یکشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۹Jun 2017 25

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۵۷    
رییس پلیس آگاهی استان ایلام ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص خسارات وارد شده به خودروی تعداد کمی از زائران در مهران اعلام کرد که کارآگاهان و تیم های پلیس آگاهی تا خروج کامل زائران در این شهر مستقر خواهند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۵    
معاون مطالعات پایه سازمان آب و برق خوزستان با ابراز نگرانی از وضعیت حوضه مارون با بیان این که این حوضه بسیار پرتنش و با وضعیت بحرانی است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۲    
محمدرضا عارف در تماسی تلفنی جویای حال آیت الله موسوی اردبیلی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان از تعطیلی کلیه کلاس های اموزشی این دانشگاه خبرداد. مهدی عباسی در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۰    
وزیر ارشاد: آمار کتابخوانی شایسته ملت نیست گزارش ایسنا از هم اندیشی وزیر ارشاد با اهل نشر صالحی امیری: دولت باید از حوزه نشر خارج شود
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۷    
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تاکنون تعطیلی مدارس و ادارات شهرستان بندرعباس را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان کردن مهم ترین دغدغه های حوزه نشر از تلاش برای کاهش تصدی گری دولت در حوزه نشر گفت و افزود: متاسفانه آمار کتابخوانی شایسته ملت نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انقلاب گیلان، گفت: گیلان 62 شهید دوران انقلاب دارد که 25 شهید از شهرستان رشت هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۷    
شهرداری تبریز، نیم فصل اول لیگ دسته دوی فوتبال را با تساوی تمام کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته دو ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۳    
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان از تعطیلی تمامی مدارس استان در نوبت صبح فردا به جز شهرستان های بستک، بندرلنگه و پارسیان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به اینکه ذخیره آب در حوضه کرخه افزایش 6 برابری نسبت به سال گذشته داشته است، خواستار حل مشکل تأمین آب 3 هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی در این حوضه هستیم ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۲    
سرمربی پاری سن ژرمن از آمادگی تیمش برابر دیدار با آرسنال سخن به میان آورد و به شاگردان ونگر یک هشدار جدی داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۱    
به علت برودت هوا، یخ زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح فردا، سه شنبه، دوم آذر ماه در مشهد تعطیل است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۱    
تیم فوتبال گسترش فولاد در دیداری تدارکاتی برابر عقاب تبریز به برتری دست یافت . به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۹    
سرمربی رئال مادرید سطح BBC را برتر از دیگر مهاجم های تیمش می داند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۷    
سنگربان باتجربه بایرن مونیخ به خاطر آسیب دیدگی نمی تواند در دیدار برابر روستوف در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۵    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لغو سخنرانی علی مطهری در شأن نظام نیست گفت که در پی بروز این مساله نوعی تداخل وظایف میان سه قوه به وجود آمده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۳    
شهرداری تبریز برد ارزشمندی در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کسب کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری تبریز در خانه میزبان لوله آ ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۲    
سرمربی یوونتوس می گوید تنها به دنبال برد برابر سویا خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۸    
مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های فریمان، کلات، نوخندان، درگز، گلبهار، چناران، طرقبه و شاندیز، سرخس، منطقه مزداوند، احمدآباد و رضویه فردا تعطیل خواهد بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی، از راهپیمایان و برگزارکنندگان مراسم روز اربعین تقدیر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۰    
کمیسیونر صلح و امنیت اتحادیه آفریقا، با معاون وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۰    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: باید دید آیا صحبت های مطهری واقعا برای مصلحت است یا نه که به نظر من سخنان وی به مصلحت کشور نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از پروژه های درحال اجرای کرمان بازدید کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۱    
استاندار کرمان عصر امروز اول آذر ماه در حاشیه سفر به رفسنجان و حضور در مراسم هفتم مرحوم حجت الاسلام پورمحمدی از روند مرمت خانه حاج آقا علی رفسنجان بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۱    
