یکشنبه ۳۰ مهرساعت ۱۱:۴۳Oct 2017 22

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۹    
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس مجتهدزاده بااشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر لزوم صیانت از شور انقلابی، حفظ روحیه انقلابی، انقلابی عمل کردن و انقلابی گری ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۳    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه 80 مسیر گردشگری در کشور مشخص شده است، توسعه صنعت گردشگری را مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم دانست. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۰    
با حضور مسوولان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهدشت افتتاح شد. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سعید برومندزاده در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران از اختصاص یک میلیارد و 500 ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۸    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: محومله کالای قاچاق به ارزش 48 میلیون ریال درشهرستان گچساران کشف وضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۶    
تیم بسکتبال نفت و گازگچساران در دور برگشت رقابت های بستکبال لیگ دسته دوم کشور تیم دزفول را با نتیجه82 بر 79 شکست داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۶    
تیم فوتبال نفت وگازگچساران در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشورمقابل حریف خود برق شیرازبا نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۳۴    
فرماندارگچساران گفت: یادواره شهدا نوعی ترجمه دوران ایثارگری و شهادت برای نسل جدید است. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۳    
با اعلام روابط عمومی باشگاه ایران جوان، محمود خرم زی از سمت سرمربی گری این تیم استعفا کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۲۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه دولت همواره به نهادهای مدنی به عنوان همراهان خود اعتماد داشته و کماکان نیز قصد یاری گرفتن از آنها را دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس گیلان گفت: در صورتی که مدارس بلااستفاده بدون نگه داری رها شود در کوتاه ترین زمان ممکن با توجه به شرایط اقلیمی استان شاهد آسیب و خسارت به این فضاهای آموزشی خواهیم بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۷    
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۲    
رییس اداره کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه بین تولیدات قوی مشاغل خانگی و جذب گردشگر یک رابطه ی علت و معلولی حاکم است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۱    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راهنمایان گردشگری را حلقه های اصلی توسعه صنعت گردشگری دانست و بر لزوم توسعه صنعت گردشگری به عنوان صنعتی پایدار و پاک تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۸    
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق با اعلام آخرین جزییات شناسایی مجروحان و شهدای ایرانی حادثه تروریستی حله عراق گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۲    
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه تیم 30 نفره پزشکی برای خدمت دهی به مجروحان حادثه حله آماده اعزام به عراق است، گفت: اورژانس هوایی برای انتقال مجروحان به کشور در حالت آماده باش است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرمسار و آرادان از تشکیل یک کمیته از سوی مجلس دهم و نمایندگان مردم برای بررسی لغو سخنرانی نایب رئیس اول مجلس در مشهد خبرداد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۳۱    
معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان گفت: از 80 شهید شناسایی شده حادثه تروریستی امروز حله عراق 40 نفر ایرانی هستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۹    
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه احتمالا 100 نفر در حادثه تروریستی حله عراق شهید شده اند گفت: آمار شهدای ایرانی تا بیش از 60 نفر افزایش می یابد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۴    
با تلاش جمعی از علاقه مندان حرفه پرنده نگری در مریوان و به مناسبت روز ملی پرنده نگری نمایشگاه عکس و تور رایگان پرنده نگری در زریبار برپا شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۲۲    
در حالی که رسانه ها از شهادت حدود 80 نفر در انفجار تروریستی امروز حله سخن می گویند، فرمانده پلیس استان بابل عراق اعلام کرد که شمار شهدای این حادثه تاکنون از 50 نفر فراتر نرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۵    
نماینده ولی فقیه در گیلان میرزا کوچک خان را افتخار ایران و گیلان دانست و گفت: مراسم بزرگداشت این روحانی مبارز و مجاهد باید با شکوه هرچه تمام تر و در خور شان برگزار شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: میرزا کوچک خان هویت دینی و مبارزه ای استان گیلان و کشور است که برگزاری گرامیداشت این روحانی مبارز، انسجام و همدلی همه متولیان فرهنگی و اجرایی را می طلبد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه برق 1100 ترانس شهری و روستایی در ساعات اولیه بارش برف قطع شد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۲    
رییس امور تحقیقات و فناوری سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان بسیار زیاد هستند، گفت: وجود دانشگاه های متعدد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۰    
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی تاکید کرد که گفت وگو و تعامل فرهنگی و دوری از نزاع فرهنگی امروز یکی از نیازهای اساسی در کشور است و سیاست زدگی آفت حوزه فرهنگ است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۵۷    
هیات وزیران در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور، صبح و بعد از ظهر چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری جلسه فوق العاده تشکیل داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجار تروریستی و انتحاری امروز در عراق که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از مردم بیگناه شد را به شدت محکوم کرد .
