سه شنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۷May 2019 21

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان را منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۱    
مدیر کل انتقال خون یزد از مردم خواست با مراجعه به مراکز انتقال خون، نیاز بیماران نیازمند در ماه مبارک رمضان را نیز تامین کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بعد از برگزاری هفت دوره از جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی با موافقت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و نیز با توجه به ظرفیت های موجود امسال اولین کنگره شعر ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۸    
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: لازم است دستگاه های آموزش عالی توجه ویژه ای به بیانیه گام دوم داشته باشند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: فاز نخست بازپیرایی جلوخان آرامگاه فردوسی، معادل دو سوم از محدوده حدود هفت هکتاری جلوخان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۵    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از اجرای 95 عملیات مرمتی در ابنیه تاریخی استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اظهار کرد: برای ثبت قیمت خودرو در آگهی های خرید و فروش در سایت های اینترنتی منتظر اعلام قیمت ها از سوی اتحادیه خودرو هستیم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۴    
مسئول بیماران خاص و صعب العلاج معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: 23 مرد و 17 زن مبتلا به تالاسمی در این استان شناسایی و تحت درمان قرار دارند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۳    
باران رحمت ماه مبارک رمضان با تمام انوار نورانی و امیدبخشش بار دیگر بر وجود تشنه ی مسلمانان باریدن گرفت و آمد تا زنگار بشوید از روح و جان خسته دلان و شکسته دلان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۱    
سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بلیت نیم بها قبل از افطار در سینما های خراسان شمالی اجرایی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۸    
مستند قدیس روایت زندگی احمد شاملو در سینمامارکت منتشر شد. حسین لامعی روزنامه نگار و مستندساز با نگاهی متفاوت به زندگی این شاعر، قدیس را کارگردانی کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 50 درصد از تعهدات اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی استان عملیاتی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امتحانات دانش آموزان در مناطق سیل زده استان طبق روال عادی برگزار می شود و تأخیری نخواهد داشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۹    
رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی فردی که اقدام به برداشت از حساب بانکی یکی از شهروندان ایلامی کرده بود، خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: موفقیت روش آی وی اف مرکز درمان ناباروری زاهدان، 10 درصد بالاتر از حد قابل قبول و به 30 درصد رسیده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۸    
لنج سدیس به همراه 14 صیاد ایرانی، 4 سال پیش همین روزها اسیر الشباب(شاخه القاعده در آفریقا) در سومالی شد و هنوز اطلاعی از سرنوشت و وضعیت صیادان نیست . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۲    
در آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هواداران تیم سقوط کرده شهرداری ماهشهر از تماشای اولین بازی خانگی در فصل آینده لیگ دو کشور محروم شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
ثبت نام دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 99-98 دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۸    
کاهش قدرت پوشش دهی سقف وام 160 میلیون تومانی صندوق تسهیلات مسکن یکم برای خرید خانه در تهران، متقاضیان را به اولویت های بعدی از جمله مسکن مهر سوق داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۸    
تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با برتری برابر هنگ کنگ به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا صعود کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مفاد سند تحول بنیادین بسیار مترقی و همه جانبه است. ابراهیم رفیعی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته به میزان 550 میلیون دلار کالای تولید واحدهای صنعتی و معدنی استان صادر شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۰    
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: بی بدیل ترین نقش کارکردی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را معلمین و اساتید بر عهده دارند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
رئیس سازمان چای کشور گفت: خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سالهای قبل بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۱    
رئیس پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی از مطالعات میدانی در دریاچه ارومیه بعد از سیلاب های اخیر خبر داد و گفت: مطالعات ما نشان می دهد علاوه بر آن بالا رفتن تراز آب ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: افرادی که از روی غفلت اقدام به روزه خواری در ملاء عام کنند در صورت معرفی از طرف پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی ملزم به گذراندن دوره آموزشی در ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
فرماندار مهریز گفت: شهیدان سندهای افتخار ایران و اسلام هستند و ما هر چه داریم از شهداست. به گزارش ایسنا – منطقه یزد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۹    
دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی در بازدید از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه استرالیا با ابراز نگرانی شدید نسبت به تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی اش از تهران خواست تا به تعهداتش در این توافق پایبند بماند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: لازم است مسیرهای انحراف سیلاب که در سیل اخیر ایجاد شدند، تثبیت و تملک شده و برای سیلاب های احتمالی بعدی محفوظ مانده و نگهداری شوند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۳    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت، گفت: رشت میزبان شصت و سومین اجلاس مجمع روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
