پنجشنبه ۰۲ شهریورساعت ۱۵:۱۱Aug 2017 24

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۶    
سرم را آوردم بالا دیدم افسر ایستاده جلوی ماشین با قبض جریمه، گفتم آقا چی کار می کنی؟ جریمه برای چی می نویسی؟ گفت یک ساعته پشت سرت می گم سمند حرکت کن ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۴    
عصر امروز (پنجشنبه) مراسم جشن قهرمانی تیم والیبال بانک سرمایه در جام باشگاه های آسیا برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۸    
دبیر کل مجمع دانش آموخته گان ایران اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد این تشکل در انتخابات آینده با شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همکاری خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۰    
در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر بین المللی مریوان که با با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از برترین های این جشنواره تجلیل به عمل آمد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۶    
هیات داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر یزد، نمایش"جی"به بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر معرفی کرد. به گزارش ایسنا - منطقه یزد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۶    
کارگردان نام آشنای کشورمان گفت: جشنواره مریوان در نقطه صفر مرزی در کنار بزرگترین مائده آسمانی دریاچه زریوار برگزار شده است و اینجا قلب تمام کُردهای جهان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۱    
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی یزد با معرفی برگزیدگان هر بخش به کار خود پایان داد. به گزارش ایسنا - منطقه یزد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۸    
دکتر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، با حضور در برنامه دست خط به پرسشهای مجری برنامه درباره برجام پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۶    
استاندار کردستان گفت: تئاتر خیابانی مریوان نشان دهنده خلاقیت مردم کردستان در عرصه هنر است که از این طریق از فرهنگ خود صیانت کرده و آن را در قالب تئاتر خیابانی عرضه می کنند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۹    
اولین همایش تجلیل از اساتید و فارغ التحصیلان مدرسه عالی مدیریت گیلان در دهه 50 با حضور اساتید و فارغ التحصیلان این مدرسه عالی در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید برای ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اقدام شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۳    
در همایش نکوداشت مولانا از محمدرضا شجریان در بخش موسیقی تجلیل شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۸    
شهرستان مهریز با پیشتازی در تهیه طرح جامع پسماند برای تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی در این رابطه انتخاب شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۸    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: ما با پیروی از حماسه امام حسین (ع) می توانیم جوانان و نوجوانان خود را در مقابل جنگ فرهنگی و فتنه هایی که از طریق فضای مجازی به راه افتاده است محافظت کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۸    
به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، بر اساس یک آیین سنتی، همزمان با 27 ذی الحجه، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در شهرستان مرزی بندر آستارا با برپایی مراسم طشت گذاری به استقبال ماه محرم رفتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۸    
بر اساس یک آیین سنتی، همزمان با 27 ذی الحجه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در شهرستان مرزی بندر آستارا با برپایی مراسم طشت گذاری به استقبال ماه محرم رفتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۷    
باشگاه رئال مادرید و سلتیک به ترتیب توسط کمیته ضد خشونت اسپانیا و کمیته انضباطی یوفا جریمه شدند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۰    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی روزهای گذشته به همراه دیگر نماینده مردم ملایر و رئیس تعاونی روستایی کشور دیداری با وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی داشتم و طی آن از 3 برابر شدن قیمت ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۷    
فصل برگ ریز پاییز که فرا می رسد وقتی مسیر روستاهای ملایر را طی می کنی آنچه چشم نواز است جنب و جوش زنان و مردان روستایی در چیدن انگور از باغات و پهن کردن آنها در مسیرهای کنار جاده ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۲    
امروز به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر هفتمین جشنواره شیره پزی در روستای هدف گردشگری مانیزان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۳    
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه کاهش هزینه های حاشیه ای از ویژگی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 است ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۳    
وزیر کشور از کمک عربستان سعودی به اشرار شرق کشور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۴    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه اجرای غلط و غیر اصولی طرح هدفمندی یارانه ها توسط دولت گذشته، کمر اقتصاد کشور را شکست. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه کافی به امر گزینش، میزان فساد اداری را بیش از پیش کاهش می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۹    
