شنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۹Jun 2017 24

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۱    
منچستر یونایتد با دو گل زلاتان و میخیتاریان برابر زوریا در هفته پایانی لیگ اروپا به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۰    
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از حد مورد نیاز برای پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه تامین اعتبار انجام شده است، گفت: تمام تلاش ما این است که قطار تا پایان عمر دولت به کرمانشاه برسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت با فروش تنها 23 میلیارد دلار نفت در حال اداره کشور است. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدباقر نوبخت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۴    
پرواز شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود صبح امروز مسافران سه کاروان زیارتی را از نجف اشرف به بندرعباس منتقل کند سرانجام پس از حدود 12ساعت تاخیر انجام و زائران را به بندرعباس منتقل کرد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۴    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص آخرین وضعیت جوی هوای استان گفت: بارش پراکنده برف، همراه با وزش باد و کولاک موضعی، عمده وضعیت جوی استان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۳    
جشنواره روزهای ایران با همکاری دانشگاه بوهمیای غربی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر پلزن جمهوری چک برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی سنندج از آتش سوزی مراتع کوه آبیدر خبر داد و گفت: بیش از 2 هکتار از مراتع کوه آبیدر روز پنج شنبه در آتش سوخت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری پاکستان را تسلیت گفت و با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۹    
کلنگ پروژه آبرسانی به دهکده گل محلات توسط استاندار مرکزی به زمین زده شد. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل راه آهن شمالشرق 1از آزادی متهمان سانحه قطار در هفتخوان دامغان به قید ضمانت خبر داد و گفت: اعلام اسامی قطعی مقصران سانحه دلخراش قطار غیرکارشناسی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۵    
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل از فعالیت 14 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با رئیس و اعضای کنفدراسیون پیمانکاران ترکیه دیدار و پیرامون راه های توسعه مناسبات و همکاری های بخش خصوصی دو کشور گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۳    
به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) برنامه در حلقه رندان با حضور طنزپردازان برنامه قند پهلو در تیمچه حاج شهباز بازار بیجار برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۵    
تیم های بیمه رازی و سینا صنعت ایذه با کسب 3 پیروزی متوالی به عنوان تیم های نخست گروه های D و C راهی دیدار نیمه نهایی باشگاه های جهان شدند تا در این مرحله به مصاف هم بروند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ما نمی توانیم مقام آسمانی شهیدان را به خوبی درک کنیم، گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۸    
حاج علی باقرزاده شاعر پیشکسوت خراسانی بعدازظهر پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۵    
مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان و تقدیر از غرفه های برتر، امروز در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۶    
در پایان رقابت های پنج وزن نخست اولین دوره رقابت های تکواندو رده های سنی امید قهرمانی کشور، تیم زنجان موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۱    
دومین نشست بررسی جایگاه طراحی لباس در تولید پوشاک ایرانی، ظهر امروز به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۷    
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ در این نمایشگاه 30 اثر نقاشی از 23 نفر هنرمند نقاش از مراکز توانبخشی ذهنی گلهای بهشت و فرشته ها شهرستان ارومیه با نمایشگاه گردانی مریم گشایش در رده سنی زیر 15 سال ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۳    
شناگر المپیکی ایران در ماده 200 متر مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا رکورد 200 متر قورباغه را شکست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۱    
استاندار ایلام از احداث نیروگاه برق 500 مگاواتی در دهلران خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۵    
وزیر بهداشت و هیات همراه وی در آستانه هفته وحدت و به منظور افتتاح طرح های بزرگ بهداشتی و درمانی و بازدید از روند اجرای پروژه های طرح تحول سلامت راهی استان سیستان و بلوچستان می شوند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر پشتیبانی مالی جهت تکمیل پروژه راه آهن ملایر-کرمانشاه، گفت: با اعتبارات تزریق شده، قطار باید تا پایان سال و یا حداکثر تا بهار سال آینده به کرمانشاه برسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۹    
در ادامه سفر رئیس دفتر رئیس جمهور به سوئیس، رئیس اتحادیه بانکداران این کشور و برخی از اعضاء هیات مدیره این اتحادیه با حضور در محل اقامت محمد نهاوندیان با وی دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ خاموش مردی در کامیونت خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۴    
نفرات حاضر در مرحله نیمه نهایی تور ایرانی تنیس روی میز معرفی شدند. به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، در ادامه مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز که به میزبانی هیئت اصفهان در خانه تنیس روی میز اصفهان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۹    
لحظاتی پیش زلزله برخی مناطق در جنوب استان گیلان را لرزاند. به گزارش ایسنا، منطقه گیلان به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظاتی پیش، زلزله ای با قدرت 4 ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۲    
عید بزرگ بیعت با فرارسیدن نهم ربیع الاول و مقارن با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در پایتخت فرهنگی شهر تهران برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۲    
بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز- کرج
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۰    