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۹    
دهمین دوره گفت وگوهای اسلام و مسیحیت (مرکز گفت وگوی ادیان ) و همچنین اولین دور گفت وگوهای فرهنگی ایران و اروپا( مرکز مطالعات فرهنگی- بین المللی ) از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایتالیا و ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۸    
رئیس کانون انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری کشور با بیان اینکه تا کنون ایده های بسیاری در عرصه گردشگری مطرح شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۹    
مشاور عالی مقام معظم رهبری رحلت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی پیام تسلیتی صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۳    
استاندار خوزستان گفت: اگر بناست اقتصاد درون زا باشد و افق آینده را ببیند و این کشور نگران بالا و پایین رفتن قیمت نفت نباشد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: علی رغم اینکه موقعیت های بسیاری در بازی با سیاه جامگان خلق کردیم اما در ضربات پایانی تمرکز نداشتیم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۰    
فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته کشور با برتری گسترش فولاد برابر شهرداری اراک شروع شد . به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۱۷    
مربی گسترش فولاد تبریز می گوید تیمش با توجه به نفراتش نتایج خوبی را بدست نیاورده است. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۹    
با گسترش اینترنت و امکانات الکترونیکی، ده ها روش برای خرید شارژ وجود دارد و انتخاب ما، همیشه سریع ترین و مطمئن ترین روش خرید شارژ است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۷    
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۶    
آیین وداع با پیکر مرحوم آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، با حضور علما، روحانیان، طلبه ها، دانشجویان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته عرصه فرهنگ دینی آذربایجان شرقی گفت: سلطه اقتصادی دشمن توسط تهدیدهای اقتصادی بوده و با توجه به اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی خلاهایی داریم ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۹    
حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و هیئت همراه که به منظور سفر کاری به کشور بلاروس سفر کرده است،امروز با دادستان کل این کشور دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۸    
وی با بیان اینکه رفتارهای ناصوابی از این دست حوادث خوب را کمرنگ جلوه می دهد افزود: مسائل نباید به گونه ای پیش رود که فردی با یک تصمیم گیری اشتباه این جریان سازی را در جامعه ایجاد کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
اولین همایش حقوقی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشرافی گری با عنوان اقتصاد سیاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم معاون اول دادستان کل کشور برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۹    
سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در اطلاعیه ای از شهرداران و دهیاران سراسر کشور خواست با توجه به شرایط آب و هوایی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: نیروهای امدادی هلال احمر به همراه سه دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان انفجار انتحاری در عراق ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این نکته که سهم و نقش خوزستان در اقتصاد کشور مساله ای قابل کتمان نیست، گفت: هرکدام از مزیت های خوزستان یک عامل و مشوق برای جذب سرمایه گذاران است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه دولت همواره به نهاهای مدنی به عنوان همراهان خود اعتماد داشته و کماکان نیز قصد یاری گرفتن از آنها را دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۸    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال گذشته 80 زار عنوان و طی هفت ماه امسال بالغ بر 40 هزار عنوان کتاب تولید شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۷    
کشتی گیر زنجانی اعزامی به رقابت های بین المللی جام جایزه بزرگ حیدر علی اف آذربایجان، صاحب گردن آویز برنز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۷    
سرپرست مرکز اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد شهدای ایرانی حادثه تروریستی عراق به 24 نفر رسید گفت: همچنین تاکنون 30 مجروح ایرانی شناسایی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۵    
برودت هوا و بارندگی های پاییزی باعث شده بسیاری از پروازها در فرودگاه های شمالی کشور لغو شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۲    
