پنجشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۱:۲۹May 2019 23

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد و وقوع گرد و غبار محلی در استان طی 24 ساعت آینده خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: احزاب و تشکل های سیاسی با توجه به پتانسیل هایی که دارند می توانند نقش بسزایی در ایجاد نشاط سیاسی در جامعه داشته باشند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۷    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از مشاهده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان کلیبر خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۲۲:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در نمایشگاه بیست و هفتم قرآن کریم حضور یافت.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۸    
تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه حکیم سبزواری و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانمندی های علمی، پژوهشی و تخصصی به امضاء رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۴    
نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی نیمه اول خرداد ماه اعلام خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۱    
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی کالا و تورم افسار گسیخته، فشار زیادی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد می کند لذا مسئولان باید نظارت ها را در بخش های مختلف و امور اقتصادی و ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی 54 برنامه فرهنگی در سطح استان گیلان برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مرحومه سرور معصومی خلیل آباد مادر شهیدان حیدر و علیرضا گلبازی به دیار باقی شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
فرمانده انتظامی صومعه سرا از غرق شدن یک زن 60 ساله در کانال آب روستای دلیوندان این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: تشابه اسمی و درخواست های مردمی علت اصلی تغییر نام برخی از خیابان های شهر است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم عنوان کرد: روز 28 اردیبهشت، بازدید از تمام موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم رایگان است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
Huawei Share یکی از قابلیت های اختصاصی رابط کاربری هواوی یعنی EMUI است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا اطلاعات خود را به سادگی میان محصولات هواوی به اشتراک بگذارند ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل شیلات گیلان گفت: مرحله نخست برداشت ماهی از 4 قفس دریایی در منطقه جفرود بندرانزلی آغاز شد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، صمد درویشی گفت: پیش بینی می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۵    
در نشستی سه جانبه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور بانوان استانداری و رئیس جهاد دانشگاهی گلستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۷    
در جریان بازدید دکتر کیخا رئیس کمیسیون آب ،کشاورزی، منابع طبیعی ومحیط زیست مجلس شورای اسلامی وجمعی از اعضای این کمیسیون از مناطق آلوده ملخ صحرایی در منطقه کهیر شهرستان کنارک ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۱    
محققان یکی از شرکت های فناور به دانش فنی ساخت نانو فیلترهای هوای خودروهای سبک دست یافتند که به گفته آنها علاوه بر آن که توانایی کاهش مصرف سوخت را داراست، منجر به کاهش 20 درصدی آلودگی هوا نیز خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی برنامه های این مجموعه برای روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال قانون بر روی 4171 دستگاه خودرو متخلف خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه ایلام ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه ها در یزد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۵    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از آغاز مرحله دوم مرمت خانه تاریخی فرخی یزدی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۸    
فوق تخصص قلب درباره عوامل ایجاد فشار خون گفت: فشارخون یکی از شایع ترین علل بروز بیماری های قلبی - عروقی و سکته های مغزی است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 23 سند توسعه محصولات کشاورزی و زیر بنایی در سیستان و بلوچستان تهیه شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۸    
مدیردفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان در همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکین صنعتی زاهدان با بیان این مطلب گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۲:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: با ارائه ایده های خلاقانه و بهره گیری از آموخته های عملی می توان بومی سازی فناوری های نوین را محقق کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۹    
وقوع پرش پلک چشم غیر قابل پیش بینی است. پرش پلک ممکن است برای چندین روز رخ داده و از بین برود. پس از آن، ممکن است برای هفته ها یا حتی ماه ها پرش پلک چشم را تجربه نکنید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۳    
"آمریکا کجا ذره ای اعتماد باقی گذاشته که کشوری با آن وارد مذاکره شود؟ بعد ترامپ در کمال تمسخر کودکانه مطرح می کند این شماره تلفن من است ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۴    
"اگر قرار است ویلموتس معماری جدیدی برای تیم ملی درست کند، باید با صبر و حوصله برخورد کنیم. مطبوعات و تحلیلگران و برنامه های تلویزیونی و همه یک فرصت معقول و شرافتمندانه به ویلموتس بدهیم".
