دوشنبه ۲۰ آذرساعت ۱۸:۳۹Dec 2017 11

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۵۵    
امام جمعه ساوه گفت: انقلابی گری، استکبارستیزی و شناخت دقیق دشمن مصداق بارز جهاد کبیر است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۲    
باشگاه تراکتورسازی درگذشت هوادار این تیم را در جریان بازی امروز مقابل گسترش فولاد تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۰    
دادستان کل کشور از اختلاس حدود 1200 میلیارد تومان در دو بانک ملی و ملت خبر داد و گفت: پول ها از بین رفته و پرونده فعلی مطرح است البته پنج نفر از عوامل اصلی در این زمینه بازدداشت اند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۸    
هفت ورزشکار و مربی از آذربایجان شرقی به اردوی نهایی تیم ملی سرکل کبدی ایران دعوت شدند . به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۴    
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به ورود اتاق بازرگانی به برنامه ششم توسعه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۳۳    
مسئول بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه باید مراقب باشد که قلمش وبال گردنش در آخرت نشود، افزود: این وضعیت بدی است که نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به جای اینکه از میان مطبوعاتی ها و ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۷    
وزیر راه با حضور در بندرامام از پروژه های در حال اجرای این بندر بازدید و چند پروژه را نیز افتتاح کرد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۳    
تیم فوتسال شهرداری ساوه با تساوی یک بر یک برابر میهمان خود متوقف شد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز پیگیری شد و شهرداری ساوه نماینده استان در خانه به مصاف ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۷    
شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در راستای معرفی هرچه بهتر آثار تاریخی و گردشگری استان با مشارکت رادیو جوان میزبان برنامه زنده موج جوانی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۱۲    
شهرداری تبریز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال را با باخت آغاز کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فصل جدید رقابت های لیگ برتر مردان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۶    
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در حومه این شهر و بر جای ماندن یک مصدوم و بروز خسارات مالی در این حادثه خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۹    
هر دو نماینده آذربایجان شرقی در هفته هفتم لیگ فوتسال، به پیروزی رسیدند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۹    
محمد بهشتی درباره عباس کیارستمی گفت: سینماگری نداریم که به اندازه کیارستمی پرهیز رسانه ای داشته باشد و در عین حال هیچ کس به اندازه او در رسانه ها مطرح نشد؛زندگی کیارستمی بسیار آموزنده است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۷    
با حضور وزیر راه و شهر سازی ایستگاه راه آهن ماهشهر به بهره برداری رسید. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۴    
همزمان با 9 شهرستان استان گیلان، رزمایش بزرگ گردان های الی بیت المقدس در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۰    
لحظاتی پیش زلزله ای خفیف شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان را لرزاند. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، به نقل از مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحضاتی پیش زلزله ای با قدرت 2 ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۷    
داوران بازی های تراکتورسازی و ماشین سازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۲    
نماینده انجمن سکته مغزی ایران در یزد گفت: سکته مغزی، بیماری که همه مردم در خانواده و آشنایان با آن درگیر شده اند، برخلاف تصور عمومی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه هدف از سفر به خرمشهر بازدید از عملیات نجات مغروقه ها بود، از انعقاد قراردادی با اعتبار 62،5 میلیارد تومان برای خروج 39 مغروقه از آبراه اروند خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۵    
مراسم بیست و هشتمین سالیاد نماینده امام راحل در استان یزد با حضور فرزندان و مردم علاقه مند به آیت الله سیدروح الله خاتمی و بیت وی در مسجد کوشنکو اردکان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۸    
چهار بدمینتون باز دختر و پسر ایران با شکست برابر حریفان خود از راهیابی به جدول اصلی مسابقات مجارستان باز ماندند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۷    
الأهلی در غیاب دو ستاره ایرانی خود شکست تلخی را در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تجربه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۶    
به گزارش ایسنا - منطقه یزد، "علیرضا زاهدیان" در جمع مسئولان ستاد سرشماری استان یزد که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: برای بازیکنان حرفه ای باید ملاحظاتی که در قرارداد ذکر شده رعایت شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۲    
به گزارش ایسنا - منطقه یزد، "شهین دخت مولاوردی" معاون رییس جمهور در امور بانوان در این مراسم که با حضور پرشمار مردم دارالعباده یزد، جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عدم هماهنگی را مهم ترین مشکل تیم خود دانست. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۳    
وزیر کشور گفت: دستور تنظیم و تدوین سند توسعه روستایی در 31 استان کشور صادر شده و عملیات اجرایی آن هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۲    
مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان، با قهرمانی نمایندگان تهران به پایان رسید و تیم های قزوین و البرز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود ندارد ما به این حقیقت ایمان داریم و همین بسیج جهانی، فاطمیون، حیدریون ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۲    
آیین رونمایی از کتاب "تروریسم و فضای مجازی در خاورمیانه" در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتسال فرش آرا در دیداری پرحاشیه و پایاپای مقابل گیتی پسند شکست خورد. به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۹    
رئیس هیات فوتبال اهواز معتقد است حواشی در تمام ورزشگاه ها وجود دارد اما به اتفاقات ورزشگاه غدیر دامن زده می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۳    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از درگیری لفظی با سرپرست باشگاه اردوی این تیم را ترک کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان گفت: چتر امنیتی استان در زمان بحران، زندان ها را احاطه و از عواقب بعدی جلوگیری می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۲۰    
بازیکن فولاد خوزستان می گوید به تیم فعلی اش تعصب دارد و با تمام وجود برای آن بازی می کند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۵    
مراسم رونمایی از تمبر یادبود و سند هویتی آیت الله سیدروح الله خاتمی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان ضمن ارزیابی مثبت مانور برگزار شده، گفت: دشمنان کشورمان برای انجام اقدامات تروریستی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند اما اقتدار ایران و هوشیاری و آمادگی نیروهای امنیتی و ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۲    
در دیدار قائم مقام وزارت خارجه سوئیس با دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، دو طرف بر همکاری جدی و جمعی برای مقابله با پدیده شوم تروریسم از سوی همه کشورها تأکید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۲    
بازیکن گلزن تیم فولاد خوزستان معتقد است گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند روی تلاش کل تیم بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید ناظر بازی تیمش مقابل پیکان به خاطر اشتباهات داور این دیدار از او عذرخواهی کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۴    
دروازه بان استقلالی تیم فولاد خوزستان در مورد نحوه جدایی اش از آبی پوشان بعد از بازی با این تیم صحبت هایی مطرح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوزستان یک استان حمل و نقلی است و هر چهار بعد حمل و نقل شامل هوایی، زمینی، دریایی و ریلی را دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۷    
سرمربی فولاد می گوید تیمش مستحق کسب سه امتیاز برابر استقلال بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۶    
امام جمعه رفسنجان با اشاره به شرکت باشکوه مردم کرمان، رفسنجان و انار در مراسم تشییع شهید حجت الاسلام بیاضی زاده اولین روحانی مدافع حرم استان کرمان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۶    
تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال کشور از سد حریفان خود گذشتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۵۱    
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش توانایی زدن گل های بیشتری را به فولاد داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۹    
عصر پنجشنبه دیدار تیم های سفید پوش سپاهان و یک دست نارنجی پوشان سایپا در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. تماشاگران محرم را تشویق کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۶    
مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که تیمش توانایی زدن گل های بیشتری را به فولاد داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۴    
الشحانیه در حالی که مهرداد پولادی را 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیم خود داشت پیروزی ارزشمندی را در خانه السیلیه به دست آورد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۳    
سرمربی فولاد می گوید تیمش مستحق کسب سه امتیاز برابر استقلال بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۱    
علی شمخانی صبح امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید آیات صافی گلپایگانی, مکارم شیرازی, نوری همدانی, جوادی آملی و همچنین حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیای گفت: چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 400 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد شهری و روستایی با 47 هزار و 200 نفر عضو است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۳    
در روز دوم رقابت های جهانی کاراته، کاراته روهای ایرانی در دو بخش کاتا تیمی و کومیته انفرادی به مصاف رقیبان خود رفتند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۳    
مسئول کمیته بانوان ستاد راهبری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: در این دوره از مسابقات برای اولین بار علاوه بر تیم داوری اصلی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۲    
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، امروز، 6 آبان ماه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش بانوان در رشته های حفظ کل، 10 و 20 جزء، قرائت و ترتیل در مجتمع زیباکنار برگزار شد. عکس: محدثه مهدوی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۱    
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی انگیزه فراگیری قرآن را تقویت می کند، گفت: برای تحقق سبک زندگی اسلامی باید به آموزه های قرآنی رجوع کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۰    
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش توانایی زدن گل های بیشتری را به فولاد داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۸    
