پنجشنبه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۴Apr 2017 27

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1395 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی نیروی انتظامی گزارشی اجمالی از عملکرد ناجا در ایام محرم را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶    
دانشجویان روشندل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی خواستار مناسب سازی محیط دانشگاه برای روشندلان شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: کسب 900 عنوان کشوری و 90 عنوان آسیایی و بین المللی در سال 94 افتخاری بزرگ برای ورزش استان همدان بوده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: سیاست وزارتخانه بر این است که اگر سرمایه ای به واحدی تزریق می شود باید در مسیر رونق بازار باشد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۱    
عضو شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه رانندگان در طول روز با دغدغه های زیادی دست و پنج نرم می کنند، گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۱    
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۱    
افراد مبتلا به اختلال اضطراب، اختلال وسواس فکری عملی، اضطراب اجتماعی و دیگر بیماری های مرتبط، رفتارهایی را تجربه می کنند که بر نحوه زندگی روزانه شان تاثیر می گذارد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از آغاز توزیع کارت پنجمین مرحله آزمون سنجش مهارت و آزمون حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و ... استان از ساعت 8 صبح فردا، دوشنبه 26 مهرماه خبر داد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۰    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از توزیع 110 تن پیاز زعفران در چهارمحال و بختیاری در سال جاری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات معاون اوباما درباره احتمال انجام حملات سایبری علیه مسکو گفت، این اولین بار است که واشنگتن به مشارکت در چنین اقداماتی اذعان می کند و تا حدودی ما را تهدید می کند ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رونق صنعت، تجارت و اقتصاد باید استاندارد را جدی بگیریم. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کاهش 27 درصدی وقوع انواع سرقت در این شهرستان در سال جاری خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۸    
مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت در پارک علم و فناوری خراسان عنوان کرد: طرح هایی که از لحاظ درآمدی خودگردان باشند پذیرش خواهند شد و بخش اصلی کار این مرکز آموزش و توانمندسازی است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۸    
استاندار البرز گفت: همت دولت تدبیر و امید و پیگیری های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، روشنای امید را بر بام صنایع نشانیده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۷    
فرمانده نیروی دریایی با صدور پیامی فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۷    
یک مقام اسرائیلی از افزایش خشونت لفظی و فیزیکی افسران ارتش این رژیم علیه سربازان تحت امرشان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۷    
نمایشگاهی شامل آثار هنرمندان تصویرگر ایرانی با عنوان پرندگان توسط یک ناشر استرالیایی در شهرهای مختلف استرالیا برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان گفت: وجود پناهگاه زنان بی خانمان در همدان یک تهدید است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۶    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد در سال 1393 نزدیک به 112 هزار بنگاه معاملات ملکی در کشور وجود داشته که هر یک ارزش افزوده ای معادل 17.2 میلیون تومان داشته اند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 50 میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان در شش ماهه اول امسال و افزایش شش درصدی این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
کارگردان نمایش آخرین انار دنیا که بازیگر نمایش اش پیش از شروع اجرا مصدوم شده است، گفت: با وجود حادثه ی پیش آمده نمایش بدون هیچ تغییری 25 مهرماه به صحنه می رود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۴    
"باید کاری کرد تا فرهنگ جهاد و شهادت همیشه زنده باشد و روز به روز این فکر در فضای مجازی ارائه و منتشر شود تا همگان با این فرهنگ آشنا شوند."
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام زمان انتشار اسامی معرفی شدگان نهایی رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری چهارشنبه 28 مهر ماه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد شفافیت و پاسخگویی به مردم با دولت الکترونیک میسر می شود . به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۲    
هفته نخست لیگ برتر بسکتبال دوباره دچار تغییر شد و قرار است دو بازی به جای ششم آبان در یازدهم آذر برگزار شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از بانک ها خواست برای ایجاد طرح های جدید تولیدی و صنعتی در استان بیشتر پای کار بیایند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۱    
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یاسوج گفت: گسترش فناوری اطلاعات در استان نیازمند گسترش زیرساخت ها است . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
استاندار لرستان گفت: مسکن مهر سرمایه ای است که باید تعیین تکلیف شود و نیمه کار ماندن آن شایسته استان نیست. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کاهش 36 درصد شکایت از مدارس در استان خبرداد و گفت: در سال جاری بوفه های مدارس کارت سلامت دریافت می کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان از قول استاندار برای کمک مالی مستقیم به دانش آموزان نیازمند به منظور بهبود کیفیت آموزشی و رتبه های آن ها در کنکور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پروفسور کردوانی می گوید: اولین مسأله درباره آب این است که اصلا چه شد که به این روز افتادیم؟ در گذشته شرایط آبی ما خوب بود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
دریک اسپنسر بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال الریاضی لبنان به عنوان MVP رقابت های باشگاه های آسیا نام گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
کادرفنی تیم های ملی قایقرانی کایاک و کانوی ایران نفرات دعوت شده به اردو را معرفی کردند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان، کارگروه های تخصصی و مهارت آموزی اولیا برای توسعه مشارکت والدین در امور مدرسه تشکیل می شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه مسئولان استانی البرز امروز(25 مهر)، از شهرک صنعتی بهارستان بازدید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۹    
مسئول داوری فوتسال دپارتمان داوری می گوید کدورت های گذشته با داور بین المللی فوتسال برطرف شده و او از هفته آینده در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۹    
معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: 120 کودک در غربالگری تشخیص اوتیسم توسط سازمان بهزیستی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۷    
