جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۲:۵۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 3 فروردین 1398 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از کاهش 7 درصدی متوسط تردد ساعتی در مقایسه با سال گذشته در طرح نوروزی گیلان خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۸    
فرمانده سپاه ناحیه ساوه از اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور این شهرستان در قالب اردوی عمومی( خانوادگی) به مناطق عملیاتی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۱:۱۰    
رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده به گلستان و مازندران سفر می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۴    
سیل یکی از بلایای طبیعی است که ممکن است در هر مکان و بسته به شرایط مختلف اتفاق افتد اما آنچه که در چنین شرایطی مهم است، دانستن و رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع سیل است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل ستاد رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۷    
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۱    
مکالمه همراه اول تا روز 9 فروردین در مناطق سیل زده رایگان است .
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۷    
فراخوان نخستین جشنواره ملی شعر شهد شهود یادواره شهدای مدافع حرم در استان خوزستان منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
اقلام کمکی از استان مرکزی به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شد
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۳    
سیل گلستان و مازندران را درنوردیده و هشدارهای هواشناسی نشان می دهد که تا سه شنبه بارش های شدید استان های غربی را دربرمی گیرد. الان وقت تنگ است و در انجام کارها باید دقت داشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۲    
نخستین باند فرودگاه بخش خصوصی جنوب کشور و یک هتل با 101 تخت در قشم افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۹:۱۷    
صیادان ایرانی سانحه غرق شدن شناور در آب های جزیره لارک نجات یافتند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در واکنش به حادثه ناگوار سیل در مازندران و گلستان در پیامی نوشت: در کنار تخریب محیط زیست، نبود برنامه و سندی جامع برای پیشگیری، مدیریت و کاهش خسارات این پدیده طبیعی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه منشأ سیل حوزه آبخیز است، گفت: اعتبارات تخصیصی برای انجام اقدامات زیربنایی در زمینه آبخیزداری به منظور مقابله اساسی و ریشه ای با مخاطرات سیل ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۷    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: هر گونه جمع آوری کمک های مردمی توسط اشخاص و سازمان های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۳    
با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و اعلام کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای، مبنی بر وقوع بارندگی به مردم استان اعلام هشدار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۳    
آیت الله مکارم شیرازی بیانیه ای در خصوص دو حادثه سیل در شمال کشور و نیز به رسمیت شناختن اشغال جولان به وسیله رژیم صهیونیستی، از سوی رئیس جمهور آمریکا، صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۹    
آیت الله نوری همدانی در پی حادثه اخیر در استان های گلستان و مازنداران با صدور پیامی عنوان کرد: مردم با محبت ایران اسلامی در حد توان خود به کمک مردم منطقه بشتابند و مقلدین محترم اینجانب مجازند یک سوم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: پیشگیری از بیماری های غیر واگیر یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت است که باید به دقت پیگیری شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا را تریبونی برای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
رئیس پلیس راه استان ایلام، هشدارهای مهمی در خصوص وضعیت هوا و ترددهای جاده ای اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
سفیر اتریش در ایران با خانواده جان باختگان سیل در گلستان و مازندران ابراز همدردی کرد و گفت که اتریش مصمم تر از پیش روابط در حال توسعه خود با ایران را در زمینه امداد و نجات تعمیق می بخشد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تا زمانی که آزادسازی حریم طاق بستان انجام نگیرد، نمی توانیم آن را در اولویت ثبت جهانی قرار دهیم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه فعال بارشی، بارش های سیل آسا برای استان پیش بینی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع اقلام غذایی بین سیل زدگان استان خبر داد و گفت: پیرو دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از محل عواید موقوفات مازندران ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۱    
تابلو نقاشی "شقایق" که در موزه هارتفورد نگهداری می شود در حالی به عنوان یکی از آثار ون گوگ شناخته شد که محققان تصویر دیگری نیز در پس این نقاشی کشف کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۱    
