سه شنبه ۱۹ آذرساعت ۰۷:۵۹Dec 2019 10

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۵    
سرمربی پیشین و جداشده پرسپولیس که با اقدام ناگهانی خود، این باشگاه و مدیرانش را به بحران بزرگی مقابل هواداران مواجه ساخته است ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۹    
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه نسبت به عدم تصویب لوایح FATF انتقاد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نخستین نشست مدافعان فرهنگی حرم با هدف مدون سازی و بررسی چگونگی فعالیت های فرهنگی در سوریه با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری و علی جهانشاهی برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان این که بخش اعظمی از جمعیت بیکاران شهرستان ابرکوه را بانوان تحصیل کرده تشکیل می دهند ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۳    
اولین نمایشگاه چالش ها و نیازهای صنایع و سازمان های استان با مبادله 51 موافقت نامه سه جانبه فی مابین صنایع و سازمان های حاضر در نمایشگاه ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۱    
به دنبال بخشنامه استانداری آذربایجان شرقی در خصوص تغییر ساعات کار ادارات و دستگاه های اجرایی، قطارشهری تبریز از اول تیرماه از ساعت شش صبح مسافرگیری می کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رییس کمیته ملی المپیک با برخی مسئولان کشورهای دیگر در لوزان سوییس دیدار کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۹    
رئیس دادگستری ابهر گفت: اقدامات پیشگیرانه نقش موثری در کاهش جرایم دارد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از احیای 21 معدن سنگ چینی الیگودرز خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۹    
امروز قرار است نخستین تمرین پدیده شهرخودرو در مشهد برگزار شود و حضور یحیی گل محمدی در این تمرین باعث می شود شایعات حضور او در پرسپولیس به پایان برسد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری سارق طلاجات بانوان مسن با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۵    
مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، دوم تیرماه ماه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار می شود .
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۲    
مجله فوربز در گزارشی از سبک زندگی پنجمین ثروتمند جهان، مارک زاکربرگ، گزارشی منتشر کرده است. وی در سال گذشته میلادی 71 میلیارد دلار درآمد داشته است.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۳    
استاندار گیلان با بیان کشاورزی معیشت بخش زیادی از مردم استان است گفت: مهمترین کار ما در این روزها این است که نگذاریم لطمه ای به حاصل رنج و تلاش کشاورزان وارد شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و جهان به منظور حضور در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا عازم تبریز خواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه دار موادمخدر در جیرفت خبر داد و گفت:متهم اقدام به ترانزیت محموله های سنگین مواد مخدر در کشور می نموده است ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۶    
ایراهیم شکوری به همراه سعید دقیقی در هتل محل اقامت تیم ملی فوتسال زیر 20سال ایران حاضر شدند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۷    
شصت و سومین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی غزه از عصر روز جمعه با مشارکت هزاران نفر برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اولتیماتوم مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تامین کالاهای اساسی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۴۴    
با برگزاری هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان، اعضای جدید هیات مدیره این کانون مشخص شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۴    
در آستانه هفته بزرگداشت قوه قضائیه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، ریش سفیدان و خانواده مقتول، قاتلی از قصاص نفس نجات یافت . ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به برخی سواستفاده ها از بستر فضای مجازی به منظور ترویج مفاسد اخلاقی از سوی هنجارشکنان اظهار کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۸    
اولین رنکینگ اسنوکر زیر 21 سال خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین بازدید خود از دستگاه های اجرایی استان بعد از انتصابش، به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل ستادی از فرودگاه یاسوج بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی اردبیل در لیگ ملت های والیبال شایسته بود و تماشاگران گل کاشتند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۸    
عصر امروز برنامه تلویزیونی دستخط با حضور شهردار تهران از شبکه 5 سیما پخش شد. حناچی در این برنامه درباره دیدارش با مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی، بدهی های شهرداری، اداره این نهاد در دوران تحریم ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۹    
فوتی های واژگونی اتوبوس زائران مینابی به 6 نفر رسید
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۱    
تیم فولادخوزستان در دیداری تدارکاتی به برتری رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، تیم فولاد که از روز سه شنبه برای برپایی اردویی 10 روزه راهی شهرکرد شده است امروز در اولین بازی تدارکاتی با حساب 2 ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۳    
شهرداری سیرجان با پیروزی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان به عنوان نایب قهرمانی رسید.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۹    
مسئول بسیج اساتید پردیس کشاورزی دانشگاه تهران گفت: 1500 نفر از اساتید البرزی عضو بسیج اساتید هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت که این کشور آماده است بدون هیچگونه پیش شرطی با ایران مذاکره کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۵    
پیشکسوت استقلال از حضور در کادرفنی استقلال انصراف داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا گفت وگوی تلفنی ای با ولی عهد عربستان درباره آنچه که "رفتارهای تنش آمیز ایران" خوانده شد، داشته است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۶    
