جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1395 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ساخت مجتمع های اقتصادی با اجرای طرح های اشتغال تجمعی و البته با مالکیت انفرادی منتج به تحقق اهداف کمیته امداد در توانمندسازی خانواده ها خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
بخش پاتولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج به بهره برداری رسید.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۶    
بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی هموطنان در مناطق کم برخوردار کشور، با همکاری جبهه منتظران خورشید بسیج ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
40 از روز حادثه پلاسکو گذشت و همان طور که انتظار می رفت، خیلی زود قول های این حادثه و قرارهایی که برای بازماندگان حادثه داده شد، از یاد رفت؛ چراکه نه جبران خسارتی شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری 77.6 درصد است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان که از صبح 8 اسفند آغازشده بود که در ششمین روز تعداد داوطلبین ثبت نامی اش به 30 نفر افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام در مهدیشهر تشییع و خاکسپاری شد عکاس:سیدمحمدعلی شاهمیری.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۲    
در ششمین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 65 نفر ثبت نام کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۴    
یک فعال محیط زیست وضعیت جنگل های شمال کشور را بسیار بد توصیف کرد و گفت: حقیقت این است که در ایران جنگل زیادی نداریم و حاشیه دریای خرز ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
در این نمایش با استفاده از زبان هنر مظلومیت حضرت زهرا سلام ا... علیها، مشکلات منطقه ای، وحدت میان شیعه و سنی و توطئه گری های وهابیت براساس روایات قرآن و مندرجات تاریخ به روایت نوا و نمایش برای ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۴    
سمینار بین المللی همکاری های هسته ای ایران و اروپا پس از برجام؛ انتظارات و مسئولیت ها روز سه شنبه 10 اسفند 95 در محل هتل سوفحاتل در شهر بروکسل کشور بلژیک محل دپارتمان اتحادیه اروپا برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
معاون سابق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش کشور به شدت کنکور زده است گفت: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش و دغدغه ی اولیاء دانش آموزان نیز در مسئله ی کنکور خلاصه شده است در حالی که ما ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی برج مراقبت مقاومت فلسطین در منطقه بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۸    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: ساخت مزار شهدای گمنام یک مطالبه فردی و شخصی نیست بلکه مطالبه عموم مردم مومن است و همه مسئولین از جمله مسئولین اجرایی که امکانات در اختیار آنهاست این ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گسترش روابط با ایران را مبتنی بر منافع ملی این کشور دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
آیت الله محسن قمی گفت: امروز جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) التماس می کنند،این عزیزان درخواست برای حضور و دفاع از حرم دارند که این امر نشانگر روحیه والای آنان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان دوره چگنی تشییع و خاکسپاری شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
الیاس حضرتی که در برنامه دست خط سخن می گفت با اعتقاد به اینکه بخش خصوصی در ایران مرده است ابراز داشت که هنوز از رکود خارج نشده ایم.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در آستانه مراسم پایانی این جشنواره، نام 15 نامزد بخش ویژه افغانستان را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از دستگاه های اجرایی ذیربط خواست با جمع آموری متکدیان به زیباترشدن هر چه بیشتر شهر کرمانشاه در ایام نوروز کمک کنند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۷    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت یکی از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اتهام توهین به مقدسات خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
معاون رئیس جمهوری گفت: بنابرمصوبه دولت 500 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید توافقی مرکبات در مازندران اختصاص یافته که این کار هر چه سریع تر از سوی بانک عامل اجرایی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با پیگیری استانی برای کمک به باغداران مرکبات مازندران، خرید توافقی پرتقال از سورتینگ داران استان انجام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه نقشه دشمن در نفوذ، اشتباه در محاسبات و تصمیم گیری های مسئولین و مردم است یادآور شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به علت توسعه نیافتن صنعت در مازندران 120هزار بیکار هم اکنون در استان وجود دارد که نتیجه یک بی توجهی تاریخی به این استان است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
استاندار مازندران گفت: روی کارآمدن دولت تدبیر و امید سهم این استان از مجموع بودجه ملی از 3.3 درصد به 4.5 درصد و بودجه استانی نیز از 2.6 درصد به 4/1 درصد رشد یافت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
دولت سوئد تصمیم گرفته است که خدمت سربازی وظیفه را بار دیگر در این کشور به اجرا درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۷:۴۲    
عصر روز پنج شنبه12اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اجتماع بانوان پوشیه ای به جهت دفاع از حجاب در مشهد برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۲    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری پدر قاتل فراری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۲    
دستیار و مشاور ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی با بیان این که آینده اسلام، نبوت، امامت و هدایت به وسیله حضرت فاطمه (س) ادامه یافت، گفت: حضرت زهرا (س) در کانون تمرکز امامت قرار دارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۴    
