جمعه ۰۱ بهمنساعت ۱۷:۳۷Jan 2017 20

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۶  
مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی با حضور فرماندهان یگان های مختلف نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، در شیراز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۴  
استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که حجت الاسلام حسن روحانی به مشهد سفر می کند. به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، علیرضا رشیدیان با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهوری به مشهد غیررسمی است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۴  
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه آمار جذب و پذیرش ایده در دانشگاه نسبت به استانی مانند خوزستان با این تعداد فارغ التحصیل رقم کمی است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۳  
مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی از شناسایی هویت سه تن دیگر از جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۱  
استاندار خوزستان با تصریح بر اینکه از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم، گفت: سازمان ها و شرکت های بزرگ باید در قراردادها و خریدهای خود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۸  
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران جزئیات انفجار یک کارگاه تولیدی تینر در باغستان شهریار را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۳۱  
سخنگوی وزارت امور خارجه، در بیانیه ای به مناسبت تشییع شهدای فاجعه تروریستی حله در خوزستان تاکید کرد: حامیان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۵  
مراسم قرعه کشی و گروه بندی سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان، عصر امروز در شهر خارکف اوکراین برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۲۰  
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان هزینه های زیادی را از دوش دولت برداشته اند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۵  
فرماندار شهریار با تأیید خبر انفجار یک کارگاه در شهریار و ایجاد صدای مهیب ناشی از آن تاکید کرد: این انفجار تلفات جانی نداشته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۲  
استاندار خوزستان با بیان اینکه نظام مدیریتی یکپارچه یا تفکیک شده، از مسائلی است که جای بحث دارد اما ضرورت ایجاد شورای هماهنگی در توسعه رشته های دانشگاهی کاملاً واضح است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۷  
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که حضور محمود صادقی در دادسرای فرهنگ و رسانه داوطلبانه بوده و مقرر شده موارد اتهامی از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به وی ابلاغ شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۶  
امشب، با نوشته شدن آخرین سطر، دفتر نمایشگاه پانزدهم کتاب شیراز در حالی بسته شد که غرفه داران و بازدید کنندگان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۰  
از جمله آیین های ویژه و باشکوهی که منحصرا در حرم رضوی برگزار می شود برگزاری آیین خطبه خوانی در شب شهادت امام رضا(ع) و امام حسین(ع) است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۰  
مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: زمان دعوت محمد ایرانپوریان به تیم ملی فرا رسیده است. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ظهر امروز (سه شنبه) مصطفی آجرلو ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۷  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح حل مشکل گردوخاک خوزستان تدوین و همچنین پیگیری جهت بومی شدن استخدامی ها در خوزستان خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۵  
عضو گروه مجمع مجالس آسیایی جمهوری اسلامی ایران به ادعای هیأت امارات متحده عربی در نهمین اجلاس مجمع مجالس آسیایی پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۰  
فرناندو ده خسوس و محمد نوری، دو بازیکن محروم سرخابی های فوتبال تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۹  
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: واقفین ارزشمندترین ظرفیت های دینی جامعه هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۶  
همزمان با ایام دهه آخر صفر عملیات احیاء و مرمت شش سقاخانه منطقه تاریخی فرهنگی شیراز با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه هشت این شهر، همراه با آئین ویژه ای آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۴  
22 وزنه بردار پیشکسوت از سراسر کشور توانستند با ثبت رکورد ورودی المپیک در اوزان مختلف مجوز حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان را بدست آوردند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۲۱  
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انفجار گاز منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: بر اثر این انفجار بخشی از خانه تخریب و سه نفر هم مصدوم شدند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۷  
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با حضور به موقع و تاثیرگذار تیم پزشکی از مرودشت، جان یک مادر که پس از سزارین دچار خونریزی شدید مغزی شده بود از مرگ حتمی نجات داده شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۵  
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم تراکتورسازی تبریز را جریمه نقدی کرد . به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۵  
مامورین اجرائی حفاظت محیط زیست بابل سه نفرشکارچی متخلف را به دلیل شکار چهار قوی فریادکش دستگیر کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۱  
اسامی کشته شدگان حادثه واژگونی مینی بوس در روستای اسپرس ساری توسط پزشکی قانونی اعلام شد. به گزارش ایسنا مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۱  
رایزن علمی هند و شبه قاره مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۲  
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: عدم تمرکز بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شکست مقابل پدیده شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۹  
رییس هیات والیبال آذربایجان غربی اخبار منتشر شده به نقل از شهردار ارومیه ، در خصوص انتقاد از عملکرد هیات والیبال آذربایجان غربی را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۸  
چهار بازیکن از آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 22 بازیکن را برای اردوی آماده سازی اعلام کرد که نام علیرضا صمیمی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۳  
مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام شاهرخی - نماینده پیشین مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۱  
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بین 8 تا 10 درصد جمع کل دارایی های کشور وقفی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۷  
مدیر فوریت های پزشکی مشهد، تمهیدات اورژانسی در استان خراسان رضوی در ایام شهادت امام رضا (ع) را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۴  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارائه پیشنهادی برای اختیاری شدن سیستم ارجاع پزشک خانواده به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۲  
سرپرست اورژانس کشور از ترخیص همه مصدومان حادثه ریلی سمنان به جز یک نفر از بیمارستان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۱  
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف در همه ادیان جایگاه ویژه ای دارد و به عنوان یک اقتصاد پویا عمل می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۵  
رئیس اداره تعاون روستایی گچساران گفت: بیش از 23 هزار تن گندم در سال جاری از کشاورزان شهرستان گچساران خریداری شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۳  
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: 44 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک درمحور ارتباطی گچساران به شیرازاز یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۴  
محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه (9 آذر 95) در وقت اداری جهت انجام تحقیقات، در دادسرا حضور یافت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰  
کمیسیون عالی سوانح راه آهن امروز عصر - 9 آذر - اطلاعیه شماره 1 خود درباره برخورد دو قطار مسافربری در منطقه هفت خوان را صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۰  
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۲  
با صدور حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید سعید شاهرخی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۰  
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم پرهیز از عملکرد سیاسی اوپک در اجلاس وین، گفت که خواسته جمهوری اسلامی ایران بازگشت سهم ایران از بازار نفت به پیش از تحریم هاست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۵  
کمیته انضباطی پس از بررسی گزارشات داوران و نمایندگان حاضر در مسابقات جام حذفی، آرای خود را صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۰  
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 22 بازیکن را برای اردوی آماده سازی اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۴  
رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست بندر ترکمن با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۳  
اردوی تیم ملی کشتی بانوان جهت حضور در رقابت های جام جهانی بلاروس از شنبه 13 آذر ماه آغاز می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۹  
رییس فراکسیون امید مجلس با بیان این که دست هایی در کار است که فراکسیون امید را وارد مسائل حاشیه ای کند و مسائل اخیری که برای یکی از همکاران عزیزمان صورت گرفت در همین راستاست ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۳  
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی مسئولان بسیج و مدیران خانه کارگر پایگاه بسیج کارگری استان قم افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۳  
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران قشری تلاش گر و از رزمندگان جبهه تولید و سازندگی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۳  
دبیر اجرایی خانه کارگر قم گفت: روحیه بسیجی کارگران زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت و تعالی کشور است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۹  
تغییر مجدد ساعات اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران، ورود سامانه بارشی به کشور، شناسایی هویت 34 تن از جانباختگان تصادف قطار سمنان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۷  
قیام ربات ها بر ضد انسان و خالق خودش، همواره یکی از تم های هیجان انگیز و تأمل برانگیز فیلم ها و رمان های علمی تخیلی بوده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۲  
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گچ دستش را باز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۲  
از نوسانات قیمت دلار و تجربه دلار 3900 تومانی و بالا رفتن قیمت طلا و سکه در نتیجه این افزایش قیمت تا حجم معاملات پایین فرابورس و بورس تهران که می تواند ناشی از تعطیلات این روزها باشد را در بسته خبری ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱  
گزارش تصویری از اختتامیه سوگواره شعر استانی مدافعان حرم با عنوان مسافران دمشق گزارش تصویری از اختتامیه سوگواره شعر استانی مدافعان حرم با عنوان مسافران دمشق
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۴  
همزمان با سالروز شهادت هشتمین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت، صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را تهیه و پخش می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۲  
با تصویب هیات وزیران، مطالبات شرکت های گسترش انرژی پاسارگاد، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، پارس سویچ ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۸  
با صدور حکمی از سوی استاندار زنجان، عبدالرضا شهبازی به عنوان مشاور و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان معرفی شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۴  
نماینده مردم تبریز در مجلس؛ ارتقای سطح آموزش پرسنل؛ همکاری مجلس به منظور اختصاص منابع بیش تر در جهت توسعه حوزه ریلی و هم چنین تجهیز کامل سیستم های اتوماتیک پیشرفته را از جمله اقدامات موثر و کارا در ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۲  
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر اینکه با امروز باید عنصر بصیرت محوری ترین کانون توجه بسیج باشد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۲  
یک مقام ارشد سازمان ملل متحد نسبت به وضعیت کنونی در حلب هشدار داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۷  
معاون اول رییس جمهور آیین نامه چگونگی هزینه وجوه و بودجه اماکن مذهبی را ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۳  
سقوط هواپیمای حامل یکی از تیم های فوتبال برزیل از خبرهای ناراحت کننده چهارمین روز هفته بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۶  
یونسکو اقدامات پاسدارانه ایران برای نقالی و لنج سازی را تأیید و از آن تقدیر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۵  
استاندار زنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابله با موادمخدر، پیشتاز است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۵  
وزیر کشور برای تشییع شهدای اربعین حسینی به خوزستان سفر می کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۸  
فرماندار اندیمشک از جان باختن یک زن در حادثه برخورد با قطار در این شهرستان داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۵  
رئیس دستگاه دیپلماسی آلمان گفت که این کشور در نظر دارد در مذاکرات خود با روسیه و فرانسه درباره یک آتش بس انسان دوستانه دیگر در حلب وارد رایزنی شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۵  
رئیس هیئت بدمینتون استان با اشاره به اتمام مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان در زنجان، گفت: ملی پوشان از اردو رضایت داشتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۲  
فرماندار اندیمشک از جان باختن یک زن در حادثه برخورد با قطار در این شهرستان داد. پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۲  
مدیر کل گمرک اصفهان با بیان اینکه در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی درآمد گمرک اصفهان 24 در صد افزایش یافت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰  
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از رایگان شدن پارکینگ های این مجموعه برای پارک خودروهای سواری در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۷  
خادم الشریعه در رقابت های گرند پری شطرنج برابر نفر دوم شطرنج زنان متحمل شکست شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۱  
محمد سالاری گفت: متاسفانه ساختار شهرداری تهران و نحوه تخصیص و نحوه پشتیبانی و نظارت بر تحقق ماموریت ها، احکام و برنامه ها مطابق با برنامه های عملیاتی نبوده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۰  
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، گفت: از 14 مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در منطقه اسپورز ساری در حال حاضر یک نفر جان باخت و سه نفر در آی سی یو بستری هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۱  
نخست وزیر عراق گفت: اگر ترامپ علیه ایران موضع گیری کند، در کنار ایران خواهیم ایستاد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۰  
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: خسارت ناشی از بارش برف در شهرستان 40 میلیارد تومان برآورد شده که بالغ بر 34 میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۵  
جلسه فوق العاده هیات دولت روز سه شنبه به منظور ادامه بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۴  
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از کوتاهی شهرداری در تهیه شاخص های پایش برنامه پنج ساله دوم انتقاد کرد و ورود به تهیه برنامه پنج ساله سوم را در این شرایط غیرممکن دانست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۴  
کنگره حزب فتح به ریاست محمود عباس برای نخستین بار از سال 2009 بدین سو کار خود را آغاز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۴  
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت محمد زرین دست کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۲  
رییس جمهوری در پیامی به خوزه دانیل اورتگا ساآودرا ، انتخاب مجدد وی به عنوان رییس جمهوری نیکاراگوئه را تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۲  
هیات معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری که به سرپرستی رییس ستاد ویژه نانو به ارمنستان سفر کرده اند با وزیر آموزش و علوم جمهوری ارمنستان دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۹  
محققان دریافتند بیماری اسکوربوت که برای مدت طولانی فراموش شده بود، دوباره در افراد دیده شده است. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از ساینس، بیماری اسکوربوت که سال های طولانی از بین رفته بود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۶  
"سوانح ریلی به طور میانگین در طول سال جان دو مسافر را می گیرد". این آماری است که مدیرعامل سابق شرکت راه آهن در تحلیل وضعیت سوانح ریلی ایران تا پایان سال 1391 ارائه کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۵  
نخستین نمایشگاه گروهی هنرمندان آتلیه چارچوب تا دهم آذرماه تمدید شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۴  
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درصورت تمدید تحریم ها و نقض برجام ازجانب آمریکا، تولید و غنی سازی اورانیوم را به 190 هزار سو افزایش می دهیم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۴  
سرمربی تیم نساجی قائم شهر با بیان اینکه تنها حسن این تیم تا الان یکدلی بازیکنانش بوده است، گفت: افراد فرصت طلب آخرین حربه خود که تفرقه بین بازیکنان بود را عملی کردند و باعث بوجود آمدن این درگیری شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲  
زباله های هسته ای معمولا یک مشکل عمده زیست محیطی هستند اما ممکن است به زودی به یکی از منابع انرژی پاک تبدیل شوند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۰  
فهرست به روز رسانی شده نشریات معتبر علمی بین المللی مورد تأیید دانشگاه تهران منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۰  
معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران از ناسالم بودن هوای امروز تهران برای گروه های حساس خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۰  
هلند و بلژیک اعلام کردند که یک مناقشه ارضی میان خود در مرز دو کشور را با توافق صلح آمیز بر سر ترسیم مجدد مرز حل و فصل کرده اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۹  
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۸  
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از موکب زائران پیاده امام رضا (ع) در سفر اخیرش به مشهد مقدس گفت که این بازدید تلخی لغو سخنرانی اش در مشهد را به شیرینی تبدیل کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۸  
سهیل واحدی ملی پوش شایسته کشورمان با پیروزی در فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مقابل اندرو پاجت از ولز قهرمان جهان شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۷  
اخیراً رئیس جمهور دوره اصلاحات، پیشنهاد تشکیل یک کمیسیون مشترک بین اصولگرایان و اصلاح طلبان برای پیگیری موضوعات کلان کشور داد؛ پیشنهادی که عباس سلیمی نمین می گوید اصولگرایان از آن استقبال می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۶  
استاندار خوزستان در نشستی با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه شهید چمران اهواز با تأکید بر لزوم حمایت از آموزش عالی استان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵  
مسئول گروه چندرسانه ای نسل آفتاب اهواز گفت:جشنواره عمار باعث شده است جوانان و گروه های مردمی جرأت ورود به فیلمسازی پیدا کنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵  
صدور پروانه نمایش خانگی برای ساخت دو فیلم جدید، نشستی سینمایی با معاون رایزن فرهنگ ایران در افغانستان و پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی به "همایش آثار برگزیده جشنواره های تئاتر استان ها" از جمله ...