سه شنبه ۱۰ اسفندساعت ۰۳:۰۳Feb 2017 28
 

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
معاون آموزشی وزیر علوم در دیدار بزرگترین هیئت دانشگاهی جمهوری فرانسه از ایران گفت: رشد آموزش عالی در ایران 5 برابر رشد جهانی است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ خاموش مردی جوان در شرق تهران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۹    
منتقدان می گویند، فضای تبلیغاتی پایتخت همچنان یک طرفه است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۸    
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وقوع بارندگی در سطح استان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۷    
شکست سنگین منچسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر لسترسیتی با انتقادات رسانه های انگلیسی روبرو شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۷    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با نماینده پاپ فرانسیس ضمن دریافت پیام پاپ، اعلام کرد مردم سوریه برای بازگرداندن امنیت و ثبات مصمم هستند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: پرونده 6 اثر غیر منقول استان گلستان جهت ثبت در فهرست آثار ملی کشور به سازمان مرکزی ارسال شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا رسما ژنرال جان کلی را به عنوان رئیس اداره امنیت داخلی دولت جدیدش معرفی کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۴    
گروهی از محققان هندی گونه های جدیدی از عنکبوت ها را در رشته کوه غربی مرکزی غات در کارناتاکای هند شناسایی کرده و آن ها را به یاد یکی از جادوگران داستان هری پاتر، "گریفیندور" نام گذاری کرده اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۴    
امام جمعه شهر غرق آباد گفت: انبار امدادی جمعیت هلال احمر و نیز استخر شنا از نیازهای مهم مردم غرق آباد است . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
کارشناس مرکز تخصصی مهدویت قم گفت: اعتقاد به وجود منجی و موعود یک باور همگانی و در میان همه انسان ها وجود دارد و نام های مختلفی برای موعود در ادیان مختلف عنوان شده که از آن جمله مهدی در اسلام ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
مدیر گروه آینده پژوهی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما معتقد است؛ آینده پژوهی در عرصه مجازی به دلیل تحولات پر شتاب این عرصه، اهمیت به سزایی در تعیین مناسبات پیشرفت جوامع مختلف در آینده دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
جانشین رئیس بسیج مستضعفین گفت: مجاهدت های خالصانه و خدمات ارزشمند سردار نقدی موثر و ماندگار است و برای انجام هر فعالیتی در بسیج پشتوانه خوبی در بسیج خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
استاندار خوزستان با اشاره به تولید 16 میلیون تن محصولات کشاورزی و رتبه نخست استان در کشور از این حیث، گفت: تقویت دانشگاه کشاورزی رامین نقش بسیار مهمی بر بهبود کیفیت کشاورزی استان خواهد داشت.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۳    
معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه های حفاری از آغاز عملیات حفاری 20 حلقه چاه جدید در میدان نفتی آزادگان جنوبی بوسیله ناوگان این شرکت همزمان با سی و هفتمین سالگرد تاسیس خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۲    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه نخستین کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی ، گفت: خداوند در قرآن کریم، خطاب به رسول الله(ص) می فرماید وَما اَرْسَلْناکَ اِلّا رَحْمَةً لِلعالَمینَ ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۲    
زید رعد الحسین، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارش خود درباره وضعیت اوکراین، اعلام کرد که تاکنون بیش از 10 هزار نفر در درگیری های منطقه دونباس در شرق اوکراین کشته شده اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس جدید دفتر حافظ منافع مصر در تهران ، با وزیر امور خارجه دیدار کرد .
