جمعه ۲۷ مردادساعت ۱۱:۲۷Aug 2017 18

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۹    
رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه خوارزمی دانشگاهی صد ساله است گفت: به هیچ وجه نمی توان تفکیکی در یک دانشگاه صد ساله ایجاد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۶    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اشاره به سیاست های کلان وزارت علوم گفت: حفظ نیروی انسانی مهم ترین وکلیدی ترین سیاست وزارت علوم است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۹    
شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۸    
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حمید صرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری برگزار شدبا بیان اینکه 14 درصد از معتادین کشور در سنین 15 تا 19 سال هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۶    
رییس سازمان آتش نشانی شهرستان محلات گفت: اتصالی سیم برق موجب آتش سوزی یک منزل مسکونی شد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمود فلفلی ضمن اعلام این خبر افزود: مقارن ساعت 9 ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۴    
مدافع ملی پوش استقلال به اردوی این تیم در اهواز ملحق شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۲    
حاضران در مراسم نکوداشت منصور پورحیدری خواهان اعطای نشان لیاقت به این پیشکسوت فوتبال ایران شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: از همکاری های فناورانه ای که تاکنون با جهاد دانشگاهی داشته ایم، بهره های بسیاری برده ایم و آماده توسعه همکاری ها با جهاد دانشگاهی هستیم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۵    
ششمین کنگره بین المللی نانو امروز چهارشنبه (پنجم آبان)، در ساختمان ادبیات دانشگاه خوارزمی آغاز شد. در این همایش که با حضور کارشناسانی از هفت کشور برگزار می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۴    
تیم روسیه ای بدون بازیکن ایرانی خود برابر اوفا شکست خورد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۹    
گنج زاده تنها فینالیست ایران در روز نخست رقابت های جهانی کاراته بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۴    
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تعطیلی پایانه تجاری چذابه به منظور تسهیل در تردد زائران حسینی از 20 آبان تا 5 آذر ماه، گفت: از 15 آبان ماه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۵    
با حضور محسن نریمان، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید 10 پروژه عمرانی در شهر جدید رامین در شهرستان اهواز افتتاح و کلنگ زنی شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۳    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به رویکرد جامعه محوری در برنامه های پلیس که از سال 78 در نیروی انتظامی آغاز شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه هیأت رییسه این فراکسیون با رییس جمهور که قرار بود فردا (پنج شنبه) برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۱    
جلسه شورای سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۰۹    
رییس سابق سازمان تربیت بدنی می گوید تلاش می کند تا نشان لیاقت کشوری را برای منصور پورحیدری مهیا کند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۹    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهداءاز برگزاری یادواره سرداران و250شهید اطلاعات شمال غرب در 10آبان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۸    
کاپیتان تیم ملی مردان در جدول شانس مجدد رقیبان خود را شکست داد و شنبه برای مدال برنز رقابت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۴    
فرماندار رفسنجان گفت: روز جمعه هفته جاری با حضور استاندار کرمان و مسئولان استانی، قیمت خرید پسته توسط شرکت تعاونی پسته اعلام می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۷    
مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در بخش مردان انتخابی تیم ملی امروز (5 آبان سال 1395) در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۷    
رییس سازمان تیم های ملی فوتبال می گوید پژوهشگاه نفت و ورزشگاه آزادی جوابگوی نیازهای تیم ملی فوتبال نیست.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۵    
رییس جهاد دانشگاهی با ابراز امیدواری از این که پروژه ها و اقدامات این نهاد به ارائه الگوهای موفقی از اتکا به توان داخل منتهی شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: فاز اول تصفیه خانه بناب با پیشرفت 92 درصدی در آستانه یهره برداری قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۸    
هفته دوم لیگ برتر واترپلو با برگزاری سه دیدار در اصفهان، تهران و گچساران پیگیری شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۲    
همسر منصور پورحیدری با بیان وضعیت پیشکسوت استقلال گفت که او به دلیل تحت نظر بودن از سوی پزشکان نتوانسته در مراسم نکوداشتش حاضر شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۲    
