جمعه ۰۱ بهمنساعت ۰۷:۲۴Jan 2017 20

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵  
با اعلام خبر درگذشت فیدل کاسترو رهبر انقلابی کوبا، کوبایی های ساکن میامی آمریکا که عموما از مخالفان حکومت کمونیستی کوبا هستند، امروز (شنبه) به جشن و پایکوبی پرداختند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۸  
متن نامه مدیر عامل شرکت راه آهن ایران منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۴  
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پشتوانه فرهنگ بسیجی باورهای اعتقادی است، افزود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۱  
مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین شامگاه 6 آذر ماه با اختصاص یافتن سه جایزه به سینمای ایران پایان یافت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۸  
کاردار موقت کشورمان در سازمان ملل متحد در ارتباط با حادثه تروریستی اخیرعراق و کشته شدن تعدادی از زائران ایرانی در این حادثه نامه ای به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای شورای امنیت ارسال کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۳  
سرمربی رئال مادرید از نمایش تیمش برابر اسپورتینگ خیخون ناراضی است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۳  
مدیرعامل شرکت راه آهن برای آنچه یک مسئولیت اجتماعی و همدردی با خانواده های حادثه دیده در سانحه برخورد دو قطار در سمنان خواند، در پخش زنده تلویزیونی عذرخواهی کرد و خبر استعفای خود را منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۴  
بایرن مونیخ در یکی از حساس ترین بازیهای هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا با نتیجه دو بر یک برابر لورکوزن به گل رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۰  
تیم های مدعی لیورپول و چلسی حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دادند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۰  
در پایان رقابت های ووشو قهرمانی استان زنجان، 43 ورزشکار در دو بخش ساندا و تالو صاحب گردن آویز طلا شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۳  
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هم اندیشی و ترویج اندیشه ورزی با استفاده از تشکیل اتاق فکر گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۹  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: طی تعاملاتی با سازمان فنی و حرفه ای استان، مقرر شده است به زودی تفاهم نامه دو جانبه جهت استفاده از اساتید آنها در آزمایشگاه ها و کارگاه ها منعقد شود تا ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۹  
انتخابات هیئت رئیسه گروه های تخصصی نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مشارکت چشم گیر اعضا برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۵  
شایعه ورود رییس جمهوری با خودروی شخصی به صحن حضرت معصومه (ع) در روز خاکسپاری آیت الله موسوی اردبیلی به استناد عکس های منتشر شده از این مراسم تکذیب شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۱  
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه وزارت رفاه از نظر حجم مخاطبینی که تحت پوشش دارد منحصر به فرد است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۲  
موناکو با پیروزی پر گلی که برابر مارسی به دست آورد، موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه صعود کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۰  
مدیر امور آبفای شهرستان ماه نشان، از واگذاری 95 فقره انشعاب فاضلاب طی هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: در این امور 91 فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۷  
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: " دیروز بعد از شنیدن خبر کشته شدن دهها نفر از هموطنانم در قطار تبریز- مشهد به یاد داستان دهقان فداکار افتادم و احساس می کنم مسئولان از این پس به ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۶  
عضو کمیته حقوقی مطالبات بازیکنان خارجی باشگاه تراکتورسازی، در خصوص آخرین وضعیت حکم های صادر شده از طرف فیفا گفت . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۶  
با تجلیل از زعفران کار نمونه منطقه خنامان، طرح احیاگران آبادی در رفسنجان کلید خورد و قرار است هر ماه در هر روستای رفسنجان افرادی که سبب رونق روستا شده اند، تجلیل شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۱  
مدیر عامل شرکت راه آهن از سمت خود استعفا داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۰  
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بسیج را ظرفیت بزرگی برای رونق روستاها دانست و گفت: تسهیلاتی که بسیج سازندگی برای فعالیت های اقتصادی می دهد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۸  
پزشکی قانونی آذربایجان شرقی اعلام کرد نمونه گیری از 35 نفر از بستگان درجه یک قربانیان حادثه سمنان
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۴۵  
ویترینی جذاب است که با مناسب ترین و درعین حال کمترین ابزار و تنها با استفاده از مجموعه ای از المان های رنگی، ظاهری ساده و درعین حال زیبا و جذاب پیامی را که برند می خواهد، به مشتری ارائه دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۵  