استاندار خوزستان در خصوص مسائل حقوقی قراردادهای سازمان آب و برق با کشاورزان گفت: باید ظرف سه هفته این مسائل توسط نمایندگان حقوقی سازمان های جهاد کشاورزی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۰    
ترک گروزنی در حضور مدافع ایرانی اش برابر تومسک بدون گل متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۷    
استاندار گیلان احترام به شهدای انقلاب را احترام به ماندگاری انقلاب دانست و افزود: برای اینکه بتوانیم با هجمه فرهنگ وارداتی مقابله کنیم، باید به اصالت و ارزش های ماندگار انقلاب بیشتر بپردازیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۶    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شعار دهه فجر سال جاری را گفتمان انقلاب اسلامی؛ زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گفتمان انقلاب همان ایدئولوژی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۴    
رییس جمهور به انتشار مطلبی درباره حفظ اجتماعات قانونی و حمایت از آزادی بیان، در توئیتر پرداخت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۴    
سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: مادر 24 ساله و کودک دو ساله اش با اقدام به موقع اورژانس تبریز از مرگ رهایی یافتند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۳    
نمایشگاه هنری "محرم در چهار قاب" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز گشایش یافت . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۰    
تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور برابر حریفات خود به برتری رسیدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۰    
سرمربی سویا تنها به شکست یوونتوس و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۸    
برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام اربعین در کربلا، اقدامات این بانک را موجب تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران و کاهش واسطه گری ارز در این ایام دانستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
جلسه فوق العاده هیات دولت به منظور بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور عصر دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار و طی آن چند تبصره از لایحه مذکور تصویب شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۶    
استاندار فارس معتقد است کارخانه لاستیک دنا که یکی از واحدهای ورشکسته این استان محسوب می شد و قرار بود دستگاه های آن برای کارخانه ذوب آهن فرستاده شود، استقرار سیستم مدیریتی خوب نجات داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: در سال گذشته از سوی بنیاد شهید استان بیش از 14 هزار دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، همسران ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۵    
رییس شورای شهر اراک گفت: با در نظر گرفتن شرایط تشویقی سعی بر این است که در رکود بازار مسکن تاثیر منفی متوجه ارائه خدمات شهری به شهروندان نشود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به خروج بیش از 10 درصد روسا و نیروهای سطوح مدیریتی از بدنه این شرکت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۷    
رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر اصفهان گفت: از 91 هزار بازنشسته ذوب آهن، مقرر شد بیش از 57 هزار نفر از آن ها بیمه تکمیلی کنیم شوند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۵    
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک حمایت باشگاه از تیم را مناسب خواند. محمد کسایی پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک پس از شکست برابر شیمیدر تهران در گفتگو با ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۴    
مسئول روابط عمومی دفتر آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی گفت: این مرجع تقلید به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده ولی حال عمومی ایشان بهتر و رو به بهبودی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۳    
صادق زیباکلام با اشاره به مراسم سخنرانی خود و علی مطهری در دانشگاه آزاد قزوین و مشهد گفت: از آن جایی که اصولگرایان شانس زیادی برای پیروزی ندارند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۴    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم میزبانی موکب اهالی قم المقدسه از زائران اربعین در شهر کربلا را بسیار بجا و خوب ارزیابی کرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۴    
فرمانده انتظامی استان مازندران، از انهدام 10 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در آبان ماه سال جاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۴    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 47 فقره انواع سرقت طی دو روز گذشته در سطح استان خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۱    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، گفت: اظهار کرد: در هفت ماهه امسال 1530 نفر در تصادفات درون شهری استان مجروح شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۷    