تیم ملی کاتای تیمی بانوان با شکست مقابل برزیل از گردونه رقابت های جهانی کنار رفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۵    
سرمربی استقلال معتقد است که تیمش توانایی زدن گل های بیشتری را به فولاد داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۳    
دیدار تیم های فولادخوزستان و استقلال تهران از هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور در امنیت بالا و در آرامش برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۵    
در بازی تیم های سایپا و سپاهان، فردی از روی سکوها جایگزین داور مصدوم شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۳    
دیدار تیم های فولاد و استقلال تهران از هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور با حاشیه هایی همراه بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۹    
شاگردان نعیم سعداوی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر استقلال تهران به تساوی رسیدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۹    
دیدار تیم های فولاد و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۸    
دبیر همایش کاربردعلوم درتربیت بدنی وصنعت ورزش گفت: برنامه ای ویژه برای تزریق علم و دانش در حوزه ورزش و مراکز صنعتی ورزش داریم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی باند دوم خوردورق - شادگان در سفر وزیر راه به استان خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۶    
فرماندار ماهشهر از فعال شدن قطار مسافربری ماهشهر به مشهد از ایستگاه راه آهن ماهشهر خبرداد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۱    
وزیر کشور گفت: باید طرح سند توسعه روستایی برای 31 استان تعریف شود. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، رحمانی فضلی در همایش دهیاران و شورایاران استان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۰    
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های مس، دبیری، تأسیسات و حفاری به اتمام رسید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۶    
رییس وقت اداره ورزش و جوانان کاشمر نبود اعتبار را مشکل اصلی ورزش این شهرستان دانست. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، احمدرضا روشندل عصر امروز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۳    
پنجاه و ششمین شمارهٔ هفته نامهٔ خبری-تبیینی خط حزب الله با سخن هفته ای درخصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با عنوان فروپاشی منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۲    
با برتری تیم ژاپن مقابل اسپانیا، کاتارو های ایرانی حذف شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۱    
آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به ظرفیت های بی شمار مادی و معنی در کشور گفت: مجموعه امکانات و زمینه ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی فراهم است . ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۶    
سرمربی سایپا از تساوی تیمش برابر سپاهان ابراز نارضایتی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دفاع مقدس دژی مستحکم است که به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۹    
در دنیای امروز برای انجام کارهای رزومره و روتین، صرفاً تهیه یک کیس میانرده تمام مساله شما نیست. پیشنهاد یک کیس با قطعات میان رده برای مصارف عادی نظیر وب گردی، تماشای فیلم یا مصارف تجاری- اداری ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۸    
تیم فوتبال پدیده خراسان توانست مقابل تیم صبای قم به پیروزی دست یابد. به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، پدیده در قم میهمان تیم صبا بود که در پایان یک بازی پر گل ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۵    
کاتاروهای ایرانی در دور سوم نتیجه را به تیم اسپانیا واگذار کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۲    
فرماندار یزد با بیان این که استفاده از دانش روز برای تولید آرد و نان ضروری است، گفت: افزایش کیفیت نان نیازمند فرهنگ سازی در بخش تولید و مصرف است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۲    
یک هوادار فوتبال در جریان داربی تبریز پس از ایست قلبی تنفسی فوت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برگزار نشدن یک بازی تدارکاتی برای این تیم انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۹    
پتروشیمی، نفت آبادان و شهرداری کاشان برنده های هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بودند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۵    
استاندار گیلان از دستور برای افزایش امکانات بهداشتی، فراهم کردن دسترسی به جاده مناسب و آب آشامیدنی سالم برای اهالی روستای سراوان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم سپاهان می گوید داوری دیدار تیمش برابر سایپا عملکرد خوبی نداشته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با آیت الله شبیری زنجانی دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۸    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: آبرو و اعتبار ما به عملکرد و رفتار فارغ التحصیلان گره خورده است، این نظر مسئولیت سنگینی بر گردن ما است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: رعایت اخلاق حرفه ای در محیط های شغلی بسیاری از مشکلات کنونی سیستم های کاری را رفع می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۵    
جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در خانه کشتی تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۴    
دیدار تیم های سایپا و سپاهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۲    
فرماندار تبریز از تذکر کتبی به رئیس شورای شهر تبریز خبر داد و گفت: تاخیر در ارائه دستورالعمل هبه و سفر خارجی بدون مجوز دلایل این تذکر است. ...