سه شنبه ۳۰ آبانساعت ۱۹:۲۷Nov 2017 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۵۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مصوبه کنگره آمریکا در مورد تمدید تحریم های ایران را آزمونی برای به چالش کشیدن رویکرد ترامپ دانست و گفت که جمهوری اسلامی ایران باید وارد بررسی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۵۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت، اگر آمریکایی ها عقلانیت لازم را داشته باشند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۴    
سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد پژو 405 و وانت نیسان در جاده مرند - خوی، حوالی روستای قاپلوق شش جانباخته و مصدوم برجای گذاشت . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۶    
یک عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان تصمیم سنای آمریکا در مورد تمدید تحریم ها را نقض عهد دانست و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۳۳    
شهرداری تبریز، در گام نهم لیگ برتر والیبال مقابل میهمانش تن به شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ضعف ابتکار عمل مجلس شورای اسلامی در قبال سیاست های ضد برجامی کنگره آمریکا انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۷    
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان، انگیزه مهاجم این تیم را فوق العاده توصیف کرد و گفت: انگیزه انصاری و هماهنگی او با سایر بازیکنان باعث شده فولاد به تدریج شکل واقعی خود را پیدا کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۳    
بزرگترین کارخانه اسید سیتریک خاورمیانه ظهر امروز با حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت در جوین افتتاح شد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۴۱    
شهرداری تبریز، در گام نهم لیگ برتر والیبال مقابل میهمانش تن به شکست داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در پی بارش باران در مسیر حمیل به ایلام شاهد ریزش کوه بودیم که با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه خسارت مالی و جانی به همراه نداشت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۹    
سنای آمریکا با اکثریت مطلق (99 رأی موافق-صفر رأی مخالف) تمدید قانون تحریم ها علیه ایران را برای یک دوره 10 ساله دیگر تصویب کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی پیشنهاد کرد که جناح های سیاسی مدتی به استراحت بروند و پس از سر و سامان گرفتن اقتصاد دوباره سر سفره ملت و شهدا بنشینند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۶    
در نخستین دیداراز مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه پنج بر 2ذوب آهن اصفهان را شکست داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۴    
تیم فوتبال نفت وگازگچساران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته دوم مقابل تیم نفت امیدیه با نتیجه دو بر یک شکست خورد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۴    
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد با پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۲    
مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: گچساران روزهای 11 تا 13 آذر میزبان رقابت های سه رشته ورزشی در لیگ های برتر کشوری است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۱    
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد با پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید. عکس: علی محمدی - ایسنا خوزستان
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: 5 نفر قاچاقچی و هشت هزارو 400 عدد قرص روانگردان در دو عملیات جداگانه در گچساران کشف و ضبط شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۲:۰۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری باشت گفت: به دلیل خشکسالی در سالهای اخیر 10 درصد از درختان بلوط مناطق جنگلی شهرستان باشت خشک شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۸    
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت درمجلس گفت: مجلس برای فراهم کردن زیرساخت های رفاهی و معیشتی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش بسیار می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۶    
معاون فرماندارگچساران گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و هشدارهای بارندگی احتمال سرازیر شدن آب سد کوثر وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۵    
بیمه رازی با باخت نزدیک مقابل تایتان مرکوری آمریکا به نایب قهرمانی کشتی آزاد باشگاه های جهان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۱۸    
پیروزی دانشگاه آزاد در دیدار معوقه لیگ بسکتبال
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۱:۰۸    
سرمربی بایرن مونیخ در صورت شکست تیمش برابر ماینتس، دیدار رئال مادرید و بارسلونا را نخواهد دید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۹    
آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید گفت: سازمان اوقاف باید تا آنجا که ممکن است مدارک و اسناد مربوط به بقاع متبرکه و امامزادگان را تهیه کند و در اختیار مردم قرار دهد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۸    
دو بازیکن تیم ماشین سازی از فهرست 18 نفره این تیم در بازی مقابل پرسپولیس خط خوردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۷    
ترک گروزنی با حضور مدافع ایرانی خود تیم کراسنودار را شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۱    
فدراسیون فوتبال آسیا در مراسمی بهترین های سال 2016 را معرفی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۷    
گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید استوار یکم ابراهیم کریمی گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید استوار یکم ابراهیم کریمی
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۸    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اوقاف و امور خیریه باید یک نظارت جدی تری نسبت به وضعیت امامزادگان داشته باشد و مدیریت و ساماندهی در امامزادگان نیز باید فعال تر و با دغدغه بیشتر به این ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۲    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان پنجمین شکست متوالی خود را مقابل شیمیدر تهران تجربه کرد و بدون پیروزی در رده نهم جدول 10 تیمی لیگ برتر بسکتبال کشور جای گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۷    
عمر عبدالرحمان به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2016 انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۴    
مجلس ختم آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی با حضور فرزند ایشان، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردمی در مسجد جامع اردبیل برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۱    
در هفته نهم لیگ برتر والیبال، تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم صالحین ورامین نتیجه را واگذار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۹    
