سه شنبه ۰۳ اسفندساعت ۲۱:۰۴Feb 2017 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۸    
همزمان با ششمین روز هفته دولت بهره برداری از 100 پروژه شهری در بندرعباس با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان آغاز شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۸:۱۰    
مدیر تیم های ملی و رئیس روابط عمومی سازمان لیگ نشستی با مشوقین استقلال و پرسپولیس برای حمایت بهتر از تیم ملی برگزار کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۴    
رییس دفتر رییس جمهوری توانمندسازی را لازمه تحقق حقوق زنان دانست و اظهار داشت: دولت یازدهم وظیفه خود را به طور اساسی و اصولی فرصت سازی برای رشد و پیشرفت متوازن و پایدار همه مردم و جامعه می داند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ایجاد آشیانه بالگرد امدادی در استان کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت است . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۲۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دفاع از حیثیت عمومی اعضا و دفاع از حق نمایندگی اولین وظیفه ما است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان این که آتش نشانی مرکز استان هم چنان فاقد خودروی نردبان دار است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۰۲    
وزیر نیرو گفت: در برنامه ریزی طرح های آب و برق، خود را متعهد به اجرای تعهداتمان در کنفرانس محیط زیستی پاریس (COP21) در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می دانیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۰    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت پیگیری موضوع رانت و ویژه خواری احتمالی در شهرداری تهران در جریان واگذاری املاک ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی زنجان با اشاره به رکود حاکم بر بازار، گفت: بسیاری از فعالان این صنف در زنجان در حال تعطیلی واحدهای صنفی خود هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل بانک کشاورزی، از اصحاب رسانه برای انتقال اخبار موفقیت های دولت و ایجاد امید و انگیزه در آحاد مردم ایران که مورد تاکید مقام معظم رهبری است قدردانی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۸    
دو شرکت سونی و پاناسونیک قصد دارند با همکاری هم تا قبل از المپیک 2020 توکیو تلویزیون های 8K تولید کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۸    
در ششمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی گازرسانی به 20 روستای شهرستان لامرد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۷    
مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اگر دولت تسهیلات بانکی در اختیار شبکه های تعاونی استان قرار دهد، می توانیم علاوه بر تولید محصولات کشاورزی و حمایت از کشاورزان، به ایجاد اشتغال بیشتر در استان کمک کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۷    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بازدید از ایسنا از دستگیری 7 نفر از سر شبکه های باندهای موادمخدر در استان طی روزهای اخیر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۷    
وزیر کشور وحدت و انسجام ملی را اصل ثابت در سیاست داخلی دولت یازدهم دانست و گفت: حرکت کشور در مسیر امید است و هیچ محدودیتی برای فعالیت و صدور مجوز انجمن ها و احزاب وجود ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۵    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیامی درگذشت داوود رشیدی، هنرمند برجسته و چهره فاخر کشور را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۴    
ثبت نام اولیه 600 متقاضی برای حضور در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات تایید شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۳    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۲    
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از اعزام حدود 90 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان به مدرسه ی دانشجویی روح الله خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت حمل سلاح سرد و تولید و عرضه آن خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۲    
خانواده جانباز شهید حاج رجب محمدزاده پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و مورد تفقّد ایشان قرار گرفتند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۲    
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عوامل انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی دستگیر شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۱    
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۹    
استاندار فارس با اشاره به پروژه های متعددی که طی یک روز به مناسبت هفته دولت در شیراز به بهره برداری رسید ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی قوه قضاییه از احضار فواد صادقی به دادسرا خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: خیرین شهرستان خرم دره نقش تاثیر گذاری در افزایش فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان داشته اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در خصوص کالاهایی نظیر برنج، مرغ، شکر و ... قبل از بروز مشکلات قیمتی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به اینکه وضعیت دولت از لحاظ مالی مناسب نیست اما با این حال دولت تدبیر و امید خدمات شایانی در حوزه های مختلف در خصوص خدمت به روستائیان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۵    
مهلت ثبت نام در دومین جایزه ملی مدیریت دارایی فیزیکی (نگهداری و تعمیرات) PAMAWARD2016 تا تاریخ دهم شهریور ماه سال جاری تمدید شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۴    
سوال نمایندگان از وزرا یکی از اختیارات قانونی مجلس است اما گاه به نظر می رسد سوالات برخی نمایندگان، بیشتر جنبه سوال پیچ کردن دارد تا سوال برای یافتن پاسخ!