دریافت کارت شناسایی معلولیت از جمله ساز و کارهای پیش بینی شده در قانون حمایت از حقوق معلولان است که به مشارکت اجتماعی و دسترسی بهتر آنان به امکانات جامعه کمک می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس راه استان بوشهر عنوان کرد: هر روز بر حجم ترافیک ورودی به این استان افزوده می شود اما با این حال ترافیک محورهای ارتباطی استان همچنان روان است و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بالغ بر یک میلیون انگلیسی مخالف بریگزیت با برپایی تجمع در شهر لندن خواهان برگزاری یک همه پرسی بریگزیت جدید شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۸:۵۸    
وزارت خارجه روسیه نسبت به پیامدهای تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های اشغالی جولان هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۴:۴۱    
رئیس جمعیت هلال احمر ورامین از آماده باش و اعزام 3 تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۴:۴۱    
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران و فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر به مناطق سیل زده ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
وزیر نیرو با تاکید بر این که سیلاب گلستان با دوره بازگشت 50 ساله بوده است، گفت: وقوع خشکسالی در کشور نباید چنین تصوری را ایجاد کند که نیازی به وجود رودخانه هایی با پهنای بزرگ وجود ندارد و در کنار آن ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
مدیرکل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آغاز به کار 40 نوروزگاه در سطح پایتخت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۰:۰۱    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اعزام کاروان امدادی شهرداری تهران به مناطق سیل زده خراسان شمالی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۵۴    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از امدادرسانی شبانه روزی و بی وقفه نیروهای این یگان به سیل زدگان استان گلستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران 5 استان غربی کشور در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه(5 و 6 فروردین) در این مناطق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۶    
تیم ملی فوتبال برزیل در یک بازی دوستانه برابر پاناما متوقف شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
پنجمین روز سیل در آق قلا ششمین روز سیل در آق قلا - 2 ششمین روز سیل در آق قلا - 1
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۵    
رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مأموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۲۱    
در ادامه روند امدادرسانی به سیل زدگان استان های شمالی، چند بالگرد برای کمک به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی ندارند در منطقه حضور یافته است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۱۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از بررسی وضعیت سربازان مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۱    
معاون اول رییس جمهور پس از غیبت مناف هاشمی (استاندار گلستان) در جریان رسیدگی به وضعیت سیل زدگان این استان، وی را برکنار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۳    
جشن نوروز و آغاز سال نو در کشور هلند از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند و با شرکت چشمگیر ایرانیان و همچنین شمار زیادی از اتباع افغانستان، عراق و ترکیه مقیم هلند در شهر لاهه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۷    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرو دستور حجت الاسلام رئیسی به سازمان بازرسی در رابطه با بررسی علل وقوع سیل در استان های مازندران و گلستان، از حضور خود در این مناطق طی دو روز آینده خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
نوشاد عالمیان از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز عمان بازماند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۶    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر لزوم برقراری امنیت و توزیع سریع اقلام امدادی و غذایی در مناطق سیل زده تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۸    
جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران در فرهنگسراهای شهرداری تهران از صبح فردا(یکشنبه، 4 فروردین) انجام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نسبت به افزایش شمار کشته های تصادفات رانندگی در شبانه روز گذشته هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: در ایام نوروز 350 نیروی اورژانس در 53 پایگاه امدادی شامل 19 پایگاه شهری، 33 پایگاه جاده ای ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۹    
مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ورود سامانه بارشی جدید به استان، به مسافران نوروزی هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اختصاص 2 هزار و 966 کلاس به ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر در نوروز سال جاری، عنوان کرد: ظرفیت مدارس شهرهای ساحلی بوشهر، گناوه و دیلم تکمیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۱۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آمار واحدهای صنفی و صنعتی آسیب دیده از سیل در استان مازندران را 380 واحد اعلام کرد که به گفته ی او سیل در این استان 350 میلیارد ریال خسارت به همراه داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
در پی سانحه دلخراش تصادف شب گذشته(جمعه، دوم فروردین) در ماسوله، متأسفانه 4 کشتی گیر کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: گاز همه مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران هم اکنون وصل و شرایط خطوط لوله گازرسانی این مناطق تحت کنترل است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۱    
هفتمین روز سیل در استان گلستان ویدئو / ادامه امدادرسانی به مناطق سیل زده شمالی امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان و مازندران
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۵۱    
مجتبی عابدینی در جام جهانی شمشیربازی مجارستان مدال برنز گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۱    
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران و نیاز مبرم سیل زدگان به کمک های نیروهای مسلح، حضرت آیت الله خامنه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۳۲    
رئیس اورژانش 115 کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی به 55 مصدوم و دو فوتی در تصادفات رانندگی طی روزهای اخیر خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: رؤسای دادگستری ها و دادستان های مناطق سیل زده پس از فروکش کردن سیلاب، کوتاهی های احتمالی مدیران در سیل اخیر در استان را بررسی و برای مدیران متخلف پرونده تشکیل دهند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۱    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت همه جانبه از هموطنان در سیل اخیر ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۹:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا اماراتی ها را به خاطر رفتارهای حاشیه ساز در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 نقره داغ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۹:۴۷    
رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در انجمن عربی آفریقایی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی تأکید کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۲    
با فروکش کردن سیل در شهر گنبد قابوس، خطر از برج آجری هزار ساله، فاصله گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۳    
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
در پی جاری شدن سیل در استان گلستان، رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست درباره سیر تحول مدیریت جنگل ها در دوران مدیریت خود در این سازمان توضیح داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۴    
طبق آخرین گزارش ها از مناطق زلزله زده 35 روستا در استان گلستان با بی آبی مواجه هستند و هفت روستا و یک سوم شهر آق قلا نیز برق ندارند. همچنین گاز درصد کمی از مشترکان استان مازندران قطع است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
رئیس اتحادیه بارفروشان اعلام کرد که کاهش تولید به دلیل افزایش هزینه های آن و افزایش صادرات ناشی از نوسانات نرخ ارز عامل اصلی گرانی سبزی و صیفی است که باید در وهله نخست برای مردم کشورمان تأمین شود و ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۸    
سیدحسین موسویان در مقاله ای در پایگاه خبری - تحلیلی المانیتور نوشت: تا زمانی که آمریکا صدای مردم را نادیده بگیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۰۱    
رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: نخستین حادثه نوروزی با مسمومیت سه نفر از گردشگران مراغه ای در این شهرستان ثبت شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۳    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: طبق نظر وزیر بهداشت تلاش می کنیم که سال بعد خدمت رسانی وابسته به تاریخ نباشند چراکه در ایام نوروز و تعطیلات به دلیل افزایش سفرها و تصادفات ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۷    
فرمانده ناجا گفت : نیروی انتظامی با تمام توان آماده خدمت رسانی و حفظ امنیت مردم هستند و در این راه شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش تصادفات منجر به فوت به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه ظرف 72 ساعت گذشته گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۶    
با توجه به اینکه سال 1398 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده، بررسی مشکلات بخش های مختلف تولید کشور خالی از لطف نیست.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۰    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، نوعی مدل یادگیری ماشینی ابداع کرده اند که می تواند عملکرد پروتئین ها را بررسی کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۹    
