سه شنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۶May 2019 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۱:۴۳    
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه امسال یک تن دیگر به تولید بهار نارنج در گیلان افزوده شده است، گفت: در مجموع 13تن بهار نارنج در گیلان برداشت خواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سومین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین، از رهبران مقاومت اسلامی سخنرانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جاری شدن سیل فروردین ماه، به 14 هزار کیلومتر از راه های اصلی و روستایی کشور خسارت وارد کرد که بازسازی آن نیازمند 35 هزار میلیارد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
ارکستر مجلسی بندرعباس پس از گذشت 3 سال، در تالار شهید آوینی بندرعباس به اجرا پرداخت . به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر و کشف 46کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه گیلان در زمینه تولید فندق، گل گاوزبان، چای، نوغان، بادام زمینی، مرغ گوشتی و بوقلمون رتبه نخست کشور را دارد، تصریح کرد: در زمینه تولید کیوی، برنج، خاویار ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۰    
فرمانده سپاه کربلا از مرمت 200 واحد مسکونی سیل زده توسط گروه های جهادی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که امکانات کشور برای توسعه و تعالی مهیاست، گفت: برای رسیدن به توسعه، باید افکار و ذهن ها عوض شود و با عزم عمومی، به توسعه دست یابیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت ایران از تشکیل کمیته رسیدگی و پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات بیمه ای در حوزه جعل و سوء استفاده از دفترچه و نام بیمه سلامت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۸    
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای توافقات انجام شده بین کشورمان و کشور عراق مبنی بر رایگان شدن ویزا برای طرفین ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی در بازدید از محور ایلام- مهران از عزم جدی برای اتمام بزرگراه ایلام- مهران خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۷    
بانک سرمایه در راستای ارج نهادن به مقام معلمان ارجمند، به عنوان یکی از سرمایه های اصلی توسعه و آبادانی کشور، مسابقه عکس اینستاگرامی با عنوان #معلم_محبوب_من را به همراه جوایزی ارزنده برگزار می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۹    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در بازدید از شرکت تپ سی، بر حمایت پلیس از طرح ها و برنامه هایی که به منظور افزایش امنیت کاربران این شرکت انجام می شود، تاکید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
امام جمعه یزد با اشاره به این که تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکلات با تکیه بر ظرفیت های داخلی است گفت: مشکلات اقتصادی تنها با تکیه بر ظرفیت های داخلی برطرف می شود . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۰    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید تلاش شود قانون بدون مدنظرقراردادن قومیت و مذهب با تدبیر اجرا شود . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین افزایش قیمت بنزین را رد کرد و از مردم خواست در صفوف پمپ بنزین تجمع نکنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین خبر داد: اطلاعیه شماره یک یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع زمان برگزاری انتخابات، ثبت نام داوطلبین و شرایط نامزدهای انتخابات منتشر شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
برداشت سیر در 90 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان بشاگرد آغاز شد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد پیش بینی کرد 450 تن سیر برداشت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۰    
در ماه مبارک رمضان امسال 15 جشن گلریزان در شهرستان های هرمزگان برگزار می شود. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۳    
شهردار اصفهان گفت: دانشگاه سبز با واژه هایی همچون حقوق همبستگی و پیوندی عمیق دارد. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 95 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و 3 دستگاه خودرو توقیف شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۲    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر و بنادر شرق استان گفت: از ابتدای سال تاکنون صادرات کالا های غیر نفتی از این بندر نسبت به مدت مشابه پارسال 50 درصد افزایش یافته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۲    
استاندار هرمزگان با صدور حکمی احمد جمال الدینی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک منصوب کرد تا با استعفای عبدالله پرتابیان جهت حضور در انتخابات مجلس موافقت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۱    
