سه شنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۵May 2019 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: پروژه تروما و سوختگی اردبیل 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن به 320 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
"این کار خلاقانه تبلیغاتی برنامه ریزی شده نبود اما حتی اگر اشتباه هم بوده باشد نباید برخورد به نحوی باشد که فرد را ویران کنند و او نتواند دیگر در این مسیر کار کند".
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
دانشجویان دانشگاه تهران از 9تا 11 اردیبهشت ماه جاری می توانند با مراجعه به ایستگاه سلامت خدمات پزشکی دریافت کنند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
غرفه نذر کتاب با هدف جمع آوری کتاب برای مناطق سیل زده و با شعار همه با هم؛ کتابخانه های مناطق سیل زده را از نو بسازیم تا 14 اردیبهشت در دهمین فرهنگ سرای کتاب در نمایشگاه کتاب تهران برپاست.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۴    
تیر احمدی نژادی ها در مورد موضوع تغییر برنامه های رئیس جمهور و عدم حضور وی در برخی مراسم ها به سنگ خورد. احمدی نژادی ها مدعی بودند رئیس دولت قهر کرده اما حسن روحانی احمدی نژاد نیست.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
دوازدهمین اجلاس کشورهای ضامن آتش بس در سوریه در دومین روز خود با شرکت نمایندگان این کشورها و هیئت های دولت سوریه و مخالفان در قزاقستان برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان که یکی از مهمترین مطالبات هنرمندان شهرستان است، افزود: ما به جد پیگیر ادامه روند ساخت آن هستیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
گشتی در آتشکده می زنم که در جای جایش روی دیوار شعری نوشته؛ شعری از حافظ می بینم و با خود زمزمه می کنم: بعد از این نور به آفاق دهیم از دل خویش / که به خورشید رسیدیم و غبار آخر شد .
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور با محوریت بررسی وضعیت استان های سیل زده، روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان فعلی 4 هزار و 600 نفر از سیل زدگان در 26 اردوگاه اسکان اضطراری خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی ورامین خواستار رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار در راستای شعار سال و رونق تولید شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
زحمت چندین ساله اش در گل ولای دفن شد و حالا حتی یک صفحه هم برای خواندن ندارد. دیگر نمی تواند درس بخواند. تمام آرزوهایش را بربادرفته می بیند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
مهدی انصاری، شناگر آذربایجان شرقی در مسابقات ورودی المپیک به فینال رسید. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۶    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد که تفسیر قرآن باد به نحوی باشد که عوام بفهمند و خواص بپسندند، اگر عموم مردم تفسیر قرآن را فهمید اما خواص نپسندید، مردود است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
فرمانده انتظامی استان از نجات هشت سرنشین قایق موتوری در رودخانه کشکان توسط ماموران انتظامی پلدختر خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
در مراسم اختتامیه ی جشنواره ملی ایلبانگ از 10 چهره برتر عرصه موسیقی و همچنین پنج چهره در بخش مقامی تجلیل شد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به همراه یکی از معاونین، مدیرکل پشتیبانی امور دام، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران و رئیس یکی از کشتارگاه های ایلام پس از احضار و تفهیم اتهام به بازداتشگاه معرفی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۹    
معاون استاندار ایلام از اقدامات خوب و ارزنده نیروهای مسلح ارتش و سپاه و هلال احمر و مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان در سیل اخیر تشکر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل سابق بورس تهران با اشاره به لزوم فرهنگ سازی بازار سرمایه گفت: سرمایه گذاری در بازارهای مولد همچون بورس بهترین گزینه سرمایه گذاری است و این گونه سرمایه گذاری ها به رشد تولید داخلی کمک می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
پس از آنکه اواسط هفته اخیر تایید شد که اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شده است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۵    
مراسم یادبود منیر فرمانفرمائیان - هنرمند نقاش از پیشگامان هنر مدرن ایران - روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) در باغ موزه نگارستان برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
ارزش معاملات در بورس منطقه ای هرمزگان، این هفته 17 درصد افزایش یافت. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی با حضور علاقه مندان به عکاسی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر افتتاح شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
120 دستگاه آمبولانس وارداتی با تجهیزات پیشرفته امروز برای ارسال به نقاط مختلف کشور از بندر شهید باهنر بندرعباس ترخیص شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف یک میلیارد و 465 میلیون ریال ارز قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی ماکو خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۹    
همزمان با برنامه دولت برای عرضه 900 هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده، بسته ی رونقِ بخش مسکن در حال تهیه است و طبق وعده، هفته آینده رونمایی خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۲:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: در این شهرستان هیچ قلیان سرایی وجود ندارد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۲    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 126 هزار و 563 عدد انواع قرص غیرمجاز در شهرستان دورود خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۲:۲۷    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توازن در توزیع عادلانه ثروت و منابع سبب سهم پایین برخی استان های کشور در تولید ناخالص ملی شده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۲:۱۲    
