پنجشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۱:۲۳May 2019 23

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
نمایشگاه گروهی ماه نو با نمایش 67 اثر از 50 هنرمند نقاشیخط، خوشنویسی و نقاشی در گالری 72 مجتمع سرچشمه گشایش یافت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۶    
پرسپولیس با یک پیروزی در برابر ماشین سازی تبریز می تواند سرنوشت قهرمانی را در دست گیرد اما آیا واقعاً کار تمام شده یا هواداران پرسپولیس تاریخ فوتبال را هم باید در نظر داشته باشند؟
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۴    
روابط عمومی باشگاه تراکتور با صدور پیامی تاکید کرد که درس ایثار و فداکاری آتش نشانان و امدادگران نقطه عطفی در حادثه دردناک بازار تبریز بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۳    
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در خصوص مهم ترین برنامه های معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور برای سال 98 اظهار کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۶    
رییس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: اولین دوره رقابت های مینی گلف جام رمضان استان پنجشنبه شب آغاز شد. مریم بهدانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۷    
مدافع تیم پدیده شهرخودرو گفت: شک نداریم که هواداران در آخرین دیدار خانگی ما سنگ تمام خواهندگذاشت. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس آموزشکده فنی وحرفه ای تربت حیدریه گفت: اساس فعالیت آموزشکده های فنی وحرفه ای در کنار تربیت نیروی کارآمد و انجام پژوهش کاربردی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷    
بیستمین دوره مسابقات اسب دوانی کورس بهاره کشور در یزد با برگزاری هفته پایانی این رقابت ها در حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری کشور در یزد به کار خود پایان داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
مسئول امور رسانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: برخورد صاعقه به شالیزاری در صومعه سرا یک کشته بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
هر ساله اول و آخر ماه مبارک رمضان به جهت رؤیت هلال ماه، در ایران غوغا برپا می شود. هر کسی در فضای مجازی عکسی منتشر و ادعا می کند هلال ماه را دیده است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته ای برای ساماندهی بازار مسکن ندارد و بنا به شکایات افراد در خصوص گرانفروشی و افزایش کرایه ورود می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
آیا سایپا نمی توانست سه هفته دیگر دایی را تحمل کند و بعد محترمانه عذر او را بخواهد؟ و از آن طرف چرا علی دایی و امثال او در هر باشگاهی که می روند کار خود را در نهایت با دعوا و بی حرمتی و درگیری و .. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی با بیان اینکه سالانه 1300 نفر از دانشجویان دوره دکتری در قالب فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه به خارج از کشور اعزام می شوند ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به حادثه آتش سوزی خط صادرات نفت این شرکت، گفت: خط 42 اینچ صادرات نفت در شرکت آغاجاری در مدار تولید قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مخاطراتی که تبریز به واسطه خطر سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی با آن مواجه است، گفت: متاسفانه تبریز ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
در تورنتوی کانادا برخورد یک کامیون سوخت با یک فروند هواپیمای مسافربری چندین زخمی به جا گذاشت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
نجفقلی حبیبی با بیان اینکه دولت احتیاج به کمک دارد، به خصوص متخصصین، دانشمندان و صاحب نظران خیلی باید به دولت کمک کنند، گفت: آقای روحانی به نظر من خیلی زحمت می کشد و باید همه از دولتی که سرکار است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۷    
استاندار هرمزگان از ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
معاون حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از رونمایی 40 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، سوم خردادماه خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۸    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بزودی "فم تور" - تور آشنایی - عکاسان حرفه ای بین المللی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۴۷    
شهردار تبریز به اصناف سرای دو دری (ایکی قاپیلی) بازار تبریز وعده داد مغازه های خالی شهرداری به صورت موقت برای یکسال در اختیارشان قرار می گیرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: 17 درصد از جمعیت بالای 15 سال سیستان و بلوچستان هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۲:۴۸    
مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی پخش موسیقی رکیک در مدارس را حاکی از بی توجهی به این مرکز بسیار مهم فرهنگی کشور دانست. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۳    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که باید امکانات لازم برای تسهیل دسترسی و ورود به فضای مجازی ملی از سوی دستگاه های ذی ربط فراهم شود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۲    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا انتقال 1.5 میلیارد دلار از بودجه این وزارت را برای ساختن بخشی از دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک تصویب کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۴    
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از سقوط یک نفر از بالکن در پی وقوع طوفان در پایتخت خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برکناری یک مدیر متخلف با حقوق 30 میلیونی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا در ورزشگاه غدیر برگزار می شود. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بر ارائه بازی قدرتمند تا پایان رقابت های این فصل لیگ برتر تاکید کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد در روند صلح خاورمیانه و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی گفت وگوی تلفنی مسأله آتش بس با رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که بازی مقابل استقلال مانند یک جنگ است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۹    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۹    
برای اولین بار، زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان دختر خراسان رضوی در هنرستان صیرفی افتتاح شد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۰    
"کتاب کشتی برای من بسته شده است و می خواهم در مسیر جدیدی که انتخاب کرده ام، سال ها پرچمدار ورزش ایران در میادین بین المللی باشم. دوست دارم یک ایرانی در این رشته نفر اول دنیا باشد".
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۴    
مجتبی عابدینی در جدول مقدماتی جام جهانی شمشیربازی سابر اسپانیا برابر حریف روس خود شکست خورد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۱    
امین احمدیان در جدول انفرادی زیر 21 سال مسابقات تنیس روی میز اسلوونی توانست تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۷    
مدیر روابط عمومی سیما از دستور معاون سیما مبنی بر اعمال ضوابط اجرای تلویزیونی سلبریتی ها با حساسیت بیشتر و برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۴    
وزیر امور خارجه آمریکا سه شنبه هفته آینده در شهر سوچی با رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه روسیه دیدار خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۵    
شرکت آب منطقه ای البرز در اطلاعیه ای با بیان این که طی 24 ساعت آینده احتمال بارش بی سابقه باران در استان وجود دارد، اعلام کرد: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه های استان جداً خودداری کنند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
عصر پنج شنبه 19 اردیبهشت، یک خبر در شبکه های اجتماعی منتشر و تبدیل جنجال شد، خیلی از قاضیان فضای مجازی، بلافاصله دست به موبایل شدند و اظهارنظر کردند و در این میان، پرنده ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمنان می خواهند روحیه انقلابی مردم ایران را بشکنند اما روحیه مردم انقلابی ایران انقلاب را به راه انداخت، جنگ را مدیریت کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۲    
ریچارد مور، مدیر سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس و مذاکره کننده برجام آن کشور که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، پنجشنبه با سیدعباس عراقچی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مزارع سبز شمال استان اردبیل از آفات و بیماری های کمتری برخوردار بوده و سلامت این مزارع مورد تائید است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان امروز اعلام کرد که قدرت های بزرگ اروپا مصرانه در حال عملی کردن کانال مالی جایگزین، اینتستکس برای تسهیل تجارت قانونی با ایران هستند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید هنوز صحبتی مبنی بر ادامه همکاری او و باشگاه برای فصل آینده انجام نشده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۷    
در حالی که تیم الف والیبال ساحلی ایران از رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شد، تیم دوم ایران توانست راهی مرحله یک جهارم نهایی شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید هنوز صحبتی مبنی بر ادامه همکاری او و باشگاه برای فصل آینده انجام نشده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
در جلسه دفتر سیاسی جمعیت زنان مسلمان نواندیش، ایده پارلمان اصلاحات مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی های شورای نگهبان در مورد لایحه اصلاح قانون انتخابات مجلس خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
تاریح مسابقات یوکس قهرمانی جهان انتخابی المپیک از سوی AIBA اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۸    
