جمعه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۲Jun 2017 23

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۲    
استاندار گیلان از احداث تعداد 234 مدرسه با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان در گیلان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۱    
مدیر کمیته امداد امام(ره) فومن گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه ها با استقرار پایگاه های ثابت و سیار در نقاط مختلف شهر 250 میلیون ریال کمک از طریق مشارکت های مردمی و خیرین در فومن جمع آوری شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۲    
چهاردهمین شعبه بنیاد ایران شناسی در استان کردستان راه اندازی شد . به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، با حضور محمد بهرام زاده، معاون پژوهشی بنیاد ایران شناسی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۲    
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۶    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اعلام اینکه در انتخابات آینده نامزد حزبی داریم، گفت: ما در ائتلاف اصولگرایان تسلیم عقل جمعی هستیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۸    
همزمان با آغاز ماه محرم و سوگواری شیعیان جهان در عزای سرور و سالار شهیدان، شبکه های تلویزیونی با تدارک ویژه برنامه هایی به استقبال ماه محرم می روند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که امروز دشمنان ما در قالب جبهه غربی - عربی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده اند، تأکید کرد: دشمنان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۹    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اصناف مختلف استان درخواست کرد از استخدام اتباع خارجی خودداری کنند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: عربستان و اسرائیل به امید دو قطبی شدن انتخابات آینده ایران لحظه شماری می کنند. پس بهتر است رقابت را جایگزین دو قطبی شدن و تخریب کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
چیزی شبیه تهاجم فرهنگی و از آن شدیدتر که برخی افراد - دانسته یا نادانسته - با آن همراهی می کنند و ظاهرا از دید مسئولان نیز دور مانده که اگر این گونه نبود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۸    
بهره برداری همزمان از 10 دستگاه خودپرداز غیرنقدی(ATM CASHLESS) پست بانک ایران با حضور مدیرعامل این بانک و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان برای نخستین بار به صورت آزمایشی در سطح این استان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۶    
مدیر کارگروه ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: منشاء طوفان های گرد و غباری روزهای اخیر در جنوب کشور، کانون خارجی است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 781 کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 763 تونل برون شهری به طول 325 کیلومتر در کشور به بهره برداری رسیده است ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۱    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، با بیان اینکه تولید امنیت یک وظیفه همگانی است، گفت: هدف پلیس پیشگیری مشارکت همه جانبه مردم در تولید امنیت است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۱    
معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که در چهار سال گذشته بیش از 20 پروپوزال و طرح تحقیقاتی در این دانشگاه به حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی هدایت شده ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۷    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: پلیس اسلامی احیا کننده هدف قیام امام حسین(ع) در بعد قانونی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۷    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ساره جوانمردی تیرانداز قهرمان ایران گفت: بانوان از نظر استعداد کمتر از مردان نیستند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۷    
فرماندار شهرستان گچساران گفت: بزرگترین پارک تفریحی روستایی کهگیلویه وبویراحمد در روستای سرآب ننیز گچساران با مساحت 12 هکتار به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
با توجه به افزایش خطرتروریسم در جامعه بین المللی نباید تهدید و دستیابی تروریست ها به تسلیحات هسته ای را نادیده گرفت و از طریق اقداماتی هم چون افزایش حفاظت فیزیکی از تاسیسات هسته ای جلوگیری از قاچاق ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
به منظور بررسی همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی و فناوری، نمایندگان سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از گلخانه ها و پایانه اتحادیه گل و گیاه ایران بازدید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۱    
برنامه رادیویی شب یلدا به تهیه کنندگی سیما ثبوتی موفق به کسب رتبه سوم بهترین برنامه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره بین المللی URTI کشور فرانسه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه وزنه برداری اردبیل نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۹    
ستاره اسپانیایی ناپولی از بازگشت به تیم ملی بعد از دو سال ابراز شادمانی و اظهار کرد به هیچ وجه فکر نمی کرده بار دیگر به ترکیب لاروخا بازگردد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۸    
رئیس پژوهشکده شمال انستیتوپاستور ایران از انعقاد قرارداد مرکز رایانش زیستی کشور با استانداری مازندران برای ایجاد اشتغال پایدار خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با ایبار تاکید کرد همه تیم ها به ورزشگاه خانگی این تیم می آیند که امتیاز کسب کنند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس مبارزه با سرقت آگاهی ناجا از کاهش آمار 4 درصدی سرقت در ابتدای سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