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۱    
رییس سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: کرمانشاه به معنای واقعی یک شهر توریستی است، اما هنوز پروژه های توریستی واقعی در این شهر اجرا نشده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه ایلام گفت: با وجود اینکه ایران حساس ترین نقطه در منطقه ی خاورمیانه و جهان است و جو تبلیغاتی دشمن بسیار قوی است اما پیام انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده و ردپای انقلاب اسلامی در تمام جهان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: وقتی به انتظارات رهبری در زمینه بسیج رجوع می کنیم می بینیم که هنوز کارهای بسیاری در این زمینه انجام نشده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از برگزاری قرعه کشی حریفان خود را شناختند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
مراسم ختم مادر محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش در مسجد نور تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰    
آکادمی کیا در دومین دیدار دوستانه بین المللی خود مقابل دیناموکیف به نتیجه تساوی دو بر دو رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
رئیس شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد: هیچ صحبتی پیرامون عملیات نظامی زمینی روسیه در سوریه مطرح نشده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
رئیس سابق پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از بررسی و شناسایی شخصیت های فرهنگی و مردم نگاران ایرانی خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به تعامل خوب بنیاد شهید و دانشگاه گیلان، اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در شهرستان فامنین 12 نفر متهم دستگیر و 210 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۸    
قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پژوهش بدون اخلاق و تعهد، در سطح جهان مصیبت بار است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۸    
بانک پارسیان و انجمن آلزایمر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۷    
پیش نویس طرح قانون جامع روابط عمومی توسط خانه روابط عمومی ایران طی مراسمی با حضور اعضاء هیات موسس خانه به رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در کشور ما سازو کار ورود بخش خصوصی به پروژه های ورزشی چندان فراهم نیست و شاهد اقتصاد پویایی در این حوزه نیستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: در سطح خراسان رضوی، 55 مرکز آموزش فنی و حرفه ای و 1800 آموزشگاه آزاد داریم که از مجموع آموزشگاه ها بالغ بر 1000 آموزشگاه فعالیت آموزشی دارند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۶    
وزیر ورزش در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه دارد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۵    
هزینه های نظامی روسیه در سال 2016 برای اولین بار در 15 سال گذشته، کاهش داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۴    
وزیر خارجه ترکیه با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر کشورش با پوتین بر تمایل مسکو برای عادی سازی روابط با آنکارا تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۴    
ادای احترام سید عمار حکیم به حضرت امام خمینی (س)
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۳    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تاکید کرد: دولت ها و حاکمیت باید در قوانین و مقررات خود احقاق حقوق کودکان را تضمین کنند . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۳    
ایبوپروفن یک داروی رایج برای کاهش درد و التهاب است اما یک پژوهش جدید نشان می دهد که این دارو همچنین می تواند خطر مرگ ناشی از سرطان ریه در افراد سیگاری سابق و فعلی را کاهش دهد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۱    
رهبر محبوس حزب دموکراتیک خلق ترکیه در زندان دچار عارضه قلبی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۱    
امام جمعه رودبار با اشاره به مشکلات اراضی شهر رودبار و پیگیری از طریق دولت بیان کرد: مردم ده ها سال روی این زمین ها بوده اند اما اسناد مشکل دارد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۱    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به کاهش آمار تولید مقاله در این دانشگاه و شعار هفته پژوهش امسال مبنی بر پژوهش تقاضامحور ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۰    
نرخ خرید تضمینی گندم که تا کنون ابلاغ نشده بار دیگر از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه 1300 تومان به صورت غیر رسمی اعلام شد اما این بار گندمکاران "این نرخ را صدقه به کشاورزان" می دانند و نمی خواهند آن ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۹    
مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت:گرامیداشت هفته وحدت نشان از ارادت مردم در راستای تعظیم شعائر اهل بیت است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۸    
عضو شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه مدیران استان در خواب به سر می برند، گفت: مدیران استان در زمینه تپه پیسا در خواب به سر می برند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۷    
