دوشنبه ۰۹ اسفندساعت ۱۹:۲۱Feb 2017 27

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۶    
نخست وزیر عراق از عربستان خواست به منظور بهبود روابط دو جانبه سفیر جدید به بغداد اعزام کند. همچنین وی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خواست رویکرد طائفه گرایانه خود نسبت به عراق را کنار بگذارند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: وزارت ورزش و آموزش و پرورش به تغییر نیاز داشت.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بودجه لندفیل سراوان صرف احداث پیاده راه شد،گفت: برای پیاده راه 20 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است و هنوز هم نواقص زیادی دارد اما برای لندفیل 18 میلیارد تومان ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
مسلما همان طور که آدم با اراده خودش به دنیا نمی آید، مرگش هم قابل پیش بینی و ارادی نیست اما گاهی اتفاقاتی عجیب می افتد که این معادله را به هم می زند و مردم می گویند حکمتی در آن بوده است ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
هلن میرن در جملاتی تند از دونالد ترامپ نامرد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از آمادگی این شرکت برای تامین مرغ منجمد و گوشت قرمز مورد نیاز مواکب و مردم برای ایام اربعین خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: تدوین برنامه پنج ساله یک امر ملی است. نباید این موضوع بسیار مهم به مثابه یک پدیده جناحی تلقی شده، محلی برای تصفیه حساب های گروهی شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس از اجرای خاک ورزی حفاظتی با استفاده از حذف برگردان از گاوآهن در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
دبیر اجرایی چهاردهمین نشست تخصصی اقتصاد اسلامی گفت: عدم توسعه متوازن منطقه ای به دغدغه ای برای مسئولان و کارشناسان مناطق تبدیل شده است . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در مقابله با زمین خواری نباید با افراد قدرتمند که اقدام به این کار کرده اند مدارا شود، گفت: برخورد یکسان در مقابله با زمین خواری باید رعایت شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۱    
انبارهای کارخانه های شالی کوبی از برنج امساله پر است. به گزارش ایسنا منطقه گیلان،حبیب جهانساز معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گیلان گفت:پیش بینی می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۹    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون حدود48درصد خانوارهای استان معادل 95 هزار خانوار به صورت اینترنتی در طرح سرشماری نفوس و مسکن استان شرکت و ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۷    
بعد از انتشار آنونس مستند زندگی رکورددار دوی 100 متر، زندگی شخصی این ورزشکار زیر ذره بین رفته است اما او تاکید دارد که همه باید بولت واقعی را بشناسند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: حریم درستی برای حرفه مهندسی و ساخت و ساز وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
وزیر اقتصاد ایالت امسک روسیه گفت: تحریم ها تأثیری بر توسعه دو کشور ایران و روسیه نداشته است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۵    
چهاردهمین نشست تخصصی اقتصاد اسلامی با موضع برنامه ششم توسعه از منظر اقتصاد اسلامی با حضور اقتصاددانان برجسته کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی آغازبکار کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۵    
مدیر اجرایی پروژه بیمارستان کوثر ایلام از افتتاح فاز اول بیمارستان در آینده ی نزدیک خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
یک منبع امنیتی در کویت اعلام کردکه نیروهای امیتی این کشور از نزدیک نبرد آزادسازی موصل را زیر نظر دارند تدابیر شدید را در مرزها اتخاذ کرده اند تا مانع از فرار دسته جمعی نیروهای داعش از موصل و ورود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی نوشت: کشورش عراق حتی در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات بازپس گیری شهر موصل و شکست گروه تروریستی داعش راهی طولانی تا رسیدن به صلح و ثبات داشته و با اتمام این عملیات چالش ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
سازمان ملل امروز (چهارشنبه) در گزارشی اعلام کرد، غیرنظامیان افغان بهای تشدید درگیری ها در مناطق پرجمعیت سراسر کشور را می پردازند و نیروهای دولت مسئول بخش اعظم تلفات غیرنظامی هستند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
6 بازیکنان جدید بارسلونا از ابتدای فصل جاری در بازی های زیادی به میدان رفتند اما تاکنون موفق به گشودن دروازه حریفان نشدند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
نمایشگاه دستاوردهای تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، اول تا پنجم آبان ماه امسال در محل نمایشگاه های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۴    
یک کارشناس جامعه شناسی معتقد است که افراد بزه کار همواره بزه کاری خود را نفی و انکار می کنند و تلقین این مفهوم به فرو غلتیدن بیشتر آنها در آسیب های اجتماعی می انجامد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳    
پیروزی رئال مادرید و سویا در لیگ قهرمانان اروپا از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳    
حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی دو کشته برجای گذاشت. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳    
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه گفت: حواسمان به فضای مجازی باشد چراکه بسیاری از اتفاقات در این فضاها می افتد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر گفت: باتوجه به فصل برداشت چغندر، افزایش تولید شکر و شروع فصل سرما، بازار شکر به کلی متعادل شده و با افزایش عرضه شکر در بورس کالا ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
