چهارشنبه ۲۶ تیرساعت ۰۱:۰۰Jul 2019 17

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 تیر 1398 
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۲    
فرماندار سلطانیه با اشاره به عضویت 19 درصدی جمعیت سلطانیه در کتابخانه های این شهرستان، گفت: در حال حاضر 93 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی این شهرستان وجود دارد . ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۴    
تیم ملی هاکی بانوان ایران در اولین دیدار از مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۷    
فراخوان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی اعلام شد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، فراخوان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی با موضوعات دین، ادبیات، کلیات علوم اجتماعی ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از اجرای طرح نوین کارورزی و بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای اقتصادی استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
این موضوع که کارشناسان می گویند در آینده نه چندان دور سایه بحران آب بر سر تهران سنگینی خواهد کرد، جدید نیست ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: چهل ودومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، بخش آوایی با شرکت 242 نفر، در روزهای 26، 27 و 28 تیرماه به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۰۴    
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشار دوغو ترکیه با یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی برای ایران ادامه یافت.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۳    
طبق وعده رئیس کل بیمه مرکزی "قرار است در آینده "کد یکتا" صادر شود که براساس آن تقلبات و تخلفات در صنعت به حداقل ممکن می رسد" ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، از کشف احتکار انبار برنج، قند و شکر خبر داد . مرتضی ممیزی در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۸    
شهردار بافق از رشد 70 درصدی پخش آسفالت معابر این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه یزد ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: از سال گذشته تاکنون 10 هزار نفر به جمعیت مددجویان بهزیستی ایلام افزوده شده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی صیادی گیلان گفت: در سال های اخیر با پدیده هایی روبه رو هستیم که واقعا نگران کننده است. صیادان متخلف با کابل فشار قوی در رودخانه ماهیان را می کشند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۲    
حزب وحدت و همکاری ملی در اطلاعیه ای برای حمایت از کاندیداهای شورای محلات تهران اعلام آمادگی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از ابتدای فصل گرما تاکنون 14 نفر در گیلان به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند که با دارو درمان شدند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۷    
کارشناس بهداشت هوا معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ازن را آلاینده ای تابستانه خواند و درباره تاثیر این آلاینده بر سلامت انسان توضیح داد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۴    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می شود درسال زراعی جاری 207 هزارتن سیب زمینی از مزارع چهارمحال وبختیاری برداشت شود ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۰    
ربیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طرح تشدید کنترل نامحسوس همه جاده های مواصلاتی استان بوشهر از روز جاری (شنبه 22 تیرماه) آغاز می شود.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رییس سازمان چای کشور گفت: در سالهای اخیر بیش از پنج هزار هکتار از باغات چای به چرخه تولید برگشته است. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی سیاست آمریکا درقبال ایران را فاقد عقلانیت و مبنای حقوقی دانست و تاکید کرد که وضعیت کنونی پیرامون ایران یک بن بست است.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۱    
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات تا 25 تیرماه خبر داد. یوسف ناصر در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به ارسال 208 اثر به جشنواره مطبوعات تا به امروز ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۵    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری شاهد روند رو به رشد ورود گردشگران خارجی از مرز شلمچه هستیم که این موضوع اهمیت توسعه زیرساخت های جانبی پایانه شلمچه و ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۵    
سومین حشنواره مد و لباس فجر استان فارس از عصر جمعه 21 تیرماه در شیراز آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا منطقه فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران ، از کشف یک هزار و 120 قطعه مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد . به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی جندالله ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۶    
طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر اخراج چهار بازیکن از تراکتور توسط دنیزلی به گوش می رسید که این سرمربی در واکنش به این شایعات اعلام کرد که پر کردن پست های خالی تنها دغدغه ام است. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۳    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتور، زیر نظر مصطفی دنیزلی تمرین کردند و مصطفی دنیزلی که به تمرین تیم آمده بود، با استقبال گرم رسانه های محلی ترکیه و بازیکنان روبرو شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶    
رییس کل دادگستری استان یزد از امضای تفاهم نامه سه جانبه بین دادگستری، خانه صمت و کانون داوری استان یزد با هدف حمایت از سرمایه گذاری سالم، مشروع و رونق تولید خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۴۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه ای با شبکه المنار به آخرین تحولات منطقه و لبنان پرداخت و گفت: تعداد نیروهای حزب الله در سوریه را در سایه کاهش تنش و درگیری در این کشور تا حد زیادی کاهش داده ایم ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۶:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: با بهره گیری از خرد جمعی که شعار و سیره ما در آستان قدس است، گام های موفق گذشته را ادامه خواهیم داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۲:۰۸    
آیا می توان رؤیای روزی را در سرپروراند که بحث و گفت وگوی منصفانه و مناظره به پدیده هر روزه یا هر شبه ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۵    
تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین بازی از تورنمنت دوستانه اسلوونی برابر نماینده چین شکست خورد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۰:۵۰    
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس گفت: 232 میلیارد و 810 میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب 28 برنامه بین 23 دستگاه های اجرایی باشت توزیع شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۱    
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان تماس تلفنی با رییس جمهوری روسیه، با او درباره آخرین تحولات کشورش گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۰    
لحظاتی پیش یک جوان 34 ساله در آب های خزر در شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شد. سامان ساسانیان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا – منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۳    
تنیسور سوئیسی با پیروزی برابر رافائل نادال به فینال ویمبلدون صعود کرد و حریف جوکوویچ در دیدار نهایی شد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۹    
گزینه پیشنهادی دولت آمریکا برای ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: خروج زودهنگام نیروهای آمریکایی از افغانستان یک اشتباه استراتژیک محسوب می شود.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۴    
دستگاه دیپلماسی چین امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور علیه شرکت های آمریکایی که در فروش تسلیحات به تایوان دست داشته باشند، تحریم اعمال خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۴    
بر اثر دو حادثه برق گرفتگی و غرق شدگی در استان قم، دو نفر از همشهریان جان خود را از دست دادند. به گزارش ایسنا منطقه قم ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۶    
رئیس کمیسیون معماری شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری را از ایده های خلاقانه محروم نکنیم. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۷    
سرپرست سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری کرج گفت: استفاده از ایده های استارتاپی شرایطی فراهم می کند که مدیریت شهری با کمترین هزینه، بهتری راهکارها برای حل مشکلات شهری را اجرایی کند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران از سیاست چین واحد حمایت کامل می کند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۵    
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: چند سالی است که نهادهای علمی موظف شدند و تصمیم گرفتند در مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بیشتر تاثیرگذار باشند و جهاددانشگاهی در این زمینه پیش رو بوده ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۴    
مجلس نمایندگان آمریکا توانست طرحی را تصویب کند که باعث محدودیت اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای آغاز جنگ با ایران بدون مشورت با کنگره می شود.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۱    
رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید با قهرمانی کشتی گیران شاخص به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۰    
یک جوان 29ساله در رودخانه تنگ سرخ بویراحمد به علت غرق شدگی جان باخت. به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد یک جوان 29ساله حدود ساعت 18 و 30 دقیقه امروز جمعه ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۵۰    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه حمایت مردم در هر عرصه ای می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند، گفت: سفر رییس جمهور به استان ها به مانور قدرت مردم تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۰    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع گرد و خاک اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۹    
مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان از اخطارهای شفاهی سازمان آتشنشانی به این شرکت خبر داد و بیان کرد: زمانی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهری کرمان مشاهده کردند که به اخطارهای شفاهی این شرکت بی توجه است ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۸    
کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد جایگاه خود در رده دهم جدول را حفظ کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۵    
سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم تکواندوی ایران با شکست حریف خود در راند طلایی دیدار فینال، ششمین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای دانشجویان جهان 2019 را بر گردن آویخت.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۴    
رقابت های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۵    
نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید مشخص شدند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۹    
مدیر تیم ملی امید می گوید اگر در زمان تعیین شده نتواند بازیکنان لژیونر را به تیم ملی امید بیاورد، دیگر نمی توان آن بازیکنان را به تیم ملی امید دعوت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۵۴    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی امید به تساوی رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، شاگردان تارتار که در اردوی تهران به سر می برند ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰    
سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است تا لیگ برتر با اصلاح امور مربوط به برگزاری این مسابقات آغاز شود.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
یک کارشناس فرهنگی و استاد دانشگاه گفت: برای رفع موانع موجود در کشور باید به بیانیه گام دوم انقلاب جامعه عمل پوشاند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۴    
مسئول دفتر شورای نگهبان در سلماس گفت: اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان باید بر عملکرد و تحرکات کاندیداهای احتمالی انتخابات پیش رو نظارت و آگاهی داشته و در صورت لزوم موارد را به مراتب شورای نگهبان گزارش ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۸    
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی اطلاعیه ای از شهروندان مسجدسلیمان خواست تا هرگونه جوشش یا نشت نفت و گاز را از طریق شماره 1481 اطلاع دهند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری از پایان رأی گیری صندوق های ثابت و سیار و آغاز شمارش آرا خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۹    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: واژگونی و حریق تانکر حمل بنزین در جاده سبزوار- شاهرود دو کشته بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر روبرتو بائوتیستا به فینال تنیس ویمبلدون 2019 راه یافت.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۱    
خوزستان پس از 27 سال در دهگانه دو و میدانی کشور به مدال رسید. سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۵    
سفیر کشورمان در فرانسه تاکید کرد: مهمترین برگ برنده امروز ایران بهره گیری از درهای باز دیپلماسی و گفت وگو است و اولویت جمهوری اسلامی ایران خویشتنداری و صبر استراتژیک برای کاهش تنش ها می باشد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۲    
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۷    
عضو شورای روستای ساق گفت: همزمان با دهه کرامت و برای اولین بار، جشنواره و مسابقات استانی بومی و محلی با حضور 150 ورزشکار در روستای ساق از توابع شهرستان زاوه برگزار گردید. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۲    
باشگاه اتلتیکو مادرید خواستار 200 میلیون یورو از بارسلونا شد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۴۰    
دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: نفرات شایسته رقابت های جوانان قهرمانی کشور به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۸    
هر تکه از بنایی که تاریخ برای ما برجای گذاشته آیینه ای است تمام قد که می توانیم خود را در آن نظاره کنیم ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
وزیر دادگستری کشورمان امروز با وزیر دادگستری جمهوری قزاقستان دیدار و موافقتنامه معاضدت قضائی متقابل بین ایران و قزاقستان در امور مدنی به امضای دو طرف رسید.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۷    
وزیر کشور تاکید کرد که موضوع امنیت در کشور ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این مهم تقویت نیز خواهد شد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۹    
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از حریق درختان بلوار ذغالسنگ در قسمت شهرک ذغالسنگ خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر کشور گفت: هدف اصلی ما این است تا با انجام اقدامات مختلف امنیت پایدارتر و عمیق تری را رقم بزنیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۹    
برای نخستین بار یک داور بانوی ایرانی با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو در بازی های دانشجویان جهان به قضاوت پرداخت.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۷    
رییس جمهوری آمریکا می گوید از خواسته خود برای افزودن سوال درباره تابعیت افراد در سرشماری سراسری ایالات متحده در سال 2020 منصرف شده است.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۶    