ملی پوش تیم ملی والیبال پرتغال مسئولیت باخت در ست سوم بازی برابر ایران را بر عهده گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۵    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس در نشست خبری بعد از بازی مقابل پرتغال شرکت نکرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۱    
ملی پوش تیم ملی والیبال ایران می گوید: در ست اول مقابل پرتغال غافلگیر شدیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۷    
سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال در کنفرانس خبری پس از بازی با ایران گفت: در ادامه بازی ها می توانیم بهتر شویم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
ملی پوش والیبال ایران معتقد است که اگر حمایت هواداران اردبیلی نبود کار برای ایران سخت می شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم میزبانی شایسته اردبیل در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال با صدرنشینی تیم ملی کشورمان همراه بوده و تکمیل شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بازی مقابل پرتغال یاد گرفتیم به همه حریفان خود در لیگ ملتها احترام بگذاریم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۵    
جمعی از اصلاح طلبان طی نامه ای به دبیر کل سازمان ملل متحد از رفتار خارج از عرف آمریکا انتقاد کردند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۴    
در دیدار رئیس کانون وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با آرتاک آساطوریان معاون وزیر دادگستری ارمنستان که امروز صورت گرفت ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۰    
تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی هفتد چهارم لیگ جهانی والیبال ملت ها مقابل پرتغال سه بر یک پیروز شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۷    
معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: باید سطح باغات پرمحصول و مدرن را در استان افزایش دهیم. به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۶    
آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل پرتغال از سورود دووی فدراسیون جهانی منتشر شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: روزانه در ارومیه 500 تن زباله تولید می شود. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی احد یوسفی در مراسم اولین جشنواره نقاشی که با محوریت پسماند در محل آمفی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
نمایشگاه آثار عکس عباس کیارستمی در آستانه سالروز تولد این هنرمند ایرانی عصر جمعه افتتاح شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۷    
رضا رضایی و محمد ولی زاده، دو بازیکن جوان ارومیه ای با قراردادی یکساله به تیم شهداب یزد پیوستند. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۳    
امام جمعه خوی گفت : اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکا هستند. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به اول تیر مصادف با ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۱    
امام جمعه ماکو گفت: پیام پهباد سرنگون شده آمریکایی توسط ایران به کشور های جهان این بود که مرزهای زمینی و هوای ایران خط قرمز ایرانیان است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۰    
مینا اکبری، کارگردان مستند میدان جوانان سابق ، که به همراه الهه خسروی، مشاور رسانه ای پروژه، برای اکران فیلم خود به پردیس سینمایی سیتی سنتر آمده بود، به سؤالاتی درباره این مستند پاسخ داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به افزایش تنش ها در منطقه ، خواستار خویشتن داری ایران و آمریکا شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۲    
سرنگونی پهپاد آمریکایی در آستانه ورود ترامپ به کمپین انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا علاوه بر لطمه زدن به اعتبار نظامی این کشور ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۵    
امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با تمام وجود و با ایمان و اعتقاد راسخ، کشتی امت اسلام را هدایت و سکانداری می کنند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) در جلسه امروز جمعه خود باردیگر تعلیق اقدامات تنبیهی علیه ایران را تمدید کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۴    
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به وقوع زمین لرزه 3.8 ریشتری در جایزان گفت: این زمین لرزه خسارتی در برنداشته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال فیفا از فدراسیون فوتبال ایران خواست شرایط ورود زنان به ورزشگاه ها در انتخابی جام جهانی را فراهم کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از نیاز 29 مصدوم واژگونی اتوبوس زائرین مینابی در محور شهرستان حاجی آباد به بندرعباس برای ادامه درمان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران درهفته چهارم لیگ جهانی برابر حریف پرتغالی خود در ست اول باخت. به گزارش ایسنا، در پایان ست اول بازی ایران و پرتغال که در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۶    
فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان و مسئولان درمانی این استان از واژگونی یک اتوبوس در محور شهرستان حاجی آباد و کشته و زخمی شدن چند تن از سرنشینان آن خبر دادند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۰    
در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه 12 بهمن اردبیل که به خانه پینگ پنگ معروف است، محمد فیضی نماینده اردبیل در مجلس با وزیر ورزش و جوانان پینگ پنگ بازی کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 در اردبیل به مصاف تیم ملی پرتغال رفت و 3 بر یک به برتری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس شورای اتحادیه اروپا گفت که نسبت به تنش بوجود آمده میان ایران و آمریکا بسیار نگران است اما برای صدور بیانیه مخصوص در این رابطه دلیلی نمی بیند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۲    
سفارت کشورمان در تفلیس در اطلاعیه ای از شهروندان ایرانی در خواست کرد تا از تجمع در محل تجمعات و اماکن پر ازدحام گرجستان خودداری کنند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۳    
