پنجشنبه ۰۵ مردادساعت ۰۷:۱۷Jul 2017 27

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوی گفت: پیکرپاک شهید نقی نقی دوست فردا با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدارخوی تشییع می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۴    
هفته هفتم رقابت های لیگ والیبال کشور عصر امروز برگزار شد و شهرداری اراک نماینده استان در استادیوم امام خمینی (ره) به مصاف پیکان تهران رفت و مغلوب این تیم شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۲۴    
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان گفت:الگوی صادرات ما تجربه محور است و برنامه ریزی شده است تا برنامه محور شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۸    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، در پستی در اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد که فردا برای خرید کتاب و آشتی با این دوست مهربان، در کتابفروشی های سراسر کشور حضور پیدا کنند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۴    
سرکنسول ایران در دبی در جلسه شورای فرهنگی نهادهای ایرانی مقیم امارات، از حنانه خلفی که به عنوان نماینده ایران در مسابقات حفظ قرآن کریم در امارات شرکت کرده، قدردانی و برای وی آرزوی توفیقات بیشتر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۱    
کلوس گومس دیدار دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را قضاوت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۳:۰۱    
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به علت آسیب دیدگی یک ماه از میادین دور خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۴    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع، امروز (چهارشنبه) با سفیر چین در تهران در مرکز تحقیقات استراتژیک دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه و موضوعات منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۲    
یکی از دانشجویان دختر دانشگاه کردستان روز سه شنبه بر اثر حادثه نامعلومی فوت کرد . رئیس دانشگاه کردستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، ضمن تایید خبر فوت این دانشجو ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۱    
در جریان سفر امروز رئیس جمهور به استان البرز در مجموع برای 60 پروژه این استان، 995 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۵۱    
نمایندگان شهرستان های خرم آباد، پلدختر و سلسه ودلفان استان لرستان درمجلس شورای اسلامی طی بازدید از پست بانک استان از عملکرد و خدمات این بانک به ویژه در مناطق روستایی تقدیر کردند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۸    
رایتل به مناسبت ایام اربعین خدمات ویژه ای را ارایه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور، شکستن امید و نشاط مردم را خیانت دانست و با تاکید بر اینکه مردم از نزاع و انشقاق رنج می برند، گفت: ملت ایران برای پیشرفت تصمیم خود را گرفته است؛ همه باید همراه شوند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۳۴    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: بیشتر تخلفاتی که از سوی مدیران انجام می شود به دلیل نا آشنایی آنها با قانون است که در این راستا کلاس های آموزشی و مشاوره را دیوان محاسبات در کل کشور برای مدیران برگزار می ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، با بیان اینکه سیاست آمریکا در قبال منطقه و جهان همواره بر نظام سلطه بوده است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۲۲    
باب دیلن برنده حاشیه ساز نوبل ادبیات 2016، در نامه ای خطاب به آکادمی سوئدی نوشت که تعهدات دیگر مانع از حضور او در مراسم دریافت جایزه نوبل می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۱۵    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش سازمان محیط زیست مبنی بر این که بیش از 70 درصد آلودگی شهر تبریز مربوط به محدوده مرکزی شهر است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از مرضیه حدیدچی (دباغ) عیادت کرده و در جریان عیادت از وی ضمن گفت وگو با پزشکان معالج در جریان روند درمانی قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وظایف دیوان محاسبات در نظارت بر امور مالی بسیار حساس است. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در دیدار با عادل آذر ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۲    
معاون اجرایی سپاه عاشورا از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حرم به صورت همزمان با سراسر کشور، در تبریز خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۲    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، با تقدیر از تلاشگران جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: امیدواریم بتوانید در عرصه های علمی و فرهنگی موفق باشید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۰    
همزمان با حضور رئیس جمهور تدبیر و امید در استان البرز، پروژه های ارتباطات و فناوری استان افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۰    