ابوالقاسم طالبی با بیان اینکه از اول حرفم را زده ام و لاپوشانی نکرده ام ، تصریح کرد: عده ای گفتند قلاده های طلا فیلم حکومتی است؛ حکومت مال من است نه من مال حکومت! من فیلمساز انقلابی ام ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
رئیس سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور از برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مشهد تا پایان سال خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۲    
همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم عصر امروز در بجنورد به کار خود پایان داد. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، دکتر علی منتظری ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۲    
سرمربی مهرگان دره شهر گفت: درس خوبی از دیدار با نفت تهران گرفتیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۰    
مقالات برتر همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم عصر امروز، 8 مهرماه معرفی شدند و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل آمد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۹    
ذوب آهن پس از 120 دقیقه جدال، توانست با شکست شاهین بوشهر در ضربات پنالتی به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۶    
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مدیرکل و جمعی از کارکنان انتقال خون گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۵    
همکاری ها در بخش پرورش آبزی به ویژه ماهی در قفس گسترش خواهد یافت در نشست مشترک استاندار گیلان و وزیر شیلات نروژ راهکارهای همکاری های مشترک دو جانبه بررسی شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۲    
سعید جلیلی در جمع مردم آمل گفت: تحلیل های فلج کننده خطرناکتر از تحریمهای فلج کننده است.تحلیل فلج کننده یعنی آنچه اعتماد به نفس ملی را تضعیف و توانمندی داخلی را تحقیر کند و موجب دلبستن به سراب وعده ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: سه صنعت استراتژیک خراسان شمالی در لیست واگذاری ها قرار گرفت. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۹    
نشست علی دایی پس از بازی نفت مهرگان گفت: اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۴    
در پی انتشار اظهار نظری تحریف شده به نقل از معاون نهاد ریاست جمهوری توسط برخی رسانه ها توضیحاتی از سوی این معاونت ارایه شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۰    
فرمانده کل سپاه گفت: روند موجود در کشور رو به جلو است و از جمله نشانه های این روند این است که دفاع مقدس همانند همه حوادث تاریخی و سرنوشت ساز در طول تاریخ ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد که بعد از بازی با عربستان هم گفته بود برای رسیدن به قهرمانی آسیا به هند آمده اند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۰    
نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: علیه وزارت نیرو شکایت خواهم کرد. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۹    
فرماندار یزد با حضور پرشور مردم استان و شهر یزد در طرح اینترنتی سرشماری امسال، از برپایی ایستگاه ثبت نام اینترنتی سرشماری در محل برگزاری نمازجمعه شهر یزد خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۸    
23 مقاله به مرحله نهایی داوری پنل های تخصصی همایش سلامت از دیدگاه قرآن کریم راه یافتند. به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۵    
ریس فدراسیون والیبال در مراسم جشن قهرمانی بانک سرمایه و خداحافظی مهدوی گفت: پیش از مراسم به او گفتم که خداحافظی اش را باور ندارم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۶    
عصر پائیری پارک بعثت شیراز برای زمانی کوتاه پرشد از کودکانه هایی که به مدد مدادهای رنگی بر سینه سفید کاغذ، روایت گر آرزوها بود. آمالی دور و نزدیک، کوچک و بزرگ برخاسته از قلب صمیمی آرزومندانی کوچک. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۵    
مهدی مهدوی در مراسم قهرمانی بانک سرمایه رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۳    
قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان یزد اعلام کرد: تاکنون بالغ بر 9500 خانوار استان یزد در سامانه سرشماری 95 ثبت نام کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۲    
عضو انجمن علمی شنوایی شناسان ایران گفت: ازدواج های فامیلی یکی از دلایل مهم کم شنوایی در ایران هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۶    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، اعتدال را یک گفتمان غالب و مقبول در جامعه امروز ایران خواند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۲    
دریکی از آخرین بازی های امروز جام حذفی، نفت با نتیجه 7 بر یک از سد مهرگان گذشت و توانست به مرحله بعد صعود کند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
دختران و پسران سنگنورد نوجوان ایرانی قهرمان مسابقات آسیایی در ماده بولدرینگ تیمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
در نشست رییس هیات فوتبال خوزستان و روسای هیات های شهرستانی، مسائل و مشکلات فوتبال استان بررسی و راه کارهای لازم جهت رفع موانع موجود ارائه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۹    
در بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ایران و کره شمالی پس از تساوی در وقت های معمول بازی، برای تعیین تیم برنده به وقت های اضافه رفتند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گزارشی از فعالیت 6 ماهه این سازمان جوانان تا پایان شهریور ماه را ارایه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان به تمجید از عملکرد تیم فوتبال هف سمنان پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۶    