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بازاریابی الکترونیک را از فعالیت های نوینی دانست و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به رویکرد مثبت دولت در کمک به شهرداری ها در حوزه حمل و نقل ریلی به ویژه در کلانشهرها گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۶    
به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه گیلان، از نخستین ساعات صبح امروز (پنج شنبه 18 آذر 95) پنجمین برف پاییزی در منطقه حیران و نواحی بالادست شهرستان مرزی بندر آستارا باریدن گرفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : 97 درصد دانش آموزان رزن در سالتحصیلی جاری در معرض خطر ترک تحصیل هستند که درتلاش هستیم تا مانع ترک تحصیل آنها شویم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۸    
برادران عالمیان، نوروزی و احمدیان نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی تور تنیس روی میز اصفهان هستند و نوروزی و نیما عالمیان حساس ترین بازی این مرحله را انجام می دهند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۵    
عید بیعت منتظران ظهور با فرارسیدن نهم ربیع الاول و همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در محله قیام دشت منطقه 15 برگزار می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی رییس جمهوری ونزوئلا، تداوم مشورت و همکاری های کشورهای اوپک را جهت ثبات بازار و افزایش قیمت نفت ضروری دانست و از ارتقای سطح همکاری های تهران - کاراکاس استقبال و ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۳    
برنامه دانشگاه و درهای باز در دو روز 17 و 18 آذر ماه به منظور معرفی توانمندی های آموزشی، پژوهشی و فناوری و بازدید از نمایشگاه آخرین یافته های علمی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: کاهش شمار نوزادانی که با معلولیت به دنیا می آیند اولویت نخست دستگاه های متولی است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۷    
به همت خیرین سلامت در شهرستان رزن نخستین ساختمان سی تی اسکن شمال استان در بیمارستان ولیعصر(عج) رزن کلنگ زنی شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۴    
نائب رئیس مجلس نهم اقتدار نظام اسلامی را بدون مرز دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی باید در بالاترین سطح قدرت باشد و لذا لازمه قدرت، شناخت دشمن واقعی اسلام است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۹    
بانک رفاه موفق شد در نخستین المپیاد علمی کارکنان شبکه بانکی در میان 14 بانک کشور، رتبه اول میانگین نمرات این رویداد علمی را به خود اختصاص دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: مطالب عنوان شده در خصوص انفصال از خدمتم حرفی بی ربط و شایعه ای بیش نیست و فردی که این دروغ را گفته هم اکنون تحت تعقیب است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای باخت مان بهانه نمی آورم و این باخت را به گردن می گیرم و من مقصر هستم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۷    
مشاور امور اسلامی کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: دین اسلام در قواعد جنگی نیز کرامت انسانی را مد نظر دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای باخت مان بهانه نمی آورم و این باخت را به گردن می گیرم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۹    
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیات همراه با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان بازدید کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: امروز همه از اهمیت صادرات آگاه هستند و در واقع صادرات رمز بقای اقتصادی جامعه است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولید و صنعتی استان در 4 کارگروه بررسی می شود که تاکنون مشکلات 306 واحد تولیدی در کارگروه رفع موانع بررسی شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۴    
تفاهمنامه توسعه همکاری بین استان گلستان و استان منگستائو قزاقستان امروز 18 آذرماه به امضا رسید . به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۳    
هشت نفر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی تور تنیس روی میز اصفهان مشخص شدند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۰    
بانک سینا در شانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پروستودونتیست های ایران (انجمن متخصصین پروتزهای دندانی ایران) حضوری فعال دارد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۲    
رایتل به دانشجویان سراسر کشور تا پایان آذرماه هدیه می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۳    
با مشارکت سازمان محیط زیست ، معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و بانک تجارت ، استارت آپ ویکند سبز تهران آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقتصاد باید در دست بخش خصوصی باشد. به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای این که در دیدار با نفت آبادان به پیروزی برسیم، مصمم بودیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۸    
همکار ایثارگر بیمه ایران اعضای بدن دختر جوان خود را که بر اثر عارضه مغزی فوت شده بود به بیماران نیازمند پیوند، اهدا کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۶    
مدیر حوزه علمیه خواهران گفت: 180هزار بانوی طلبه در سراسر کشور فعالیت دارند که یک اجتماع دینی زنان را تشکیل می دهند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۸    
معمولا به اواخر فصل که نزدیک می شویم تب تخفیف لباس های فصل بین عرضه و تولیدکنندگان پوشاک گرم می شود. اما واقعیتش را بخواهید این کار دردی از درد افرادی که در طول فصل به دنبال پوشاک مورد نظر خود هستند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: اشعار آئینی و عاشورایی باید پرمحتوا باشند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین در کنگره شعر عاشورایی لرستان بیان کرد: شعر دینی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: متاسفانه بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت، راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۳    
سرمربی سپاهان گفت: صبا در بحران مالی است و شرایط خوبی ندارد ولی برای این تیم احترام زیادی قائلیم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۳    