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران به درجه ای از بازدارندگی دست یافته که دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۷    
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: آثار ارزشمند آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی باید به نسل امروزی و به ویژه جوانان انتقال یابد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۶    
چوی کانگ هی سرمربی تیم چونبوک موتورز کره جنوبی بهترین مربی سال آسیا شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۶    
ویدئو / دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به مشهد
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۵    
حمید بعیدی نژاد با اشاره به تقدیم استوارنامه خود به ملکه انگلیس از ابراز امیدواری وی برای ارتقای روابط تهران و لندن خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۳    
مجتبی حسینی در رابطه با مهدی رجب زاده که جزو بهترین بازیکنان بالای 35 سال لیگ برتر قرار گرفت، گفت: بازیکنان وقتی پا به سن می گذارند فوتبال یادشان نمی رود و تجربه بیشتری پیدا می کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم پیکان با اشاره به موضوع حضور جادوگر در فوتبال اظهار کرد: اگر کسی به این چیزها اعتقاد دارد علم تمرین و تلاش و هزینه را رها کند و به دنبال همین ها را برود اما پرداختن بیش از حد به این ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مهدی مهدوی کیا و علی کفاشیان در مراسم برترین های فوتبال آسیا حضوری فعال داشتند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
هفته نهم لیگ برتر والیبال با شکست شهرداری ارومیه و پیروزی بانک سرمایه و پیکان به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۴    
استاد حوزه علمیه قم گفت: طبق تاکیدات رهبرمعظم انقلاب و برخی از مراجع عظام ازعواید موقوفات حوزوی برای تامین معیشت طلاب و مبلغین استفاده شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۸    
مربی تیم صبای قم به شدت علیه منصوریان و خرمگاه اظهار نظر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۷    
مجتمع آبرسانی روستایی نجف آباد سنقر وکلیایی، همزمان با پروژه های آبرسانی روستایی سه استان دیگر، عصر امروز(یازدهم آذر) به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور و با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید مقابل فولاد به دنبال سه امتیاز بودیم اما بعد از به تساوی کشاندن کار، شیرازه تیم از هم پاشید. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۳    
معاون تقنینی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور روز چهاردهم آذر بودجه سال 96 را به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۹    
فرماندار گناباد گفت: زیرساخت هایی مانند فرودگاه و راه آهن نقش مؤثری در توسعه گناباد دارد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدعلی نبی پور امروز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۶    
سرمربی تیم پیکان با اشاره به موضوع حضور جادوگر در فوتبال اظهار کرد: اگر کسی به این چیزها اعتقاد دارد علم تمرین و تلاش و هزینه را رها کند و به دنبال همین ها را برود اما پرداختن بیش از حد به این ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۳    
سرمربی تیم هاوش گنبد آماده نبودن بازیکنانش از لحاظ روانی را دلیل اصلی باخت تیمش دانست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه روز گذشته یکی از طاق های میدان تاریخی ارگ کرمان در اثر عبور و برخورد کامیونت فرو ریخته است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۶    
قطعه یک باند دوم مهنه-گناباد و قطعه یک باند دوم بجستان-فردوس افتتاح شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۶    
سرمربی تیم والیبال پیکان جنگندگی بازیکنان خود و جوان بودن و بی تجربیگی بازیکنان حریف را دلیل پیروزی تیمش دانست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سه سال دولت تدبیر و امید، 1090 واحد صنعتی با اعتبار 23 هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۴    
دیدار تیم های فولاد خوزستان و نفت تهران امروز (پنج شنبه) در هوایی بارانی و دمای 15 درجه سانتیگراد در اهواز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۳    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، وقف از جمله سنت های پسندیده ی اسلامی است، گفت: در جریان وقف ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۰    
عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم تقویت بنیه امام زادگان(ع) گفت: لازمه این کار حضور یافتن در آستان مقدس امام زادگان(ع) و فراهم کردن امکانات و همچنین خدمات لازم به زائران است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم رکورد پیروزی هایمان مقابل تراکتور فردا شکسته نشود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز با اشاره به منویات رهبری مبنی بر تبدیل امام زادگان(ع) به قطب فرهنگی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۷    
تیم هندبال بیتا سبزوار در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، در هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان کشور، تیم بیتا از ساعت 17 امروز پنجشنبه ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۳    
معاون آموزش، نظارت و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بر لزوم اجباری شدن اجرای سیستم خروج اضطراری تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پدیده گربه سیاه تراکتور شده و این موضوع تیم ما را دچار استرس کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید به دنبال 3 امتیاز مقابل فولاد بود اما بعد از به تساوی کشاندن کار شیرازه تیم از هم پاشید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۷    
سرمربی استقلال می گوید تیمش سه امتیاز خوبی از شهر مورد علاقه اش گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
سرمربی سابق ذوب آهن می گوید مذاکره ای با مدیران باشگاه سایپا نداشته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۷    
معاون اداره کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه، امام زادگان(ع) ثروت های معنوی جامعه هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور خبر داد که پوتین بزودی و در راستایگامی بلند در هماهنگی سیاسی-امنیتی منطقه، نماینده ای ویژه به تهران خواهدفرستاد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
آخرین دیدار معوقه لیگ برتر بسکتال به سود شیمیدر تمام شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۳    
عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: برجسته شدن جایگاه امام زادگان(ع) در جامعه نیاز است، از این رو امید است که ما نیز توفیق داشته باشیم تا زمینه های برجسته کردن امام زادگان(ع) را فراهم کنیم تا مردم را ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر کشور برابر نفت تهران به برتری رسید. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۹    
مراسم غبار روبی آستان امام زاده سید محمد کججانی با حضور نماینده مردم شهر تبریز . اسکو و آذرشهر و اعضاء شورای شهر تبریز برگزار شد .