معاون علمی وفناوری رییس جمهوری در نشست سالیانه ایران و کره جنوبی در حوزه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
ارتش ترکیه همزمان با ورود مخالفان سوری تحت حمایتش به شهر الباب سوریه از مردم این شهر خواست در اماکن امن پناه بگیرند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۵    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که رانندگان اتوبوس های مسافربری برای نماز مسافران ارزش قائل شوند، افزود: باید ساعت حرکت اتوبوس های مسافربری در فصول مختلف سال با ساعت اذان و نماز هماهنگ شود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مدیر اداره اروپای وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، تسلیحات اتمی آمریکا مستقر در آلمان یکی از یادگاری ها و آثار جنگ سرد هستند و هچ وظیفه خاصی ندارند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما امروز بیش از گذشته به هیأت های اندیشه ورزی در بسیج احتیاج داریم تا بتوانیم حضور سازمان بسیج در عرصه های مختلف فعالیت اش را هرچه بیشتر تقویت کنیم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۳    
سفیر قرقیزستان در تهران با وزیر خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۳    
فرماندار شهرستان رودبار از بهره برداری پروژه گازرسانی و بیمارستان این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۳    
بانوی گیلانی توانست در اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو امیدهای کشور به مدال برنز دست یابد . به گزارش ایسنا منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۲    
تیم خوزستان در نخستین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان - امید کشور تنها به یک مدال برنز در بخش مردان دست یافت. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۲    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر 16 بازیکن را برای حضور در دومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۲    
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک سازمان مردم نهاد، یک میلیون و 412 هزار فرد بزرگسال و یک میلیون و 24 هزار کودک در سرزمین های اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
دو تیم از با پشت سر گذاشتن حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران راه یافتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۱    
از روستائیان شهرستان در خواست شد، هرگونه تلفات غیرمتعارف در طیور بومی را گزارش دهند. به گزارش ایسنا منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۰    
فرمانده کل سپاه گفت: تمرکز بر ظرفیت و توانمندی داخلی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ستودنی است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره اصلاحات تایلند امروز (دوشنبه) اعلام کرد، حدود 30 هزار زندانی به مناسبت تاج گذاری پادشاه جدید این کشور مورد عفو قرار گرفتند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: استان گیلان از نظر انرژی خورشیدی و بادی از پتانسیل عظیمی برخوردار است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
پویش مردمی یا محمد یا علی علیه السلام از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد برگزار می شود . به گزارش ایسنا – منطقه یزد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۹    
آئین آغازین پنجمین دوره طرح ملی دادرس با مشارکت جمعیت هلال احمر کشور و وزارت آموزش و پرورش در شهر غرق آباد از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه برگزار شد
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به این که 25 درصد از کشته شدگان جاده ای ما 20 تا 25 سال سن دارند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۸    
دروازه بان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با برطرف شدن مصدومیتش، مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۸    
رئیس سابق بسیج مستضعفین گفت: گزارشی که از اقدامات و فعالیت های بسیج ارائه می شود در حقیقت گزارش کم کاری من است و نشان می دهد که من نتوانستم از جهتی فراتر بروم .
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت نخستین جشنواره استانی سروده های آسمانی برگزار می شود . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
کنه شکارگر ( Amblyseius swirskill ) با همت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و به منظور قطع نیاز به واردات آفت کش های طبیعی به تولید انبوه رسید . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
اجرای طرح کانون مدرسه از سوی 30 مرکز فرهنگی هنری ثابت و یک کتاب خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آغاز شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۷    
شهردار منطقه 2 رشت از آغاز عملیات اجرایی ساخت پارک شهید عباد عزت پژوه در رشت در زمینی به مساحت2 هزار و 800 متر مربع در بلوار حبیب زاده خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز از راه اندازی پنج پایگاه اورژانس تا پایان سال خبر داد. مهرداد بابایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
بانک پاسارگاد در سومین همایش ملی مسئولیت های اجتماعی به عنوان برگزیده ی حوزه مسئولیت های اجتماعی ، تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از کسب سه رتبه برگزیده برتر کشوری توسط پژوهشگران فرهنگی گیلان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۳    
