سه شنبه ۲۵ تیرساعت ۱۵:۰۹Jul 2019 16

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۲    
ایمان حسینی از اصفهان به اردوی تیم ملی واترپلو زیر 17 سال دعوت شد. به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مرحله نخست اردو انتخابی تیم ملی واترپلو زیر 17 سال از روز دوشنبه (27 خرداد 1398) با حضور 25 بازیکن ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۷    
مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اهدای اعضای پیکر جوان 31 ساله و یک بیمار 47 ساله، به عنوان پنجمین و ششمین اهدای عضو استان بوشهر امسال انجام شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۳    
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی از تقویت مؤسسات تحقیقاتی گندم در کشور خبر داد و با بیان اینکه برای آنها قرارداد هم منعقد می کنیم، گفت: سیاست ما حمایت از دولتی ها و به موازات آن حمایت از بخش خصوصی است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۷    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از باغات، اماکن گردشگری، تفریحی و کافی شاپ ها یاسوج دستور پلمب 10مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف را صادر کرد . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۳    
مجری برنامه اختیاریه گفت: برای من خوشحال کننده است که برنامه اختیاریه با ده قسمت پخش با برنامه ای که ده سال سابقه دارد قیاس می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:یکی از اصول اساسی ائمه معصومین ایستادگی در برابر هجمه های واردشده علیه ارزش های دینی بود که در عصر حاضر نیز امام (ره) احیاء کننده و مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۳    
مدیر گروه بیماری های غیر واگیردار مرکز بهداشت استان یزد گفت: طبق تحقیقات انجام شده 14 درصد جمعیت بالای 18 سال استان یزد دخانیات مصرف می کنند . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۳    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با فریب دختر جوان اقدام به تهدید و اخاذی از وی می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی کردستان، گفت: دمای هوا طی امروز و فردا روند افزایشی دارد و به طور میانگین حدود 3 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سردر عالی قاپو تکمیل کننده سیر عرفانی مجموعه جهانی شیخ صفی می باشد و یکی از فاخرترین پروژه های میراث فرهنگی استان اردبیل به شمار ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت، نسخه نویسی الکترونیک از تیر ماه سال جاری، در گیلان اجرا می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رزمی کاران گیلانی در نهمین دوره مسابقات بین المللی نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد موفق به کسب 10 مدال رنگارنگ شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۸    
چهار مسابقه در روز دوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا برگزار می شود. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در روز دوم این مسابقات ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۷    
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند سارقان به عنف در پی در انتشار کلیپ سرقت آنان در فضای مجازی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۹    
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: مصالح مورد نیاز برای امور عمرانی استان نباید تنها از بستر رودخانه ها تامین شود در حالی که می توان با استخراج از معادن کوهی در مکان هایی با کمترین پوشش گیاهی و بکارگیری از ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۳    
لزوم برخورد فوری و عاجل دستگاه های نظارتی و ذیصلاح با چهره های سرشناسی که عملکردشان ضربه به اعتماد عمومی و نظام اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی مان می زند امروز بیش از همیشه احساس می شود و اگر سرسری ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۱    
رسانه های صهیونیستی از برگزاری نشست هفتگی کابینه اسرائیل در فردا (یک شنبه) و رأی گیری در خصوص نامگذاری شهرک صهیونیست نشینی به نام "ترامپ" در بلندی های اشغالی جولان خبر دادند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۱    
موج جدید هجوم ملخ های صحرایی از ابتدای تیرماه به کشور آغاز می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۸    
قسمت هشتم سریال سالهای دور از خانه اسپین آف سریال کمدی شاهگوش به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی شنبه (25 خرداد) توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۶    
غلامرضا صادقیان - مدیرعامل باشگاه تراکتور طی احکامی جداگانه معاون ورزشی و معاون فرهنگی باشگاه تراکتور را منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۳    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه اعلام کرد، حمله به نفتکش ها در دریای عمان و هدف قرار دادن فرودگاه "أبها" در عربستان "تحولاتی نگران کننده و تنشی جدی و خطرناک" هستند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۷    
همایش تجلیل از پیشکسوتان موسیقی بستکی با استقبال مردم و حضور پیشکسوتان موسیقی این شهرستان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۲    
عملیات اصلاح و احیا مراتع به روش هلالی آبگیر در 3 هزار هکتار از مراتع هرمزگان اجرا می شود. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۶    
دو نوجوان 13 و 15 سال که برای شنا وارد دریا در محدوده قلعه پرتغالی های بندر کنگ شده بودند، بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۹    
ر ییس کل بانک مرکزی بعد از سفر به تبریز یادداشتی اینستاگرامی منتشر کرد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن یادداشت عبدالناصرهمتی به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۸:۳۹    
صنعت نوغان داری پس از 20 سال امسال جانی دوباره در مهریز گرفته و پیش بینی می شود که امسال 350 کیلوگرم پیله تر در شهرستان برداشت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۴۷    
عملیات ساخت مدرسه شش کلاسه قرآنی دخترانه با ظرفیت بیش از 200 نفر دانش آموز در مهریز آغاز شد. به گزارش ایسنا – منطقه یزد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۴۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۴۱    
استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۴    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: مدارس حق دریافت وجه اضافی در زمان ثبت نام را ندارند و دریافت وجه اضافی ممنوع و تخلف است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۳    
در دیدار مدیر و کارکنان جهادکشاورزی شهرستان نیمروز با امام جمعه شهرستان ، مدیر جهادکشاورزی شهرستان طی گزارشی عملکرد یکساله جهادکشاورزی شهرستان را که شامل اجرای طرح های مختلف بخش کشاورزی از جمله طرح ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با توجه به نشر شایعات در زمینه تغییر طرح تفضیلی شهر یزد، تاکید کرد: تغییر طرح تفضیلی شهر یزد و یا تغییر خط محدوده واقعیت نداشته و تکذیب می شود . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۰:۴۶    
سفیر ایران در دانمارک با اشاره به تیم B، گفت: حمله به نفت کش ها هنگامی که نخست وزیر ژاپن در ایران به سر می برد به نفع چه کسانی است؟
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۶    
هجدهمین جشن مدیران تولید با تقدیر از مدیران تولید سینمایی برگزار و به داشتن سیمرغی برای این حوزه سینمایی و توجه بیشتر مسئولین به سینما اشاره شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۸    
شهرداری بم کرمان با پیروزی در هفته بیستم قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان قطعی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۳    
تیم ملی فوتبال ایران در سید نخست قرعه کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر در آسیا قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۹    
رئیس منطقه آسیا-اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی، جهت ثبت جهانی چادر شب روستای قاسم آباد رودسر در هفته صنایع دستی از این روستا بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۸    
حمید بعیدی نژاد گفت: افکار عمومی جهانی با ادعای آمریکا پیرامون نقش ایران در انفجار نفت کش های اخیر بسیار با سوظن برخورد کرده اند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۹    
باشگاه فولاد خوزستان با ایوب والی تمدید کرد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، قرارداد والی با باشگاه فولاد به مدت یک فصل دیگر برای فصل نوزدهم تمدید شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۵    
نخستین هم اندیشی آموزش عالی هنرهای سنتی در دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان روز پنجشنبه 23 خرداد 1398 با حضور اساتید و خبرگان و اندیشه ورزان هنرهای سنتی برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۵    
برترین های مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا در کرمانشاه معرفی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۲۴    
سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان از امکانات این باشگاه بازدید کرد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، جواد نکونام سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز وارد اهواز شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۲۰    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کانادا به زبان آذری با هواداران ارومیه ای صحبت کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۳    
در مراسم رونمایی نخستین شماره مجله وزن دنیا از شکل گیری این مجله، این که مسئولان آن می خواهند فاصله شعر و مخاطبان را بکاهند و خلأ مطبوعات حرفه ای در زمینه شعر در سال های اخیر سخن گفته شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهوری در دومین مرحله از سفر آسیایی خود، به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس" تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا)" در تاجیکستان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۲    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کانادا به زبان آذری با هواداران ارومیه ای صحبت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۰    