مسئول روابط عمومی مرکز هواشناسی استان همدان از فعالیت سامانه بارشی در اواخر وقت امشب خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۶    
جمعیت هلال احمر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: فراخوان جدید جلب مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر پس از زلزله کرمانشاه به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یافت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۶    
نخست وزیر مالزی اسرائیل را"دولت دزدان" خوانده و گفت، نمی توان زمین های دیگران را تصاحب کرد و در آن دولت تشکیل داد و این کار دزدان است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۲    
رئیس کمیته امداد از اختصاص سبد غذایی و کمک نقدی به خانواده های مددجویان سیل زده در استان های شمالی خبر داد و گفت: براساس تدابیر قبلی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۷    
عراق و اردن نیز همچون دیگر کشورهای عربی و غربی نسبت به فراخوان رئیس جمهوری آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی واکنش نشان داده و بر مغایرت چنین اقدامی با قوانین بین المللی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در استان قزوین از روز دوشنبه چهارم فروردین در سطح استان آغاز و تا روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۵    
شبکه آمریکایی فاکس نیوز در گزارشی مدعش شد که دولت آلمان از افشای اطلاعاتی درباره آن چه تخطی احتمالی ایران از تحریم ها از جمله تلاش برای دستیابی به تسلیحات اتمی و فناوری موشکی خوانده شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان به نعمتی نژاد سپرده شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۹    
رئیس جمهوری مصر امروز(شنبه) با نخست وزیر عراق در قاهره دیدارکرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۸    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تشکیل جلسه کارگروه تخصصی بیمه و تامین و توزیع ماشین آلات و آتش نشانی و مواد خطرناک مدیریت بحران به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل زده در سازمان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۱    
مقامهای سومالی وقوع دو انفجار بزرگ را طی امروز شنبه در مرکز موگادیشو پایتخت این کشور اعلام کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
معترضان جنبش جلیقه زردهای فرانسه در حالی امروز شنبه دور جدید تظاهراتشان را برگزار می کنند که مقامهای این کشور دست به تشدید اقدامات امنیتی برای هفته نوزدهم این اعتراضات زده و برپایی تجمع را در چند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۴    
معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران وارد گرگان شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۴    
شهردار بندرعباس از اسکان اضطراری بیش از سه هزار نفر مسافر نوروزی همزمان با شروع بارندگی خبر داد و گفت: ظرفیت اسکان تعداد بیشتری از مسافرهای نوروزی نیز وجود دارد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۱    
مستند تلویزیونی منچسترسیتی، همه یا هیچ روایتگر داستان قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس در سال 2017 از شنبه (سوم فروردین) روی آنتن شبکه مستند تلویزیون می رود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۹    
مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو گفت : در حال حاضر وضعیت آب در شهرهای سیل زده عادی است و فقط در 35 روستا وضعیت بی آبی داریم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
به گفته ی معاون میراث فرهنگی استان بوشهر امسال در ایام تعطیلات نوروزی پنج موزه تجارت دریایی، دریانوردی، مردم شناسی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۵    
سازمان هواشناسی با انتشار دو اخطاریه نسبت به وقوع سیلاب همچنین طوفانی شدن دریای خزر و خلیج فارس هشدار داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۵    
پاکستان امروز (شنبه) به مناسبت روز ملی این کشور مراسم بزرگ و مفصلی برگزار کرده و در همین راستا یک رژه نظامی دو ساعته با شرکت حدود چهار هزار نفر و با نمایش گذاشتن موشکهای هسته ای خود به نمایش گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۳    
هرمزگان امروز میزبان بارش وسیع باران است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
فرماندار اهواز با اشاره توجه به پیش بینی بارندگی در سطح خوزستان در هفته جاری، گفت: ساکنان حاشیه رودخانه ها و مسافران نوروزی از اسکان در کنار رودخانه ها خودداری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۵    
نیروها و ناوگان خدمات پس از فروش ایران خودرو در منطقه سیل زده شمالی کشور حاضر شدند تا در کمترین زمان در خصوص خدمت رسانی در محل یا انتقال خودروهای آسیب دیده از سیل به تعمیرگاه های مجاز اقدام کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۹    
بیش از صدها نفر که اکثر آنها مسلمان بودند به خیابان های پاریس آمدند تا یک راهپیمایی را در یادبود 50 مسلمان کشته شده در حمله تروریستی به مساجد "کرایست چرچ" نیوزیلند برگزار کنند.