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری بهداری گرمی و شبکه بهداشت این شهرستان طرح ویزیت رایگان و کمک به محرومان این منطقه به مرحله اجرا درآمد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۲۴  
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی فساد مالی و اداری در کشور را مصیبت بزرگی دانست و گفت: فساد اداری بنیان کشور را سست می کند. ایران رتبه 130 را در فساد اداری دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۳  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کشته شدن 9 زن در حادثه قطار تبریز- سمنان- مشهد خبر داد و گفت: مدیریت ارشد استان در کنار خانواده های داغدار بوده و به نمایندگی از مردم ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۳  
در جلسه هیات رییسه فدراسیون والیبال گزینه های مربی گری تیم ملی ایران مشخص شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۰  
معاون اول دادستان کل کشور ورود دستگاه قضایی در مبارزه با فساد را آخرین مرحله دانست و گفت: در مقابله با فساد اقتصادی آنجایی که دیگر علاجی برای رفع و مقابله با فساد نیست باید دستگاه قضایی نقش ایفا کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۴  
شهرداری تبریز با پیروزی مقابل حریفش، به صدر جدول لیگ دسته دوی فوتبال صعود کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۹  
سرمربی اتلتیکو مادرید، لیگا را رقابت های مهمی برای باشگاه ها و هواداران می داند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵  
رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو اسپورتینگ خیخون را شکست داد و توانست سه امتیاز مهم بازی را کسب کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۱  
با حضور رئیس جمهوری سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی برخط بررسی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۹  
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی از شروع فاز اجرایی سند کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و سند کنترل و کاهش طلاق در استان و ورود نام اراک به لیست شهرهای آموزش پذیر دنیا خبر داد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۹  
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: 25 هزارلیتر سوخت قاچاق توسط ماموین مباره با قاچاق کالا و ارز استان در شهرستان گرمه کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۶  
هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر تکواندو با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۲  
مدیر سرمایه گذاری شهرداری ملایر گفت: با برگزاری دو همایش ملی سرمایه گذاری با حضور مقامات کشوری و استانی، 50 طرح پیشنهادی شناسایی شد که از این تعداد 20 طرح به صورت اولویت نخست ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۰  
تیم بسکتبال بانوان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی مسابقات امیدهای قهرمانی کشور با غلبه بر تهران به دیدار فینال راه یافت . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۹  
امیرحسین حسینی با ایستادن بر سکوی سوم جام حیدر علی اف آذربایجان تنها مدال آور کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها نام گرفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۶  
رئیس مرکز بهداشت همدان از انجام ویزیت رایگان و ارائه داروی رایگان به زائران در ایام اربعین خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۶  
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت سه نفر با گاز مونوکسید کربن خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۳  
ترک گروزنی که از حضور مدافع ایرانی اش در ترکیب اصلی بهره می برد، مغلوب حریف قدرتمندش اسپارتاک مسکو شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۱  
بوروسیادورتموند بعد از پیروزی ارزشمندی که برابر بایرن مونیخ به دست آورد، این بار برابر فرانکفورت تن به شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۷  
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از موفقیت استان در راه اندازی سامانه سیب خبر داد و گفت: مردم همدان با دادن اطلاعات صحیح به مراقبین بهداشت به راه اندازی هرچه زودتر این سامانه کمک کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۶  
السد با پیروزی ارزشمندی که برابر العربی به دست آورد، به رده دوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر صعود کرد. ژاوی در این دیدار گلزنی کرد و پورعلی گنجی هم 90 دقیقه بازی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۱  
نماینده کره جنوبی توانست با برتری برابر العین در مجموع دو دیدار رفت و برگشت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۰  
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی را تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۶  
رییس کمیسیون عالی سوانح راه آهن با بیان این که سیستم ctc حرکت قطار مشهد - سمنان را متوقف کرده بود، گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۸  
رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان با اشاره به اهمیت اقدامات راهداری در فصول مختلف سال بویژه در فصل زمستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۴  
روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از وضعیت تعطیلی مدارس استان در روز یکشنبه هفتم آذرماه را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۵  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاق در استان انجام گرفته است،خاطرنشان کرد:گیلان در مبارزه با قاچاق فاصله زیادی با نقطه مطلوب دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۴  
رئیس کل دادگستری گیلان گفت:آگاهی مردم به حقوق اجتماعی، اقتصادی، رفاهی، به کاهش فساد کمک خواهد کرد لذا جامعه ای موفق است که مردم آن به حقوق خود آگاهی داشته باشند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۳  
استاندار چهارمحال و بختیاری به کوتاهی سرمایه گذار کنونی پروژه پتروشیمی بروجن اشاره کرد و گفت: در صورت ادامه روند کنونی این پروژه به سرمایه گذاران دیگر واگذار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۳  
استاندار گیلان گفت:اندیشه برخورد با دانه درشت های پدیده قاچاق در استان به شدت پیگیری می شود . به گزارش ایسنا منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰  
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر اینکه فضای مجمع نمایندگان استان همراه با وفاق و تعاملی است، گفت: رویکرد ما انتخاب و حفظ نیروهای بومی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۹  
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان لحظه حادثه پیگیر مسائل مربوط به حادثه هستم. مسئولان اجرایی باید در شناخت خواسته های ملت آذربایجان دقت بیشتری به خرج دهند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۳  
مدیر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته پژوهش، پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۱  
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی و معاونین استاندار، شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۰  
وزیر بهداشت درخصوص جزییات تشییع و تدفین اجساد قربانیان قطار سمنان گفت: اگر خانواده کشته شدگان اجازه دهند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۰  
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری دستیابی به فناوری اطلاعات، ارتقای رتبه علمی کشور در جهان و کسب ثروت از طریق علم را از نتایج تحقیق و پژوهش دانست و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۷  
در پی سانحه تلخ و غم انگیز برخورد دو قطار مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان، ظهر امروز جلسه رسیدگی به این حادثه به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۲  
استاندار آذربایجان غربی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تصادف دو قطار مسافربری در سمنان را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۰  
جهانگیری از نمایشگاه دستاوردهای پنج ساله بسیج بازدید کرد بازدید سلامی از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر بسیج
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۰  
تیم های حاضر در جام کنفدراسیون ها حریفانشان را در مرحله گروهی شناختند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۶  
نماینده اراک در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شکست خورد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری اراک نماینده استان در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۴  
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی شهادت زائران حسینی و ارتحال زائران رضوی را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰  
در آخرین روز از هفته بسیج چند طرح عمرانی و ورزشی در سقز افتتاح شد. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت شرکت تعاونی روستایی صاحب و چند طرح عمرانی و ورزشی در گرامیداشت هفته بسیج با ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۷  
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نتایج انتخابات آمریکا گفت: بعضی از مسائل پس از انتخابات آمریکا قابل پیش بینی نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۷  
عضو و سخنگوی شورای شهر ارومیه اظهار کرد: با وجود زیر گذر تقاطع امامت برای حل مشکلات ترافیکی نیاز به ساخت رو گذر در این محدوده بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۴  
حوادث تروریستی حله و قطار سمنان و مرگ نابه هنگام هموطنانمان در این حوادث همچنان در صدر اخبار اداره اجتماعی ایسنا تا این لحظه قرار دارند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۲  
"افزایش بیش از هفت درصدی قیمت مسکن"، "افزایش قیمت مرغ، پرتقال و نارنگی در پی سرمازدگی"،" معرفی مقصران حادثه قطار سمنان - دامغان به دادستانی"، "شرایط پرداخت دیه حادثه دیدگان انفجار کربلا" ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۶  
مدیرکل اوقاف گیلان از ثبت 18 مورد وقف جدید در استان به ارزش 15 میلیارد ریال در سامانه اوقاف خبر داد و گفت: بیش از 500 رقبه جدید در استان شناسایی شده که رشد 15 درصدی درآمد را به دنبال داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۶  
