرستان کاملاً سبز تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:متاسفانه برخی از بروکراسی ها در مسیر تولید و اشتغال زایی موجب فرار سرمایه گذار می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۰    
رییس جمهوری عدم نیاز به شبکه های اطلاعات بیرونی برای ارتباطات داخلی را در شرایط فعلی جهان، جزو مؤلفه های استقلال کشور دانست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۵    
رییس جمهور گفت: امروز برای ادامه راه شهیدان و حفظ انقلاب و نظام راهی جز وحدت نداریم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خوشبختانه دولت آقای روحانی راه را برای رفاه مجدد باز کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۰    
محققان دریافتند، مصرف قند و چربی ناسالم در دوران بارداری عاملی در بروز بیماری اوتیسم کودک است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۰    
مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: ژاپن امروز بازی مرگ و زندگی را باخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۶    
دو تیم سپاهان و سیاه جامگان در دیداری دوستانه به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اظهار کرد: با اجرای کامل طرح های شرکت آب و فاضلاب در خصوص دریاچه ارومیه در سه سال آینده سالانه بیش از 150 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۲    
دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: ما می خواهیم افراد دانشگاه آزاد را به واسطه افزایش و بهبود استانداردها انتخاب کنند و نباید استانداردهای آموزشی را برای جذب دانشجو زیرپا ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۲    
رییس جمهور گفت: امروز برای ادامه راه شهیدان و حفظ انقلاب و نظام راهی جز وحدت نداریم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۴    
تمرین شنبه پرسپولیس با بازگشت کمال کامیابی نیا به این تیم پیگیری شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۸    
استاندار البرز گفت: طالقان همه بسترهای لازم برای توسعه گردشگری را در خود دارد، بنابراین با وجود این بسترها ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان منطقی نیست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۴    
مهاجم برزیلی می خواهد به خاطر فرار مالیاتی در کشورش 125 هزار دلار بپردازد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۲    
خودروی خبرنگاران صداوسیما با برخورد به خودروی سرمربی تیم ملی، باعث خسارت به آن شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۱    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: اتصال راه آهن به بندر چند منظوره آستارا، ضامن آینده اقتصادی منطقه است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۹    
فرماندار رامسر با اعلام تدوین سند شهر الکترونیک رامسر گفت: پیشنهاد راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات را به شهرک های صنعتی مازندران ارائه کردیم اما هنوز جوابی در این زمینه دریافت نکرده ایم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۳    
در آغاز چهارمین سال فعالیت شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم، اعضای این شورا با اکثریت آرا "سعید کریمی" را برای یکسال پایانی فعالیت این شورا به عنوان رئیس انتخاب کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۹    
استاندار گیلان با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان جهت برقراری امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: مزر گیلان جزو امن ترین مرزهای کشور است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۲    
عزت الله انتظامی بازیگر سینما و تئاتر ایران برای ابراز همدردی با خانواده ی داود رشیدی به خانه این هنرمند فقید رفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
با توجه به اینکه سرمایه گذاران خارجی با انگیزه سرمایه گذاری درمناطق آزاد به گیلان می آیند، وجود عرصه مناسب برای در اختیار قرار دادن آن به سرمایه گذاران از عوامل موثر در پیشرفت آینده مناطق آزاد خواهد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر تیمی بهترین بازیکنان، کادر فنی و امکانات را هم داشته باشد نمی تواند مطمئن باشد که در بازی های خود پیروز می شود ولی همه ما تلاش می کنیم که تیم ملی در بازی هایش موفق شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
حسن روحانی عصر امروز در نشستی در سالن اجلاس سران از خانواده شهیدان دولت تقدیر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۵    
تیم شنا زیر 10 سال استان مرکزی برای اولین بار در رقابت های قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کرد . به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۳    
تهیه کننده فیلم سینمایی ناردون اکران های ویژه ای را برای افرادی که توانایی ورود به سینما و دیدن فیلم را ندارند،در نظر گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۳    
اوسیانو کروز با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی کار سختی برای انتخاب بازیکنان نهایی برای دیدار با قطر و چین داشت، گفت: امیدوارم تا قبل از پنجشنبه دیگر بازیکنی ملیت قطری نگیرد!