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بی ام دبلیو، با 184 فقره تخلف رانندگی در محور هراز آمل خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران گفت: عدالت باید در بسکتبال کشور رعایت شود. مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر پس از پیروزی برابر شهرداری اراک در گفتگو با ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۱    
تیم بسکتبال شهرداری اراک در خانه مغلوب شیمیدر تهران بود. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، هفته پنجم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال کشور عصر امروز برگزار شد و در استادیوم امام خمینی (ره ) شهرداری اراک به ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف سه میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۸    
داماد آیت الله موسوی اردبیلی گفت: آیت الله موسوی اردبیلی در حال حاضر در ICU هستند و شرایط عمومی ایشان خیلی مشخص نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۹    
تئاتر گاس به نویسندگی عباس عبدالله زاده و طراحی و کارگردانی فرشاد یاری و با بازی رامین راستاد، شراره رخام، در دو اجرا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تنکابن (پارک مادر) به روی صحنه رفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان عصر امروز با دکتر لی بین وزیر بهداشت چین دیدار و گفت و گو و زمینه های همکاریهای مشترک دو کشور را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۶    
مدیر اجرایی سومین کاروان نذر کتاب و عضو انجمن مهر امید از اهدای 100 جلد کتاب به آموزشگاه شهید شعبان وحید در منطقه خروسلو شهرستان بیله سوار خبر داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: قرار است مبلغ 2 هزار میلیارد تومان به صندوق سلامت پرداخت شود که هنوز خبری از آن نیست و سهم اصفهان یک پانزدهم این رقم است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۶    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به پش بینی وقوع یخبندان در معابر و خیابان های پایتخت از شهروندان خواست که فردا تا جایی که ممکن است از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۴    
فرماندار رامسر گفت: به ازای چهار ازدواج یک طلاق در رامسر صورت می گیرد که آمار خوبی نیست. به گزارش ایسنا مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۰    
شیشه اتوبوس تیم بسکتبال شیمیدر با ضربه سنگ شکسته شد و به گفته مدیر این باشگاه هیچ مسئولی در اراک پیگر وضعیتشان نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۳    
رییس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان و جانشین رئیس ستاد برگزاری هفته پژوهش در این استان از تخصیص بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار پژوهشی به شرکت های دانش بنیان در این ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۹    
تیم بسکتبال شیمیدر نخستین بردش در این فصل از لیگ برتر را به دست آورد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۵    
نمایشگاه نقاشی های داوود قنبری با بهره گیری از فرهنگ و هنر ایرانی افتتاح شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۹    
اجرای مرد هیزم شکن در جشنواره ی تئاتر کودک، حضور خاطره حاتمی در یک تئاتر، آغاز پیش فروش سلام بمبئی و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۵    
رییس جمهوری در پاسخ به نامه علی مطهری نماینده مردم تهران و نائب رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص لغو برنامه سخنرانی وی در روز اربعین حسینی در مشهد مقدس بدنبال اقدامات دادستانی این شهر ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۳    
آنونس فیلم سینمایی جنجال در عروسی به کارگردانی سید رضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
مهاجم رئال مادرید که خود را شایسته توپ طلا در سال 2016 می داند، ممکن است در آینده به عنوان مربی در جهان فوتبال حضور داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۵    
بازی های رایانه ای به این عکس خیره شو ، بازیهای قاصدک ، سفر جنجالی ، ماهواره ، جیغ و داد و جنگ بدن مهمترین آثار ارسال شده در حوزه های سبک زندگی ایرانی اسلامی و بازی اقتباسی جشنواره بازی عمار اعلام ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۷    
وزارت خارجه عراق از طریق سفارت عراق در لندن اقدامات قانونی و قضائی علیه روزنامه عربستانی الشرق الاوسط در لندن را به دلیل انتشار خبری دروغین و نسبت دادن این خبر به سازمان بهداشت جهانی آغاز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۷    
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اولین باختش در لیگ برتر را تجربه کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۴    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی را برای اجرا ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۲    
یک خیر بانه ای زمینی به ارزش 3 میلیارد ریال را برای احداث پایگاه سلامت در این شهرستان اهدا کرد. رئیس شبکه بهداشت بانه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی می گوید تدوین کنندگان برنامه ششم توسعه به جای در نظر گرفتن اهداف بسیاری که رسیدن به آن میسر نیست ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۰    