به گزارش ایسنا – منطقه یزد، تیم خاتم اردکان در هفته دوم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران عصر امروز چهارشنبه پنجم آبانماه در سالن آیت الله خاتمی اردکان با شکست سه بر دو حریف ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۹    
عصر امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه نمایشگاه خودروهای کلاسیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۸    
دومین روز از رقابت های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه در حالی با کسب دو مدال طلا و دو برنز برای آزادکاران دانشجو به پایان رسید که تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران در مجموع با 5 طلا و 3 برنز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت:فضای کسب و کار در آذربایجان غربی نامناسب است. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۵    
در هفته دوم لیگ برتر والیبال ، تیم شهرداری ارومیه مقابل تیم بانک سرمایه شکست خورد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، تیم شهرداری ار ومیه با نتیجه 3بر یک مغلوب حریف خود تیم بانک سرمایه شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۴    
فرماندار شهرستان مرند گفت: مردم شهرستان مرند در آینده نزدیک، صاحب تله کابین می شوند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح هادی در 95 روستا از 100 روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
کتاب "سودازدگی زیدان" و چند داستان دیگر (داستان های برگزیده اروپایی) روانه بازار نشر شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
یک عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی از دیدار برخی از اعضای این فراکسیون با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از آتش سوزی در فروشگاه کفش ملی در ساری که موجب مصدوم شدن دو نفر شد خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۸    
استفاده نادرست از بالابر منجر به فوت یک زن در بندرعباس شد . معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۸    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی در پیامی از اصحاب رسانه استان به جهت پوشش خبری سفر هیات دولت به استان تقدیر کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۷    
تیم های ملی فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان ایران در رده جوانان به مسابقات پیش رو اعزام شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۶    
رییس هیأت ایرانی در اتحادیه بین المجالس با بیان این که نقض شدید حقوق بشر موجب تداوم چالش ها و بحران ها می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۵    
فرماندار سقز گفت: استاندارد، نقش مهمی در حفظ سلامت، ایمنی و آبادانی دارد . به گزارش ایسنا، منطقه کردستان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس جهاددانشگاهی واحد کردستان گفت: جهاد دانشگاهی کردستان آمادگی کامل برای استقرار در سطح دانشگاه ها را دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۹    
در ادامه رقابت های جهانی کاراته، حمیده عباسعلی در نیمه نهایی مقابل دارنده برنز مدال جهانی 2014 شکست خورد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۸    
سبزپوشان فوتبال تبریزی در بازی فردا مقابل پیکان تهران، چهار مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۵    
مراسم قرعه کشی و گروه بندی رقابت های بین المللی جام شاهد، عصر امروز در خانه کشتی تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۴    
شهرداری تبریز دومین بازی خود در لیگ والیبال را با پیروزی پشت سر گذاشت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۳    
یادگار امام گفت: وظیفه یک جامعه سالم است که به قشر نابینای جامعه کمک کند و البته منّتی هم در این زمینه وجود ندارد، اما این امر نیازمند فرهنگ سازی است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۱    
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با بیان اینکه 33 پروژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین کرده ایم، گفت: 11 پروژه در این زمینه به بهره برداری رسیده ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم از مصوبه امروز (چهارشنبه) این کمیسیون برای اختصاص حداقل سه درصد سود قابل تقسیم شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی برای مصرف در امور تحقیقاتی و توسعه فناوری خبر ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵    
محتوای برنامه ها در قالب برنامه تریبون آزاد که محلی است برای بیان نقطه نظرات فردی و بطور حتم و یقین بیانگر دیدگاه جامعه فرهیخته دانشگاهی و مسئولان آن نمی باشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵    
معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: جهاد دانشگاهی به واسطه عمر طولانی و انقلابی خود به یکی از مراجع علمی کشور تبدیل شده است که مورد وثوق و امید رهبری هم هست. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۳    
