سه شنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۳May 2019 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
رئیس هیات کاراته فارس گفت: زهرا کریمی و علیرضا شیرصفت با موفقیت رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان را پشت سرگذاشتند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۳    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری خسارت بارندگی های بهار و سیلاب در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
فرماندار مهریز گفت: ایجاد زیر ساخت های لازم برای گسترش رشته های ورزشی در شهرستان باید با پیگیری بخش خصوصی انجام شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه با تلاش مقامات قضایی، امام جمعه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
نماینده ولی فقیه گفت: باورمندی بصیرت مندانه نسبت به امام زمان(عج) تمام مبانی فکری را نسبت به زندگی سیاسی اجتماعی ما شکل می دهد و بر همین اساس حرکت می کنیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: تا کنون تعداد 122 خانوار ایثارگر آسیب دیده از سیل خوزستان شناسایی شده اند که لیست اسامی و مشخصات آنان جهت ارزیابی و تامین هزینه خسارت وارده تحویل ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مدارس علوم دینی در امتداد عظمت آفرینی خود در عصر غیبت به استقرار و استمرار حکومت اسلامی بر پایه فقه اهل بیت (ع) اهتمام تام دارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ازثبت رکورد تخلیه و بارگیری در کارنامه عملیاتی بنادر تجاری استان طی سال گذشته خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی اقدامی نابخردانه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با رئیس انجمن دوستی پارلمان ایران و فلسطین بر اهمیت و عمق روابط ایران و سوریه تاکید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین محمدقمی در پیامی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار، حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه مذاهب اسلامی اولین کرسی آزاد اندیشی دانشجویی گفتمان قرآنی برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
دبیر نخستین جشنواره رسانه های کُردی که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود، گفت: 899 اثر از استان های آذربایجان غربی، کردستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
استاندار خراسان جنوبی گفت: اولویت اول ما این است که همه ظرفیت های استان را فعال کنیم تا عقب افتادگی استان را کاهش دهیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: در عملیات ماموران این شهرستان یک دستگاه کامیون ولوو توقیف و دو تن چوب قاچاق درخت بلوط، کشف شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: هم زمان با نیمه شعبان، آئین سنتی و کهن مجمع گردانی در روستای متین آباد از توابع بخش امامزاده شهرستان نطنز برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید برای برطرف شدن اساسی و ریشه ای مشکلات جوانان، برنامه صحیحی داشت و آن را اجرا کرد چراکه برخی از مشکلات امروز به واسطه اجرای غیراصولی برنامه ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: احتمال افزایش حجم ورودی سیلاب به منطقه سیستان در این دو روز وجود دارد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان از کمک 21 میلیارد تومانی حامیان به ایتام خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
رییس هیات بدمینتون استان یزد ضمن تحسین زیرساخت ها و عملکرد هیات بدمینتون شهرستان اردکان، گفت: هیات بدمینتون اردکان می تواند الگویی برای سایر هیات های استان باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی سریلانکا را به شدت محکوم کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
مسئول باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: بیشترین آسیب به محوطه های باستانی در حاشیه رودخانه سیمره وارد شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۱    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور از اعلام آمادگی 140 خودروی سنگین و سبک سپاه پاسداران به مناطق گرفتار سیلاب در سیستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد تخلیه و بارگیری در کارنامه عملیاتی بنادر تجاری استان طی سال گذشته خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۰    
استاندار لرستان گفت: احداث راه و ساخت منازل سیل زدگان نیازمند زمان است. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سید موسی خادمی بیان کرد: مردم در وضعیت پس از سیل اُمید به زندگی دارند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۸    
استاندار سیستان و بلوچستان از مدیریت سیلاب ورودی به منطقه سیستان با وجود افزایش حجم آن خبر داد . به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۹    
سپاه الغدیر همزمان با فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه بیانیه ای صادر کرد و با اشاره به اقدام خصمانه استکبار جهانی مبنی بر تروریست خواندن سپاه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: کارکنان این شرکت بیش از 6 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان سیل زده کمک کردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۷    
امام جمعه سلماس بر لزوم آماده سازی جوامع بشری برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب عصر (عج) تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۴    
دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همکاری های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۱    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان در خصوص پیش بینی وقوع گرد و خاک در استان اخطاریه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۸    
استاندار کرمان روز شنبه به منظور بهره برداری و بازدید از پروژه ها به شهرستان قلعه گنج سفر کرد انتهای پیام
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۱    