استاندار اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه خبر داد. محمد سبزه زاری در گفت وگو با ایسنا - منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت: بیش از نیمی از شالیزارهای صومعه سرا مکانیزه نشاء می شود. به گزراش ایسنا-منطقه گیلان احمد پادیاب گفت: پیش بینی می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
ساده ترین و کامل ترین پوشش برای بانوان چادر است. این حجاب به گونه ایست که با پوشاندن تمام بدن از جلب توجه دیگران جلوگیری می کند و به عنوان پوشش برتر شناخته می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه تربیت، حل مسأله و تولید علم سه کارکرد اصلی دانشگاه است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۷    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که ضرب الاجل تعیین شده از سوی ایران را نمی پذیرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
اردوی انتخابی تیم ملی جودو بزرگسالان از 22 اردیبهشت ماه آغاز می شود و سه جودوکار خوزستاتی با حریفان خود به رقابت می پردازند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر پرویز یزدان پناه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، منصوب کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
جمعی از پژوهشگران و نویسندگان بسیجی طی بیانیه ای با اعلام حمایت از اقدامات ایران در برابر بدعهدی های های غرب و آمریکا در برجام آن را در راستای منافع ملی ارزیابی کردند که منجر به تغییر معادلات در ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
دبیرکل مجمع جهانی متروپلیس در دیدار با شهردار مشهد گفت: آماده همکاری های بیشتر در زمینه های آموزشی و تبادل تجربیات هستیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۹    
سرمربی فوتبال ذوب آهن از حوادث شب مسابقه با الزورا و اتفاقات روزهای اخیر باشگاهش می گوید. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از "ورزش سه" ذوب آهن با کسب تک امتیاز برابر الزورا به عنوان تنها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر پرویز یزدان پناه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۴    
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: یادآوری ارزش های انقلاب و دفاع مقدس تکلیف مهم مسئولان است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۵    
رییس اتاق کرمان بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در جامعه ما کارآفرینی به معنای واقعی خود مطرح نشده و به اشتباه مفهوم اشتغالزایی از آن یاد می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر بهداشت از آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا از 27 اردیبهشت ماه خبر داد و افزایش آگاهی مردم از فشار خون و اثرات سوء آن را از اهداف این طرح برشمرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
نخستین کارخانه تولید سبد میوه و دستمال کاغذی از مواد بازیافتی تا پایان امسال در بندرعباس راه اندازی می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
14 قایق صیادی در بندر کلاهی میناب در آتش سوخت. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، دهیار بندرکلاهی علت این حادثه را اتصالی برق موتور یکی از قایق ها و جهش جرقه به طرف مخزن بنزین اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۹    
معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از انجام هفده هزار و 547 مورد بازرسی از واحد های صنفی استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۷    
ملخ های صحرایی به روستای گزیر بندرلنگه هجوم بردند. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، ریزش ملخ های صحرایی در روستای گزیر بندرلنگه هم مشاهده شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته به 32 بنگاه اقتصادی مشکل دار استان برای حفظ مشاغل آنها کمک شده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: بر اساس بند 26 برجام به ایران این حق داده شده که می تواند بخشی از تعهدات برجام را به صورت کلی و جزئی متوقف کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: خانمی که با سواستفاده از شبکه اجتماعی تلگرام با وعده ازدواج اعتماد شاکی را جلب کرده و مبلغ ده میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس فتای ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
صدوهشتادوسومین هفته نامه خط حزب الله با عنوان مبارزه بر مدار قرآن منتشر شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۴:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه شامگاه چهارشنبه ضمن بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران در مراسم افطاری مددجویان این کانون شرکت کرد و در پایان این بازدید طی سخنانی با بیان این که ماه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۲:۳۷    
نخست وزیر انگلیس گفت، ممکن است بتواند مانند تیم فوتبال لیورپول در مسابقه با بارسلونا، به طور غیرمنتظره ای ورق را برگرداند و به نتیجه خوبی در زمینه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برسد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۵    
بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ و التّنَبیهَ و باعِدْنی فیهِ من السّفاهة و التّمْویهِ و اجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از ادامه تلاش ها برای اطفاء حریق بازار تبریز خبر داد و گفت: تلاش ها برای مهار آتش سوزی ادامه دارد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن یک مامور آتش نشانی در سانحه آتش سوزی بازار تبریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۲    
در ادامه سیاست های خصمانه علیه کشورمان، ترامپ با صدور دستوری بخش فلزات و معادن ایران را مشمول تحریم های ظالمانه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۹    
برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران با اشاره به تصمیم امروز ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری فرانسه خواستار آتش بس و پایان دادن به درگیری های یک ماه گذشته در لیبی شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت:اراضی ستاد لشکر 64 ارتش ارومیه فرصتی مناسب برای توریست پذیری در شهر است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۴    
در ادامه سیاست های خصمانه علیه کشورمان، ترامپ با صدور دستوری بخش فلزات و معادن ایران را مشمول تحریم های ظالمانه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۳    
مهدی طارمی باید در تابستان تیم جدید خود را برای فصل بعد مشخص کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۷    
سید عباس عراقچی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون از برجام خارج نشده است، گفت که جمهوری اسلامی ایران خروج از این توافق بین المللی را در دستورکار قرار داده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا معتقد است که حضور نظامی کشورش در افغانستان پس از بیش از 17 سال جنگ باید همچنان ادامه داشته باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود را اقدامی بسیار جدی توصیف کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۲    
طبق اعلام گمرک ممنوعیت صادرات روغن حیوانی لغو شده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۰    
دبیرکل سازمان ملل با تحسین برجام خواستار حفظ این توافق هسته ای "بزرگ" شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۲    
جمعی از طلاب حوزه های علمیه کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران با اشاره به تصمیم امروز ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
هواپیمایی که از مقصد پاریس به سمت بمبئی در هند پرواز می کرد در فرودگاه اصفهان به دلیل نقص فنی ناچار به فرود اضطراری شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که آمریکا خواهان گفت وگو با ایران برای دستیابی به یک توافق جدید است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۰    
جمعی از طلاب حوزه های علمیه کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهور با قدردانی از تلاش همه نیروهای ایثارگر از جمله دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح در جریان سیل اخیر ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۳    
مدیر ارشد امور غرب آسیا در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران صادقانه است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۹    
هواپیمایی که از مقصد پاریس به سمت بمبئی در هند پرواز می کرد در فرودگاه اصفهان به دلیل نقص فنی ناچار به فرود اضطراری شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۲    
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت :85 درصد هزینه سامانه آبیاری را دولت به صورت بلاعوض پرداخت می کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
مدیران و کارشناسان 19 اندیشکده اروپایی با تاکید بر اینکه دوباره پیوستن به برجام بهتر از نابود کردن است از آمریکا خواستند تا رویکرد خود درخصوص این توافق را مورد بازبینی قرار دهد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، گزارش تازه نیویورک تایمز مبنی بر این که کسب وکار او بین سال های 1985 و 1994 بیش از یک میلیارد دلار ضرر داده بسیار نادقیق است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستور داد که ضمن رصد وضعیت قیمت و موجودی 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف، گزارشی از آن را ارائه کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی معتقد است، سدهای موجود در استان های سیل زده کشور نقش موثری در کنترل سیلاب داشتند و نبود آنها خسارت های سیل را دوچندان می کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۶    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نباید بیش از این زمان را از دست بدهیم و فدراسیون باید هرچه زودتر جانشین کی روش را معرفی کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و دبیر کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با اشاره به تشکیل جلسه این کارگروه ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۸    
شهردار منطقه 17 با اشاره به افتتاح 14 پروژه مختلف در این منطقه با اعتبار 38 میلیارد تومان گفت: حتی یک ریال از منابع شهرداری برای این پروژه ها ثبت نشده است و همگی توسط بخش خصوصی تأمین شده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
شهردار تهران با اشاره به اینکه مناف هاشمی از مدیران باتجربه کشور است، افزود: از ایشان به عنوان مشاور استفاده می کنیم.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۲    
رییس قوه قضاییه از کانون و اصلاح تربیت تهران بازید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۲    
حمید بعیدی نژاد موافقت آمریکا برای اولین بار با راه اندازی مرحل اول اینستکس که به انتقال کالا در حوزه بشردوستانه می پردازد را متاثر از اقدام ایران در کاهش اجرای تعهدات هسته ای اش عنوان کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۷    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اینکه ایالات متحده خواهان جنگ با جمهوری اسلامی نیست، اعلام کرد که کشورش به کمپین فشار حداکثری خود علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد گفت: در صورت هرگونه تخلف در بازار ،شهروندان با شماره تلفن 124 و یا سامانه پیامکی 1000127و نیز تلفن 33126554 تخلفات را جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از اجرای طرح توزیع سبد ارتقا سلامت مادران باردار و شیرده دچار سو تغذیه این شهرستان با همت واحد بهداشت خانواده این دانشکده خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت:ویژه برنامه ضیافت الهی در 36 بقعه متبرکه برگزار می شود. به گزارش ایسنا،منطقه همدان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۰    
وزرات امور خارجه ترکیه طی پیامی حمله تروریستی در ورودی یکی از قدیمی ترین عبادتگاه های صوفیان در لاهور پاکستان را محکوم کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۶    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح کارنامه عملکرد فراکسیون امید، ورود جریان اصلاح طلب به حاکمیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و همچنین انتخابات مجلس سال 94 را حداقلی توصیف کرد و در عین ...