روزنامه آمریکایی" واشنگتن پست" مدعی شد که پیشمرگ ها قصد ندارند از مناطقی که آزاد کرده اند و معادل مساحت نیمی از اقلیم کردستان عراق است عقب نشینی کنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دکتری سال 1396 خبر داده و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 آذرماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور گفت: 70 درصد زندانیان به صورت مستقیم با موادمخدر در ارتباط هستند. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از تحت پوشش قرار گرفتن 400 هزار دانش آموز در سراسر کشور در طرح ملی دادرس خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
مربی بلغارستانی گفت: مذاکرات جدی را با فدراسیون لهستان داشتم اما هنوز سرمربی تیم ملی این کشور نشدم.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: شکست تروریسم تکفیری در عراق صرف نظر از ابعاد تحسین برانگیز نظامی آن ،اثبات کارآمدی دولت عراق در مقابله با مهمترین تهدید امنیتی منطقه است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۸    
مدیرعامل شرکت ماهان شیمی زاگرس با بیان اینکه پتروشیمی چهارم کرمانشاه 44 ماهه ساخته می شود، گفت: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه منتظر گشایش L.C هستیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۸    
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد گفت: متصرف اراضی منابع طبیعی در اسدآباد به غرس 5 اصله درخت محکوم شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: ایران ارزان ترین هزینه حمل و نقل بار و مسافر را در بین کشورهای منطقه دارد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۷    
تکرار فینال سال گذشته لیگ واترپلو باز هم حساس و جذاب خواهد بود تا این بار مشخص شود کدام تیم صدرنشین می شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۶    
ورودی آب سدهای تهران از ابتدای سال آبی جاری تا پایان هفته گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 32 درصد کاهش داشته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۶    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: رفع معضلات و آسیب های اجتماعی در گرو تلاش های پژوهشی است. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۶    
مراسم تجلیل از پیشکسوتان ، رؤسای هیات های ورزشی، ورزشکاران و مربیان تیم های ورزشی کارگران خراسان رضوی برگزار و از ورزشکاران افتخار آفرین و مدال آور در حوزه ورزش کارگری استان تجلیل شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۴    
عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: خرید و فروش زحمات و شب نخوابی پژوهشگران با پول دردآور است و ارزش کارهای علمی را پایین می آورد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
مسوول فنی مسابقات فدراسیون اسکواش با تمجید از هم گامی استعدادیابی فدراسیون با برنامه ریزی جهت میزبانی رقابت های بین المللی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مراسمی با هدف تجلیل از 70 سال مجاهدت، تبلیغ و تلاش های خالصانه آیت الله محمدرضا حدائق تجلیل خواهد شد . ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۹    
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به رسمیت شناختن اعتبار بخشی بین المللی را در راستای بین المللی سازی دانشگاه ها ضروری دانست. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸    
عضو پژوهشکده علوم شناختی کشور معتقد است اگرچه روانشناسی و روانپزشکی باید در نظام سلامت در کنار هم کار کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸    
گزارش جدیدی که از یکی از شبکه های تلویزیونی برزیل پخش شده، فاش کرده که میشل تامر، رئیس جمهور فعلی برزیل و سیاستمداران متعلق به حزب حاکم، به شکل غیرقانونی از شرکت "اودبرخت" پول دریافت کرده اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۷    
رئیس خانه معدن کرمانشاه گفت: سالانه 17.5 میلیون تن ماده معدنی از معادن کرمانشاه برداشت می شود. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۷    
تصویربرداری فاز اول سریال پیکسل به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید و فاز دوم و سوم توسط محمد حسین لطیفی طی روزهای آینده کلید می خورد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۷    
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ریشه بسیاری از مشکلات امروز جامعه را در بی توجهی به شناخت و به کارگیری رشته مردم شناسی دانست.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۶    
همزمان با برگزاری همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مشهد با حضور معاون وزیر بهداشت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برخی والدین بدون نیت و از روی ناآگاهی دست به کودک آزاری می زنند. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۰    
نخستین اجلاس استانداران ادوار هرمزگان در حالی امروز به پایان رسید که برنامه پایانی آن نشست خبری و سؤالات اصحاب رسانه بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۰    
مشاور موسسه بین المللی مطالعات انرژی با تاکید بر این که ابقای کارت سوخت دارای حسن هایی است، توضیح داد ...