نشست تبریز2018، بررسی فرصتها، چالشها و برنامه های پیش رو با هدف بررسی راهکارهای پیشنهادی از سوی جامعه دانشگاهی و آسیب شناسی موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۶    
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: به هدف مان در دیدار بیرون از خانه که همان نتیجه تساوی بود دست پیدا کردیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: به هدف مان در دیدار بیرون از خانه که همان نتیجه تساوی بود دست پیدا کردیم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۳    
معاون فرماندار صومعه سرا گفت: همه تلاش ها در راستای تسریع روند برق رسانی به خانوارها در این شهرستان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۳    
با فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر، جمع کثیری از مسلمانان کشور جمهوری آذربایجان برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام هشتم شیعیان، با عبور از مرز زمینی آستارا رهسپار مشهد مقدس می شوند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۲    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت:آتش نشانان رشت، آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در اتوبان سراوان به فومن را مهار کردند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۲    
همایش استانی مبارزه با فساد و اشرافی گری 6 آذر در رشت برگزار می شود. به گزارش ایسنا منطقه گیلان، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در رودبار گفت: با تلاشهای انجام شده تعداد مشترکانی که برقشان قطع شده به کمتر از 1500 مشترک رسیده است . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۹    
مدیر شرکت آبفار صومعه سرا گفت: هم اکنون تعداد هزار و 500 مشترک خانوار روستایی صومعه سرا در تامین آب بر اثر بارش برف دارای مشکل هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۶    
گزارش تصویری از مراسم گلباران مزار شهدای پایین زنجان گزارش تصویری از مراسم گلباران مزار شهدای پایین زنجان
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۸    
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز رسما با حضور معاون وزیر ارشاد، استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس و جمعی از مسئولان محلی، آغاز به کار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۷    
سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد. به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۳    
تیم 7 نفره کشتی آزاد ایران با 4مدال برنز و یک عنوان پنجمی به کار خود در جام حیدرعلی یف آذربایجان پایان داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۵    
شاگردان پورموسوی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر سیاه جامگان به نتیجه تساوی رضایت دادند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۵    
استقلال خوزستان در خانه نقابل سیاه جامگان متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۴    
براثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه الشوملی ، سه راهی اصلی نجف ، کربلا و القادسیه عراق ده ها نفر شهید و زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۱    
کنگره دوسالانه شعر آیینی واعظ قزوینی در قزوین برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۰    
محمد نصیری مدال المپیک خود را به موزه کمیته بین المللی المپیک اهدا کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۴    
امام جمعه خور و بیابانک گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تداوم راه این عزیزان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۴    
نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۳    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با بیان اینکه نیروهای بهداشت و درمان ایران در حال رسیدگی به مجروحان در عراق هستند، گفت: تعداد شهدای ایرانی حادثه تروریستی حله به 20 نفر رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۱    
یکی از دانشجویان علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در هنگام عبور از کمربندی غربی اراک دچار سانحه رانندگی شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۶    
شهرستان خوروبیابانک در شب گذشته هوای منفی زیر 5 درجه را تجربه کرد. به گزارش ایسنا منطقه اصفهان در خور و بیابانک ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۴    
محمد نصیری مدال المپیک خود را به موزه کمیته بین المللی المپیک اهدا کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۲    
معاون رییس جمهور با حضور در بیت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، درگذشت این عالم ربانی را به خانواده وی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۹    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خور و بیابانک گفت: آمار بیکاری در شهرستان به رقم 10درصد رسید که امیدواریم با اجرایی شدن دو طرح صنعتی وابسته به مجتمع پتاس و سایر طرح های اقتصادی در دست اقدام این ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۷    
در آیینی با حضور سردار قاسمی فرماندهی انتظامی استان، کاتب نماینده گرمسار و فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار معارفه و فرماندهی پیشین این نیرو تودیع شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۳    
رییس شورای عالی استان ها با اشاره به طرح انتخاب شهرداران از رای مستقیم مرذم اظهارداشت:امیدواریم بابرطرف شدن مشکلات قانونی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۳    
معاون توسعه روستایی ومناطق محروم نهادریاست جمهوری از ارائه لایحه ای به مجلس برای برداشت یک ونیم میلیارد دلار ازصندوق توسعه ملی برای کمک به طرح های اشتغال زایی روستاییان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۹    
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۸    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت آیت الله العظمی حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
دادستانان کره جنوبی امروز به وزارت اقتصاد و مراکز 2 شرکت قدرتمند این کشور در ارتباط با رسوایی مالی که رئیس جمهور این کشور را احاطه کرده است، یورش بردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ولی حسینی در مراسم افتتاح آکادمی تخصصی بسکتبال آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های اداره آموزش و پرورش در راستای استعداد یابی و پی ریزی ورزش های قهرمانی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بیش از 30 درصد مساحت شهرها و 30 درصد جمعیت کشور در محل هایی است که از ایمنی و به طور کل لازمه زندگی شهری برخوردار نیستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶    
به گزارش ایسنا منطقه آذزبایجان غربی قربانعلی سعادت در مراسم افتتاح آکادمی تخصصی بسکتبال روز پنجشنبه با اشاره به وجود استعداد ها و ظرفیت های توانمند در استان گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۵    
خسرو معتضد در نشست نمایش و نقد فیلم یتیم خانه ایران گفت: آیا شبکه های ماهواره ای BBC و من وتو که همیشه بدبختی های ایران را نشان می دهند، حاضرند این فیلم را پخش کنند؟!
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۴    
درپی ترکیدگی لوله آب در خیابان سنایی، آب زیر زمین تعدادی از ساختمان های اطراف را در برگرفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۴    
رئیس فدراسیون فوتبال هلند در جلسه امضاء تفاهم نامه همکاری دوجانبه با فدراسیون فوتبال ایران به نکاتی اشاره کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۴    
صبح امروز مراسم بزرگداشت بانوی مبارز، انقلابی و خستگی ناپذیر مرحومه خانم مرضیه حدیدچی(دباغ همدانی) در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۱    
همزمان با روزهای منتهی به اربعین حسینی، جمعی از دانشجویان و ایرانیان مقیم لندن به تماشای مستند معبر ، اثر برگزیده جشنواره عمار نشستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: باید هرچه سریع تر مجمع خیرین ازدواج را راه اندازی کنیم و تمام امورات ازدواج را به خود مردم بسپاریم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه ساوه گفت: بقا و ماندگاری دین مبین اسلام به برکت خون مطهر شهدای والامقام است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۸    
نشست تخصصی بررسی راهکارهای قانونی تامین امنیت زنان با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و اعضا فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۸    
بانک مرکزی از تورم 8.6 درصدی آبان ماه خبر داده است؛ این نرخ حدود 1.1 درصد بالاتر از نرخ تورمی که مرکز آمار از آن گزارش داده بود، اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۸    
سرمربی استقلال گفت که تیمش می خواهد مقابل گسترش فولاد سه امتیاز را بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۵    
رییس شورای اسلامی شهر زاهدان با اشاره به جمعیت 500هزارنفری حاشیه نشین درسیستان وبلوچستان ازتشکیل کارگره حاشیه نشینی خبر داد که با بدعهدی برخی وازرتخانه ها همچون نیرو و مسکن روبرو شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۳    
قائم مقام ستاد سرشماری گیلان با بیان اینکه سامانه سرشماری به آدرس sarshomari95.ir برای خانوارهای غایب تا ساعت 24 امروز، 4 آذر در دسترس است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: خاک سرزمین مردمان ولایتمدار خاش به وجود مقدس دو شهید گمنام مزین و عطرآگین می شود و یادگاران دفاع مقدس در شهر نوک آباد خاش آرام می گیرند.