رئیس اداره تأمین اجتماعی بروجرد گفت: 15 هزار نفر در شهرستان مستمری دریافت می کنند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قدرت الله سعادتی در جلسه دیدار انجمن ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۶:۴۶    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: عدم آموزش یکی ازمشکلات جامعه کارگری است. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عبدالعلی گیوه کی در جلسه دیدار انجمن ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۶:۴۲    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت : 7000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق سیل زده لرستان ایجاد خواهیم کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۸    
بر اثر تیراندازی افرادی مسلح به سمت سربازان پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان، سه تن از آنان کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: سیل خسارات زیادی به خوزستان وارد کرد اما برکات بیشتری داشت. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۸    
مدیرعامل گروه مپنا صرفه جویی در مصرف و بهبود راندمان نیروگاه ها دو راهکار مهم و اثرگذار در کاهش تولید گازهای گلخانه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: تامین زیرساخت های لازم و فراهم کردن فرصت هایی برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گرفته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مشکلات جامعه کارگران در محیط و فضای کاری رسیدگی شود. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آنچه در بحث بهداشت نگران کننده است، وضعیت فعلی جغرافیای خوزستان به دنبال سیل است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید مدیرعامل این باشگاه درباره جدایی شفر با او صحبتی نکرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
حیدر سلیمانی معتقد است کمک داوران اول و دوم بازی استقلال و استقلال خوزستان دو اشتباه تاثیرگذار در جریان بازی داشتند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: دانشگاههای ما باید پشتیبان صنعت، اقتصاد، سیاست و قضا باشند. به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه بیماری های ناشی از سیل می تواند گریبان گیر خوزستان شود، گفت: ناگ انسانی در حمیدیه رو به افزایش است و یکی از نگرانی ها در این زمینه است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۰    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا در پی وقوع تلاش ها برای کودتا در ونزوئلا سفر خود به اروپا را لغو کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
هم زمان با بالا گرفتن انتقادها از وزیر دادگستری آمریکا در ارتباط با گزارش بازرس ویژه درباره پرونده ترامپ-روسیه، ویلیام بار در کمیته قضائی مجلس سنا حاضر شده است تا به سوالات قانونگذاران پاسخ بدهد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۳    
استاندار خوزستان با تاکید بر آهک پاشی روستاها و کمپ های سیل زدگان، گفت: باید از بروز بیماری های واگیر، مسائل اجتماعی و روانی پس از سیل و موارد دیگر جلوگیری شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۲    
زننده گل دوم استقلال برابر استقلال خوزستان نظرش را در مورد این بازی گفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معوقات کارگرانی گفت: خصوصی سازی بدون کارشناسی و واگذاری کارخانجات به افرادی که اهلیت ندارند ضربه بزرگی به تولید و اشتغال زده است و نتیجه آن ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در افتتاحیه جشنواره بازی های بومی و محلی گفت: هفت هزار دانش آموز در 22 آموزشگاه عشایری استان مشغول به تحصیل هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل استقلال می گوید توافقی با شفر خواهند کرد که کمترین هزینه را باری استقلال در بر داشته باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۳    
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در مورد رفتن شفر و آمدن فرهاد مجیدی صحبت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید شفر دانش خوبی داشت و به تیمش کمک کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۰    
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش در نیمه نخست در شوک باخت برابر پدیده بود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
پیکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد که هر مربی ای به این تیم می آید، فقط باید برای قهرمانی در این تیم حضور داشته باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۴    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، بیانیه ای را جهت برگزاری شایسته دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران منتشر کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در متن بیانیه آمده است : ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۱    
وزیر خارجه بحرین این مسأله را تکذیب کرد که رئیس جمهوری فرانسه در جریان سفر پادشاه بحرین به پاریس، مسأله ترغیب به آغاز گفت وگوی سیاسی با مشارکت تمامی گروه های جامعه بحرین را مطرح کرده باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه گفت: باید دست به دست هم بدهیم تا شعار رونق تولید در حد شعار باقی نماند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۴    