فرماندار رودبار گفت: بسیج بعنوان شجره طیبه، اکنون بازوی توانمند نظام و دولت در عرصه سازندگی است. به گزارش ایسنا منطقه گیلان، اسماعیل میرغضنفری ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۶  
سرمربی بارسلونا پیروزی در دیدار برابر رئال سوسیداد را همچون ال کلاسیکو مهم می داند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵  
سامانه پیامکی 110 پلیس آماده دریافت اخبار و گزارشات اطلاعاتی، پیشنهادات و انتقادات مردم استان گیلان می باشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵  
2 هزار و 806 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در شهرستان آستانه اشرفیه توقیف شد . سرهنگ منوچهرمحبوبی ابراهیمی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵  
پژوهشگران بر این باورند که آخرین راه برای جلوگیری از پیشرفت مجدد سرطان مغز و کاهش رشد تومورهای بدخیم پس از جراحی، استفاده از میدان الکتریکی است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۴  
رییس کل دادگستری استان گلستان با اعلام این که از ابتدای سال جاری تاکنون 440 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شد ، گفت: ارزش این زمین ها بیش از 45 میلیارد ریال بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۸  
سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص سوء برداشت های انجام شده در برخی رسانه ها از سخنرانی وزیر بهداشت در مشهد درباره تقلب های صورت گرفته در تعدادی از مقالات علمی، توضیحاتی را ارایه داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۸  
مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی گفت: 125 وقف جدید در آذربایجان غربی ثبت شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۷  
نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساختی برای توسعه حوزه IT در استان وجود ندارد و گویا در کردستان کارها قفل شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۷  
نمایشگاه تصویرسازی گروه هنری وارونه با موضوعات آزاد و موضوع رهایی در حوزه هنری برپا شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶  
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از 52 جسد بررسی شده شهدای حادثه انفجار تروریستی حله، 25 تا 30 جسد متعلق به استان خوزستان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۳  
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۳  
رئیس جمهوری سوریه پیام تسلیتی به رائول کاسترو، رئیس جمهور کوبا فرستاد و از جانب خود و به نمایندگی از مردم سوریه به رئیس جمهور و رهبری کوبا و مردم برادر کوبا تسلیت و همدردی خود را ابراز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۸  
شرکت خودروسازی مازراتی از آماده سازی نخستین خودروی برقی خود تا سال 2020 خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷  
اعلام آمار فروش نمایش می سی سی پی ، آخرین انار دنیا در تالار حافظ، تقدیر از بابائیان در جشنواره ی فیلم یاس و ... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۲  
بانوی شایسته ایران با پیروزی ارزشمند برابر استاد بزرگ روسیه به صدر جدول گرندپری شطرنج بانوان جهان راه یافت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۹  
شورای نگهبان در پیامی شهادت عده ای از زائران عزیز حسینی و همچنین درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه قطار در استان سمنان را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸  
نمایشنامه خوانی مذهبی "دمی دربازار هیزم فروشان" به کارگردانی لیلا (فاطمه ) میرحسینی از 10 آذرماه به مدت سه روز در سالن گوشه فرهنگسرای نیاروان اجرا خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۸  
حدود دو دهه پیش تعاونی با عنوانی جذاب و فریبنده وارد بازار پولی شد و توانست بدون هیچ نشانی از تایید فعالیت مالی، بیش از 8000 میلیارد تومان از اموال مردم را در رقابتی مخرب با بزرگان بانکی جذب کند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۷  
پادشاه عربستان امروز (شنبه) تاکید کرد که بدون امنیت هیچ توسعه، علم و تمدنی وجود ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۷  
منچسترسیتی در هفته سیزدهم لیگ برتر در خانه برنلی صاحب پیروزی 2 بر یک شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۷  
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از توزیع راحت مواد و داروهای نیروزا در برخی باشگاه های بدنسازی استان، گفت: این مراکز به کشتارگاه جوانان کرمانشاهی تبدیل شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۶  
مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: طرح ملی واکسیناسیون طیور در 1325 روستا اجرا شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵  
مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی شرکت خدمات تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی ذیل پارک علم و فناوری خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۵  
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: کشاورزان برای خرید کود شیمیایی به مراکز معتبر مراجعه کنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۳  
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ثبت نام در بخش های فیلم ، فیلمنامه ، نقد ...