پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۶:۵۰Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1396 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1396 
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۵    
دبیر ستاد درآمد استان یزد از کسری هفت درصدی درآمدهای پنج ماهه ابتدایی سال جاری این استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۰    
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین 79 هزار و 291 تن انواع نهاده کشاورزی و توزیع 60 هزار و 75 تن از این میزان در میان کشاورزان استان مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 2 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه صنایع دستی در سال 96 در استان خبر داد .
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۸    
یک دندانپزشک با بیان اینکه سفیدی و "لمینت" دندان ظاهر کار است، گفت: برای انجام لمینت، دندان ها آسیب بسیاری می بینند و سال ها بعد میزان این آسیب ها که بر اثر تراش دندان ایجاد شده برای فرد قابل مشاهده ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۴۱    
گزارش تصویری از برگزاری جشنواره شهید رجایی در شهرستان ابهر گزارش تصویری از برگزاری جشنواره شهید رجایی در شهرستان ابهر
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۲    
پنجمین بیمارستان صحرایی سپاه روح الله استان مرکزی از امروز در منطقه چهارچشمه شهرستان خمین کار خود را آغاز کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی که به دعوت رسمی امیر قطر برای حضور در مراسم افتتاح بندر حمد به این کشور سفر کرده است در حاشیه این مراسم با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ملاقات و سپس با نخست وزیر این کشور پیرامون همکاری ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۲۳    
مدیر مسوول روزنامه کیهان در پی انتشار یادداشتی در این روزنامه درباره برجام در شماره یکشنبه، از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای عذرخواهی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری کنفرانس بین المللی هپاتیت در بیرجند خبرداد .
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۸    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در نشست شورای معاونین و مدیران این بنیاد اسلام کریمی را به عنوان مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر معرفی کرد و از انتصاب علی عباس کمری به عنوان مدیرعامل ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان،در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:باید با بزرگداشت مناسبت های ارزشی، هویت سازی و عرق ملی را در جامعه تقویت کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۵    
کمالی سروستانی در مراسم اهدای نشان مفاخر فارس به منصور اوجی، او را شاعر تصویر در زبان خواند و گفت هر اتفاق ساده ای برای منضور اوجی شعر می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس پلیس تهران با تشریح طرح پلیس برای برخورد با ارذل و اوباش گفت: در این طرح آسایش اراذل و اوباش را سلب خواهیم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۸    
مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک در سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی تا پایان مهرماه 1396 تمدید شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۲    
به منظور پاسخگویی به نیاز هموطنان و مشتریان و به مناسبت عیدسعید غدیرخم، شعب منتخب بانک ملی ایران در استان تهران تا روز پنجشنبه 16 شهریورماه اسکناس نو (پنج و ده هزار ریالی) و مسکوک نیکل توزیع می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۷    
بانک ایران زمین و موسسه توسعه فناوری نخبگان با امضای تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات و حمایت از نخبگان کشور را در دستور کار قرار دادند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۰    
قربانیان طوفان سهمگین هاروی در تگزاس و هیوستون کم کم به خانه های خود بازمی گردند، این در حالی است که خانه و اسباب و اثاثیه آنها در اثر این طوفان مهیب خسارت جدی دیده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مرورگر وب در گوشی هوشمند رئیس جمهور آمریکا به وسیله قفل کودک مسدود شده و برای همین وقتی ترامپ می خواهد مقاله ای را بخواند باید از دستیارانش بخواهد آن را برایش چاپ کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۰    
برنامه دیدار با امیرحسین خورشیدفر، نویسنده و روزنامه نگار به بهانه انتشار رمان تهرانی ها و مجموعه داستانِ شرط بندی روی اسب مسابقه برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۱    
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نگاه و نگرش جهادی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و ارکان اجرایی کشور نهادینه شود.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۱    
دو بازیگر دیگر نمایش جدید حمیدرضا نعیمی معرفی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۹    
مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام شب گذشته با حضور دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۶    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وزیر کار خواست لایحه اصلاح قانون تعاون را از مجلس پس بگیرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۲    
نشست هم اندیشی معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با اعضای سمن های فعال زنان در زمینه های کارآفرینی، محیط زیست و کودکان عصر دیشب 13 شهریور ماه در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۱    
نخستین گروه از حجاج هرمزگانی بیت الله الحرام امروز به بندرعباس بازمی گردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۵    
صاحبان مشاغل به دنبال نرم افزارهای مالی هستند که در کنار همه مزیت ها، کار با سازمان امور مالیاتی را برای آنها آسان کند و گزارش های مالی را طبق قوانین مالیات تنظیم کند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دکتر سید ضیاء هاشمی، کارنامه درخشانی طی چهارسال گذشته از خود به جای گذاشته و از تجارب مفید و ارزشمندی برخوردارند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۳    
استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی در استان بیشتر در حوزه ساخت و سازهاست ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها بازوی توانمند در رونق کسب وکار و بهبود فضای اقتصادی کشور هستند و می توانند با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس دانشگاه کردستان گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه های اقلیم کردستان عراق براساس تفاهم نامه های همکاری امضا شده میان طرفین امکان پذیر است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس انجمن خون و سرطان کودکان ایران، بیماری های ارثی خونی را در کشور شایع خواند و در عین حال درمان زردی نوزادان با حجامت را کذب دانست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس قم خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی از خرید و نصب 20 سامانه مبارزه با سرمازدگی در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران از ابتدای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تاکنون بیش از 43 هزار فقره از این تسهیلات پرداخت کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۴    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح از برنامه های مختلف این ستاد در جهت ارتقاء مهارت آموزی در دوران خدمت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۸    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان استان برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف این استان کمر همت بسته اند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱    
استاندار کرمان با انتقاد از این که چرا باید مجوز طرح های اقتصادی چون کارخانه پلاسمای خون، پارک ملی خبر و .. ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۶    
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز گذشته به گلستان سفر کرد. ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۶    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مرز شلمچه گفت: امنیت و انضباط زائران اربعین حسینی(ع) یکی از مهمترین اولویت های پلیس است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با صدور چهار حکم جداگانه، محمدسعید ایزدی را به عنوان معاون معماری و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی را به سمت مدیرعامل شهرهای جدید ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۹    
دبیر هیات دولت گفت: موضوع اصلاح نظام اداری در جلسه یکشنبه(12 شهریور) هیات وزیران در دستور کار دولت قرار داشت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۰    
وزیر نفت با اشاره به تمایل برزیل برای تأمین نفت یک پروژه پالایشگاهی در این کشور توسط ایران، گفت: قرار شد یک مشاور بین المللی را استخدام کنیم که این موضوع را از منظر نگرانی و خواست هایی که ما داریم ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی، نعمت ولایت را بالاترین، برترین و عظیم ترین نعمت الهی دانست و گفت: نعمت ولایت فقط در امور تشریعی نیست بلکه در امور تکوینی نیز موثر است زیرا اگر حجت خدا نباشد نظام اجتماعی و ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
تیم های پیشتاز لیگ برتر فوتبال ساحلی به پیروزهای خود در هفته شانزدهم تداوم بخشیدند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۸    
رافائل نادال تنیسور شماره یک جهان در دور چهارم تنیس اپن آمریکا حریف اوکراینی خود را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۱    
وزیر نفت از دعوت از شرکت های بین المللی جهت مذاکره برای توسعه لایه های نفتی پارس جنوبی خبر داد و در مورد صادرات گاز به پاکستان، اظهار کرد: سرانجام گاز ایران به پاکستان صادر خواهد شد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان تعزیه خوان توانسته اند نسخه های مدفون را به نمایش های عیان تبدیل کنند و زیرزمینی ها و زیرخاکی های ما را به گنجینه ای در جریان تبدیل کنند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۱    
دو سنگنورد سرعتی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان در اتریش به عنوان های هشتمی و پانزدهمی دست یافتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۹    
ژنِ خوب ؛ دو ماهی می شود که این واژه در فضای سیاسی و حتی محاوره ای دهان به دهان می چرخد، تا اینکه خبر انتصاب و انتخاب برخی از آقازاده ها در سمت هایی که بعضا با سن و سالشان هم نمی خواند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۷    
رییس دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس با بیان این که ما می توانیم ادعا کنیم که در حقوق کشور ما، مکتب کاتوزیان وجود دارد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۰    
نماینده چین در سازمان ملل متحد گفت که کشورش از حل مسالمت آمیز بحران ناشی از آزمایش هسته ای اخیر کره شمالی حمایت می کند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۷    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی از توافق روسای جمهوری این کشور و آمریکا درخصوص برداشته شدن محدودیت فعلی در وزن کلاهک های موسکی سئول خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۷    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۷    
در پایان دور مقدماتی رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، کاید خورده و مدهنی فینالیست شدند و سید مجتبی حسینی برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۳    
حزب الله لبنان جنایت های صورت گرفته علیه مسلمانان روهینجا در میانمار را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: معتقدم دکتر کاتوزیان از آن هایی است که نامشان واقعا ماندگار است هم به لحاظ آثار به جا مانده از ایشان و هم به لحاظ عشقی که به عدالت داشتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۸    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت که استفاده از راهکار نظامی برای حل مسأله کره شمالی قابل قبول نیست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۶    
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت سهم ایران از فروش محصولات نساجی در دنیا را 15 میلیارد دلار اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختصاص 20 هزار میلیارد تومان به بخش اشتغال، گفت: در صدد هستیم شرکت های تعاونی را در اولویت دریافت سرمایه در گردش قرار بدهیم.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۶    
نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره کره شمالی در حالی پایان یافت که نماینده آمریکا در این نشست از آماده سازی قطعنامه جدیدی علیه پیونگ یانگ خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۱    