مقام های آمریکایی اعلام کردند که یک قطار مسافربری در ایالت نیوجرسی به میان سکوهای ایستگاهی رانده است که براثر آن تاکنون سه نفر کشته و صد تن دیگر زخمی شده اند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۱    
سرمربی فولاد یاسوج اظهار کرد: بازی با تراکتور نقطه عطف ما خواهد بود و فرصت ایده ال برای بازیکنان من است تا با بازی مقابل تراکتور پرستاره خود را محک بزنند و انگیزه زیادی برای این بازی داریم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۷    
معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری، بی بصیرتی در مسائل دینی را آفت بزرگی دانست و گفت: اگر بصیرت دینی نباشد همان دین و اعتقادات موجب گمراهی مردم می شود که حادثه عاشورا نمونه عینی بی بصیرتی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم فولاد یاسوج تیم ناشناخته ای است. در جام حذفی دو بار تجربه بدی داشتم و رفتار ما در جام حذفی مثل لیگ خواهد بود و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۵    
قائم مقام وزیر کشور با تاکید براینکه دولت یازدهم با انتقاد سازنده و حرف منطقی ستیز ندارد، گفت: در بحث سیاست خارجه دولت یازدهم اقدامات بزرگی را انجام داد که باید از این فرصت ایجاد شده به بهترین نحو ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
نخستین سالگرد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در زادگاهش روستای کپورچال برگزار شد. به گزارش ایسنا مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
دادستان کل عمان در دیدار با رئیس قوه قضاییه نسبت به استفاده از همه ظرفیت های کشورش برای پیگیری حقوق خانواده های شهدای منا قول همکاری داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۵    
تیم فوتبال پیکان موفق شد با پیروزی 2 بر صفر برابر تیم هف سمنان به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال برسد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۵    
تغییرات پایان هفته ای در مدیریت دو دستگاه اجرایی مازندران صورت گرفت و دو اداره کل محیط زیست و هواشناسی مازندران سرپرست دار شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در استان کرمان با وفاق و همدلی که حاکم است و همراهی سه قوه این نوید را می دهیم که در حال حاضر در استان کرمان هیچ گروه اشرار وجود ندارد زیرا مقوله ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۱    
روح الله بابایی صالح گفت: شهرستان آوج نیازمند اعتبارات ملی است تا بتواند ساختار جدید اداری خود به عنوان شهرستان را تقویت کند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۹    
برترین های هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند. به گزارش ایسنا مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر مهمترین فلسفه قیام امام حسین(ع) بود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۳    
استاندار سمنان با اشاره به واگذاری مدیریت و نظارت بر روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی هر استان از سوی دولت تدبیر امید به یکی از وزرا و اعضای کابینه دولت گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۷    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: جریاناتی از جمله جنایات مغول از حیث جنایت به مراتب سنگین تر از کربلا بود اما در کتاب های تاریخ دفن شد و نامی از اینها نیست ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۷    
مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری گفت: توان خرید بازنشستگان در کشور 68 درصد کاهش یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۲    
استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه کُردها هنر و آیین و آداب خود را حفظ کرده اند به حفظ بخش عمده ای از فرهنگ کشور هم کمک کرده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۱    
استاندار کرمان با اشاره به این که نورپردازی قلاع دختر و اردشیر در دستور کار قرار دارد و در آینده کوهی از نور در شهر کرمان ایجاد می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۸    
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۲    
تیم فوتبال آینده سازان برق شیراز با پیروزی مقابل فجر سپاسی، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار قشقایی شیراز و پرسپولیس می رود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۱    
فرمانده نیروی انتظامی از دستگاه قضایی خواست که مجازات محرومیت های اجتماعی را بر هنجارشکنان در نظر بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: با عدم مدیریت فضای مجازی، ناهنجاری اجتماعی افزایش پیدا می کند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۵    
رییس جمهور ترکیه طی تماسی تلفنی با صدراعظم آلمان درباره شرایط رو به زوال حلب سوریه تبادل نظر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۴    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: کوتاهی برخی از دستگاه ها موجب نگاه منفی به دستگاه قضایی شده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۲    
رئیس منطقه کردستان عراق در دیدار با حیدر العبادی تاکید کرد که با او بر سر حل تمامی مشکلات بین بغداد و اربیل توافق کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۰    
استاندار مرکزی با اشاره به حضور گسترده روحانیون در میان مردم از این قشر خواست که با شناخت اهداف و راهبردهای اقتصاد مقاومتی مردم را نیز در سخنرانی های خود با اهمیت تحقق این مهم آشنا کرده و اشاعه سبک ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۱    
2200 سند مالکیت مسکونی باحضور محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار گلستان به مردم روستاهای شهرستان رامیان در مسجد جامع شهر دلند اهدا شد.