جشن محلات با کاروانی از لبخند ونشاط شعر و موسیقی در خوی آغاز بکار کرد. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جشن محلات با کاروانی از لبخند و نشاط و شعر و موسیقی با حضور چهره های فرهنگی و هنری در ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۶    
دو کشتی گیر ایران با شکست در نیمه نهایی جام یاشاردوغو از رسیدن به فینال بازماندند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مهاجم فرانسوی فصل آینده با پیراهن بارسلونا بازی خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۸    
سومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی استقامت گیلان با حضور 40 دوچرخه سوار با شعار حفظ تالاب، حفظ حیات در بندرانزلی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۶    
امام جمعه بندرانزلی وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را بسیار اسفبار عنوان کرد و گفت: مسئولان ورزشی شهرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر امور خارجه انگیلس مدعی شد که لندن به دنبال تشدید تنش با تهران نمی گردد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۹    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) چهار پله سقوط کرد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۴۴    
شهردار تهران گفت: نباید اجازه دهیم تملق گویی مدیران در شهرداری باب شود و حق نداریم از بیت المال به طور شخصی هزینه کنیم ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۶    
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری از تمدید زمان رای گیری این دوره از انتخابات نظام پرستاری تا ساعت 20 امشب خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه کرج از تلاش دشمن برای نشانه گرفتن حجاب بانوان گفت و تصریح کرد: برخی به اسم آزادی به دنبال هنجارشکنی هستند و سرنوشت نسل آینده را به خطر می اندازند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۳۱    
بسکتبالیست های ایران در نخستین بازی خود از مسابقات ویلیام جونز مقابل نماینده فیلیپین شکست خوردند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۹    
پس از چهار روز فعالیت، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به پایان راه خود رسید.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۵    
کمپانی "سیگما" به تازگی از کوچک ترین دوربین بدون آینه جهان موسوم به "سیگما اف پی" که تنها 370 گرم وزن دارد، رونمایی کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه رهبر انقلاب، امید را کلید اساسی تمامی قفل ها معرفی می کنند، اظهار کرد : توصیه رهبری این است که خود و دیگران را پرورش دهیم و این مساله ریشه ای ترین جهاد نسل امروز است ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۵    
دو حزب حاکم در اقلیم کردستان عراق نامزد مشترکی را برای منصب استانداری کرکوک واقع در شمال عراق اعلام کردند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۴    
مدیر تشکل های علمی و فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر گفت: در حال حاضر 23 انجمن علمی و 4 کانون فرهنگی در دانشگاه هنر فعالیت دارند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۲    
مبلغ کاروان زیر سیاه خورشید آستان قدس رضوی گفت: با تمسک به اهل بیت(ع) گویا از چشمه های آب و زلال استفاده کردیم و اهل بیت(ع) چشمه های زلالی هستند که به انسان آب حیات معنوی می دهند. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه ماکو گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ترفند های متفاوت سعی در ترویج اسلام هراسی و دین گریزی در بین مردم دارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۰    
مسئول دفتر نظارت بر انتخابات استان قم گفت: اگر شورای نگهبان نباشد نظام اسلامی دچار استحاله خواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۸    
امام جمعه قم گفت: کشور انگلیس بداند دوران تعرض و دزدی در دریاها تمام شده است. به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان گفت: سیاست کلی انتخابات مورد تایید مقام معظم رهبری بر روی زمین مانده و خواسته ایشان از قوا برآورده نشده به طوریکه در سال 95 سیاست های انتخابات ابلاغ و ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۶    
وزیر گردشگری سوریه از وجود دو پروژه گردشگری روسی که در حال اجرا در ساحل سوریه است، خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان اردبیل گفت: کشورهای اروپایی نباید بازار 450 میلیون نفری را با همراهی و همسایگی ایران نادیده بگیرند و یا بخواهند با تحریم این بازار دست به خودزنی ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مباحث مربوط به موضوع برجام و تحریم، اشاره به عفاف و حجاب، توقیف نفتکش ایرانی توسط دزدان دریایی انگلیس و مباحث مربوط به مالیات برخی از مسائلی بود که امروز امامان جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۶    
خطیب جمعه اراک با تاکید بر لزوم بازگشت کشورهای اروپایی به تعهدات برجامی شان اظهار کرد: اروپا بایدبه این پیمان بین المللی پایبند باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین، با انتقاد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران تاکید کرد که ادامه روابط تجاری با ایران از دید پکن منطقی و مشروع است.