بانک پاسارگاد به عنوان اولین بانک ایرانی، امکان خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های عراقی را فراهم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۹    
قائم مقام وزارت خارجه زیمبابوه که بنا به دعوت معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه به ایران سفر کرده است، در دیدار با جابری انصاری ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۹    
سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک گفت: مشکلاتمان در حال حل شدن است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک پس از دیدار با پیکان گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۴    
رئیس مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خاجه کشورمان در ادامه سفر به جمهوری قزاقستان، چهارشنبه 26 آبان با رئیس مؤسسه سیاست و اقتصاد جهان وابسته به بنیاد اولین رئیس جمهور قزاقستان دیدار و در ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۱    
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: برای ادامه روند مثبت حرکت تیم ملی باید صبور باشیم. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۸    
نماینده ایران در اجلاس امنیتی اردن گفت: خلع سلاح رژیم صهیونیستی برای حفظ رژیم عدم اشاعه در خاورمیانه ضروری است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۹    
دوازدهمین همایش مشترک انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم، با عنوان همایش علمی، کاربردی اقتصاد مقاومتی، در محل دانشگاه خاتم و با حضور استادان برجسته کشور، اقتصاددانان، اعضای انجمن های علمی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۴۷    
شهرداری تبریز، دربی والیبال آذربایجان را با پیروزی قاطع پشت سر گذاشت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۸    
مراکز 24 ساعته خدمات مشترکان ایرانسل با هدف بهبود خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در سه نقطه مرزی با کشور عراق و نیز در شهرهای نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی بین این دو شهر راه اندازی شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۷    
در ادامه بازی های فینال تور ATP تنیس لندن اندی ماری مرد شماره یک تنیس جهان توانست در دومین بازی خود در گروه A کی نیشیکوری ژاپنی را شکست دهد و در یک قدمی نیمه نهایی این مسابقات قرار گیرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۴    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه، بامداد فردا - پنجشنبه - برای شرکت در گفت وگوهای منظم سیاسی میان وزارت امور خارجه ایران و فرانسه عازم پاریس خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۲    
برادران عالمیان دومین بازی مرحله گروهی تور جهانی تنیس روی میز سوئد را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۲۰    
تیم والیبال شهرداری اراک در خانه مغلوب پیکان تهران شد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هفته هفتم رقابت های لیگ والیبال کشور عصر امروز برگزار شد و شهرداری اراک نماینده استان در استادیوم امام خمینی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید در زمینه تجهیزات و سرانه ورزشی در کشور توازن و عدالت برقرار کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۱    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، با تقدیر از تلاش گران جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: امیدواریم بتوانید در عرصه های علمی و فرهنگی موفق باشید. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۸    
با حکمی از سوی حجت الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، غلامرضا رحمتی زاده به عنوان معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی منصوب شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۲    
رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه و اهمیت اقتصاد مقاومتی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۰    
استاندار کرمانشاه تعامل با بخش خصوصی را چاره حل مشکلات استان عنوان کرد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه اسدالله رازانی درشورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که عصر امروز( 26 آبان ماه) در ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از سرشماری حضوری یک میلیون و 227 هزار نفر خبر داد و افزود: تاکنون 801 هزار خانوار گیلانی معادل 88 درصد خانوارها سرشماری شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی جهت تسهیل در جابه جایی زائرین معزز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام هشتم(ع)، ظرفیت قطارهای مسافری در راه آهن خراسان افزایش یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۳    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۵    
استاندار گیلان گفت:جمعیت هلال احمر استان از لحاظ امکانات و تجهیزات و تخصیص اعتبار هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۴    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای ارایه بهترین خدمات به مردم افزود:مرکز تخصصی چاف یک مجموعه بزرگ قابل توسعه می باشد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۳    