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، دکتر میرشکاک به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه منصوب شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۷    
منابع رسانه ای کویت اعلام کردند که دولت این کشور امروز (یکشنبه) رسما استعفای خود را به امیر کشور تقدیم کرد، این در حالی است که پارلمان هم منحل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶    
باب دیلن خواننده، آهنگ ساز و ترانه سرای معروف آمریکایی به عنوان برنده نوبل ادبیات 2016 معرفی شد. اما چرا این جایزه به او رسید؟
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶    
چهار ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات جهانی سپک تاکرا در تایلند اعزام شدند. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت کشور طی یادداشتی تاکید کرد که وزارت کشور، با سرعت و دقت در حال برنامه ریزی برای بررسی شیوه های تحقق تمام عیار بندهای هجده گانه در نصوص قانونی مانند لایحه پیشنهادی نظام جامع انتخابات و ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۶    
رئیس پیش یابی هواشناسی استان مازندران از ورود سامانه جدید بارشی به این استان خبرداد و گفت: دمای هوا از روز سه شنبه بین 6 تا 10 درجه نسبت به روز دوشنبه کاهش می یابد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۵    
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 87 دفتر پیشخوان دولت در استان وجود دارد که 255 نفر در این دفاتر در استان مشغول به کار هستند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۵    
کارشناس مسئول دوره اول آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دو دانش آموز دوره اول متوسطه تیزهوشان شهید بهشتی ابهر مقام دوم کشوری جشنواره تولید محتوای دروس ادبیات فارسی را کسب کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۵    
استادتمام زلزله شناسی مهندسی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: در مواجهه با پدیده زلزله باید مردم و مسئولان همیشه خود را آماده نگه دارند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۳    
براثر انفجار دو عامل انتحاری در غازی آنتپ ترکیه سه نیروی پلیس کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان با اشاره به غیراستاندارد بودن اکثر سرسره ها و تاب های موجود در پارک های عمومی گفت: متاسفانه برخلاف شهربازی های غیراستاندارد که امکان پلمپ آنها وجود دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی هروئین کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: استاندار و هیئت اقتصادی استان امسک روسیه به این استان سفر می کنند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در همایشی که به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان و با حضور جمعی از اولیای دانش آموزان در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی شهر کرمانشاه برگزار ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۰    
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
وزارت دفاع آمریکا دیروز عصر بار دیگر مدعی شد که حملات موشکی دیگری از مناطق تحت سیطره انصارالله یمن به ناوشکن های این کشور در دریای سرخ صورت گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۹    
پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر زوجی سارق از شهروندان خواست این افراد را شناسایی کنند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
به گزارش ایسنا منطقه فارس، ابوالحسن حقایقی ظهر یکشنبه 25 مهر در یک کنفرانس خبری، گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد با توجه به شرایط جغرافیایی و نزدیکی به دریا و مناطق نفت و گازخیز جنوب کشور ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به بازدید رؤسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از استان، یکی از برنامه های این بازدید را انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه ارتباطات علمی و آموزشی میان 2 استان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که پیشمرگ ها در نبرد موصل در جبهه ای یکپارچه و به دور از رویکردهای حزبی و منطقه ای شرکت خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۶    
طی توافقی چهارجانبه بین دو معاون و دو وزیر کابینه دولت، قرار بر تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی با استفاده از ظرفیت های صنایع دفاعی شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۵    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضع پیش آمده درباره وزارت ارشاد گفت: پیشنهاد می کنم که این وزارتخانه را منحل کنند و مسئولیت آن را به نهادهایی بدهند که بیشترین بودجه را در حوزه فرهنگ ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۴    
سرپرست مرکز تحقیقات تغذیه و امنیت غذایی استان یزد تغییر رفتار غذایی جامعه را ضروری دانست و گفت: سبک زندگی سالم در حقیقت ترکیبی مستمر از تغذیه و فعالیت های بدنی مناسب است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۳    
زمین لرزه ای با بزرگای 4.2 در مقیاس امواج درونی زمین، پارس آباد در استان اردبیل را لرزاند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۳    
دولت چین اعلام کرد: ساخت فرودگاهی در شهر سویفن هی در مرز با روسیه را آغاز کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۳    
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: نبود توقف گاه در ضلع جنوبی محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از مشکلات اساسی در این استان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: نگهداری راه های کشور با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۱    
جمهوری آذربایجان در تلاش است کشورهای حوزه خلیج فارس را برای سرمایه گذاری در این کشور ترغیب کند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
به همت فعالان رسانه ای همزمان با ایام محرم و صفر نخستین هیئت رسانه ای کشور در همدان آغاز به کار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و فرهنگی در استان مهم ترین رویکرد این اداره است . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور توجه ویژه حوزه های هنری استانی را به ترجمه معکوس آثار خود به زبان های مختلف دنیا خواستار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان سرانجام پروژه دهکده ورزش های ساحلی استان هرمزگان را در حد حرف ماندنش دانست و عنوان کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۸    
افزایش وزن شهروندان روسیه معضل جدیدی است که گریبان مردم این کشور را گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۸    
در بازار امروز - یکشنبه - دلار آمریکا و سکه تمام طرح جدید با روند کاهشی قیمت نسبت به روز گذشته به ترتیب 3593 و یک میلیون و 83 هزار تومان فروخته می شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از مهم ترین وظایف بنیاد را خدمات رسانی درمانی به ایثارگران دانست و گفت ...