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۳    
روابط عمومی فیلم سینمایی فروشنده توضیحاتی را درباره ی افزایش قیمت بلیت آخرین ساخته ی اصغر فرهادی در برخی سالن ها منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۲    
قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: منتظر ارائه بسته اقتصادی شهرداری سمنان برای ارائه تسهیلات بانکی و مشارکت ی هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۱    
از کتاب مطرب عشق با حضور اهالی هنر رونمایی می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۱    
فرمانده معظم کل قوا بر هوشیاری، اقدام بهنگام و به کارگیری انواع روشهای متنوع و ابزارهای پیشرفته در پدافند هوایی تأکید و خاطرنشان کردند: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۷    
وزیر دفاع سوئیس گفت، تهدید تروریسم در این کشور رو به افزایش است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۷    
معاون پژوهشی و فناوی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این که در راستای راه اندازی دانشکده مهندسی شیمی و پتروشیمی مذاکراتی با وزارت نفت انجام شد و اکنون مراحل ساخت دانشکده در حال اجراست ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۵    
دسترسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاعات وسائل نقلیه موتوری زمینی دارای پلاک ملی، اطلاعات کروکی های تصادفات، اطلاعات نمرات منفی و گواهینامه های صادره از سوی نیروی انتظامی با اختلال روبرو شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۵    
معاون استاندار مازندران گفت: دولت برای اتمام سه پروژه جاده ای هراز، کندوان و سوادکوه حدود 2 هزار میلیارد تومان از منابع خود تامین اعتبار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت که دوچرخه سواری زنان از نظر ما هیچ مشکلی ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۴    
با پایان نخستین دوره پیکارهای ووشوی سنتی کشور، تالوکاران برتر این مسابقات در رده های سنی مختلف مشخص شدند که نام سه خوزستانی نیز در این بین وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان عامل اصلی توسعه فرهنگی کشور، گفت: 45 هزار نفر موفق به کسب نمره قبولی جشنواره کتابخوانی رضوی شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: 60 میلیارد تومان از صنایع طلب داریم و در سوی دیگر 100 میلیارد تومان هم به مشاوران، پیمانکاران و ... بدهکار هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۲    
هم زمان با ششمین روز از هفته دولت، هفت پروژه در هیدج به بهره برداری رسید. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، احداث بوستان معلم با اعتبار 800 میلیون ریال، احداث میدان خلیج فارس با اعتبار 150 میلیون ریال ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۱    
فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه وآله) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۹    
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خواستار حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری در کشور شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی از پرداخت مبلغ زیادی از بدهی بیمارستان ها در چندروز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 25 درصد مطالبات بیمارستان های استان از سال گذشته باقی مانده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۸    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: برای مانوس شدن با قرآن چیزی جر طهارت وجود، لازم نبوده و هر قدر که این طهارت بیشتر باید ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۸    
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقشه خطر پذیری مدارس استان به منظور شناسایی آسیب های اجتماعی و مناطق آسیب زا بر اساس بررسی های علمی و تحقیقات میدانی تدوین می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۸    
ورزشکاران خوزستان در پیکارهای قهرمانی ووشو سبک "لوهان چوان" کشور، به 6 نشان طلا، 5 نقره و 11 برنز دست یافتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۷    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهدا مصداق عینی و عملی دوستان خدا هستند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، "اسماعیل جبارزاده" در یادواره 141 شهید یگان های ویژه استان های آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۶    
شهردار مهریز به اتفاق چند نفر از کارشناسان شهرداری بطور سرزده از کشتارگاه دام این شهرستان بازدید و از نحوه خدمات رسانی این کشتارگاه به مردم ابراز رضایت کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر کشور گفت: دولت به اقتصاد مقاومتی ایمان دارد و رفع موانع تولید را تکلیف خود می داند و بهبود فضای کسب و کار را از طریق ستاد تسهیل پیگیری می کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۵    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک نزاع خیابانی اقدام به اسیدپاشی به روی افراد حاضر در صحنه نزاع کرده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۴    
معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با بیان این که کرسی های آزاداندیشی آن گونه که مدنظر رهبر انقلاب است، سطح قابل قبولی در دانشگاه ها ندارند ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
سرپرست هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: شیراز میزبان همایش طب سنتی اسلامی خواهد بود. به گزارش ایسنا منطقه فارس دکتر حیدر صفرپور گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که امروز جامعه ی یزد نه به لحاظ صنایع و تعدد کارگاه ها و واحدهای تولیدی، بلکه به لحاظ نگرش به فرهنگ کار و تلاش دچار رخوت شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳    
حجم سنگین فعالیت های نظام بانکی به حدی است که نمی توان به سهولت جزئیات عملکرد آن را با توجه به اطلاعات موجود به طور شفاف بیان کرد ولی به هر حال تحولات این شبکه کم نیست ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی عصر یک شنبه در کنفرانس خبری به مناسبت هفته دولت در محل این سازمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال 500 دانش آموز استان کردستان در رشته های مختلف در کنکور سراسری، رتبه زیر سه هزار را کسب کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۶    
معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: 7400 نفر در کتابخانه های عمومی کشور رسالت کتابداری را بر عهده دارند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۵    
