چهارشنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۰۴Jun 2019 26

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۶    
آئین سنتی گُل غلتان نوزادان یکی از سنت های دیرینه استان سمنان است که در اولین بهار زندگی نوزاد برگزار می شود. هرساله این سنت در فصل بهار و پس از روییدن گل های محمدی برگزار می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۴    
روابط عمومی جهادکشاورزی استان فارس در اطلاعیه هایی از تشکل های کشاورزی، نظام صنفی و خانه کشاورز این استان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی استمداد خواسته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۱    
دو ماه بعد از نخستین اعتراض عمومی جوانان برای تغییرات اقلیمی در 15 مارس، بار دیگر جوانان در سراسر جهان روز گذشته (جمعه) به خیابان ها آمدند تا دومین اعتراض جهانی را رقم بزنند که هدف آن درخواست برای ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درباره دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب عنوان کرد: جلسه سالانه رهبر انقلاب با دانشجویان، جلوه گاه رویش های انقلاب است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۵    
یونیسف، نهاد حمایت از کودکان سازمان ملل می گوید 600 هزار کودک زیر پنج سال در افغانستان به خاطر سوءتغذیه مزمن در شرایط مرگبار قرار دارند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۰    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از رگبار باران و رعد و برق در 12 استان کشور خبرداد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۵    
طی چند روز گذشته فیلمی از یک پیرزن در روستای "سرگچ" بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در فضای مجازی دست به دست شد که نشان از شرایط سخت زندگی او در یک خانه مخروبه و بدون امکانات اولیه داشت در این ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۴    
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان به مسأله اقتصاد و تنوع زیستی پرداخت و گفت: اقتصاد نفتی ما متأثر از تنوع زیستی است و تنوع زیستی در طول قرن ها منجر به تولید مواد نفتی شده و اقتصاد ما را ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۸    
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: امسال 50 میلیارد ریال یارانه تسهیلات در حوزه گردشگری و صنایع دستی به متقاضیان و سرمایه گذاران در این ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۴    
مشاور شهردار و مدیر بوستان کوهستانی دراک شیراز گفت: نخستین جشنواره عکس پارک کوهستانی دراک، با عنوان "کوه راز" آغاز به کار کرده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر از امروز 4 خرداد تا 10 تیر خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۷    
به دعوت آیت اللّه العظمی صافی گلپایگانی برای هفتمین سال متمادی در مشهد مقدس مراسم حرکت دسته عزای علوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۶    
مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو و پردیس سینمایی با حضور مدیران و مسؤولان استانی در شهرستان اندیمشک برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریک صادر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت توسعه بندر چابهار گفت: از وزارت امورخارجه می خواهیم ایجاد شعبه بانک های افغان، هندی و پاکستانی را در بندر چابهار پیگیری کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۰    
جوان 25 ساله در رودخانه امامزاده عبدالله روستای قلعه چم از توابع استان قم غرق شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۹    
مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، زمان ثبت نام فرهنگیان مقیم در خارج از کشور را برای اشتغال در مدارس و دریافت حقوق به صورت ریالی تا 15 خرداد تمدید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۵    
یکی از دروازه بان های مطرح لیگ برتر قراردادی 13 میلیاردی با باشگاهش امضا کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از اختصاص 520 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به این نهاد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر خود به ژاپن، دیروز در کاخ سفید اظهاراتی درباره تنش های اخیر واشنگتن و تهران داشت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۵    
نهادهای مدنی، احزاب گوناگون، صاحبان صنایع و فعالان حقوق بشر نسبت به پیروزی راست گرایان پوپولیست در انتخابات اروپا هشدار می دهند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۲:۲۲    
علی رضا کاظمی سفیر ایران در لاهه در مراسم ویژه ای که به مناسبت تقدیم استوارنامه خود به ویلم الکساندر پادشاه هلند و آغاز رسمی دوره سفارتش در این کشور در کاخ نوردین برگزار شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان پیش بینی کرد: 144 تن انگور یاقوتی از سطح 12 هکتار از تاکستان های بارور این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف گردد . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۷    
به دعوت مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت اللّه العظمی صافی گلپایگانی(دام ظله العالی) برای هفتمین سال متمادی در مشهد مقدس مراسم حرکت دسته عزای علوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۳    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب و شهدا به ملت ایران عزت و آبرو دادند و برای به دست آوردن این سرمایه ارزشمند باید هزینه های زیادی پرداخت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۰    
اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه ای از لغو امتحانات روزهای شنبه 4 خرداد و چهارشنبه 8 خردادماه 98 در مدارس سراسر استان کردستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در آیین رونمایی از کتاب "مبانی قرآنی بیانیه گام دوم" گفت: مطالب بیانیه گام دوم را باید در محافل مختلف با ریشه های قرآنی آن بیان کنیم تا مفاهیم آن گسترش پیدا ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۳    
نشست خبری جشنواره فیلم 114 ثانیه ای مبین امروز، جمعه سوم خرداد در حاشیه برپایی نمایشگاه بیست و هفتم قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۳    
منابع خبری از وقوع انفجار در شهر لیون فرانسه و زخمی شدن 7 تن خبر دادند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۶    
مدیرعامل آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی برنامه های شب های قدر در این امامزادگان را تشریح کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۳    
سومین رویداد پرش با اسب استان زنجان در سال جاری در باشگاه سوارکاری اسواران زنجان با حضور 47 سوارکار از باشگاه های سوارکاری زنجان و قزوین به مناسبت گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۱    
نشست رونمایی از تفسیر کوثر، جدیدترین تفسیر قرآن کریم، جمعه سوم خرداد با حضور شخصیت هایی از جمله آیت الله یعقوب جعفری نویسنده کتاب، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۶    
آیین رونمایی از کتاب عرفان برتر که تفسیر دعای جوشن کبیر است، با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان وی و نیز ابوالفضل بهرام پور مفسر قرآن کریم در ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۵    
وزارت آموزش و پرورش در ابلاغیه ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، کلیه امتحانات مدارس در فردای شب های قدر را به جهت بهره مندی دانش آموزان از برکات لیالی قدر، لغو کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۴    
به دنبال انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت، مشاور رئیس جمهوری در یادداشتی به مرور برخی وظایف و اهمیت جایگاه سخنگویی دولت پرداخت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۶    
رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 4 و 8 خردادماه امتحان نهایی برگزار نمی شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۹    
مهاجم بارسلونا پس از شکست برابر لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای نحستین بار با رسانه ها صحبت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۸    
کانون صرافان ایران از روز گذشته ارسال مدارک به بانک مرکزی برای ورود به بازار متشکل را آغاز کرده است. به گفته رئیس کل بانک مرکزی این بازار فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و پس از تکمیل این مرحله ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۶    
با توجه به عدم پذیرش استعفای مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، نصیریان دوست به کار خود در این سمت ادامه می دهد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۰    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به تماس برخی از اولیاء دانش آموزان و برای استفاده مطلوب و بهتر معلمان و دانش آموزان از فیوضات شب قدر شنبه4خرداد هیچ گونه آزمونی در مدارس ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۶    
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: ترامپ برای مذاکره با ایران، باید تغییر سیاست داده و به اصل عدم مداخله و احترام متقابل عمل کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۸    
امام جمعه بندرانزلی تاکید کرد: از نظر برخی کارشناسان رها سازی نانو ضرات اکسید تیتانیوم آسیب ها، آثار مخرب گسترده و طولانی مدت دارد که حتی در نسل های بعدی اثر خود را می گذارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۸    
یک مقام آمریکایی مدعی شده است که آمریکا از طریق یک طرف سوم با تکیه بر ادعای اخیرش مبنی بر احتمال حمله ایران یا آن چه نیروهای نیابتی ایران خوانده می شود به منافع آمریکایی در منطقه پیامی برای ایران ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۰    
محمد جواد ظریف که به پاکستان سفر کرده در ضیافت افطاری همتای پاکستانی اش حضور یافت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۰    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از مسدود بودن محور راور - بهاباد(یزد) خبر داد و گفت: تلاش ما در این است که ظرف 24 ساعت آینده این محور بازگشایی شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از سفر به بندر چابهار و دیدار با مقامات ارشد پاکستانی، محورهای گفت وگوی خود با این مقامات را اعلام کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۷    
معاون اول رییس جمهوربا انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به مناسبت سوم خرداد، تاکید کرد: با اعتماد به توان ملی و همبستگی سیاسی و اجتماعی می توانیم هر بحرانی را پشت سر نهیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۸    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهین شهر گفت: ظهر امروز تبعه 37 ساله افغانی، بدون توجه به علائم هشداردهنده و به قصد شنا ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۷    