"قیمت برق از دوماه پیش گران شد!"، "پای ثابت فیش های حقوقی در ماجراهای اخیر!"، "ایرادات طرح های فولادی اصلاح شد" ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۷    
سازمان عفو بین الملل در گزارشی جدید ادامه عملیات شکنجه و دیگر روش های بد رفتاری با زندانیان در زندان های بحرین را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۴    
قاسمی حمله انتحاری تروریست ها به عزاداران حسینی در کابل را به شدت محکوم کرد
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۱    
حزب مجمع ایثارگران، در پی صدور مجوز آغاز فعالیت خود توسط کمیسیون ماده 10 احزاب، اطلاعیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۹    
یوفا تیم منتخب اروپا را بر مبنای تعداد دفعات حضور در تیم منتخب سال اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهوری اسلوونی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی- اقتصادی وارد تهران شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
خبرهایی از مستندهای بی بازگشت ، آن سوی بوران و نمایش 6 فیلم از مجموعه کارستان و.... از جمله خبرهای جشنواره ی سینما حقیقت است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
اسامی هیات داوران هفتمین دوره جایزه شهید آوینی که به عنوان بخش ویژه ی جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار می شود، اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
تعداد 12 قطعه پرنده شکاری از خانواده عقاب ها و شاهین ها در شهرستان دهگلان رهاسازی و به دامن طبیعت بازگردانده شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
جواهرده رامسر یکی از ییلاقات زیبای غرب مازندران و شهرستان رامسر است. این روستای زیبا در نخستین روز برفی پاییزیی نیز زیبایی خاص خود را دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
در ادامه اجرای طرح یک ساعت با محیط بان در مدرسه، کارشناسان اداره آموزش و پژوهش و تعدادی از محیط بانان محیط زیست کردستان در روستاهای منطقه چل چمه دیواندره حضور یافتند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۲    
آیت الله موسوی اردبیلی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون 90 مددکار در کمیته امداد کردستان مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۵    
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر مجوز راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ایذه نیز اخذ شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
در سومین روز هفته مهمترین خبر ورزشی مربوط به فراموش کاری اهالی فوتبال ایران در قبال پیشکسوتان این رشته بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
فیلم سینمایی گیتا به کارگردانی مسعود مددی به بخش رقابتی سومین جشنواره کالورسیتی کالیفرنیا امریکا دعوت شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بخش عمده ای از بیماری های سالمندی به بیماری های غیر واگیر مانند بیماری های قلبی عروقی و سرطان ها بر می گردد که قابل پیشگیری هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۸    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران، تورم سالانه آبان ماه به 7.5 درصد رسید و تورم نقطه به نقطه این ماه نیز 6.1 درصد شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۷    
روژینا فتانت، نوجوان 15 ساله سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان در بخش نوجوان جشنواره بین المللی کاریکاتور اولنس بلژیک موفق به کسب مقام دوم شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۶    
دولت آلمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که بر این باور است که باید تمامی فرصت ها جهت اعمال فشار بر دمشق و همپیمانانش بر روی میز باقی بماند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۳    
همزمان با دومین روز از هفته بسیج، صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی 68 مدرسه شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۰    
اداره اخبار اجتماعی ایسنا امروز را با اخبار خوب هواشناسی آغاز کرد، بارش برف و باران در پایتخت از روز گذشته شروع شد و بنا به اعلام سازمان هواشناسی امروز هوای تهران پاک است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۰    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: بارش باران و برف تا آخر هفته در گیلان ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۹    
فیش حقوقی یک مدیر بانکی جریان پرداخت های نجومی را جنجالی تر کرد. ماجرا با استعفای چند مدیر و تنبیهات مالی حتی کارکنان رده پایین شبکه بانکی پیش رفت و اخیرا هم ضرب الاجل برگشت مازاد دریافتی ها برای ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۳    
20 فیلم راه یافته به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۱    
مراسم گرامیداشت هفته بسیج همزمان با ایام اربعین حسینی، روز دوشنبه در مدارس شهرستان بیجار برگزار شد. ...