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
باتوجه به شکستن سد امندی یک در شهرستان هریس طی روزهای اخیر، شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی توضیحات مربوطه را ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
اگرچه زندگی در زندان برای هر یک از زنان با توجه به ویژگی های فردی، خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تجربه زیسته منحصر به فردی محسوب می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۳    
روزهایی که به مردم کمک می کردم گوشی موبایلم هم توی آب افتاد. آهن زیر قایقم را دزدیدند. خانه ام را هم که می بینی. دیگر چیزی برای من نمانده.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۰    
"مدیران رسانه اغلب قاب تلویزیون را با فضای مسجدوحسینیه اشتباه گرفته اند و تلاش های اندک صورت گرفته درحوزه تولید برنامه شادوکمیک درطول این سال ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هم اکنون 13 هزار و 400 بدهکار در زندان های کشور به سر می برند. به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
در ایالت اوهایوی آمریکا مسئولان یک مدرسه پس از آن که دریافتند این مدرسه به مواد شیمیایی رادیواکتیو آلوده شده، آن را تعطیل کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش از رایزنی مجدد با وزیر محترم علوم برای اختصاص سهمیه خاص پذیرش در کنکور سراسری به دانش آموزان مناطق سیل زده بدون آنکه ظرفیت پذیرش برای سایرین کاهش یابد، خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۳    
جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندا با دستور بررسی آخرین تحولات پارلمان اصلاحات، برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نظارت و بازرسی ها در استان افزایش یافته که در راستای آن نیز کشف انبارهای احتکار افزایش یافته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۵    
اولین گروه دارویی که برای توقف مقاوم شدن سلول های سرطانی به درمان در نظر گرفته شده، ممکن است ظرف دهه آینده در دسترس بیماران قرار گیرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۰    
همزمان با کاهش معنادار تولید و فروش تلویزیون های کره ای در ایران، شرکت های چینی با راهبرد قیمت گذاری همسو با قدرت خرید مصرف کننده ایرانی در حال تصاحب بازار این محصول پرمصرف در ایران هستند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شرایط و ضوابط ثبت نام کودکان با سن 6 سال تمام در سال تحصیلی 99 –98، اعلام شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
استاندار هرمزگان گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم، مردم با سهولت خدمات را دریافت و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی نیز در ادارات و دستگاه های اجرایی رعایت شود و تحقق یابد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: به مناسبت روز جهانی موزه ها، 28 اردیبهشت بازدید از تمامی موزه های هرمزگان رایگان است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
رئیس جمعیت هلال احمر نور از کشف جسد کودک کرجی پس از 2 ساعت جستجو در رودخانه بلده خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری یکی از اراذل و اوباش این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد شرور که اقدامات مجرمانه زیادی را در کارنامه سیاه خود دارد نهایتا در کانال کولر منزل پدرش دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
مرحله دوم آزمون تربیت مربی کمک های اولیه با حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
استاندار گیلان فرصت رونق چای در سال جاری را بهترین زمان برای گام برداشتن در تقویت تولید چای داخلی در یک مدت 5 ساله عنوان کرد و گفت: در این مسیر وظایف دولت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۹    
مدیر امورباغبانی جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز برداشت انبه نارس از باغ های هرمزگان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: طی دو سال اخیر 600 هزار مترمربع از اراضی موقوفه اثبات وقفیت، تثبیت مالکیت و رفع تصرف شده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
فرمانده انتظامی فریدونکنار از کشف 15تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 850 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
بخشدار مرکزی بروجرد با اشاره به افزایش پوشش گیاهی در عرصه ها، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیری از آتش سوزی و شناسایی نقاط حادثه خیز تاکید کرد .
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از آغاز کمپین بسیج ملی کنترل فشار خون در این شهرستان هم زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - متن پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است: ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از نخستین مورد اهدای عضو در سال 98 در شهرستان بابل در آستانه روز ملی اهدای عضو خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۳:۰۵    
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: به همت فرزندان توانمند این مرز و بوم و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تلمبه خانه گوره ( C ) که سالها بعلت مشکلات فنی از مدار خارج شده بود در ماه های ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۳:۰۵    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی فراسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۲:۴۴    
باشگاه ذوب آهن اصفهان در آستانه دیدار با تیم النصر عربستان وبا توجه به اتفاقات رخ داده در بازی ذوب آهن و الزوراء عراق در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بیانیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۱:۳۴    
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آب گرفتگی 12 نقطه در مشهد طی بارش های دیشب خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۱:۲۹    
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۰:۵۲    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چشم های زیادی به پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام دوخته شده و این پژوهشکده باید نقطه عطف فعالیت های فرهنگی کشور باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۰    
تراکتورسازی مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر دو متوقف شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در یکی از دیدارهای مشخص کننده سهمیه چهارم آسیا ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
سرمربی سپیدرود رشت از ذوب آهن و منصوریان به دلیل ترکیبی که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان انتخاب کرده بودند، انتقاد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیمش به خاطر سیاست گذاری های غلط در این استان به لیگ دسته یک سقوط کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