فدراسیون جهانی بسکتبال زمان بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2019 چین را اعلام کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۲    
شهردار منطقه 20 تهران اولویت اول برای دسترسی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و شرکت در مراسم لیالی قدر را استفاده از حمل ونقل عمومی برشمرد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۷    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تبریک سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد که هیچ بیگانه ای نمی تواند صلح و آرامش و اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به هم بزند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۴    
معاون درمان وزارت بهداشت سحرگاه امروز به طور سرزده از بیمارستان های بهارلو و شهدای هفت تیر شهر تهران و فیروزآبادی شهر ری بازدید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۳    
در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست؛ زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریّت، یعنی قرآن مجید برگزیده است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۹    
کتابخانه تخصصی و یک هزار جلدی مرحوم استاد محمد باقر نجفی نویسنده و محقق مجموعه مدینه شناسی طی مراسمی از سوی سفارت ایران در ورشو به بخش مطالعات ایران شناسی دانشگاه کراکوف در جنوب لهستان اهدا شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۹    
نخست وزیر اسرائیل از رئیس جمهوری مصر که وی را "دوست" خود خواند، تشکر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا در سفری که چند روز دیگر به انگلیس خواهد داشت، قصد دارد فرزندان بالغش را نیز با خود ببرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه ماهشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت های شب های قدر، گفت: اوج فضیلت ماه رمضان در شب های قدر است و قرآن کریم در این زمینه می فرماید شب قدر بر هزار ماه برتری دارد که این آیه نشان دهنده کرم و ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۵    
رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش خوزستان از لغو برگزاری امتحانات داخلی دانش آموزان استان در همه مقاطع تحصیلی به استناد تبصره ماده 100 آیین نامه اجرایی مدارس ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۴    
سرویس دهی قطار شهری مشهد در شب های قدر تا ساعت 4 بامداد افزایش یافت. به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، بنا بر اعلام قبلی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وقوع انفجار تروریستی در مسجدی در کویته پاکستان را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از نمازگزاران روزه دار این مسجد شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۱    
قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: به منظور آماده سازی معابر در روز برگزاری مراسم شهادت امیرالمومنین(ع) در منطقه ثامن ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۸    
سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت و این مناسبت را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۷    
همزمان با لیالی قدر مصلی اردبیل آماده پذیرایی از میهمانن الهی در پاسداشت اولین شب قدر است. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: آقای دکتر روحانی از آقای شینزو آبه از قبل برای سفر به تهران دعوت به عمل آورده اند که ایشان هم در پاسخ گفته اند در زمان مناسب این سفر انجام خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۵    
تیم فوتبال شهرداری بم در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان کشور و در تهران موفق شد آذرخش میزبان خود را با 11 گل درهم بکوبد و جشنواره گل به راه اندازد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۶    
سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی مسابقات گرند پری مسکو صعود کردند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۲    
میشل عون تاکید کرد، سالروز 25 مه دلیلی زنده بر این است که اراده ملت ها در نهایت بر مشکلات، ظلم، اشغالگری، نقض حقوق، خشونت و واژگونی حقایق غالب می شود حال هر دولتی مقابل آن بایستد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۸    
دریا اورس، سفیر ترکیه در تهران روز پنجشنبه با چند تن از علما و مراجع شیعه در شهر قم دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۶    
رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اعلام معرفی علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت در صفحه توییتر خود اعلام کرد: مراحل نهایی کار و صدور حکم هم در هفته آتی انجام خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه شاهین شهر گفت: به دلیل ترس از قدرت نظامی جمهوری اسلامی است که اکنون مجامع بین المللی همه چیز را به برجام گره زده اند و خواستار کم کردن برد موشکی و نفود ما در منطقه هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۱    
امام جمعه کرج گفت: دشمنان که به توان موشکی ما چشم دوخته اند می خواهند ملت ایران را به مذاکره مجبور کنند اما باید بدانند که مردم ایران اهل مقاومت هستند و با دست خالی هم مقابل آنان می ایستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۱    
حزب محافظه کار انگلیس امروز (جمعه) اعلام کرد، پیش بینی می شود جانشین ترزا می به عنوان رهبر حزب محافظه کار و نخست وزیر انگلیس قبل از تعطیلات تابستانی مجلس عوام که قرار است 20 ژوئیه (29 تیر) باشد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۸    