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۵۳    
هافبک تهاجمی مد نظر استقلالی ها با این تیم تمرین کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۸    
یک استادخوشنویسی در افتتاحیه چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران تأکید کرد: هر هنرمندی در راهش باید استاد راهنما داشته باشد، چون داشتن الگو در هر حوزه ای لازم و ضروری است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۶    
دور پایانی تمرینات آماده سازی تیم ملی برای بازی مقابل قطر آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه به لحاظ نیروی انسانی 38 هزار شغل بر اساس عرضه کار استان برآورد شده است، عنوان کرد: برای اینکه به اهداف کلان برسیم 94 پروژه ملی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۴    
مسعود شجاعی می گوید تیم ملی کاملا آماده بازی با قطر است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۰    
در جلسه کمیته برنامه و بودجه شهرستان لامرد، مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای این شهرستان از محل تملک دارائی های سرمایه ای و 2 درصد نفت و گاز، 22 میلیارد تومان اعلام شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل یک واحد صنایع غذایی گفت: عدم رعایت دستورالعمل ها باعث توقف فعالیت واحدهای نان صنعتی شده است چون شرایط رقابت مشابه نیست و از طرفی دستورالعمل ها اجرا نمی شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۹    
مقامات انگلیس در شهر بیرمنگام اعلام کردند، پنج مظنون مرتبط با تروریسم را دستگیر کرده اند و به دنبال دستگیری آنها و به عنوان یک اقدام احتیاطی، واحدهای خنثی سازی بمب را به مرکز این شهر اعزام کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۶    
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: قطر بازیکنان خارجی خوبی دارد و بازی سختی مقابل این تیم داریم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۳    
پرواز شرکت هواپیمایی قشم به شماره 1295 با 7 ساعت تاخیر مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۶    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از سال 93 تاکنون 213 واحد تولیدی صنعتی در استان به بهره برداری رسیده که سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها 490 میلیارد تومان بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۲    
رسانه های ترکیه گزارش دادند، حسین کاپلان، دادستان سابق که پیش از این در ارتباط با توطئه چند سال پیش فتح الله گولن و حامیانش برای به زندان انداختن افسران ارتش بر اساس اتهامات جعلی به زندان افتاده ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۸    
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 2 مرکز جامع سلامت در شیراز افتتاح شد و خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش را آغاز کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: 12 فرصت سرمایه گذاری در کردستان به مرحله نهایی رسیده است که 2 مورد از آنها توسط صندوق ذخیره فرهنگیان انجام می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل شرکت خدمات بازرگانی اداره غله استان مرکزی با اشاره به افزایش 35 درصدی خرید تضمینی گندم گفت: امسال 100 هزار تن گندم مازاد از کشاورزان خریداری کرده ایم . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۷    
مشاور ارشد پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی جایکا ژاپن یکی از مشکلات تالاب ها را نقض حریم و تصرفات غیرمجاز و تغییر کاربری ها دانست و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۷    
همزمان با اقدام یکی از قضات کلمبیا برای صدور حکم بازداشت علیه رهبران شبه نظامی که برای دستیابی به توافق صلح تلاش می کنند، وزیر دفاع این کشور تاکید کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۴    
دو طرح عمرانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۱    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که مهم ترین سیاست وزارت بهداشت در دولت یازدهم بسترسازی برای ایجاد تشکل های دانشجویی است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر پشتیبانی سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: امروز ایران در حد اطمینان بخش برای مقابله با قدرت های بزرگ خودکفاست.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۵    
دولت وحدت ملی تونس امروز (شنبه) در مقابل رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۲    
دیدار دو تیم تاتنهام و لیورپول در هفته سوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.