فرماندار بجنورد با اشاره به تجمع مردم روستای قره خانبندی و انسداد ورودی مجتمع پتروشیمی خراسان گفت: این تجمع غیر منطقی و غیر قانونی بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس سازمان اوقاف گفت: با فعالیت گسترده فرهنگی امروزه 53درصد 25 هزار و 400 هزار موقوفه کشور در 6 سال اخیر ثبت شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم و می دانیم که غلبه بر پرسپولیس دور از دسترس نیست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۴    
مهمترین خبر ورزشی پنج شنبه تاکید وزیر ورزش و جوانان به گرفتن میزبانی جام جهانی 2020 بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش 23 سانتی متری ارتفاع آب دریاچه ارومیه در سالجاری علیرغم کاهش 40 درصدی بارندگی ها در استان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۱    
کنفرانس جامعه بین المللی مهندسین معماری و عمران با حضور نمایندگان 24 کشور مختلف جهان در شهر سیدنی برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از انجام 20 هزار مترمربع تعمیر و بازسازی موقوفات این استان خبر داد و گفت: 40 هزار مترمربع احداث، توسعه و تکمیل، تعمیر و مرمت در بقاع متبرکه سمنان هم انجام شده است
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲    
سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سختی در مشهد انتظار تیمش را می کشد. به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: 4000 نفر در رابطه با تعمیر موبایل و سیستم های اندروید آموزش می بینند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: 160 کودک مبتلا به اتیسم در قم شناسایی شده اند که از این میان 100 کودک پسر و 60 کودک نیز دختر است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۹    
بیانیه پایانی دهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد صادر شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۶    
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با دستورالعمل جدید اوپک و کم شدن سهمیه آن قیمت نفت افزایش یافت و حتی نفت کشور ما به 55 دلار در هر بشکه نیز می رسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید تیمش با بد شانسی مقابل گسترش فولاد متوقف شده و حریف با استفاده از تک موقعیت خود یک امتیاز از بازی گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۲    
کاشیما آنتلرز موفق شد در دیدار افتتاحیه جام جهانی باشگاه ها با نتیجه 2 بر یک آکلندسیتی نیوزیلند را شکست دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۶    
سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سختی در مشهد انتظار تیمش را می کشد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۵    
تیم فوتبال سایپا موفق شد در آبادان با یک گل تیم صنعت نفت را شکست دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۵    
قائم مقام وزیر ارتباطات گفت: در استانداری ها حوزه ای به نام بخش بین المللی وجود داشته باشد. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۴    
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور برابر سایپا تن به شکست داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فرهنگ نماز را راهی برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست وگفت: نماز نقطه اوج امنیت فرهنگی انسان است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۲    
اولین میزگرد تخصصی دانشگاه کارآفرین ،صنعت و جامعه با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، رئیس پارک علم و فناوری ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۸    
رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: شهرک صنعتی 140 واحدی توسط ترکیه در ایران ایجاد می شود. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۸    
تیم سینا صنعت ایذه در دومین مسابقه خود در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۶    
سرمربی تیم گسترش فولاد با انتقاد از زمین ورزشگاه تختی گفت که این زمین حتی به درد بازی های محلی هم نمی خورد
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران می گوید حدود 50 درصد مبلغ قراردادهای این باشگاه پرداخت شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۸    
اعضاء شورای مرکزی مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی با معاون استاندار و فرماندار مشهد دیدار و گفت وگو کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
سفیر کشورمان در باکو با وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۴    
تیم ایران با کسب یازده مدال در مجموع تفنگ و تپانچه زنان و مردان سوم شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۳    
گلایه یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از وضعیت ترافیک این شب های پایتخت، درخواست رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت کاهش ترافیک پایتخت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۲    
قائم مقام سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: از دهه 50 تا سال 94، با کاهش صادرات نفتی و توجه ویژه به درآمد غیرنفتی؛ صادرات غیرنفتی ایران با 70 درصد رشد رو به رو بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به اهمیت رونق بخش مسکن در توسعه اقتصادی اجتماعی کشور با توجه به نامگذاری سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۷    
نفت تهران در خانه مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۲    
دبیر ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان گفت: ایجاد وقف های جدید خروجی فعالیت های اطلاع رسانی دهه وقف امسال خواهد بود که به خوبی انجام شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار یک دستگاه سواری پژو 206 در بزرگراه یادگار امام خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۷    
سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است که تیمش لایق برد بهتری مقابل ماشین سازی تبریز بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۶    
فرمانده کل ارتش ایران گفت: ما در حال مقابله با تهدیدهای بی مهار و بی تعهد هستیم، هر تشکیلاتی را که زور دارد نمی گویند تشکیلات زنده و جهانی، در واقع اینچنین تشکیلاتی، یک تشکیلات مرده است . ...