میکروسکوپ جدید ساخته شده در آزمایشگاه زیست شناسی دریایی در ماساچوست آمریکا به دانشمندان اجازه می دهد تا موقعیت و جهت گیری هر مولکول را در سلول های زنده پیگیری کنند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران، از اهمیت نقش نرم افزار آلونک در تسهیل فعالیت مشاوران املاک و نیز تاثیرگذاری بر کاهش رکود فعلی بازار مسکن سخن گفت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - یادداشت حسین شکری - مدرس دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری ضمان در لغت به معنای تقبل کردن، پذیرفتن ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
استاندار مرکزی با حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ضمن بازدید از این بیمارستان از معلمان مجروح شده سانحه رانندگی شازند و سایر بیماران عیادت کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که حدود 15 هزار نفر در حوزه گل و گیاه فعالیت می کنند،گفت:بازدید بیش از دو میلیون نفر از نمایشگاه فصلی گل و گیاه عاملی برای استمرار آن است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
همزمان با ورود فرستاده سازمان ملل در یمن به ریاض، برخی منابع عربستانی از اختلافات وی با دولت آمریکا درباره اولویت ها در حل سیاسی بحران یمن پرده برداشتند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
آزمون کارشناسان فنی و اجرایی و ماموران آمارگیر هشتمین دوره سرشماری حضوری نفوس و مسکن در شیراز و در محل مرکز آموزش تحقیقات کشاورزی فارس برگزار شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" با اعلام این خبر گفت: این شهدا روز سه شنبه 13 مهرماه مصادف با دوم محرم الحرام از طریق مرز شلمچه وارد کشورمان خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۸    
سومین دوره استعدادیابی سراسری و رایگان آکادمی فوتبال ایران مهر که بوسیله علی دوستی مهر مدیریت می شود در دو رده سنی منهای 11 و 13 سال برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۸    
حامیان رهبرانی که عامل جنایات در سودان جنوبی معرفی می شوند، در فضای مجازی به یکدیگر حمله می کنند و موجب گسترش نفرت در این کشور می شوند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
رئیس فرماندهی عملیات ویژه تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کرد، تفنگداران دریایی به دنبال تکنولوژی هستند که بتواند پهپهادهای اعزام شده برای جاسوسی یا کشتار نیروهای آمریکایی را خنثی سازند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
سرمربی اتلتیکو مادرید می خواهد مانع از حملات سریع والنسیا شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تأکید بر لزوم همکاری های بین بخشی و بین رشته ای مختلف برای توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی در استان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۱    
به پیشوازی اجلاسیه 1880شهید کهگیلویه وبویراحمد نمایشگاه دانش آموزی از مدرسه تا سنگرهای شهادت در یاسوج برپا شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با ارائه تازه ترین آمار از وضعیت سلامت استان گفت: سن امید به زندگی در استان قزوین از 73 سال به 77.3 سال در سال 1394 افزایش یافت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل بهزیستی استان همدان دوران سالمندی را دوران انتقال مفاهیم بین نسلی خواند. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حمیدرضا الوند در همایش گرامیداشت روز سالمندان در استان همدان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با مقایسه آمار کشفیات 6 ماه اول امسال و سال گذشته، گفت: امسال شاهد افزایش 150 درصدی حجم کشفیات مواد مخدر هستیم . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: مهمترین دغدغه عزاداری ها در اسدآباد این است که بانوان را از حالت تماشاچی بودن در روزهای عاشورا و تاسوعا خارج کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
استاندار اردبیل گفت: پیشگیری از حوادث موجب کاهش هزینه می شود و بیشتر حوادث در شرایط فعلی قابل پیشگیری است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جدید گفت: اردوهای راهیان نور، ارزشمندترین و جامع ترین اردوهای دانش آموزی است . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همراه سازی شهروندان با سیاست های سازمان مدیریت پسماندهای شهری را موفقیت بزرگی برای این سازمان دانست و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۸    
کاپیتان تیم فوتبال قشقایی و بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران می گوید برانکو می توانست بدون ملی پوشانش مقابل قشقایی در جام حذفی به میدان نرود و تاریخ این دیدار را با اعلام به سازمان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۷    
معاون فرهنگی اجتماعی و امور بین الملل دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: 200 دانشجوی عراقی در دانشگاه رازی مشغول تحصیل هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۷    
معاون سازمانها و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: منکر اعتیاد و بیکاری و اختلاس و حقوق های نجومی است که اعتماد را در جامعه اسلامی کمرنگ کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
نائب رئیس اول مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون مدیریت جهادی، کشور پیشرفت نکرده و این امر با پشت میزنشینی میسر نمی شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: پیش بینی می شود در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی، 10 درصد به قیمت کالای خانگی افزوده شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان باید در ارکان مدیریتی حضور داشته باشند تا بتوانند خواسته هایشان را مستقیما پیگیری کنند اما لازمه این حضور ارتقای توانایی های بانوان است . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۴    
شهردار مشهد بارضایت کامل از این مدیریت شهری گفت: این مدیریت از تمام دوران های مدیریت شهری برتر و بهتر بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۳    