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نقطه عطف موفقیت تیم ملی والیبال تمرکز خوب بازیکنان در این روزها است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۵۵    
آیدین آغداشلو می گوید: در حال حاضر موزه دارهای ما همانند انباردارهایی هستند که به مخاطب خود اجازه می دهند از داشته هایشان دیدن کنند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۵۲    
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از وقوع حادثه جاده ای در محور ساغند به خرانق خبر داد و گفت: در این حادثه متاسفانه چهار تن جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۵    
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۳۶    
آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۳۱    
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران گفت: تیم های فوتسال در آسیا به هم نزدیک شده اند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۷    
نوشاد و نیما عالمیان در پایان مرحله اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به عضویت تیم ملی درآمدند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۴    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت:صحبت در مورد فینال بازی های والیبال زود است. به گزارش ایسنا، سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی مقابل کانادا گفت: خوشبختانه هفته سوم برای ما با برد آغار شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۴    
مربی تیم ملی والیبال ایران می گوید: بازی کردن در ارومیه برای همه تیم ها سخت است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۸    
عضو هیأت مدیره می گوید کسانی که به دروغ مدعی شده اند او به دنبال حضور زنگا در استقلال بوده، به زودی دستشان رو می شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: با ترکیب اصلی مقابل ایران بازی نکردیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۲    
تیم ملی امید فوتسال ایران در نخستین بازی مسابقات زیر بیست سال فوتسال آسیا مقابل هنگ کنگ به برتری پرگل رسید.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۸    
کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا معتقد است که این تیم در دفاع روی تور و دریافت اول مشکل داشت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۵    
دیدار دو تیم تیم فوتسال زیر 20 سال ایران و تیم فوتسال زیر 20 سال هنگ کنگ با برتری هفت بر سه ایران به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۳    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از نحوه برگزاری بازی های هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه انتقاد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۵۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هفته سوم لیگ ملت ها را با پیروزی مقابل کانادا به بهترین نحو شروع کردیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گفت:بافت های تاریخی گیلان مورد واکاوی قرار خواهند گرفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور پس از تبیین مواضع ایران اسلامی در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی طی 40 سال گذشته همواره در کنار دولت و ملت افغانستان بوده و خواهدماند، تاکید کرد: تهران تمام تلاش خود را برای تقویت ثبات و توسعه افغانستان بکار خواهد گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۰    
سفارت کشورمان در افغانستان طی بیانیه ای نسبت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگونه اقدامات تروریستی در هر نقطه از جهان را محکوم می کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۵    
براثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با یکدستگاه تریلر در محور لار به جهرم، 5 نفر به شکل دلخراشی جان باختند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۹    
امام جمعه بجنورد گفت: رئیس جمهور آمریکا، هنر و قدرت تغییر رژیم ایران را ندارد. به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تایلند گفت: هیچ یک از دو تیم تایلند و قرقیزستان در این بازی خوب کار نکردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۸    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه با نتیجه قاطع 3 بر صفر کانادا را شکست داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری روابط تهران – مسکو در منطقه را مثال زدنی و در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی رو به گسترش خواند و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۲    
نشست خبری بعد بازی دو تیم روسیه و لهستان برگزار نشد. به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال روسیه توانست در نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه تیم لهستان را سه بر یک شکست دهد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۱    