سرمربی جدید استقلال می گوید با هر سمتی به این تیم کمک می کند چون هرچه دارد از این تیم است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۳    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرآن را شاهدی برای ترویج علم در متون دینی دانست و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر کشور برابر هم نام تهرانی خود شکست خورد. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۰    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیمش با وجود نمایش خوب برابر هم نام تهرانی شکست خورده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
در پی اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که گزینه نظامی در ونزوئلا امری بعید نیست، وزیر خارجه روسیه تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود برقرار کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد از فعالیت 17 مهد کودک شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
برگزیدگان دومین جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی معرفی و تقدیر شدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
استقلال در حالی که به نظر می رسید بازی شان با رقیب هم نام خوزستانی گره خورده، توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۸    
فرمانده کل ارتش با بیان این که تهدیدات ما تهدیداتی جدی است، گفت: امروز باید بازی جنگ را به صورت دائمی تمرین کنیم و از نظر فکری و آمادگی های داخل یگانی، خود را به حالت شب حمله ای برسانیم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۳    
معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مهندسان، ساخت بنای باکیفیت را در اولویت قرار دهند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۸    
استقلال خوزستان برابر هم نام تهرانی اش در ورزشگاه آزادی شکست خورد تا اولین تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول لقب بگیرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۷    
نخست وزیر انگلیس وزیر دفاع این کشور را از سمت خود برکنار کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۶    
استقلال با پیروزی برابر استقلال خوزستان، حکم سقوط هم نام خوزستانی خود به لیگ دسته یک را امضا کرد و در عوض به رده دوم جدول رده بندی دست یافت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۹    
شهردار تهران گفت: به دنبال تامین درآمدهای پایدار سالم برای شهرداری ها به جای جرایم تخلفات ساختمانی هستیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان از ساخت مستند زندگینامه طلبه شهید مصطفی قاسمی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در حوزه های عمرانی آزادراه حرم تا حرم، قطار برقی مشهد، خط آهن تهران خواف هرات در مرز ایران و افغانستان که افتتاح شده و ادامه آن در افغانستان مشغول ریل گذاری ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۶    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی گفت که هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند و پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می توانند تحمل حبس کنند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
تفاهم نامه همکاری بین شرکت پایانه های نفتی ایران و پارک علم و فناوری خوزستان منعقد شد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، این تفاهم نامه که در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه ملی نفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۸    
وزیر خارجه قطر اعلام کرد که تصمیم آمریکا مبنی بر تمدید نکردن معافیت های نفتی ایران به ضرر کشورهایی است که به نفت این کشور اتکا کرده بودند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از توزیع 14 هزار پک غذایی مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان در میان سیل زدگان خوزستانی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
استاندار استان مرکزی گفت: مردم ما در همه زمینه ها نشان دادند که از فهم بالایی برخوردارند و همین درک و فهم بالای مردم موجب پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی خواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: قوانین موجود با وضعیت خاص کشور و احتیاج ویژه استان ها برای موضوعات اقتصادی سازگار نیست. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۴    