با نزدیک شدن به بزرگ ترین رویداد جهانی تکواندو در "منچستر"، سایت فدراسیون جهانی مهم ترین برنامه های کمیته برگزاری مسابقات را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل محیط زیست استان فارس گفت: شهرداری پیش از اقدام به هرس درختان باید با این اداره کل هماهنگ می کرد، هیچ جای دنیا اردیبهشت درخت هرس نمی کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در سال گذشته 107 پروژه عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار 36 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در سطح استان انجام شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی نوسانات فعلی بازار ارز را محصول متغیرات سیاسی دانست و نسبت به ریسک زیاد بازار ارز به مردم هشدار داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید: حدود 113 مغازه تاریخی در سرای دو دری بازار تبریز طعمه آتش شدند که اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به این بازار جهانی آسیب وارد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۵    
در دیدار مدیران بین الملل دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) و دانشگاه فنی و حرفه ای (TVU)، زمینه های همکاری علمی و دانشگاهی مابین دو دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۲    
با توجه به انتشار جدیدترین آمارهای گوگل می توان دریافت که اندروید اوریو هم اکنون محبوبترین نسخه سیستم عامل اندروید به شمار می رود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
پایگاه خبری شبکه سی ان ان با انتشار ویدیوی اظهارات جان کری در نقد تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای یک فکت چک برای ادعای شب گذشته دونالد ترامپ مبنی بر نقض قانون لوگان توسط کری ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۴    
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی بیجار از مسمومیت خانواده 5 نفره با گاز منواکسید کربن و نجات جان آنان، به واسطه تلاش تکنسین اورژانس 115 خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
شرکت آب منطقه ای البرز در اطلاعیه ای با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده احتمال بارش بی سابقه باران در استان وجود دارد، اعلام کرد: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه های استان جداً خودداری کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
با پیروزی تیم های فیلادلفیا و پورتلند در بازی های ششم مرحله نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب لیگ NBA، فینالیست های این رقابت ها در بازی های هفتم مشخص می شوند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ترامپ با اعلام تحریم های جدید به دنبال عملیات روانی علیه ملت ایران است گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: راهپیمایی با شکوه مردم نشان می دهد مردم از تصمیم نظام برای مقابله با بدعهدی آمریکا و اروپا حمایت می کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۷    
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: تا زمانی که یزیدیان ناپاک در قواره های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوث آن ها کماکان استمرار دارد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۰    
با گرم شدن هوا در فصل بهار، گوسفندانی که زمستان را در طویله گذارنده بودند و پشم های آنها رشد کرده است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه در طول تاریخ، هرکجا که نظام اسلامی در مقابل دشمن انعطاف نشان داده ضرر کرده است گفت: تنها راه پیروزی در مقابل دشمن ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۲    
ارتش سوریه حملات نیروهای تروریست ها به حومه شمالی "حماة" را ناکام گذاشت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
دولت ژاپن اقدام اخیر کره شمالی در پرتاب دو موشک کوتاه برد را ناقض تحریم های سازمان ملل علیه این کشور دانسته و خواهان متوقف شدن آزمایش های تسلیحاتی این کشور شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
پلیس از کشته شدن دو سرباز فرانسوی در بورکینافاسو خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
امام جمعه گرگان گفت: سیاست و اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی کشورمان در امتناع از انجام برخی تعهدات داوطلبانه برجامی، تدبیری هوشمندانه و مدبرانه بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عزت و اقتدار ملی در گرو روحیه انقلابی است، گفت: تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با چند کشور اروپایی در موضوع برجام و تعهدات آنان در این موضوع نشان از عزت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۶    
طراح تحریم های ایران در یک پیام توییتری کنایه آمیز با توجه به اظهارات اخیر دونالد ترامپ مبنی بر اینکه امیدوار است روزی ایران با او تماس بگیرد، به تاثیر منفی سیاست های کارشکنانه جان بولتون ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