دومین روز از رقابت های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه با راهیابی دو نماینده ایران به فینال و دو کشتی گیر آزادکار کشورمان به دیدار رده بندی در حال پیگیری است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۲    
رییس جهاد دانشگاهی با ابراز امیدواری از این که پروژه ها و اقدامات این نهاد به ارائه الگوهای موفقی از اتکا به توان داخل منتهی شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۱    
فرماندار شهرستان کوهرنگ از پرداخت 28 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی این شهرستان در سال جاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۰    
در هفته دوم لیگ برتر والیبال، تیم پیکان در آمل موفق شد تیم کاله را شکست بدهد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۹    
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تاکنون 18 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفته و دو هزار پرونده نیز در دست اجرا و نیازمند تسهیلات است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین طرح های توجیه دار کشور، حوزه آب معدنی است، اظهار کرد: آب های معدنی استان دارای خلوص مناسبی است و باید از تولید و صادرات آن حمایت شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید بیانیه کارلوس کی روش مبنای درستی داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۳    
تیم والیبال شهرداری اراک در تبریز مغلوب همنام تبریزی خود شد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز پیگیری شد و شهرداری اراک در یکی از دیدارها میهمان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۰    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به برنامه های دادگستری برای کاهش پرونده های طلاق در خراسان رضوی گفت: طی یک سال گذشته، بالغ بر 12درصد طلاق در خراسان رضوی کاهش یافته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۹    
نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با سرپرست و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۱    
در خلسه موسیقی امشب، احساس مخاطبان، آوای لبیک می خواند و همدل و همراز با دریای آرام، به عشق مولا، در این خاک غریب با نوای دل همساز می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۰    
شهردار کرمانشاه گفت: باید جریان اقتصادی جدیدی را وارد رگهای شهر کنیم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 481 کیلومتر راه اصلی با اعتبار 989 میلیارد تومان در استان در حال ساخت است و همزمان با این پروژه ها ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۲    
رییس اداره بهزیستی کاشمر گفت: مشکل مسکن مددجویان بهزیستی در این شهرستان جدی است به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، علیرضا حق جو عصر امروز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۲    
یک حقوقدان با تاکید بر اینکه تخریب میراث فرهنگی یک جامعه تخریب هویت یک جامعه است گفت: جرم علیه میراث فرهنگی صرفا جرم علیه یک بنا نیست بلکه جرم علیه اشخاص است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۲    
مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه تا به امروز یک میلیون و 600هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند، گفت:همه امکانات راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می گیرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از کسب رتبه اول در صدور مجوزهای اولیه سرمایه گذاری در کشور در سال 94 خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم، علی آقاعبداللهی دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۶    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بیش از 35 درصد آثار عرضه شده در نمایشگاه لباس عاشورایی، شکل کاربردی داشتند و به تولید انبوه رسیدند. این لباس ها با استقبال هم مواجه شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: از همکاری های فناورانه ای که تاکنون با جهاد دانشگاهی داشته ایم، بهره های بسیاری برده ایم و آماده توسعه همکاری ها با جهاد دانشگاهی هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به تولید و پخش 9942 دقیقه برنامه در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: از ظرفیت تمامی برنامه های صدا و سیما در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۸    
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش 30 میلیون و 400 هزار تومان بن کتاب در نخستین روز نمایشگاه سراسری کتاب استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۸    
معاون اداری مالی و پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به بیمه شدن دهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و گفت: تا سقف 13میلیارد ریال نمایشگاه کتاب استان بیمه شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۱    
اعلام جدیدترین رتبه ایران در زمینه شکاف جنسیتی، آخرین وضعیت پرونده خاوری در پلیس اینترپل، تکذیب خبر تذکر کتبی وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۹    