در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه استان خوزستان، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره وضعیت این خانواده و خدماتی که بهزیستی به آنها داده ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۲    
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: باید حرکت انقلابی در مجلس شود تا از مشکلات کنونی عبور کنیم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۱:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۰:۵۱    
رئیس دانشگاه یاسوج از قرار گرفتن این دانشگاه در جمع 10 دانشگاه برتر ایران خبرداد.. احمد عریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حدود 2 هزار و 400 کیلومتر آزادراه کشور سهم این استان صفر است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از برق دار شدن تمامی روستاهای ناشی از سیل در استان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مرگ یک خانواده 3 نفره در شهر کرمانشاه به علت نامعلوم خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۲    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت ها در بسیاری از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد شدید است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۳    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب توزیع منابع بر اساس آمایش انجام شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۸    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب گفت: نزدیک به چهار تن انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان امحاء شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۳    
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
تورنمنت بین المللی ورزش دانشگاهی در ارومیه آغاز شد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، تورنمنت بین المللی ورزش های دانشگاهی با حضور تیم هایی از کشورهای ایران، عراق ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۸    
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تامین ضمانت اجرایی به منظور اخذ تصمیمات، افزایش پیدا می کند ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۵    
باشگاه تراکتور و باشگاه روبین کازان روسیه همزمان با سامیت 2019 در شهر کازان قرارداد خواهرخواندگی امضا کردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 تخت استاندارد به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان اضافه شده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۳    
قائم مقام رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: تفکر و تعقل بشری در رابطه با حقیقت هستی از اهداف اصلی و مهم گردشگری اسلامی است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت چهار نفر شامل زن 35ساله، مرد32ساله، پسر10 ساله و دختر یک ساله در سانحه جا ده ای محور "اهر- مشگین شهر" خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 چین را به ملت ایران تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۰    
در روزهای گذشته در اثر وزش باد، بوی بدی شبیه به تخم مرغ گندیده و یا به گفته اهالی این منطقه بوی سیر در شهر عسلویه منتشر شده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: امروز 15 کامیون از کالاهای اساسی از سوی همکاران آموزش و پرورش به مناطق سیل زده ارسال شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
نخستین "همایش بین المللی فقه گردشگردی" با محوریت گردشگردی حلال با حضور نخبگان و گردشگران بیش از 50 ملیت جهان در تالار وحدت دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت مرتفع کردن گرفتاری های مردم در سیلاب اخیر ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راه حل مشکلات کشور خروج از دولت توزیعی و ورود به دولت تولیدی است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک توکیو با بحرین، کره جنوبی و کویت همگروه شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
دومین روز سی ودومین نمایشگاه کتاب تهران درحالی سپری شد که علی رغم افزایش تعداد بازدیدکنندگان میزان خریداران کتاب چشمگیر نبود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی ژکال با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و با حضور 120 نفر از علاقه مندان و دانشجویان هنر در پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان نسبت به بالا آمدن آب در پایین دست رودخانه گرگانرود و قره سو در پی بارشهای اخیر هشدار داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به لزوم به کار گیری نگاه علمی در کارهای اجرایی گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از سال گذشته تصمیمات مناسبی در راستای حمایت از معلولان خدمتی انجام شده است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به توانایی های اعضای هیات علمی این دانشگاه، گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران آمادگی انجام همکاری با هیات ویژه سیلاب را دارند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: در اتفاقی کم سابقه و با شروع سال جدید، مبلغ 200 میلیارد ریال از مطالبات موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت در استان شامل موسسات خصوصی و دولتی پرداخت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
رییس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب با اشاره به اینکه هیات ویژه گزارش ملی سیلاب یک هیات کاملا مستقل است، گفت: هدف ما در بررسی سیلاب مچ گیری نیست اما در روند بررسی ها تقصیرها شناسایی می شوند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۶    
یازدهمین اجلاس مشترک کنسولی ایران و ژاپن در توکیو برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند. مسئولان محلی می گویند تاکنون گزارشی از خسارت زلزله هجدک نداشته ایم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سرمربی پیکان می گوید تیمش در دو هفته اخیر شجاعانه توانسته 6 امتیاز کسب کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۴    