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برگزاری این جشنواره موجب نشاط اجتماعی شده است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، خدابخش مرادی نافچی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۴    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف محموله 201 کیلویی مواد مخدر در مسیر خواف به مشهد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی مرگبار یک اتوبوس در استان لرستان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۹    
جلیل ناصری در دوی 10 هزار متر رقابت های قهرمانی آسیا ضمن ارتقای رکورد شخصی در رده نهم ایستاد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از افتتاح رسمی آب شیرین کن نسک و حرمک با اعتبار 700 میلیون ریال خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۸    
شبکه خبری العربیه گزارش داد، مهاجمانی که به یک ساختمان امنیتی در شمال ریاض حمله کردند، شبه نظامیان سعودی عضو داعش بوده اند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: جشنواره اکو فرزند جشنواره آش است. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، یحیی رحمتی عصر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره غذای اکو جاده ابریشم ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه گفت: عصر امروز(یکشنبه) یک دختر 22 ساله بر اثر سقوط از پاراگلایدر جان باخت. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۶    
احسان حدادی و بهنام شیری در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به مدال طلا و نقره پرتاب دیسک رسیدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۳    
با پایان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین، از نتایج نظرسنجی ها و موضع گیری های دو کاندیدای انتخابات پیداست که ولودیمیر زلنسکی در این رقابت گوی سبقت را از رییس جمهوری فعلی این کشور ربوده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۳    
لیورپول با برتری مقابل کاردیف همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس ماند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
بانوان پینگ پنگ باز ایران در اولین دیدار از مسابقات جهانی مجارستان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمعیت هلال احمر از توزیع بسته های یک ماهه غذایی در استان های سیل زده به مناسبت ماه رمضان خبر داد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، علی اصغر پیوندی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۸    
بیژن زنگنه، وزیر نفت در پیامی خطاب به سردار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
آخرین گزارش ها از انتخابات اوکراین حاکی از آن است که ولودیمیر زلنسکی در این انتخابات اعلام پیروزی کرده و در عین حال پترو پوروشنکو شکست در انتخابات را پذیرفته است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
دریابان علی شمخانی با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به وی تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس ائتلاف دولت قانون با حضور در دفتر جریان حکمت ملی، با رهبر جریان حکمت ملی عراق دیدار کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
نتایج نظرسنجی پس از انتخابات در اوکراین نشان داد که کاندیدای کمدین دور دوم رقابت های انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیشتاز است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
حسین کیهانی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ماده 3 هزارمتر بامانع در رده چهارم ایستاد و مسلم نیادوست نهم شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
شهردار خارگ در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: تعامل خوبی میان مجموعه شهرداری و پایانه نفتی ایران وجود دارد و افزایش این تعامل بر مبنای توسعه و ارتقا خدمات در حوزه شهری از برنامه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۰    
چهارمین روز از سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی در حال برگزاری است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۲    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: دشمنان ما با ترفندهای مختلف به ویژه بزرگنمایی مشکلات جامعه درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۹    
مدیر کل حوزه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: شاخص فعالیت های داوطلبانه در کشورمان اصلا مناسب نیست و ما از این لحاظ در سطح دنیا در قعر جدول قرار داریم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
در روز پایانی سومین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان، سجاد گنج زاده مدال طلا را بر گردن آویخت و مدال نقره وزن منهای 75 کیلوگرم نیز به علی اصغر آسیابری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۵    
با تداوم بارش برف در روزهای آینده خطر سرمازدگی به جد باغات استان اردبیل را تهدید می کند. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۵    
در پی سقوط حکومت عمر البشیر در سودان که حدود 30 سال قدرت را در اختیار داشت، عربستان و امارات امروز (یک شنبه) اعلام کردند که سه میلیارد دلار کمک مالی در اختیار این کشور می گذارند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن یک نفر در سانحه واژگونی پیکان در محور "تسوج - سلماس" خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
رئال مادرید با گلزنی مهاجم فرانسوی اش اتلتیک بیلبائو را شکست داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت دو نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در بناب خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدومیت سه تن در حادثه سقوط بالابر در شهرک آبادانی مسکن تبریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان، در پیامی به سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی انتخاب وی به عنوان فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
روابط عمومی فرمانداری اهواز پیرو خبر منتشر شده مبنی بر شکسته شدن سیل بند منطقه عین 2 اطلاعیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اجرای طرح سامان دهی آموزش عالی، سبب افزایش استانداردها در سطوح مختلف و زیرنظام های آموزش عالی می شود و شبکه سازی امکانات ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