امام جمعه ساوه گفت: تهدید آمریکا توخالی و ناشی از استیصال و شکست های پی در پی است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
فناوری واقعیت افزوده(AR) که بزرگان دنیای فناوری آن را آینده فناوری جهان می دانند ترتیبی فراهم کرده است تا کاربران از طریق موبایل خود بتوانند کتانی های جدید را قبل از عرضه ببینند و حتی آنها را پا ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۴    
نمازگزاران تهرانی با حضور در راهپیمایی که بعد از نماز جمعه امروز (20 اردیبهشت) برگزار شد، حمایت قاطع خود از بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی ایران ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
دبیر کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با اشاره به تشکیل جلسه این کارگروه با حضور وزیر کشور از فرایند جابجایی روستاهای آسیب دیده مطابق ضوابط تقسیمات کشوری و تحت نظر وزارت کشور و ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۳    
راهپیمایی حمایت از تصمیم انقلابی شورای عالی امنیت ملی کشور در پاسخ به خروج آمریکا و عدم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهداتشان بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در اهواز همزمان با سراسر کشور با حضور آحاد ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
به دنبال صدور بیانیه شورای امنیت ملی در دفاع از حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران مردم مومن و روزه دار اردبیل با شرکت در راهپیمائی از این بیانیه دفاع کردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
امام جمعه اهواز با بیان اینکه جنس و ذات جنگ، تحمیل اراده است، گفت: مجاهدت، مقاومت، خلاقیت، استقامت و اتحاد و همبستگی می تواند مشکلات ما را حل کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که برخی طرف ها عملاً در حال زمینه سازی برای اجرای طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن هستند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۸    
نماینده ولی فقیه در استان البرز از متولیان فرهنگی خواست مسیری را طی کنند که در آن حرمت ماه مبارک رمضان حفظ و باورهای دینی مردم تقویت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
امام جمعه سنندج با تأکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید توسط مسلمانان حفظ و احیا شود و برای جلوگیری از روزه خواری امر به معروف و نهی از منکر صورت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۴    
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که دونالد ترامپ تصمیم گرفته پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت این کشور را به عنوان گزینه خود برای تصدی رسمی وزارت دفاع معرفی کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۲    
نمازگزاران شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده اعلام کردند ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
دختر سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه عبور جمهوری اسلامی ایران از مرحله تحریم حتمی است گفت: بسیار مسخره است که آمریکا حزب الله لبنان، ایران و جنبش های مقاومت فلسطین را در لیست تروریستی قرار می دهد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) مجدداً به ماهیگیران اجازه فعالیت در دریای غزه را داد. این امر با گذشت یک هفته از منع ماهیگیری فلسطینی ها در واکنش به تشدید حملات صورت گرفته است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس طی امروز (20 اردیبهشت ماه) خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تصمیم جدید ایران در کاهش تعهدات هسته ای ادامه مسیر دیپلماسی برای بازگرداندن طرف های خاطی به ریل تعهدات برجامی آنهاست ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: برجام یک معاهده بین المللی بود، ولی آمریکا یک جانبه و خود سرانه از این عهدنامه خارج شد و اقدام دولت در دادن ضرب الاجل دو ماهه به طرف های برجام لازم بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۶    
خطیب جمعه اراک گفت: بدعهدی آمریکا و سهل انگاری کشورهای اروپایی ها در قبال تعهداتشان، دیگر برای جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نخواهد بود و این اقدامات بی پاسخ نخواهد ماند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۶    
مردم مومن و انقلابی کرمانشاه امروز ( 20 اردیبهشت) و همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی، فریاد استکبارستیزی سر دادند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۰    
نمازگزاران جمعه همدان در راهپیمایی امروز خود پس از اقامه نماز قطعنامه ای در خصوص خروج آمریکا از برجام و اقدامات کشور در این زمینه صادر کردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس های پخش آنلاین موسیقی گوگل بیش از 15 میلیون مشترک را در خود جای داده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
امام جمعه میاندوآب گفت: پیشرفت کشور در سایه انقلابی گری است به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت ...