سه شنبه ۲۸ خردادساعت ۲۳:۲۲Jun 2019 18

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1398 - isna.ir

 
 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل گمرکات کردستان گفت: 407 هزار تُن کالا به ارزش 229 میلیون دلار از گمرکات استان کردستان طی دو ماه نخست امسال به خارج از کشور صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 16 درصدی ارزش ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۱    
دیدار پرتغال - سوئیس چهارشنبه (15 خرداد ماه) ساعت 23 و 15دقیقه به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس اذن حکومتی و شرعی و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۶    
دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: پنج شنبه 16 خردادماه آخرین مهلت برای پذیرش استعفای مدیرانی است که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۱۶    
کلاهبرداران از هر فرصتی برای سوءاستفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و در حال حاضر پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن های متعدد هم می تواند یکی از این روش ها باشد و به همین دلیل ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۰۰:۱۴    
یک استاد تاریخ دانشگاه اصفهان معتقد است قیام 15 خرداد ماهیت اصلی رژیم پهلوی و آمریکا را آشکار کرد و در ضمن این نکته را مشخص کرد که اگر کسی می خواهد با این حکومت مبارزه کند و این مبارزه منجر به نتیجه ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۴    
ستاد استهلال اعلام کرد که چهارشنبه عید فطر است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی اسبق تیم ملی ایران که خودش جزو طرفداران سبک مربیگری یورگن کلوپ به حساب می آید، دلیل موفقیت او در لیورپول را تحلیل کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۱    
از کودکستان های 5 ستاره تهران چه می دانید؟
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۶    
سال 1362 بین دو نیمه بازی پرسپولیس - شاهین سنگ پرانی از روی سکو باعث شد نیمه دوم بازی با 40 دقیقه تأخیر برگزار شود...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۴    
فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری کلاهبردار اینترنتی با وعده ازدواج به دختران جوان در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۶    
پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان بیرجند را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۴    
اتفاقات خردادماه 1342 مبدأ تحول در جامعه ما شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۵۲    
نشست تخصصی تبیین شخصیت امام خمینی(ره) با حضور جمعی از کارشناسان در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم مطهر ایشان آغاز شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۶    
شب عید فطر بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۵    
دیدار دوستانه تیم های ملی ایران - سوریه پنجشنبه ( 16 خرداد) روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح برنامه های بنیاد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و 15 خرداد از حضور 2 هزار نفر از خانواده های شهدا در مراسم بزرگداشت سالگرد امام ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۷    
ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور(ITWeekend6) تیر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان قرآن را به مثابه نامه ای عاشقانه از طرف معشوق به عاشق دانست و تصریح کرد: خداوند متعال که گنجی پنهانی بود با این نامه عاشقانه خود را برای ما آشکار کرده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۲:۴۲    
یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان 28 خرداد ماه با حضور نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۶    
تا کنون بیش از 540 قاضی و دادستان در ترکیه بازداشت شده اند. دادگاه حقوق بشر اروپا می خواهد بداند آیا ترکیه برای بازداشت آنان اسناد کافی داشته و از بی گناهان اعاده حیثیت کرده است؟ ترکیه مایل به عضویت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۴    
ساعات فعالیت مراکز اهدای خون استان تهران در روزهای تعطیل خرداد 1398 اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت طی روز جاری گفت: هرچند ناپایداری های جوی در بعدازظهر ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۹    
روند اجرای طرح های توسعه پرورش ماهی و میگو با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هرمزگان، در دیدار دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مورد پیگیری و بررسی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 986 پایگاه و صندوق جمع آوری زکات فطریه در روز عید فطر با همکاری بهزیستی و کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۷    
شهردار منطقه یک از تملک نهایی خانه نیما یوشیج در خیابان دزاشیب خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۲    
با حضور رئیس پلیس راهور استان گیلان، همایش اهدای کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت قانونمند جهت ارتقاء امنیت موتور سواران در انزلی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۲    
شب های پرفورمنس گالری فرشته با اجرای آنیما احتیاط، تارا نظم علیزاده، امین مظفری، میلاد نظم علیزاده و علی قنبری شب گذشته به کار خود پایان داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از امروز، سه شنبه تا پایان هفته در نواحی از مناطق شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۶    
دبیر علمی کنگره بیماری های نوروماسکولار از برگزاری اولین کنگره علمی تخصصی بیماری های نوروماسکولار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ساخت فیلم سینمایی برای قیام 15 خرداد نیازمند یک فیلم نامه خوب است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۵    
با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه در روز شنبه 21 اردیبهشت ماه 98 و صدور احکام بازنشستگان تحت پوشش از شامگاه همان روز ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در نوش آباد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۶    
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام ( ره) را تسلیت گفت و تکریم شخصیت والای امام خمینی(ره) را مایه انسجام ملت دانست. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد 1039انشعاب گاز رایگان به جانبازان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سطح استان طی سال گذشته خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۵:۳۱    
مدیر گروه مفاخر اسلامی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: امام بعد از ملاصدرا تاثیرگذارترین فرد در ترویج حکمت صدرایی بوده است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۵:۱۲    
رئیس دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: یکی از سرفصل هایی که به عنوان جداکننده و فارق بین اندیشه های امام با دیگر اندیشه ها می تواند مورد نظر قرار گیرد، هنر است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۱:۲۰    
معاون وزیر خارجه روسیه گفته است که اکنون زمان مناسبی است که در آن سران سیاسی در خصوص برجام دیدار کرده و درباره آن تصمیم گیری کنند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۷    
در ادامه رقابت های تیروکمان قهرمانی جهان معلولان که در هلند در حال برگزاری است، میکس تیم ریکرو ایران رکورد جهان را زد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۵    
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: وجود امام خمینی(ره) تحولی در بین شیعه ایجاد کرد و دیدگاه کل انسان ها را نسبت به اسلام تغییر داد و این کار کمی نبود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۲    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از اعزام بالگرد اورژانس هوایی به منطقه صعب العبور شیرکوه لالی جهت نجات جان یک مادر باردار خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۸    
معاون بهد اشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در پی طغیان بیماری تب دانگ در مناطقی از پاکستان و به منظور اجرایی کردن راهبردهای احتیاطی جهت پیشگیری از شیوع این بیماری واگیر ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۸    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور رزمندگان و ایثارگران برای جامعه پشتوانه محکم و متقن است و حرکت آنها بر مدار حق است . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۸    
فرماندار شهرستان خاش گفت: ساماندهی سوخت از برنامه های مهم و شاخص دولت در جهت ارائه خدمت شایسته و عادلانه به مردم است . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۸    
امام جمعه شهرستان خاش گفت: اخلاص و دینداری، مردمی بودن، ساده زیستی و احترام گذاشتن به حقوق انسانها از ویژگی های برجسته امام راحل ره بود . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۸    
مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلام ایران در کرمانشاه برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، این مراسم با حضور اقشار مختلف مرددم و جمعی از مسئولین استان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۴    
مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال امام(ره) و گرامیداشت شهدای 15 خرداد، از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جنگ و مذاکره - چه با پیش شرط یا بدون آن - نمی توانند کنار هم قرار گیرند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۱    
مشاور رهبری در امور بین الملل در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، بیش از هر زمان دیگر ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در محورهای منتهی به تهران و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به استان های شمالی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۸    
سفیر جدید آکردیته کشورمان در نپال استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور این کشور کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۰    
کنسرت ارکستر پارت با همکاری انجمن موسیقی استان،در همدان اجرا می شود. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، این کنسرت به رهبری نادر شهسواری ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۳    
با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار جدید شهرستان کنارک معرفی شد . به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۱    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امام خمینی(ره) جزو استثنائات الهی است، گفت: امام معتقد بود اگر مردم آگاه شوند جایی برای شاه نمی ماند، لذا در مبارزه خود به آگاه کردن مردم پرداخت. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: 9 هزار و 500 واحد مسکونی، تجاری و خدماتی در حرائم رودخانه های گیلان مستقر هستند که ساماندهی آن نیازمند اهتمام نهادهای مختلف است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۱۵    
تیم ریکرو معلولان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات تیروکمان قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک در رده دوم ایستاد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۷    
معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور گفت: حکم جمال الدین عزیزی بندرآبادی از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار یزد تأیید و امضا شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام خمینی(ره) دنیا را از دو قطبی بودن خارج کردند. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدید نظامی، اعزام ناو و نیرو به خلیج فارس توسط آمریکایی ها خالی بندی است و این تبلیغ ها و هیاهوها توسط دشمنان در سال های گذشته هم بوده و راه به جایی نبرده اند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۰۲    
فیفا اعلام کرد قطر میزبان جام جهانی باشگاه ها در سال های 2019 و 2020 خواهد بود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت ساخت مجتمع چندمنظوره فرهنگی رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۳    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی اعلام کرد: ممنوعیتی در بکار گیری اقلیت های دینی در مهد کودک ها وجود ندارد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار تیم های ذوب آهن و شهرداری سیرجان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان، اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 155 پروژه ورزشی در سطح خراسان جنوبی در حال اجرا است که از این تعداد 70 پروژه با همکاری خیرین احداث می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: امام خمینی (ره) به جوانان اعتماد داشت و با جوانگرایی پیروز میدان شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۰    
نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل (ره) هیچ وقت به سیاسیون تکیه نداشت بلکه به مردم اعتماد داشت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۶    
تحلیل گر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید یک کارگاه امام شناسی برای نسل جوان ما باشند، تصریح کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۵    
نمایش "روح الله" به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کرمی راسخ در میدان امام خمینی همدان اجرا می شود. کرمی راسخ در گفتگو با ایسنا، منطقه همدان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۶    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از امضای حکم انتصاب شهردار جدید یزد از سوی وزیر کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۳۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی و امت ما زنده است و استکبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دانسته و اعتراف می کند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد گیلان از برپایی هزار و 790 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۲۱    
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۸    
فرماندار رفسنجان با اشاره به عقب ماندگی این شهرستان در حوزه های مختلف، تصریح کرد: متاسفانه این گلایه تاریخی را مردم رفسنجان در سینه خود دارند که علیرغم همه تلاش هایی که برای پیشرفت برخی شهرستان ها ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب گرگان از کشف کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۰۵    
معاون استاندار گیلان گفت: نیازمند آگاهی بخشی در حوزه ناهنجاری های اجتماعی هستیم. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اعلام کرد که با استفاده از 2 فرورند هلیکوپتر ارتش، حریق مراتع کوه کیلاق شهرستان فراشبند مهار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس خانه نخبگان استان هرمزگان به منظور کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شرق استان از ریاست خانه نخبگان استعفا داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد سال 1342 وارد شهرستان پیشوا شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۷    
طی حکمی از سوی دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی، بهزاد رشیدی (رییس جهاددانشگاهی واحد هنر) در سمت خود ابقا شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۶    
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: با تجربه سالها حضور در جهاد دانشگاهی هنوز باور دارم اراده پیشرفت در کشور شکل نگرفته است اما باید برای دستیابی به پیشرفت برنامه درازمدتی داشته باشیم و این گونه نباشد که با گردش ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۵۴    
در ادامه روند دو سه روز اخیر، امروز نیز قیمت ها در بازار طلا و ارز کاهشی بود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۷    
تمرین تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان پرپسولیس برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۶    
رییس سازمان دامپزشکی از عرضه مرغ ممتاز با توسعه خط 2 کشتارگاه های طیور در کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۵    
وزیر نیرو گفت: طرح آمایش سرزمین از حلقه های مفقوده توسعه کشور است. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، دکتر رضا اردکانیان در نشست با استاندار ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۳    
کمیته فرعی تحقیقات در مجلس سنای آمریکا در گزارشی جدید مدعی شد که دولت رئیس جمهور اوباما تلاش کرد به ایران کمک کند که از نظام مالی آمریکا برای تبدیل میلیاردها دلار از دارایی هایش بهره ببرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۷    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش فوری اعتباری محصولات سایپا که با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از روز 7 خردادماه آغاز شده بود ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۴    
سرمربی فصل قبل گیتی پسند به عنوان سرمربی جدید شهروند ساری انتخاب شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی از پیشنهاد حذف تعرفه صادرات خرما با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و کاهش تقاضای مصرف داخلی این محصول خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۹    
در پی انجام سو قصد به یکی از مسئولین زندان های استان سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان زندان ها ضمن تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان های استان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۶    
نشست "انجمن های علمی دانشجویی؛ ظرفیت ها و الزامات پویایی" با حضور دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۵    
آیین اختتامیه ی اولین جشنواره ی نشریات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور خانواده ی نشریات دانشگاه، داوران و مهمانان برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره مشخص شدند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۴    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با گرامیداشت فرارسیدن 14 و 15 خرداد در بیانیه ای اعلام کرد: متخصصان صنعت دفاعی با تأسی از مکتب خمینی تحریم ها را به فرصتی طلایی برای توسعه توان دفاعی تبدیل کردند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۱۱    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بامطالعه و تحقیق باید از ظاهر امام راحل به سمت اندیشه های ناب امام (ره) و سیر علمی و عملی آن حضرت حرکت کنیم تا بیش ازپیش شاهد عظمت و شکوه و بزرگی این شخصیت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۸    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم گفت: ضعف زیرساخت ها در قم، استقبال از زائران و خدمت رسانی را با مشکلاتی همراه می کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۷    
در زندگی مدرن، عکس پروفایل اهمیت بالایی در روابط شخصی و کاری افراد ایفا می کند، بنابراین باید در مورد آن بیشتر بدانیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۸:۰۰    
عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دیدن ماه نو در سه شنبه شب به صورت قطعی و با دقت بالا وجود دارد. ...