در حالی که طی روزهای اخیر موضوع عدم رعایت ضوابط در فروش بلیط مسابقات والیبال لیگ ملت ها به میزبانی اردبیل با واکنش های متفاوتی رو برو شده بود، امروز رئیس شورای شهر اردبیل از حضور در سالن خودداری کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۴    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از کشته شدن سه نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور شهرستان حاجی آباد خبرداد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۶    
روسیه اعلام کرد که در صورت عدم اجرای اینستکس از سوی کشورهای اروپایی، مسکو در زمینه صادرات نفت و امور بانکی منافع ایران را تامین می کند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۹    
فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان از واژگونی یک اتوبوس در محور شهرستان حاجی آباد و کشته شدن 2 نفر خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۹    
با هدف افتتاح برخی پروژه های ورزشی و در ایام بازی های لیگ ملت های والیبال جهان وزیر ورزش و جوانان امروز وارد اردبیل شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۷    
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت ایرانی ها باهم متحد و منسجم می شوند و دوران تحریم بیش از یک سال دوام نخواهد آورد و به همین دلیل است که همه تلاش خود را به کار می ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
باشگاه نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار برای هدایت این تیم در لیگ نوزدهم به توافق رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۷    
حزب اسلامی کار در خصوص تخصیص ارز 4200 تومانی به واردات و تاکید بر ایجاد سیستم کوپنی هوشمند برای تأمین مناسب کالاهای اساسی مخصوص دهک های ضعیف بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۳    
اردوی تیم فوتسال ملی حفاری برای حضور در فصل جاری لیگ برتر کشور امروز در بروجن به پایان رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۶    
تماشاگران حاضر در سالن رضازاده اردبیل، با سر دادن شعارهایی علی دایی را تشویق کردند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در اولین واکنش پس از عقب نشینی از اقدام نظامی علیه ایران،گفت که 10 دقیقه پیش از حمله نظامی آنرا متوقف کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
کاپیتان های تیم های فرانسه و استرالیا در نشست خبری بعد بازی، در مورد بازی نخست هفته چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 صحبت کردند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه در کیلومتر 23 جاده قدیم تهران - قم، در جنوب کهریزک واقع شده است ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بخش تحقیقات کاربردی و نتایج آن ها را مهم ترین وجه جهاد دانشگاهی دانست.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۱    
در حالی که طبق قانون حضور افراد بازنشسته در ورزش به جدیت توسط وزارت ورزش و جوانان پیگیر می شود ولی در استقلال خوزستان، یک مدیر بازنشسته به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه معتقد است که این تیم تنها به دلیل اشتباهات کم تر توانست استرالیا را شکست دهد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۴    
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: قدر فرصت خوب خود را ندانستیم و از روز بد فرانسه استفاده نکردیم.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
هنوز می توان ردپای گذشته را در جای جای آن دید، ردپایی که هر کدام حکایتی بس طولانی از روزهای خوش و ناخوش آبا و اجداد ما دارد ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۷    
آمار بازی تیم های استرالیا و فرانسه در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال منتشر شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
سفر اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به روسیه و سخنرانی وی در دهمین اجلاس مقامات عالی امنیتی 120 کشور جهان که با محوریت بررسی افزایش تهدیدات هیبریدی از سوی برخی قدرت های جهانی علیه کشورهای ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس جمهوری اسبق تونس تصریح کرد، افراد مسئول در مرگ محمد مرسی باید به جرم قتل با شکنجه، محاکمه شوند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵    
فرماندار شهرستان بیجار گفت: نیروی انتظامی شهرستان بیجار همه روزه با تولید کنندگان، توزیع کنندگان و قاچاق کنندگان مواد مخدر برخورد می کند . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۴    
بازرس ویژه مستقل سازمان ملل برای حقوق بشر کره شمالی امروز جمعه اعلام کرد، نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این کشور و چین، تعقیب افراد فراری از کره شمالی را تقویت و تشدید کرده اند.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار گفت: طبق آمار غیر رسمی بیش از 10 هزار نفر سیگاری در شهرستان بیجار وجود دارد . ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۶    
صدراعظم آلمان با ابراز نگرانی از افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه خواستار مذاکره و استفاده از شیوه های دیپلماتیک برای کاهش تنش ها شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۵    
پس از آن که رسانه های ترکیه از نوشتن نامه ای از سوی عبدالله اوجالان و توصیه او به حزب دموکراتیک خلق این کشور برای در پیش گرفتن بی طرفی در انتخابات چند روز دیگر شهر استانبول خبر دادند ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به اظهارات امروز برایان هوک واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
تیم ملی والیبال فرانسه با نتیجه سه بر صفر تیم ملی استرالیا را در هفته چهارم لیگ ملت های 2019 شکست داد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور به میزبانی شیراز برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۴    
دبیرکل سازمان ملل در پی سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط ایران و بالا گرفتن تنش ها خواستار خویشتن داری همه طرف ها شد.
  ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
امروز -جمعه 31 خردادماه- همزمان با 17 شوال ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی در پهلوانسرای علی بن ابیطالب برگزار شد. ...