سرمربی پدیده به دلیل کسب رده چهارم و سهمیه احتمالی از بازیکنان و هواداران تیمش تقدیر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که سرمربی این تیم فصل بعد هم با پرسپولیس همکاری می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
سرمربی استقلال می گوید فصل بعد تیمی درخور نام این باشگاه را آماده می کند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۱    
دو بازیکن مشترکا عنوان آقای گل لیگ برتر را تصاحب کردند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۸    
فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امشب به پایان رسید که مسجدسلیمانی ها در نهایت در لیگ ماندند. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۶    
پیشکسوت پرسپولیس می گوید با اینکه پرسپولیس با گل بودیمیر قهرمان لیگ برتر شد اما عملکرد او خوب نبوده است.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از قهرمانی دوباره با تیم پرسپولیس اما این بار در لباس مدیریت ابراز خوشحالی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
امارات از سقوط یک هواپیمای کوچک در نزدیکی فرودگاه بین المللی دوبی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
حسین عسگری می گوید خطای حمان احمدی بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و داور به درستی به او کارت زرد نشان داد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
خسرو حیدری در حضور حدود 12 هزار نفر تماشاگر از فوتبال خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
هواداران پرسپولیس که تیمشان برای پنجمین بار در لیگ برتر به قهرمانی رسیده، در ورزشگاه جم شعاری سر دادند که سازنده آن هواداران سپاهان بودند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۹    
تیم فوتبال پدیده با شکست ماشین سازی، لیگ هجدهم را در رده چهارم به پایان رساند تا شانس آسیایی شدنش تنها به قهرمان نشدن داماش گیلان در جام حذفی بستگی داشته باشد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۷    
دیدار دو تیم ماشین سازی و پدیده با نتیجه دو بر یک به نفع پدیده به پایان رسید. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۴    
تنها نماینده فوتبال گیلان در لیگ برتر بعد از دو سال، به لیگ دسته یک سقوط کرد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
ناصر فغفوری با اکثریت آرای اعضای مجمع انتخابات توانست برای دومین دوره متوالی، ریاست هیئت بسکتبال استان زنجان را عهده دار شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
دیدار سپاهان و استقلال خوزستان با دو گل به سود زردپوشان پایان یافت تا سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۷    
تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. در این دیدار، سرخپوشان تهرانی با برتری مقابل حریف جنوبی، قهرمان لیگ برتر شدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۵    
تنها نماینده ایران در روز دوم رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، با شکست برابر حریف روس در دیدار نیمه نهایی به مدال برنز جهان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۴    
رئیس جامعه هتلداران گیلان گفت: جامعه هتلداران کشور اجازه دخالت در امور استان ها را ندارد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
سرپرست مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر برخورد صاعقه خبر داد. دکتر محمدامین زرگر در گفت وگو با ایسنا - منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۷    
مرجع تقلید شیعه گفت: حضرت خدیجه(س) تمام جایگاه و ثروت خود را بخاطر ایمان رها کرد و سه سال در شعب ابی طالب گرسنگی کشید. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته پایانی لیگ برتر کشور با حاشیه هایی همراه بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: سیل بامداد چهارشنبه به 100 واحد مسکونی در شهر آشخانه از توابع شهرستان مانه و سملقان خسارت وارد کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: چندین سال است که حضور روحانیون در مدارس کاهش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است که آسیب های فرهنگی و اجتماعی در مدارس ایجاد شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
تیم های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چهارچوب هفته پایانی از ساعت 21:30 در ورزشگاه برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. در این دیدار، سرخپوشان تهرانی با برتری مقابل حریف جنوبی، قهرمان لیگ برتر شدند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۸    
حسین عسگری می گوید گل نخست پرسپولیس به پارس جنوبی که توسط بودیمیر به ثمر رسید آفساید نبود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۶    
رئیس مرکز رشد استعدادهای درخشان و نخبگان وزارت بهداشت با بیان اینکه ما باید خود را با بالاترین دانشگاه های دنیا مقایسه کنیم گفت که این امر فقط با ارتباطات بین المللی ممکن می شود.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان، از برگزاری تورنمنت بین المللی بسکتبال نوجوانان به میزبانی زنجان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 21:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان دیدار دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۱    
دیدار استقلال و سپیدرود در نیمه نخست در حالی به پایان رسید که تماشاگران استقلال علیه پرسپولیس شعار دادند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۱    
مراسم واگذاری زمین موزه ایران درودی که قرار بود صبح روز جمعه (27 اردیبهشت ماه) برگزار شود، لغو شد.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در برپایی موکب ها نباید از بودجه دولتی استفاده کرد و باید از مشارکت های مردمی بهره مند شد، گفت: پشتیبانی از موکب ها ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۱    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس با حاشیه هایی همراه بود. از پرتاب آب معدنی به درون زمین تا ممانعت یگان ویژه از حضور بازیکن پرسپولیس در جایگاه ویژه.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۱    
نیمه اول دیدار تیم های استقلال و سپیدرود رشت با برتری دو گله آبی های پایتخت به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۹    
نیمه نخست دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و پدیده شهر خودرو با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۷    
دیدار سپاهان و استقلال خوزستان با دو گل به سود زردپوشان پایان یافت تا سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شود.