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۸    
فولاد خوزستان مقابل شاگردان دایی به پیروزی پرگل رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۷    
مجتبی حسینی در رابطه با مهدی رجب زاده که جزو بهترین بازیکنان بالای 35 سال لیگ برتر قرار گرفت، گفت: بازیکنان وقتی پا به سن می گذارند فوتبال یادشان نمی رود و تجربه بیشتری پیدا می کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۵    
سرمربی استقلال می گوید تیمش سه امتیاز خوبی از شهر مورد علاقه اش گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۴    
استاندار خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود 12 مجتمع آبرسانی با 126 روستا و جمعیتی بالغ بر 61 هزار و 44 نفر تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۸    
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی، 16 کیلومتر راه بین شهری با اعتبار 235 میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در گناباد به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۴    
سرمربی و مربی تیم صبای قم بارها به داوری دیدار این تیم برابر استقلال اعتراض کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۹    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه سال گذشته سهم صادراتی گلستان به کشور عراق 110 میلیون دلار بود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۹    
با افتتاح مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی شهدای گمنام بسطام که از طریق ویدئوکنفرانس با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان انجام شد، 23 روستای بسطام از توابع شهرستان شاهرود صاحب آب شرب سالم شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
معاون عربی و آفریقایی وزیرامور خارجه کشورمان، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و در بزرگداشت این روحانی مبارز دل نوشته ای را منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۳    
رییس باشگاه بارسلونا اظهار کرد که می توانست مهاجم پرتغالی را تنها با 17 میلیون یورو جذب کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش با استفاده از فرصت ها پیروز میدان بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۰۰    
مستعفی تیم فوتبال سایپا می گوید می خواستم دست مدیرعامل باز باشد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری وقف را یکی از مهمترین سنت های دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: هدایت موقوفات به سمت و سوی نیازهای عمومی جامعه یکی از ضرورت های مهم این حوزه محسوب می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۶    
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با عملکرد تاثیرگذار خارجی هایش در دیداری معوقه نیروی زمینی را شکست داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۴    
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان با برد 2 بر صفر گسترش فولاد به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۳    
در ششمین روز هفته، معرفی باشگاه استقلال به عنوان یکی از 10 باشگاه اسطوره ای جهان از جمله خبرهای جالب بود و دیگر خبر مهم هم ماندن فدراسیون فوتبال ایران بر قولش در تحریم مراسم ای اف سی بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۱    
سرمربی تیم فولاد گسترش با تمجید از عملکرد تیمش در بازی مقابل سپاهان، گفت: برخی ها مدعی بودند که تیم او در این فصل سقوط خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۸    
بارش باران پاییزی در شهر مریوان - روز پنج شنبه(11 آذر)
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
سفیر جدید اسرائیل در ترکیه امروز (پنجشنبه) در میان تلاش های دو طرف برای اصلاح روابط که در پی حمله به کشتی حامل کمک های ترکیه به نوار غزه شاهد تنش شده بود، وارد آنکارا شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۵    
یک مفتی سوری گفت: تنها ایران و روسیه از سوریه دفاع می کنند و 180 کشور دیگر به دنبال ویرانی آن هستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۴    
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و گسترش فولاد در تبریز برگزار شد. این دیدار با برد 2 بر 1 گسترش فولاد به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۹    
گرچه در تمام ها، ماه ها خداوند همواره برکاتش را برای انسان ها ارزانی داشته و تمام ایام پر برکت هستند، اما برخی از روزها و ماه ها از ویژگی و شادی افزون تری برخوردارند ...