به گزارش ایسنا منطقه گیلان، مراسم روز صادرات با تجلیل از صادرکنندگان برتر استان در سالن همایش بانک ملی گیلان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۲    
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۲    
تصادف در محور میاندوآب-بوکان 3 کشته و زخمی برجای گذاشت. یادگار لندنیان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۲۰    
در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال، سایپا برابر کاله مازندران به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۵    
کارگاه 2 روزه ثبت اختراع بین المللی با حضور رییس اداره ثبت اختراعات کشور در کرمانشاه برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از مسئولان AFC تلویحاً از علی کفاشیان هم بابت برگزاری دیدار تیم ملی ایران برابر سوریه در زمینی نامناسب انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۷    
آلودگی هوای اصفهان با میانگین شاخص کیفیت 157 در ساعات منتهی به 12 ظهر امروز (بیست و شش آبان) برای عموم ناسالم اعلام شد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی نهایت همراهی را با بنگاه های اقتصادی داشته اند که این همراهی ها منجر به ایجاد رونق در واحدهای اقتصادی شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۱    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از آمادگی کامل برای بازسازی تاسیسات تامین آب برای ایام عید نوروز و تابستان 96 خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۶    
معاون پارلمانی رییس جمهور امروز (26 آبان ماه) از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۸    
برگزیده خبرهای فرهنگی و هنری ایسنا در روز چهارشنبه، 26 آبان ماه را می توانید در ادامه بخوانید.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۴    
پروژه مجتمع آبرسانی به روستاهای چایپاره شروع شد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در سفر یکروزه معاون امور عمرانی استاندار به شهرستان چایپاره پروژه مجتمع آبرسانی به روستاهای قره کندی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۴    
در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه مقابل تیم شهرداری تبریز شکست خورد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد گقت: گردشگری ورزشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند برای کشور در آمد پایدار به وجود آورد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۷    
دبیر کمیسیون امور زیربنایی، صنعت، محیط زیست و کلانشهرهای هیأت دولت، تصمیمات و مصوبات امروز دولت برای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۹    
قائم مقام شهردار منطقه 12 تهران گفت: در حال حاضر بازارچه عودلاجان در مرحله تثبیت رونق اقتصادی قرار دارد و دیگر قرار نیست به صورت یک نمایشگاه فعالیت کند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه های موجود در حوزه روستاها، آینده روشنی برای توسعه روستایی استان متصور هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۳    
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: شاخص بهره وری کار در ایران هفت ساعت در هفته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۲۰    
مراسم سالروز شکست حصر سوسنگرد امروز (26 آبان ماه) با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در سوسنگرد برگزار شد. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۸    
امروز هم تهران نفس نداشت؛تاجاییکه مدارس تهران تعطیل شدند؛ اما با این حال مسئولین سازمان هواشناسی کشور خبر از بهبودی کیفیت هوای این شهر دادند و پیش بینی شده با ورود سامانه بارشی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۵    
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: در بخش های زیرساخت، سلامت، اشتغال و فرهنگ از چهار دهستان استان توسط بسیج محرومیت زدایی می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل اجتماعی استانداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی گفت: فرماندار تهران مأمور شد که با توجه به شکاف اعتباری 80 درصدی بهزیستی نسبت به بودجه اعتباری ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۷    
فاز اول بیمارستان فرهنگیان (درمانگاه) با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور افتتاح شد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کشور ایران 37 سال در برابر تندبادها ایستاده، گفت: امنیت امروزکشور دستاورد حضور مردم و نتیجه خدمتگزاری منسجم خدمتگزاران دولت است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۴    
در نشست نقد و بررسی سقاخانه: یک جنبش ملی جواد مجابی، ایرج اسکندری، بهنام کامرانی و مهدی حسینی ریشه های شکل گیری ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۳    
بیست و پنجمین همایش سالانه بین المللی مهندسی مکانیک، 12 تا 14 اردیبهشت ماه سال 96 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، از مرکز کنترل و داده کاوی اطلاعات بازدید کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۰    
گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) البسه اسپانسر جدید پرسپولیس را در فرودگاه ضبط کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۰    
عملیات اجرایی نخستین هتل تخصصی پنج ستاره کشور، عصر چهارشنبه(26آبان) با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کرج آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۰    
سفیر پاکستان در ایران در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهارگوادر وچابهار را مکمل هم دانست و گفت: به دنبال تجارت آزاد بین دو کشور برای ریشه کنی قاچاق هستیم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۷    
فاز نخست بزرگ ترین سیلوی بتنی خاورمیانه در ساوجبلاغ با حضور رئیس سازمان غله کشور افتتاح شد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، فاز نخست بزرگ ترین سیلوی بتنی خاورمیانه چهارشنبه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۶    
معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری لرستان گفت: بی توجهی به مسائل اجتماعی سد سیمره درس بزرگی برای ما و مسئولان وزارت نیرو شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهور سابق ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مساله فلسطین در بدترین شرایط خود به سر می برد و به کم ترین مساله قابل توجه در امور بین الملل تبدیل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۵    
شرکت تولیدی سیپورکس پس از 17 سال تعطیلی در سفر هیئت دولت به استان البرز و با حضور معاون امور معاون و صنایع معدنی وزیر صنعت بهره برداری مجدد شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۵    
سینما قدس واقع در میدان ولیعصر (عج)، طی یکی دو روز گذشته به دلیل تعویض صندلی ها و کف سازی تعطیل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۳    
استان البرز امروز میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت بود و به همین مناسبت تعداد 71 طرح به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تلاش برای بررسی و اجرای راهکارهای اعمال معافیت های مالیاتی بر تمام فعالیت های فرهنگی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۸    
جلسه شورای ارزیابی و تصویب نشان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۵    
سامان نریمان جهان دیدار ماشین سازی برابر ذوب آهن اصفهان را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۲    
اتحادیه اروپا از اختصاص کمک های مالی به لبنان به ارزش 400 میلیون یورو (431 میلیون دلار) در سال های 2016-2017 خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۴۰    
نمایش ماه در آب محمد یعقوبی که از 23 آبان ماه اجرای خود را آغاز کرده است،آخر هر هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه در دو سانس به صحنه می رود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۷    
پروژه جذب سرمایه گذاری خارجی و توسعه گردوی پیوندی جهاددانشگاهی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی به تصویب رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که جنبش انصارالله با عدم تشدید اوضاع در یمن موافقت کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۶    
مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردانی که زمانی توسط زنان پرورش یافته اند، بعد از چندی به این نتیجه می رسند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید ضمن بازدید از سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به چند تماس مردمی پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۵    
رییس جمهوری رویکرد دولت را حمایت و هدایت بانکها برشمرد و تاکید کرد: در هفته های آینده بیش از 15 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران تسویه می شود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۴    
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه استان در حوزه کارگری و کارفرمایی قوی است گفت: از این حیث استان ما رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۲    
نمایشگاه آثار سه کارتونیست مطبوعاتی شیراز در مجموعه فرهنگی هنری پیرسوک به نمایش درآمد. به گزارش ایسنا منطقه فارس، عصر چهارشنبه 26 آبان و در فضایی خالی از حضور اهالی رسانه ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۲    
رئیس پلیس راه استان از توقیف سواری هیوندای جنسیس با سرعت غیر مجاز 215 کیلومتری خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۰    
شرکت ملی نفت ایران و شرکت نروژی دی ان او (DNO)، یادداشت تفاهمی (MOU) امضا کردند که بر مبنای آن، مطالعه میدان نفتی چنگوله در دستور کار این شرکت نروژی قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۹    
"فروپاشی نقابداران هزاران میلیاردی!"، "پیشنهاد وزارت صنعت برای طرح کارت اعتباری خرید کالا"، "تمدید 10 ساله تحریم های ایران در کنگره آمریکا" ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۷    
شاگردان کارلوس کی روش پس از پروازی طولانی مدت از مالزی به فرودگاه امام خمینی وارد شدند.