بازیگر و کارگردان مطرح سینمای ایران، فیلم "چه خوبه برگشتی" را یک اثر خوب و با محتوا خواند و گفت: بعد از چند سال دیدن این فیلم و خندیدن با مردم و کیشوندان برایم بسیار لذت بخش بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۳    
عضو شورای شهر خرم آباد گفت: بودجه شهرداری کفاف خرید برخی تجهیزات را نمی دهد و به کمک های دولتی نیاز داریم. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۱    
هوای ایلام هم اکنون بارانی و دمای هوا 24 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد 7 متر بر ثانیه و از سمت شمال است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
با فرا رسیدن فصل پاییز افراد در گروه های سنی مختلف به منظور حفظ خود در برابر انواع ویروس آنفلوآنزا واکسن تزریق می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۹    
همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در 700 مدرسه استان کردستان برگزار شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۹    
وزیر دفاع فرانسه بعد از آنکه جنگنده های این کشور از ناو شارل دوگل، برای حمله به مواضع گروه تروریستی داعش به پرواز در آمدند اعلام کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۸    
علی خدابنده لو به مدت چهار سال به سمت رئیس هیئت سه گانه همدان انتخاب شد. به گزارش ایسنا، منطقه همدان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از مبلغین و مبلغه های این استان در محرم خواست دغدغه های مقام معظم رهبری را با مردم در میان بگذارند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: جوانان ایران در برابر هرگونه تهاجم و دست درازی به حریم این سرزمین آماده جانفشانی و دفاع هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۳    
صد روز آینده برای طرح مخالفان دولت ونزوئلا به منظور برکناری مادورو با برگزاری همه پرسی سرنوشت ساز خواهد بود و مشخص خواهد کرد که آیا رئیس جمهور سوسیالیست ونزوئلا و دولتش در قدرت باقی خواهند ماند یا ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان البرز از آمادگی کامل برای استقبال از فصل سرما خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به خطاهای موجود در همه ی سیستم ها ، از مسئولان و مردم خواستار شد در صورت واقعی و مستند بودن مدارک، نواقص و تخطی ها را به دانشگاه عل وم پزشکی گزارش کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۹    
استاندار یزد با اشاره به تدوین برنامه های مختلف امنیتی و بهداشتی برای زائران حسینی در روز اربعین گفت: پیاده روی اربعین حسینی، چهره صلح جویانه ملت ایران را برای جهان پدیدار می کند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۹    
فدراسیون جهانی وزنه برداری تا زمانی که IOC و CAS درباره فدراسیون های وزنه برداری خاطی تصمیم گیری نکنند، درباره آنها هیچ اقدامی نخواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۹    
آیا می دانید از سال 1387 چند مسافر از فرودگاه ایلام جابجا شده است؟ به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، در سال 1384 ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۸    
یک زندانی سابق زندان گوانتاناموی آمریکا که به اروگوئه مسترد شده در این کشور دست به اعتصاب غذا زده و تهدید کرده اگر دولت اروگوئه به او اجازه ترک خاک این کشور را ندهد از نوشیدن مایعات نیز دست خواهد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۸    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: هزاران عضو هیأت علمی در کشور فعالیت می کنند و باید حداقل 1000 شرکت دانش بنیان فعال داشته باشیم که از الحاق ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها نمی خواهند مهره ای مثل عربستان را در منطقه از دست بدهند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وزش بادهای شدید در پایتخت گفت: در فصل پاییز و هنگام تغییر فصل ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: 14 هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان یتیم هستند و همه باید برای ماندگاری فرهنگ کمک کردن، تلاش کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
استاندار دیالی عراق گفت: ایران در زمینه علمی پیشرفت های بسیار خوبی داشته که ستودنی است. به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: مهمترین دغدغه عزاداری ها در اسدآباد این است که بانوان را از حالت تماشاچی بودن در روزهای عاشورا و تاسوعا خارج کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز تحقیقات سلامت سالمندی استان یزد توانمند سازی سالمندان را از جمله راهکارهای موثر در راستای ایجاد دوران سالمندی سالم دانست و گفت: برخورد صحیح با سالمندان در جامعه آموزش داده شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
عده ای از دانشجویان دانشکده مکانیک و صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی صبح امروز در خصوص مطالبات صنفی و نحوه رسیدگی مسئولان به آن تجمعی را در محوطه دانشگاه برگزار کردند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۳    
در حاشیه نمایش فیلم چه خوبه برگشتی، جشن امضای کتاب داریوش مهرجویی با عنوان "آن رسید لعنتی" در کیش اجرا شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۳    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان اظهار کرد: سه نفر در چاه روستای سلطان آباد دچار گازگرفتگی شده و فوت شدند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: سایت جدید دفن زباله کرج به زودی در زمینی به مساحت 100 هکتار راه اندازی می شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
هیات عالی رتبه استان دیالی عراقی از دانشگاه رازی کرمانشاه بازدید و با مسئولین این دانشگاه دیدار کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی در شرایط جسمانی خوبی قرار ندارد و برای پیوند کلیه باید هفت سال در فهرست انتظار بماند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان فارس و عضو هیات رئیسه مجمع مشورتی توسعه استان ها اعتقاد دارد شورا، نهادی توانمند و تاثیرگذار برای ایجاد توسعه متوازن، پویا و پایدار خصوصا در شهرها و روستاها محسوب می شود ...