المپیاکوس که از حضور مهاجم ایرانی اش در ترکیب بهره می برد با شکست آترومیتوس به نیمه نهایی جام حذفی یونان صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه (س) در قزوین امروز برگزار شد
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۷    
تیم فوتبال السد در هفته بیست و سوم لیگ ستارگان قطر دو امتیاز حساس را در حضور مرتضی پورعلی گنجی از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۱    
پارلمان اروپا امروز (پنج شنبه) خواستار اعمال رویه ای به منظور اجباری شدن درخواست صدور روادید برای شهروندان آمریکایی پیش از سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
به مناسبت سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) مردم اهر در تجمع بزرگ فاطمیون شرکت کرده و عزاداری کردند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۸    
یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
عمل جراحی آشیل پای راست رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان در بیمارستانی در کلن آلمان با موفقیت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
پیکر شهید غواص تازه تفحص شده، شهید حسن عبداللهی عصر امروز 12 اسفند ماه برروی دستان مردم شهید پرور رفسنجان تشییع شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
پیکرهای پنج شهید گمنام و سه شهید مدافع حرم امروز ( پنج شنبه ) در قم تشییع شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفرغیررسمی خود به نیشابور از مجتمع فولاد، معدن فیروزه و منطقه گردشگری خیام و عطار بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
لقب زهرا به معنی درخشنده از هر جهت برازنده حضرت فاطمه(س) است؛ این درخشندگی به عصر و دوران خاصی محدود نمی شود و اکنون که بیش از 1400 سال از شهادت آن بانو می گذرد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهر قم برگزار شد.ر
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۹    
سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا از مشکل اساسی تیم زیدان سخن گفت.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۳    
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ارومیه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۱    
با اعلام حسین شهریاری، سجاد شهباززاده با صدور ای تی سی مشکلی برای همراهی تیم نفت در بازی های پیش رو ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل امنیتی وانتظامی استانداری کرمان گفت: پیش بینی ایجاد حدود 3000 شعبه اخذ رای در سطح استان شده است که تامین امنیت صندوق های رای ثابت و سیار با استفاده از ابزارهای مختلف امنیتی از جمله تامین ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
امام جمعه موقت تهران ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی را ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: عزت، عظمت و اقتدار کشور و نظام اسلامی به ولایت فقیه وابسته است که باید آن را قدر دانست.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل زندان های استان کرمان گفت:23 درصد از زندانیان استان مربوط به بحث سرقت هستند و 41 درصد از این تعداد فاقد سابقه و مابقی دارای سابقه متعدد هستند و این موضوع به منزله این است که رویکرد مبتنی بر ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
یک روزنامه الجزایری مدعی شده است کارلوس کی روش مذاکره دیگر نمی خواهد به ایران بازگردد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۲    
نخستین جلسه هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۱    
عجیب ترین خبر روز دوازدهم اسفندماه درگیر شدن بازیکنان دو تیم لیگ برتری بسکتبال با مشت و لگد بود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۴    
سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد تیمش یکی از تیم هایی است که بیشترین ضرر را از داوری دیده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از وجود ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران -کرج خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۹    
سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد تیمش یکی از تیم هایی است که بیشترین ضرر را از داوری دیده است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد با بیان اینکه خانه فاطمه (س)، خانه بندگی و عبودیت و مبارزه با ظلم است، گفت: تربیت صحیح فرزندان ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد همه ایران دوست دارد تیم هایی مانند صنعت نفت و ملوان در لیگ برتر باقی بمانند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۹    
پیکر پاک چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امروز همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرهای قروه و دلبران تشییع و خاکسپاری شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۸    
سرمربی سایپا عنوان کرد نتیجه دیدار تیمش با تراکتورسازی برای هر دو تیم بسیار مهم است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل بنیاد غیرانتفاعی بوش در جلسه هیات عالی رتبه این بنیاد با مسؤولین دانشگاه شریف بر گسترش همکاری های علمی پژوهشی و اقتصادی این بنیاد با دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی که ادعا می شد ماموران کشور ترکیه با اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ بدرفتاری می کنند، سفیر کشورمان از پیگیری برای اطمینان از صحت این فیلم خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
دیدار چهارم فینال رقابت های شطرنج قهرمانی جهان به تساوی رسید تا برای مشخص کردن قهرمان بازی های تکمیلی انجام شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۹    
بازیکن زیر 17 ساله استقلال به تیم بزرگسالان این تیم اضافه شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۹    
بانوی رکابزن ایران در استقامت جاده رده امید قهرمانی آسیا مقام پانزدهم را به دست آورد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۱    