یادواره 141 شهید یگان های ویژه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۵    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس جمهور خروج از رکود 7 هزار و 500 واحد تولیدی را در دستور کار قرار دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۴    
رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۴    
همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار فارس، بزرگترین واحد صنعتی تولید شیشه جنوب کشور در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد و آغاز به کار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۲    
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: اتومبیل های سرویس مدارس با برچسب مخصوص قابل شناسایی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۲    
پیروزی های نظامی اخیر علیه گروه تروریستی داعش خوش بینی در خصوص نزدیک بودن پایان کار این گروه را افزایش داده اما صاحب نظران هشدار می دهند که داعش همچنان یک نیروی تروریستی توانمند است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات قرآنی در جامعه ی ما وجود متولیان متعدد است؛ چرا که اگر یک متولی در این خصوص تلاش کرده و دیگران نیز حول آن عمل کنند، نتایج بهتری را خواهیم دید. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۰    
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با اجرا و احداث پروژه مخزن دو هزار متری می توان آب شرب مسکن مهر و شهرک چمران شهر زواره را تأمین کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۹    
امروز طرح های زیادی توسط معاون عمرانی استاندار ایلام در دره شهر افتتاح و کلنگ زنی شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، امروز در سفر مهندس شاپور پولادی به دره شهر ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۸    
رییس اداره پاسخگویی به سووالات دینی حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به افزایش استقبال زائران از پایگاه کبوترانه و دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر گسترش فعالیت های فرهنگی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۶    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از هواداران خود خواست تا روز پنج شنبه در ورزشگاه حاضر شوند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۶    
یک فعال حوزه زنان گفت: همه با هم باید تلاش کنیم تا رشد و بالندگی زنان در کشور محقق شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۴    
مهاجم پرتغالی تمام جوایز فردی ممکن را کسب کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۴    
سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حمل غیرمجاز نان در بجنورد خبر داد و افزود: با عرضه خارج از شبکه نان برخورد می شود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی شورای صنفی نمایش، توضیحاتی درباره افزایش قیمت بلیت فیلم فروشنده در بعضی پردیس های سینمایی ارائه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات، بودجه صرف شده برای شبکه ملی اطلاعات را تا به اینجای کار 20 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۲    
درحالی امروز (یکشنبه) سال تحصیلی در غزه آغاز شده است که دانش آموزان این منطقه تحت محاصره همچنان کتب درسی ندارند. رژیم صهیونیستی از ورود 300 هزار کتاب از کرانه باختری به غزه جلوگیری کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۱    
مجموعه مستند هدیه زندگی با موضوع اهدای عضو از شبکه باران پخش می شود . به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مستند هدیه زندگی تلاش می کند فرهنگ اهدای عضو اشخاصی را که دچار مرگ مغزی شده اند، گسترش دهد . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۷    
یک مدیر مدرسه ابتدایی در بلژیک با الهام از بازی پوکمون گو و برای منع دانش آموزانش از انجام این بازی و تشویق آنها به خواندن کتاب ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، کتاب خوانی را عامل اصلی توسعه فرهنگی دانست و گفت: ادارات کل ارشاد و نهاد کتابخانه های عمومی استان از ناشران و نویسندگان حمایت کنند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی استان یزد در آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی این استان تجلیل شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
همزمان با ششمین روز از هفته دولت، پروژه های اداره گاز شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۶    
نخست وزیر موقت اسپانیا روز چهارشنبه برای گرفتن رای اعتماد بار دیگر به پارلمان می رود، جلسه ای که شاید شمارش معکوس را برای برگزاری سومین انتخابات پارلمانی این کشور در یک سال آغاز کند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۵    
معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه توجه ویژه به مناطق محروم از ویژگیهای دولت تدبیر و امید است، گفت: دولت برای اینکه در بحث عدالت گامهای موثری بردارد ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۵    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعتراض برخی از نمایندگان به نامه اخیر علی مطهری گفت که نمایندگان در اظهار نظر و رای خود آزادند و در عین حال باید مصالح و منافع ملی را رعایت کنند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۴    
فرهنگیان استان کردستان، امروز یک شنبه در حضور وزیر آموزش و پرورش دغدغه های خود را مطرح کردند. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان استان کردستان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۴    
دروازه بان میلان به عنوان جوانترین بازیکن 100 سال اخیر فوتبال ایتالیا تبدیل شد
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۲    
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از برگزاری تور صنعتی صنایع غذایی و آجیل و خشکبار مشهد توسط این شرکت خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از پیگیری بیش از 250 پرونده موقوفه خواری در محاکم قضایی همدان در سالجاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۱    
... سخنگوی قوه قضاییه خطاب به مسئولان به ویژه مسئولان قضایی، گفت: مبارزه با قاچاق کالا را با بهانه های مختلف کمرنگ نکنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۰    
معاون رئیس جمهور گفت: دولت جهت تکمیل 10 هزار پروژه نیمه تمام، از بخش غیر دولتی دعوت به همکاری می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۹    
شرکت گارمین از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده که ترکیبی از تمام حسگرهای مورد نیاز با ظاهری لوکس است.