مرتضی 10 ساله آرزو دارد فوتبالیست شود، آرزو دارد به تیم پرسپولیس گل بزند و تا می تواند دور مستطیل سبز ورزشگاه بدود و شادی کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
رییس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان با بیان اینکه راه اندازی مجمع خانه های قرآنی و خیرین قرآنی در ایلام می تواند عاملی برای توسعه فعالیت های قرآنی باشد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
اتوبان امام علی(ع) رو به جنوب، اندکی آن طرف تر از محله صفائیه ری و در نزدیکی تپه چشمه علی، لاشه هایی از سنگ، ساروج و خشت و بناهایی متروکه با دیوارهای کنگره دار به چشم می خورد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۲    
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، روز چهارشنبه(28 مهر) در گردهمایی روحانیون استان کردستان که با محوریت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی در مجتمع فرهنگی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۱    
وزیر اقتصاد ایالت امسک روسیه گفت: تحریم ها تأثیری بر توسعه دوکشور ایران و روسیه نداشته است . به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "اکسانانیکولایونا فادینا" در همایش بین المللی" یاسوج-امسک" در ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در 6 ماه نخست امسال 28 مورد وقف جدید در فارس ثبت شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
واحد مانیتورینگ سازمان فاوا شهرداری یزد با مشارکت بخش خصوصی ، سامانه مکان یابی خودروهای شهرداری یزد بر بستر GPS را راه اندازی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۰    
کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل اعلام کرد، اولین گروه از غیرنظامیان شهر موصل که از جنگ این شهر فرار کرده اند، به سمت مرزهای سوریه رفته اند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان آب های زیرزمینی استان از 670 میلیون متر مکعب به 450 میلیون متر مکعب رسیده است، گفت: سه هزار و 600 چاه به سه هزار و 366 ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۸    
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، غلامرضا امینی، ا مروز(28 مهر) در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در سنندج، اظهار کرد : احترام به مردم و مشتری مداری ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۸    
محمود گودرزی علی رغم استعفا از وزارت ورزش و جوانان، امروز در محل کارش در این وزارتخانه حاضر شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۶    
رییس جمهور رومانی اعلام کرد؛ مذاکرات با چین برای ساخت دو راکتور هسته ای در سرناودا ممکن است تا سال آینده به پایان برسد در نتیجه فعالیت ساخت و ساز می تواند آغاز شود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۵    
وحید شمسایی گفت: تیم ملی ایران می تواند شگفتی ساز دنیا باشد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۵    
وزیر کشاورزی و مواد غذایی اُمسک روسیه گفت: دو استان امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد ایران در زمینه تولید آبزیان و فرآوری سبزیجات می توانند همکاری داشته باشند.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۴    
مدیر کل صنعت، مدن و تجارت خراسان شمالی گفت: واگذاری صنایع استراتژیک استان به بخش خصوصی به سرمایه ملی آسیب می زند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۴    
طی مراسمی در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از فصلنامه تخصصی دفاع مقدس و سایت سازمان حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس ارتش رونمایی شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۴    
بزرگ ترین معرق ضامن آهو توسط یک هنرمند مشهدی خلق شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۴    
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان بارندگی در چهارمحال و بختیاری سه برابر متوسط کشوری است، گفت: این استان با 18 درصد کاهش بارندگی در رتبه هفتم خشکسالی در کشور قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
نهمین پایگاه شبانه روزی خودپردازهای بانک ملت در استان کرمانشاه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند سه محموله کالای قاچاق به ارزش 232 میلیون ریال کشف و متوقف شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
در حاشیه تمرین ظهر چهارشنبه استقلالی ها میان یکی از مدیران این تیم و یکی از مشوقین آبی ها درگیری فیزیکی ایجاد شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
در سمینار فرصت های توسعه گردشگری دریایی کیش به عنوان پایلوت گردشگری دریایی مطرح شد که طرح هایی نظیر زیردریایی تفریحی و رستوران دریایی در آن اجرا می شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
فرماندار کاشان گفت: هرچه آمار واقعی تر باشد شرایط برنامه ریزی و تصمیم گیری واقعی تر خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان ایران برای حضور در دو رویداد فینال گرندپری و جام جهانی 2016 مشخص شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مطالبات این شرکت از مشترکان خود 97 میلیارد تومان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
فرمانده انتظامی البرز از شناسایی سایت تبلیغ و فروش ماری جوانا و دستگیری گرداننده این سایت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
