سه شنبه ۱۴ مردادساعت ۰۰:۵۲Aug 2020 4

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۲    
فرماندار سلطانیه با اشاره به عضویت 19 درصدی جمعیت سلطانیه در کتابخانه های این شهرستان، گفت: در حال حاضر 93 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی این شهرستان وجود دارد . ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۴    
تیم ملی هاکی بانوان ایران در اولین دیدار از مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
فراخوان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی اعلام شد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، فراخوان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی با موضوعات دین، ادبیات، کلیات علوم اجتماعی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از اجرای طرح نوین کارورزی و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای اقتصادی استان خبر داد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
این موضوع که کارشناسان می گویند در آینده نه چندان دور سایه بحران آب بر سر تهران سنگینی خواهد کرد، جدید نیست ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهل ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، بخش آوایی با شرکت 242 نفر، در روزهای 26، 27 و 28 تیرماه به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۴    
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو ترکیه با یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی برای ایران ادامه یافت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۳    
طبق وعده رئیس کل بیمه مرکزی "قرار است در آینده "کد یکتا" صادر شود که براساس آن تقلبات و تخلفات در صنعت به حداقل ممکن می رسد" ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف احتکار انبار برنج، قند و شکر خبر داد . مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۸    
شهردار بافق از رشد 70 درصدی پخش آسفالت معابر این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه یزد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: از سال گذشته تاکنون 10 هزار نفر به جمعیت مددجویان بهزیستی ایلام افزوده شده است . ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی صیادی گیلان گفت: در سال های اخیر با پدیده هایی روبه رو هستیم که واقعا نگران کننده است. صیادان متخلف با کابل فشار قوی در رودخانه ماهیان را می کشند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۲    
حزب وحدت و همکاری ملی در اطلاعیه ای برای حمایت از کاندیداهای شورای محلات تهران اعلام آمادگی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از ابتدای فصل گرما تاکنون 14 نفر در گیلان به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند که با دارو درمان شدند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۷    
کارشناس بهداشت هوا معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ازن را آلاینده ای تابستانه خواند و درباره تاثیر این آلاینده بر سلامت انسان توضیح داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۴    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود درسال زراعی جاری 207 هزارتن سیب زمینی از مزارع چهارمحال وبختیاری برداشت شود ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۰    
ربیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح تشدید کنترل نامحسوس همه جاده های مواصلاتی استان بوشهر از روز جاری (شنبه 22 تیرماه) آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رییس سازمان چای کشور گفت: در سالهای اخیر بیش از پنج هزار هکتار از باغات چای به چرخه تولید برگشته است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی سیاست آمریکا درقبال ایران را فاقد عقلانیت و مبنای حقوقی دانست و تاکید کرد که وضعیت کنونی پیرامون ایران یک بن بست است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۱    
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات تا 25 تیرماه خبر داد. یوسف ناصر در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به ارسال 208 اثر به جشنواره مطبوعات تا به امروز ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری شاهد روند رو به رشد ورود گردشگران خارجی از مرز شلمچه هستیم که این موضوع اهمیت توسعه زیرساخت های جانبی پایانه شلمچه و ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۵    
سومین حشنواره مد و لباس فجر استان فارس از عصر جمعه 21 تیرماه در شیراز آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا منطقه فارس ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران ، از کشف یک هزار و 120 قطعه مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد . به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی جندالله ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۶    
طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر اخراج چهار بازیکن از تراکتور توسط دنیزلی به گوش می رسید که این سرمربی در واکنش به این شایعات اعلام کرد که پر کردن پست های خالی تنها دغدغه ام است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۳    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتور، زیر نظر مصطفی دنیزلی تمرین کردند و مصطفی دنیزلی که به تمرین تیم آمده بود، با استقبال گرم رسانه های محلی ترکیه و بازیکنان روبرو شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶    
رییس کل دادگستری استان یزد از امضای تفاهم نامه سه جانبه بین دادگستری، خانه صمت و کانون داوری استان یزد با هدف حمایت از سرمایه گذاری سالم، مشروع و رونق تولید خبر داد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه ای با شبکه المنار به آخرین تحولات منطقه و لبنان پرداخت و گفت: تعداد نیروهای حزب الله در سوریه را در سایه کاهش تنش و درگیری در این کشور تا حد زیادی کاهش داده ایم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: با بهره گیری از خرد جمعی که شعار و سیره ما در آستان قدس است، گام های موفق گذشته را ادامه خواهیم داد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۸    
آیا می توان رؤیای روزی را در سرپروراند که بحث و گفت وگوی منصفانه و مناظره به پدیده هر روزه یا هر شبه ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۵    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی از تورنمنت دوستانه اسلوونی برابر نماینده چین شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۰    
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس گفت: 232 میلیارد و 810 میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب 28 برنامه بین 23 دستگاه های اجرایی باشت توزیع شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۱    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان تماس تلفنی با رییس جمهوری روسیه، با او درباره آخرین تحولات کشورش گفت وگو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۰    
لحظاتی پیش یک جوان 34 ساله در آب های خزر در شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شد. سامان ساسانیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا – منطقه گیلان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۳    
تنیسور سوئیسی با پیروزی برابر رافائل نادال به فینال ویمبلدون صعود کرد و حریف جوکوویچ در دیدار نهایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۹    
گزینه پیشنهادی دولت آمریکا برای ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از افغانستان یک اشتباه استراتژیک محسوب می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۴    
دستگاه دیپلماسی چین امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور علیه شرکت های آمریکایی که در فروش تسلیحات به تایوان دست داشته باشند، تحریم اعمال خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۴    
بر اثر دو حادثه برق گرفتگی و غرق شدگی در استان قم، دو نفر از همشهریان جان خود را از دست دادند. به گزارش ایسنا منطقه قم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۶    
رئیس کمیسیون معماری شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری را از ایده های خلاقانه محروم نکنیم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۷    
سرپرست سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری کرج گفت: استفاده از ایده های استارتاپی شرایطی فراهم می کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهتری راهکارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران از سیاست چین واحد حمایت کامل می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: چند سالی است که نهادهای علمی موظف شدند و تصمیم گرفتند در مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بیشتر تاثیرگذار باشند و جهاددانشگاهی در این زمینه پیش رو بوده ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۴    
مجلس نمایندگان آمریکا توانست طرحی را تصویب کند که باعث محدودیت اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای آغاز جنگ با ایران بدون مشورت با کنگره می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۱    
رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید با قهرمانی کشتی گیران شاخص به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۰    
یک جوان 29ساله در رودخانه تنگ سرخ بویراحمد به علت غرق شدگی جان باخت. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد یک جوان 29ساله حدود ساعت 18 و 30 دقیقه امروز جمعه ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۰    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه حمایت مردم در هر عرصه ای می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند، گفت: سفر رییس جمهور به استان ها به مانور قدرت مردم تبدیل شده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۰    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع گرد و خاک اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۹    
مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان از اخطارهای شفاهی سازمان آتشنشانی به این شرکت خبر داد و بیان کرد: زمانی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهری کرمان مشاهده کردند که به اخطارهای شفاهی این شرکت بی توجه است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۸    
کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد جایگاه خود در رده دهم جدول را حفظ کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۵    
سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم تکواندوی ایران با شکست حریف خود در راند طلایی دیدار فینال، ششمین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای دانشجویان جهان 2019 را بر گردن آویخت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۴    
رقابت های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۵    
نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید مشخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۹    
مدیر تیم ملی امید می گوید اگر در زمان تعیین شده نتواند بازیکنان لژیونر را به تیم ملی امید بیاورد، دیگر نمی توان آن بازیکنان را به تیم ملی امید دعوت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۴    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی امید به تساوی رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، شاگردان تارتار که در اردوی تهران به سر می برند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است تا لیگ برتر با اصلاح امور مربوط به برگزاری این مسابقات آغاز شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
یک کارشناس فرهنگی و استاد دانشگاه گفت: برای رفع موانع موجود در کشور باید به بیانیه گام دوم انقلاب جامعه عمل پوشاند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
مسئول دفتر شورای نگهبان در سلماس گفت: اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان باید بر عملکرد و تحرکات کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو نظارت و آگاهی داشته و در صورت لزوم موارد را به مراتب شورای نگهبان گزارش ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۸    
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی اطلاعیه ای از شهروندان مسجدسلیمان خواست تا هرگونه جوشش یا نشت نفت و گاز را از طریق شماره 1481 اطلاع دهند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری از پایان رأی گیری صندوق های ثابت و سیار و آغاز شمارش آرا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۹    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: واژگونی و حریق تانکر حمل بنزین در جاده سبزوار- شاهرود دو کشته بر جای گذاشت. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر روبرتو بائوتیستا به فینال تنیس ویمبلدون 2019 راه یافت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۱    
خوزستان پس از 27 سال در دهگانه دو و میدانی کشور به مدال رسید. سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۵    
سفیر کشورمان در فرانسه تاکید کرد: مهمترین برگ برنده امروز ایران بهره گیری از درهای باز دیپلماسی و گفت وگو است و اولویت جمهوری اسلامی ایران خویشتنداری و صبر استراتژیک برای کاهش تنش ها می باشد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۲    
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۷    
عضو شورای روستای ساق گفت: همزمان با دهه کرامت و برای اولین بار، جشنواره و مسابقات استانی بومی و محلی با حضور 150 ورزشکار در روستای ساق از توابع شهرستان زاوه برگزار گردید. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۲    
باشگاه اتلتیکو مادرید خواستار 200 میلیون یورو از بارسلونا شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۰    
دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: نفرات شایسته رقابت های جوانان قهرمانی کشور به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۸    
هر تکه از بنایی که تاریخ برای ما برجای گذاشته آیینه ای است تمام قد که می توانیم خود را در آن نظاره کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر دادگستری کشورمان امروز با وزیر دادگستری جمهوری قزاقستان دیدار و موافقتنامه معاضدت قضائی متقابل بین ایران و قزاقستان در امور مدنی به امضای دو طرف رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۷    
وزیر کشور تاکید کرد که موضوع امنیت در کشور ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این مهم تقویت نیز خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۹    
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از حریق درختان بلوار ذغالسنگ در قسمت شهرک ذغالسنگ خبر داد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر کشور گفت: هدف اصلی ما این است تا با انجام اقدامات مختلف امنیت پایدارتر و عمیق تری را رقم بزنیم. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۹    
برای نخستین بار یک داور بانوی ایرانی با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو در بازی های دانشجویان جهان به قضاوت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۷    
رییس جمهوری آمریکا می گوید از خواسته خود برای افزودن سوال درباره تابعیت افراد در سرشماری سراسری ایالات متحده در سال 2020 منصرف شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۶    
جشن محلات با کاروانی از لبخند ونشاط شعر و موسیقی در خوی آغاز بکار کرد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جشن محلات با کاروانی از لبخند و نشاط و شعر و موسیقی با حضور چهره های فرهنگی و هنری در ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۶    
دو کشتی گیر ایران با شکست در نیمه نهایی جام یاشاردوغو از رسیدن به فینال بازماندند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مهاجم فرانسوی فصل آینده با پیراهن بارسلونا بازی خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۸    
سومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی استقامت گیلان با حضور 40 دوچرخه سوار با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات در بندرانزلی برگزار شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۶    
امام جمعه بندرانزلی وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را بسیار اسفبار عنوان کرد و گفت: مسئولان ورزشی شهرستان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر امور خارجه انگیلس مدعی شد که لندن به دنبال تشدید تنش با تهران نمی گردد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۹    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) چهار پله سقوط کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۴۴    
شهردار تهران گفت: نباید اجازه دهیم تملق گویی مدیران در شهرداری باب شود و حق نداریم از بیت المال به طور شخصی هزینه کنیم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۶    
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری از تمدید زمان رای گیری این دوره از انتخابات نظام پرستاری تا ساعت 20 امشب خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه کرج از تلاش دشمن برای نشانه گرفتن حجاب بانوان گفت و تصریح کرد: برخی به اسم آزادی به دنبال هنجارشکنی هستند و سرنوشت نسل آینده را به خطر می اندازند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۱    
بسکتبالیست های ایران در نخستین بازی خود از مسابقات ویلیام جونز مقابل نماینده فیلیپین شکست خوردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۹    
پس از چهار روز فعالیت، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به پایان راه خود رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۵    
کمپانی "سیگما" به تازگی از کوچک ترین دوربین بدون آینه جهان موسوم به "سیگما اف پی" که تنها 370 گرم وزن دارد، رونمایی کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه رهبر انقلاب، امید را کلید اساسی تمامی قفل ها معرفی می کنند، اظهار کرد : توصیه رهبری این است که خود و دیگران را پرورش دهیم و این مساله ریشه ای ترین جهاد نسل امروز است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۵    
دو حزب حاکم در اقلیم کردستان عراق نامزد مشترکی را برای منصب استانداری کرکوک واقع در شمال عراق اعلام کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۴    
مدیر تشکل های علمی و فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر گفت: در حال حاضر 23 انجمن علمی و 4 کانون فرهنگی در دانشگاه هنر فعالیت دارند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۲    
مبلغ کاروان زیر سیاه خورشید آستان قدس رضوی گفت: با تمسک به اهل بیت(ع) گویا از چشمه های آب و زلال استفاده کردیم و اهل بیت(ع) چشمه های زلالی هستند که به انسان آب حیات معنوی می دهند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه ماکو گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ترفند های متفاوت سعی در ترویج اسلام هراسی و دین گریزی در بین مردم دارد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۰    
مسئول دفتر نظارت بر انتخابات استان قم گفت: اگر شورای نگهبان نباشد نظام اسلامی دچار استحاله خواهد شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه قم گفت: کشور انگلیس بداند دوران تعرض و دزدی در دریاها تمام شده است. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان گفت: سیاست کلی انتخابات مورد تایید مقام معظم رهبری بر روی زمین مانده و خواسته ایشان از قوا برآورده نشده به طوریکه در سال 95 سیاست های انتخابات ابلاغ و ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۶    
وزیر گردشگری سوریه از وجود دو پروژه گردشگری روسی که در حال اجرا در ساحل سوریه است، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اردبیل گفت: کشورهای اروپایی نباید بازار 450 میلیون نفری را با همراهی و همسایگی ایران نادیده بگیرند و یا بخواهند با تحریم این بازار دست به خودزنی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مباحث مربوط به موضوع برجام و تحریم، اشاره به عفاف و حجاب، توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس و مباحث مربوط به مالیات برخی از مسائلی بود که امروز امامان جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۶    
خطیب جمعه اراک با تاکید بر لزوم بازگشت کشورهای اروپایی به تعهدات برجامی شان اظهار کرد: اروپا بایدبه این پیمان بین المللی پایبند باشد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین، با انتقاد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران تاکید کرد که ادامه روابط تجاری با ایران از دید پکن منطقی و مشروع است.