به منظور تعمیق ارزش و باورهای فرهنگی مبتنی بر هویت اسلامی از شهرداری ها و بخش های غیر دولتی، شهرهای زیارتی قم، مشهد و شیراز در جهت توسعه خدمت رسانی به زائران حمایت می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۸    
نماینده وزن 84+ کیلوگرم ایران بعد از قرار گرفتن در بین فینالیست های رقابت های کاراته قهرمانی جهان در اتریش برای قهرمانی در این مسابقات و همچنین قهرمانی در رقابت های کمیته های تیمی آرزوی موفقیت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۸    
تیم شهرداری ارومیه دومین شکست خود را در خانه متحمل شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۹    
فرماندار کاشمر گفت: 17 روستای این شهرستان، همزمان با دهه فجر، از آب شرب سالم برخوردار می شوند. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدحسن فرهادی عصر امروز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۸    
حوادث رانندگی شش ماهه امسال استان کرمانشاه 5168 نفر زخمی و 233 نفر کشته بر جای گذاشت. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۷    
حمیده عباسعلی در دور نخست رقابت های جهانی کاراته حریف دانمارکی را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۶    
با برتری حریف ژاپنی مقابل کاراته کای ونزوئلا، پورشیب به مرحله شانس مجدد رفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۵    
رهبر انقلاب اسلامی، موضع جمهوری اسلامی ایران برای حل مسئله سوریه را منطقی و بر پایه طرفداری از ملت و دولت قانونی این کشور خواندند و گفتند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۲    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: گزارش عملکرد کامل استان را در 29 بهمن ماه به مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۱    
عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شریف گفت: ورود به بخش های میان رشته ای هدف اصلی دانشگاه های نسل سوم است؛ زیرا بهره برداری از علوم تکی دشوار است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۲    
خیلی از مباحث نظری در کلاسها و جمع های دانشجویی مطرح می شود که قابلیت رسانه ای شدن را ندارد. جلسه مذکور یک جمع دانشجویی و در محوطه دانشگاه بوده است و در همان حال ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۲    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با اعلام حضور ایران در جشنواره فرهنگی پودراجایا گفت: استان یزد به عنوان نماینده ایران معرفی شده تا پس از جمع آوری آثار از استان های دیگر ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزایش مقبولیت سازمان بهزیستی در جامعه را ضروری دانست و گفت: باید در جهت افزایش مقبولیت سازمان بهزیستی در بین آحاد جامعه به خصوص خیرین تلاش کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۹    
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم حل مشکلات شرکت نورد لوله اهواز، گفت: اگر بدهی های این شرکت به بانک ها توسط دولت پرداخت شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: وزیر بهداشت هیچ نامه ای با محتوای تذکر به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۸    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تبدیل شدن کشور به قدرت نخست منطقه، باید سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور افزایش یابد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا قطعنامه اخیر یونسکو مبنی بر اینکه مسجد الاقصی میراثی اسلامی است و ارتباطی با یهودیان ندارد، محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۸    
فیلم سازانی از کشور عراق و کربلا مهمان جشنواره ی فیلم کوتاه، اهدای نشان کیارستمی و تندیس مولانا و گسترش همکاری های سینمایی با اتحادیه اروپا از جمله خبرهای جشنواره ی فیلم کوتاه و انجمن سینمای جوانان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۶    
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: گردشگری عرصه رقابت است و باید امکان و زمینه ای فراهم شده و تبلیغات مناسبی انجام شود تا گردشگران را برای حضور در کشور ترغیب کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۴    
300 اثر مستند اجتماعی متقاضی، اعلام پخش یکی از مستندها در بخش نمایش های ویژه و تقاضای زیمل بلوچستان برای حضور در حقیقت از جمله خبرهای جشنواره ی حقیقت است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۹    
نمایش سردار جدیدترین اثر گروه تئاتر معاصر که نیمه پایانی اجراهای خود را سپری می کند برای رفاه بیشتر دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری تخفیف ویژه 50% در نظر گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد زمانی که آمریکا به عربستان چراغ سبز نشان می دهد فتنه ها در هر کشوری که بخواهند، برانگیخته می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۷    
روبرتو بنینی کارگردان و بازیگر مطرح و برنده اسکار ایتالیایی از ساخت یک فیلم جدید پس از 11 سال دوری از سینما خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۵    
مقامات افغانستان از خنثی کردن توطئه حمله به کنسولگری هند در شرق این کشور خبر دادند.