به همت مدیریت حرم های شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دسترسی به حرم های مطهر شهدای گمنام سراسر کشور از طریق گوگل مپ امکانپذیر شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۸    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از نهایی شدن آیین نامه های مربوط به استفاده از روش های سلول درمانی در مراکز درمانی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مدیر کل استاندارد استان یزد استفاده از کالای استاندارد را حق مردم خواند و تاکید کرد: استانداردسازی لازمه ی پیشرفت جامعه است. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۸    
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از تلاش برای توسعه ورزش در بین مردم دالعباده خبر داد و گفت: اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷    
دیده بان حقوق بشر سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که جنگ بین داعش و گروه های سوری مخالف که از سوی ترکیه حمایت می شوند به وروردی روستاهای واقع در حومه شهر باب در حومه شمال شرقی حلب رسیده است که داعش ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۷    
قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل از گسترش همکاری های علمی ایران و کره جنوبی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۶    
سمینار دو روزه مدیریت ریسک سوانح طبیعی با همکاری شرکت بیمه اتکایی SCOR فرانسه در پژوهشکده بیمه برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه مطرح کرد: تصمیمی که حضرت آیت الله آملی لاریجانی در خصوص ایجاد معاونت فرهنگی اتخاذ کردند، یک قدم اساسی است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
فرهنگسرای سرو ویژه برنامه ستارگان پرفروغ را همزمان با سالگرد عملیات غرورآفرین والفجر 4 و با حضور برخی از رزمندگان حاضر در این عملیات برگزار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال با اشاره به اینکه در حال حاضر یک تیم جوان برای داوری در کشور در حال مهیا شدن است ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
فرماندار شهرستان رزن گفت: رزن در سطح استان همدان در زمینه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 در رتبه ششم قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۴    
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه رقابت های مقدماتی رشته حفظ، قرائت و ترتیل از امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از 262 شرکت کننده در زیباکنار رشت آغاز شد از رونمایی سند راهبردی فعالیت های ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۴    
فرماندار شهرستان رودبار گفت:ما در تخصص هایی همچون بیهوشی،اطفال،ارتوپد و دیگر تخصص ها با کمبود پزشک روبه رو هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۳    
معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل گفت: تکنولوژی یک تهدید محسوب می شود و باید با استفاده هوشمندانه از آن این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۳    
حجت الاسلام اشجری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال در 51 نقطه از استان برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۳    
رئیس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات 9 واحد تولیدی صنعتی این استان در سی و هفتمین جلسه کارشناسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کلیه فعالان حوزه بازار در خواست کرد کالاهای فاقد فاکتور فروش رسمی و به ظن قاچاق را خریداری نکنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در شورای امنیت قرار است به زودی به صحرای غربی برود و این سفر درحالی صورت می گیرد که سازمان ملل به دنبال کاهش تنش ها با مراکش است.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی پرورش دهندگان مرغ گوشتی استان کرمانشاه گفت: ناکارآمدی دولت در برنامه ریزی از یک سو و دادن مجوزهای زیاد از دیگر سو در کنار نبود زیرساختهای لازم مثل وجود کشتارگاه های مجهز به ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 8 قطعه کبک وحشی پس از کشف و شناسایی از متخلفین، در دامان طبیعت رهاسازی شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۰    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران صادر کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹    
با حکم علی اصغر فانی، رئیس آموزش وپرورش کیش، تودیع و دانیار جاویدی به عنوان رئیس آموزش وپرورش کیش معارفه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 هزار لیتر روغن مایع خوراکی غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: : تغییر در کابینه هر زمان که رخ دهد برای بهبود، پیشرفت و کارآمدی دولت انجام می شود هرچند این امکان نیز وجود دارد که دولت با این کار درصدد پاسخگویی به مطالبات یک جریان سیاسی ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹    
یادواره شهدای کارمند استان لرستان با محوریت شهید محمدعلی علی بخشی، شهید شاخص بسیج کارمندان لرستان امروز چهارشنبه، 28 مهرماه در خرم آباد برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر کشاورزی و مواد غذایی اُمسک روسیه گفت: دو استان امسک روسیه و کهگیلویه و بویراحمد ایران در زمینه تولید آبزیان و فرآوری سبزیجات می توانند همکاری داشته باشند. ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸    
استاندار یزد سرمایه انسانی را عالی ترین و اصلی ترین سرمایه در هر جامعه دانست و گفت: سرمایه های موجود همواره باید مورد توجه قرار گیرند . ...
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۷    
مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۷    
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از هرس درختان گل ده کنوکارپوس در سطح شهر اهواز در آستانه آغاز بارندگی های پاییزی خبر داد. ...