دونده سرعتی ایران در ماده 100 متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۸    
رئیس پلیس راه خوزستان از مسدود شدن محور دارخوین - شادگان در پی آبگرفتگی و شدت عبور آب از عرض جاده خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۸    
تساوی لیل در هفته سی و سوم رقابت های لیگ فرانسه باعث شد تا پاری سن ژرمن قهرمانی زود هنگام خود را نهایی کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد وحشتناک دو دستگاه خودروی پراید و نیسان که منجر به آتش سوزی پراید شد، خبرداد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
فرمانده معظم کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار جعفری در فرماندهی سپاه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۶    
رهبر کاتولیک های جهان در مراسم عید پاک، با نکوهش خشونت فراگیر در سطح دنیا از همگان خواست در کشمکش ها به دنبال راه حلی مسالمت جویانه باشند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی تایباد گفت: هفته گذشته 2 دستگاه موتورسیکلت در جاده کرات، محور فرعی روستای دربند با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه دو نفر جان باختند و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند که نفر سوم ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
بازیکن تیم پرسپولیس می گوید تمیش تمرینانت خوبی انجام داده است و برای بازی فردا (دوشنبه) مقابل الاهلی آمادگی لازم را دارد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۹    
سرمربی پرسپولیس می گوید رقابت سختی در گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و امیدوار است تا در این گروه پرسپولیس یکی از تیم های صعود کننده باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور مردم در امداد به سیل زدگان را مظهر ایثار اجتماعی عنوان کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۲    
رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد گفت: در ایران تعداد جراحان عروق شاید بیشتر از 60 نفر نباشد و در این زمینه خیلی کمبود داریم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارسال هوایی و موفق قلب اهدایی یک بیمار مرگ مغزی شده از گیلان به تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
تیم شهید جهان نژادیان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شکست خورد. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رییس اورژانس هوایی کشور گفت: اصلی ترین چالش در زمینه پیوند اعضا، بحث ترانسفر و انتقال سریع این ارگان های حیاتی همچون (قلب، ریه و کبد) است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۷    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا در دیدار آقای رزم حسینی اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
منچستریونایتد در زمین اورتون متحمل شکست سنگین شد تا رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای آنها رنگ ببازد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۹    
باشگاه استقلال به شایعات نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ایران سالانه 430 نفر بخاطر هزینه های درمانی زیر خط فقر می روند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: سه روستای "داشک، علی نمرودی و آبیل" شهرستان هیرمند به دلیل حفاظت از جان مردم در برابر تهدیدات احتمالی سیلاب تخلیه شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۶    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به رییس جمهور گزارش داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۶    
آتش سوزی کلیسای نوتردام فرانسه، اعتراض در سودان، هفته مقدس در اسپانیا و ... در قاب دوربین عکاسان خبری دنیا ثبت شده اند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۸    
گروه تروریستی داعش امروز یکشنبه مسؤولیت حمله به وزارت مخابرات و ارتباطات افغانستان در کابل را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: چنانچه آموزه های مقام معظم رهبری نبود شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم تربیت نمی شدند . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۶    
یافته های جدید محققان نشان می دهد که فضانوردان در آینده ممکن است مجبور به استفاده از عینک شنا در مأموریت های فضایی خود باشند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
نمایندگان ایران اولین بازی مرحله گروهی تنیس روی نیز قهر مانی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 12 درصد تردد زائران در شهر قم برای حضور در جشن های نیمه شعبان خبر داد و گفت: در این ایام 5 هزار نیروی پلیس در خدمت زائران مسجد مقدس جمکران هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
صالح اباذری، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی به مدال برنز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در مراکش دست یافتند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: سه روستای داشک، علی نمرودی و آبیل شهرستان هیرمند به دلیل حفاظت از جان مردم در برابر تهدیدات احتمالی سیلاب تخلیه شد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
دبیر جشنواره تاکسیرانی تهران گفت: برای نخستین بار شهروندان در انتخاب تاکسیرانان برتر شهر تهران مشارکت بیشتری دارند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
بازیکنان پارس جنوبی برای دومین روز پیاپی اعتصاب کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
یک کارشناس ارشد مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی معتقد است: تا زمانی که برای مناطق روستایی و زیرساخت ها برنامه ریزی و جذب سرمایه نشود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
نخست وزیر پاکستان وارد مشهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
رئیس هیئت مذاکره کننده مخالفان سوریه گفت: به تشکیل کمیته قانون اساسی با نظارت سازمان ملل نزدیک شده ایم.