از ابتدای ریاست جمهوری ترامپ تاکنون، عرصه سیاست آمریکا صحنه جدال و درگیری ترامپ با رقبای دموکراتش و برخی از هم حزبی های خود در ارتباط با مسائل گوناگون از ساخت دیوار در مرز با مکزیک گرفته تا مسائل ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و استان مرکزی گفت: از مجموع 3200 فقره حساب دولتی در استان مرکزی، 1776 حساب مسدود شده و حساب های باقیمانده به محض گشایش حساب مالی دستگاه های دولتی در بانک مرکزی تمامی حساب ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به همتای آمریکایی اش گفت که واشنگتن از این مساله به عنوان کالایی برای خرید و فروش استفاده می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران ازتشکیل اتحادیه ستادهای معاینه فنی سراسر کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس اداره امور عشایری استان قزوین با پیش بینی وجود 2400 خانواده عشایری در استان قزوین گفت: با سرشماری عشایر کوچنده کشور در سال 98 می توان به آمار دقیق تری در این خصوص دست یافت و اطلاعات دقیق را ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۷    
نماینده مردم شهرستان نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های نفتی آمریکا گفت: حمایت از صنایع کوچک و کشاورزی ضروری و جایگزین مناسبی برای درآمدهای ارزی است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
ترکیب دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی مشخص شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۳    
پس از آنکه سامسونگ گزارش مالی سه ماهه نخست سال 2019 میلادی خود را منتشر کرد، می توان دریافت که درآمدزایی و سودآوری این غول تکنولوژی کره ای به میزان قابل توجهی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
آخرین قسمت از فصل اول سینماگرام پنجشنبه شب با پرداخت به حواشی جشنواره فیلم فجر به کار خود پایان می دهد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
چندی پیش بود که اخبار و گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد در سال های آینده تعداد حساب های کاربری افرادی که در قید حیات نیستند، از اکانت کاربران زنده در جهان بیشتر خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
محمد آفریده در نشستی برای بررسی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با تاکید بر اینکه "حلقه مفقوده فیلم های صنعتی و تأثیر آنها بر روند رو به رشد این عرصه بیگانه بودن مراکز صنعتی و مدیران آن با این ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
سرانجام خبرهایی که از گوشه و کنار فضای رسانه ای درباره آغاز سهمیه بندی بنزین به گوش می رسید باعث شد وزیر نفت تکلیف را روشن کند. زنگنه گفته بنزین از فردا سهمیه بندی نمی شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها نظارت بر بازار قزوین در ماه مبارک رمضان توسط دستگاه های مجری و متولی تشدید می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
دبیران و نمایندگان شورای هماهنگی کانون های دانشجویی تعدادی از دانشگاه های کشور با محمدهادی عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
با هدف ارتقای امنیت کار و سطح تخصص کارکنان و بهره برداران شرکت گاز، ایستگاه آموزش گازرسانی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ارومیه به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با ابوالفضل قارایف، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان گفت: هفته های فرهنگی موجب افزایش تعاملات و تبادلات بین ملت ها می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: من مشکلات مردم را می فهمم و در یک ماه اخیر در دفتر کارم به صورت مستقیم با 840 نفر از مردم در ارتباط بودم و البته از همه دستگاه های اجرایی می ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
معاون سیما، به همراه مدیر شبکه دو از پشت صحنه سریال رمضانی دل دار بازدید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
فرماندار ساوجبلاغ گفت: جهاد کشاورزی در برآوردی غیررسمی و اولیه میزان خسارت سرما به محصولات باغی این شهرستان را 500 میلیارد تومان عنوان کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۴    
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بانوان با بیان این که جای خالی ارائه خلاقیت و نوآوری در دانشگاه ها احساس می شود، گفت: برای توسعه یک کشور نیاز است که توانمندی های جامعه به خوبی شناخته شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۳    
به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در جلسه هیات وزیران با موضوع افزایش مستمری های بازنشستگی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۱    
جورج لیکنز ترکیب تیمش برای بازی با پرسپولیس را اعلام کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۱    
شهردار تهران بااشاره به فوت بیش از 100 تن از پرسنل شهرداری حین مأموریت، بر ضرورت تلاش برای کاهش سختی شرایط اقتصادی در زندگی کارگران تأکید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار مرزبانان است، گفت: آشنایی مرزنشینان با قوانین و مقررات مرزی برای کاهش جرایم یک ضرورت است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
اردوی آمادگی فرنگی کاران تیم ملی کشتی کارگران ایران جهت اعزام به رقابتهای جهانی اسپانیا با حضور کشتی گیران اوزان دهگانه در شهر شوش خوزستان با میزبانی هیئت کارگری استان خوزستان آغاز شده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
وزیر خارجه آمریکا گفت که مداخله نظامی در ونزوئلا را بعید نمی داند.