سرمربی پارس جنوبی معتقد است شکست تیمش مقابل پیکان از سوی داوران به این تیم تحمیل شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس قوه قضائیه در نشست امروز خود با رؤسای دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور، از دادگستری گلستان به عنوان دادگستری پیشرو در تکریم ارباب رجوع تجلیل کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
رئیس جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: بعد از پیگیری های جهاددانشگاهی و جذب اعتبار لازم، مرکز شیمی درمانی در جهاددانشگاهی افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از انجام 113 هزار تراکنش خرید تا ظهر دومین روز نمایشگاه خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
فرماندار راور گفت: تاکنون گزارشی از خسارت زلزله هجدک نداشته ایم. "مالک اژدری" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۰    
برگزیدگان جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به تأثیر تحریم های ناعادلانه بر ایران، با حضور هنرمندان خارجی معرفی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال احتمال حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب نکرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
اسنوکرباز خوزستانی به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، فینال مسابقات اسنوکر ده توپ تور رنکینگ آسیایی امروز برگزار شد و احسان حیدری نژاد ملی پوش خوزستانی تیم ایران به ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
سرمربی استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد که تیمش روز به روز بهتر شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
سرمربی نساجی قائم شهر می گوید گل تیمش در دقیقه نخست بازی، ذهنیت توهم زا برای بازیکنانش ایجاد کرده بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال پیکان موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف بوشهری خود را شکست دهد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
سرمربی نساجی قائم شهر می گوید گل تیمش در دقیقه نخست بازی، ذهنیت توهم زا برای بازیکنانش ایجاد کرده بود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
رقابت های اسنوکر ده توپ تور رنکینگ آسیایی در مرحله فینال انجام شد و اسنوکر باز ایران به مقام نایب قهرمانی رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
سرمربی بلژیکی تراکتورسازی گفت: این تیم همیشه مشکلات زیادی داشته اما امسال همه چیز عوض شده و کادرفنی و بازیکنان جدید هستند و می توانیم اختلاف در بالای جدول را با استقلال و سپاهان جبران کنیم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۶    
سرمربی پرسپولیس می گوید: بازی با سپاهان تکلیف خیلی چیزها را روشن می کند. به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ ظهر پنج شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن هفت نفر در بر اثر برخورد تریلر با سه خودروی دیگر خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور برابر نساجی به تساوی رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان این دیدار از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز و با استقبال بسیار کم تماشاگران در ورزشگاه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
استقلال خوزستان با تساوی برابر نساجی قائم شهر، در آستانه سقوط به لیگ یک قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
سرمربی ذوب آهن می گوید فشردگی بازی ها باعث نمی شود که تیمش با تمام قوا برابر حریف مدعی خود به میدان نروند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مسئولان نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل زدگان سریع تر اقدام کنند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۳    
پویا ایدنی در مسابقات در بین المللی چین به نشان طلا رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، دور نهم و پایانی مسابقات بین المللی جام گیوتاری چین امروز در شهر پکن برگزار شد که پویا ایدنی مقابل هوا وانگ ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
عصر امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر یک ساعته، به شهرستان ملایر از ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۴    
وزنه بردار خوزستانی در مسابقات دسته 94 کیلوگرم آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۹    
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیشرفت 98 درصدی ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر با ابراز رضایت از نوع ساخت این پروژه بزرگ، گفت: پس از اتمام ریزه کاری ها این پروژه ملی بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
طرح انتقال آب تصفیه خانه ماملو به فرون آباد با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مسئولین از فضای آموزشی کشور غفلت کرده اند، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
همسر شهید محمد منتظر قائم از مسئولان درخواست کرد که با تکیه بر ظرفیت های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مومن و انقلابی و مبارزه با فساد و اصلاح قوانین و ممانعت از ورود کالای قاچاق و تسهیل در صدور ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳    
بانوی وزنه بردار ایران در دسته 71 کیلوگرم قهرمانی آسیا ششم شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید قبول ندارد که تیمش دفاعی بازی می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از کشف 461 هزار قلم داروی غیرمجاز و خارجی در اردبیل خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: شکست ننگین آمریکا در صحرای طبس در صفحه تاریخ جهان و تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه قوت و تحکیم برای انقلاب اسلامی و به عنوان یک نقطه ذلت و شکست مفتضحانه در تاریخ ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۸    
سرمربی سایپا می گوید نباید از تراکتورسازی در سال جاری انتظار قهرمانی داشت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
تیم والیبال شهرداری ورامین به فینال رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا راه یافت تا بار دیگر مقابل تیم پاناسونیک ژاپن قرار بگیرد.