ساخت و نصب یک المان از شیخ اجل، سعدی شیرازی در این شهر و انتشار تصاویر آن در شبکه های مجازی، واکنش ها و انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۱    
کاپیتان سابق تیم میلان به عنوان مدیرفنی جدید این تیم منصوب شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۲    
چرا رژیم غذایی برای برخی مفید است و برای برخی دیگر هیچ تأثیری ندارد؟ این سوال، یک سوال چندمیلیون پوندی است که دهه هاست صنعت رژیم غذایی را سرپا نگه داشته است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد : یکجانبه گرایی و تروریسم اقتصادی تنها دلیل تنش در منطقه است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران اسلامی طی 40 سال گذشته همواره در کنار دولت و ملت افغانستان بوده و خواهدماند، تاکید کرد: تهران تمام تلاش خود را برای تقویت ثبات و توسعه افغانستان بکار خواهد گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهوری روابط تهران – مسکو در منطقه را مثال زدنی و در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی رو به گسترش خواند و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۸    
نشست خبری بعد بازی دو تیم روسیه و لهستان به دلیل نا هماهنگی مسئولان برگزاری بازی با دو تیم، برگزار نشد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۵    
مدیرعامل استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم پس از انتخاب سرمربی جدیدش توضیح داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۴    
پس از پیروزی سه بر یک تیم ملی والیبال روسیه مقابل لهستان در هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، فدراسیون جهانی (FIVB) آمار این دیدار را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۲    
صدها روستا در هند به دلیل خشکسالی تاریخی که خانوارها را در جست و جوی آب از خانه هایشان آواره کرده، تخلیه شده اند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۸    
به گزارش ایسنا، پس از پیروزی سه بر یک تیم مل یوالیبال روسیه مقابل لهستان در هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، فدراسیون جهانی (FIVB) آمار این دیدار را منتشر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی بخش های اجرایی شهرداری تهران به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۶    
تیم ملی والیبال روسیه توانست در نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، تیم لهستان را 3 بر یک شکست دهد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۱    
تیم ملی والیبال روسیه توانست در نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه، تیم لهستان را 3 بر یک شکست دهد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از مراجعه 398 هزار و 270 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال 98 تا نیمه خردادماه خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۵    
سفیر ایران در انگلیس گفت: وزیر فرهنگ انگلیس دستور داده که تاثیر خرید رسانه های انگلیسی توسط عربستان بر روند آزادی رسانه ها بررسی شود.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۱    
تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از فردا با حضور جواد نکونام آغاز می شود. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، اولین جلسه تمرینی تیم فولاد برای حضور موفق در لیگ نوزدهم از فردا شنبه در اهواز آغاز می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۰    
بر اساس یک نظرسنجی که امروز (جمعه) منتشر شد، حزب جدیدالتاسیس رئیس جمهوری اوکراین می تواند اکثریت را در انتخابات پارلمانی 21 ژوئیه سال جاری میلادی از آن خود کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۴    
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده مرحوم "کیقباد اردشیری چم" از خلبانان زرتشتی این نیرو، همسران رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۷    
علیرضا فیروزجا در دور هشتم رقابت های شطرنج قهرمانی آسیا شکست خورد و از رده چهارم به رده نهم سقوط کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس اورژانس کرمان از نجات جان یک زن 28 ساله در ارتفاعات لاله زار بردسیر خبر داد. دکتر "محمد صابری" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۱    
دبیرکل سازمان ملل در سخنانی بر طرح راه حل دو کشوری برای حل و فصل مسأله فلسطین تأکید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۶    
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: یکی دو روز است که جلوی ورود ورزشکاران به مجموعه آزادی گرفته شده ولی ما هنوز علت آن را نمی دانیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ژاپن گفت: بازی بسیار سختی مقابل تاجیکستان داشتیم و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۵    
رییس انجمن مسلمانان حزب محافظه کار انگلیس، بوریس جانسون را با هیتلر مقایسه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۴    
یک استاد دانشگاه وین بر لزوم شناخت کشورها برای رفع خطاهای پنداری از یکدیگر و نقش مطالعات چین در برقراری تبادلات تأکید کرد.