آمازون در پروژه جدید خود قصد دارد در ازای اسکن سه بعدی بدن افراد به آنها کارت هدیه 25 دلاری بدهد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه موقت اردبیل گفت: آمریکا عزت ملت ایران را نشانه گرفته است و در این شرایط سخت مسئولان به جای مذاکره بهتر است اصل مقاومت را مورد توجه و دقت نظر قرار دهند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
سالروز حماسه و ایثار شاهین شهر برمزار شهدای گمنام این شهر با حضور مردم و خانواده معزز شهدا، مسئولان شهر، نظامیان و سپاهیان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۴    
کتابخانه دیجیتال دفاع مقدس ، 14 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و نمایشگاه عکس حماسه خدمت رونمایی شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۴    
معاون رئیس جمهور ترکیه در گفت وگو با دیلی صباح با اشاره به تنش های میان آمریکا و ایران گفت: موضع ترکیه همواره به اصولی مبتنی بر حمایت از طرف حق بستگی دارد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۱    
استعفای ترزا می از نخست وزیری انگلیس در پی ناکامی اش در به سرانجام رساندن بریگزیت واکنش های مختلفی را به ویژه در میان رهبران اروپا در پی داشته است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۰    
اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش بینی وقوع رگبار باران، رعد و برق و گرد و غبار اطلاعیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۹    
از آغاز عصر سینما و حتی در روزگار فیلم های صامت، فضا یکی از موضوع های مورد توجه سینماگران بود و بر ذهن بسیاری از علاقه مندان چنان تاثیر گذاشت که آنها در دوران های بعد زندگی شان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی نارندرا مودی و حزب اتحاد ملی دموکراتیک در انتخابات سراسری پارلمانی هند، ابراز اطمینان کرد که روابط دیرینه تهران – دهلی نو بیش از پیش توسعه و تعمیق خواهد یافت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه شخصا از قوه قضاییه تقاضا دارم با افرادی که در لفافه مسئولیت خود ایجاد اختلاف می کنند برخورد کند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه خرم آباد گفت: شب قدر، شب پیوند قرآن و ولایت است. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: تقوا توشه ارزشمندی است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمریکا امروز عاجزتر از هر مقطع دیگر در حال دست و پا زدن در گرداب دیوانگی های ترامپ است و قطعا در جنگ اراده ها نیز در برابر ملت ایران ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه همدان بیان کرد: راه حل نجات این کشور احیاء تفکر انقلابی دیروز و سرکار آمدن یک دولت حزب الهی است اگر میخواهیم اقتصادی شکوفا باشد کشور باید از دست مدیران تنبل و اشراف زده نجات پیدا کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۳    
ترزا می، نخست وزیر بریتانیا در پی ناکامی های مکرر در به تصویب رساندن توافق خروج از اتحادیه اروپا در کشورش گفت که هفتم ژوئن (17 خرداد) از سمت خود استعفا می کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره اظهارات سخیف دونالد ترامپ که ملت ایران را تروریست خطاب کرده است، گفت: آقای ترامپ با اظهارات خودش نشان داده اولاً تاریخ نمی داند و ثانیاً مردم ایران را نمی شناسد و ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم عزاداری و احیا شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در 27 امامزاده شاخص استان برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۸    
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: در شرایط فعلی، دشمن درصدد بزرگنمایی مشکلات و ناامید کردن مردم است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۸    
نرخ تورم ژاپن در 12 ماه منتهی به آوریل در شرایطی با 0.1 درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه منتهی به ماه قبل به 0 ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
رئیس اتحادیه ابزار فروشان گفت: صنعت ابزارآلات نیاز به حمایت دولت دارد تا داشته های خود همچون تامین 5 تا 10 درصدی بازار را ارتقا دهد و از سوی دیگر به تولید محصولات فناوری محور روی بیاورد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر اعلام کرد شب 23 ماه مه مصادف است با خنجر زدن از پشت به ملت قطر از طریق جرم حمله هکری برنامه ریزی شده و انتشار اخبار جعلی.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۴    
شبکه نمایش که مدتی است در بخش صحنه گران به مرور آثار عوامل پشت صحنه سینما و تلویزیون می پردازد، این هفته فیلم هایی با تدوینگری "بهرام دهقان" را پخش می کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: کسانی که امروز در حال غارت بیت المال هستند بدانند که نام ننگ آن ها در کنار نام دشمنان حضرت علی (ع) در تاریخ ثبت خواهد شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۲    
امام جمعه اسالم، بهترین راهکار برای دانش آموزان کنکوری مناطق سیل زده را تعیین زمان بیشتر برای مطالعه دانست و گفت: تعویق زمان کنکور تنها راه عادلانه است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۱    
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: سردیس استاد جمشید مشایخی پس از شبیه سازی و رفع ایرادات، فردا (شنبه) جانمایی می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه گفت: درخصوص هجوم ملخ ها که از شب گذشته در مناطقی از شهرستان زرندیه بوقوع پیوسته است جای نگرانی نیست. ...