115 زائر ایرانی هر کدام بین یک میلیون و 100 هزار تا یک میلیون و 750 هزار تومان داده اند تا برای زیارت به عتبات سفر کنند، اما سرگردانی و معطلی در عراق نصیب شان شده است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که استاد کاتوزیان در عین این که برای آزادی بیان و آزادی به طور کلی بسیار ارزش قائل بود، اما حد آن را می شناخت ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
محمدجواد ظریف با وزیران امور خارجه ترکیه، مالزی و اندونزی در خصوص وضعیت مسلمانان میانمار رایزنی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۰    
رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران با بیان این که دکتر کاتوزیان با کتاب هایش در اذهان و قلوب زنده خواهد ماند ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۱    
چهل و نهمین نشست کتاب خانه دانش و فرهنگ زریاب به بررسی کتاب ملت عشق اثر "الیف شافاک" توسط محمد یاوری اختصاص یافت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۸    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: فردا(سه شنبه) و در بازی تیم های ملی ایران و سوریه، اورژانس تهران با 13 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، آماده ارائه خدمات به هواداران فوتبال است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۶    
فعالان رسانه های داخلی کشورمان در بازدید دو روزه از تاسیسات هسته ای اراک و غنی سازی نطنز، از نزدیک در جریان فعالیت های این سایت ها قرار گرفتند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۴    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که فقدان مهارت فارغ التحصیلان موجب افزایش بیکاری شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۰    
باشگاه چلسی نام مهاجم اسپانیایی را از فهرست 24 نفره برای لیگ قهرمانان اروپا خط زد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۸    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر در حالی برگزار شد که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه در محل این تمرین حضور پیدا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در جلسه اضطراری شورای امنیت این سازمان با بیان رویکرد کنونی در قبال کره شمالی کارآمد نیست ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۰    
در پی عدم توجه به بندی از آیین نامه ی جشن خانه سینما؛نامزدهای بهترین فیلم این رویداد سینمایی تغییر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۶    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت فقره حریق در استان حادث شده و اغلب این حریق ها در محور منطقه چالوس حادث شده زیرا وسعت و پراکندگی عرصه های طبیعی استان در این منطقه ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۴    
تیم های میکس تراپ ایران در رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی جهان مقام های چهلم و چهل و یکم را به خود اختصاص دادند.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۴    
با حکم وزیر راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید منصوب شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۱    
سرپرست اداره محیط زیست انسانی البرز گفت: علت اصلی رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی از سوی صاحبان صنایع، عدم آشنایی با قوانین این حوزه است.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۶    
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت از دستگیری یک سارق که ناقوس های یک کلیسا به ارزش چهار میلیارد ریال را در شهرستان بوئین و میاندشت سرقت کرده بود خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۵    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در فضایی شاد و با حضور 25 بازیکن برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۴    
جلسه اضطراری شورای امنیت با هدف بررسی آزمایش هسته ای اخیر کره شمالی امروز (دوشنبه) برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۲    
در سیزدهمین روز از شهریورماه گزارشی با عنوان این صورت ها چرا مخفی می شوند بیشترین توجه مخاطبان خبرهای اجتماعی ایسنا را به خود اختصاص داد و پس از آن هم خبرهایی از ممنوعیت ورود کامیون به 2 منطقه تهران ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۲    
الهام کاکلی در هفته دوم رقابت های دوومیدانی لیگ زنان در دوی 400 متر قهرمان شد و رکورد خود را شکست.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: واگذاری و فروش احتمالی باشگاه نفت به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی برای فروشنده و خریدار تبعات قانونی خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۸    
هافبک استقلال با این تیم تمرین نکرد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۸    
نشست مشترک عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران و رییس جهاددانشگاهی امروز 13 شهریور برگزار و بر آمادگی جهاددانشگاهی برای کمک به مدیریت شهری با رویکرد علمی تأکید شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۶    
نخستین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و با همکاری و حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار و انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۰    
نمایشگاه بین المللی پوستر برای صلح در باغ - موزه قصر گشایش می یابد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۵    
عزت الله پورقاز، مدافع هافبک سپاهان برای دیدار با سوریه به اردوی تیم ملی دعوت شد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره علت سفر هیئت عربستانی به ایران، گفت: این سفر از مدتها پیش مطرح بود و قرار شد که هیاتی از ایران به عربستان برود و هیاتی از آنجا به ایران بیاید و هدف این ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۶    
پایگاه های اسرائیلی فاش کردند که یک سازمان "اسرائیلی آمریکایی" مدرسه ای را در استان ادلب در شمال سوریه تاسیس کرده است که این مدرسه روش هایی را در پیش می گیرد که نگاه متفاوتی را نسبت به اسرائیل ایجاد ...
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۳    
دبیر اجرایی و عضو هیأت داوران دومین جشنواره فیلم 180ثانیه ای پاسارگاد، از عدم تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 97 کیلوگرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۰    
اکران فیلم "اکسیدان" به نفع کمپین یوز پلنگ ایرانی با حضور هدیه تهرانی، دو فیلم ایرانی در راه استرالیا،آخرین خبرها از لونه زنبور و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.