نماینده اراک، کمیجان و خنداب گفت: در چند سال گذشته حقوق بازنشستگان متناسب با تورم افزایش پیدا نکرده و در خصوص آنان ظلم مضاعف صورت گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: دشمن از ارعاب ترساندن نیروهای مسلح بیدار، مقاوم، ایثارگر و آماده دفاع از انقلاب اسلامی دست بردارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: حراست ها چشم و گوش نظام و از برگزیدگان نیروهای دولت هستند و در صیانت از جایگاه مدیریت در جمهوری اسلامی تاثیرگذارند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
وزیر بهداشت فردا جهت افتتاح چند طرح درمانی و آموزشی در سفری دو روزه وارد خوزستان خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۲    
مراسم گرامیداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
آزادی یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر، ون های بازار داد مردم را درآورد، حق بیمه درمان مددجویان بهزیستی و بنیاد شهید در بیمه سلامت تجمیع شد ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود طلبه شهید جاویدالاثر، امیرحسین حیدری خواهرزاده محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شرکت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
لحظاتی پیش و در آستانه عید سعید نوروز، 24 نفر از زندانیان ایرانی محبوس در زندان های کشور جمهوری آذربایجان از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
پیکر پاک و نورانی دو شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز مادر شهیدان حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه مسکن مهر رشت آرام گرفت
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
عضو شورای نگهبان با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) از بزرگترین نعمت های خداوند است، به یادآوری وظیفه بندگان مبنی بر شکر در برابر نعمت های خداوند پرداخت و گفت: هر چقدر که پیامبر(ص) قدردان این نعمت بود ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه بویراحمد گفت: فاز دوم تولید در تنها سرمایه گذاری خارجی در استان که نعمت زاده وعده بهره برداری از آن را در سفر مردادماه کاروان تدبیر و امید به کهگیلویه و ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۰    
یک افسر ارتش عراق از ناکام ماندن حمله جدید داعش به شمال سامرا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرکل مخابرات استان کرمان با بیان اینکه پارازیت ها جزو پرتوهای غیر یونیزان هستند و برای سلامتی مشکلی ایجاد نمی کنند گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
تجمع عزاداران فاطمی (س) در میدان های اصلی شهر تهران با حضور پرشور مردم و عزاداران برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور اسبق مصر مجددا اتهام مشارکت در قتل معترضان در انقلاب 2011 مصر را رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام در مهدیشهر تشییع و خاکسپاری شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۱    
هافبک ولزی رئال مادرید که شب گذشته با دریافت کارت قرمز مقابل لاس پالاماس از زمین مسابقه اخراج شد، از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۱    
معاون رئیس جمهور گفت:حضور مدافعین حرم در سوریه، ناشی از نگاه دفاع گرایانه به اسلام است.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
پارلمان اروپا امروز (پنجشنبه) با لغو مصونیت پارلمانی مارین لوپن، رهبر حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه موافقت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کلینیک های تخصصی در روستاهای مازندران احداث شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان، موضوع بند 15 مندرج در بیانیه پایانی سفر پادشاه عربستان به مالزی را شدیدا مورد نکوهش قرار داد و آن را رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه تایید کرد در پایان فصل راهی تیمی در فوتبال ژاپن خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۳    
به گزارش ایسنا، دومین دوره کنفرانس سیستم های نوین مخابرات بی سیم، توسط دانشکده مهندسی برق و با همکاری کانون علمی – فرهنگی رسانا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
به گزارش ایسنا، منطقه گیلان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جمع کثیری از شهروندان اهل تشیع و تسنن شهرستان مرزی بندر آستارا ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
مسعود فروتن که پیش از این، مجری برنامه های مناسبتی در عاشورا و اربعین بوده است، درباره ضعف برنامه های مناسبتی در تلویزیون نکاتی را یادآور شد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
مصر درباره رای ممتنع جدید خود در شورای امنیت تاکید کرد، ممانعت این کشور از رای دادن به پیش نویش قطعنامه شورای امنیت مبنی بر اعمال تحریم ها علیه دولت سوریه به اتهام استفاده از سلاح های شیمیایی اقدامی ...
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰    
اجتماع عظیم فاطمیون در شهرستان بیجار با حضور پر شور دسته های عزاداری در میدان فاضل برگزارشد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۳    
وزیر امور خارجه ترکیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، گزارش ها درباره توافق کردهای سوریه با روسیه برای واگذار کردن غرب شهر منبج به ارتش سوریه، صحت ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
آیت الله مکارم شیرازی ناتوی عربی را دسیسه ای آمریکایی و صهیونیستی برای نابودی جهان اسلام دانست و گفت: سران عرب، سرنوشت سوریه، یمن، شمال عراق را می بینید، تا چه زمانی می خواهند در خواب غفلت بمانند؟
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
ستاره پرتغالی رئال مادرید با دو گلی که در دیدار برابر لاس پالماس به ثمر رساند یک رکورد جالب به نام خود به ثبت رساند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
دوشهید گنام 17 و 25 ساله که در اسفند ماه سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل شدند صبح امروز در شهرستان خلیل آباد کاشمر تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهرستان دفن شدند.
ایسنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، اگر مسکو پیشنهاد بدهد آنکارا آماده است به صورت مشترک با روسیه و واشنگتن با داعش بجنگد.