دوشنبه ۲۸ مردادساعت ۱۹:۵۲Aug 2019 19

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۶    
هیات داوران بخش تئاتر دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، اسامی برگزیدگان این بخش را از میان یک هزار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره اعلام کردند که در این بین سه اثر از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس به چشم ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۱    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از شروع به کار مجدد معدن گمرکان در این شهرستان که بنا به دلایل امنیتی چند روزی تعطیل شده بود خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس استان آذربایجان شرقی به ظرفیت 310 مگاوات امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۴    
بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس استان آذربایجان شرقی به ظرفیت 310 مگاوات امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: نرخ حق العمل کاری شالیکوبی ها برای تبدیل شلتوک به برنج اعلام شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۹    
فراخوان درج اطلاعات نخبگان در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی از سوی وزارت نفت اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۴    
مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان از23 مردادماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام صاحبان مشاغل پزشکی ،پیراپزشکی ،داروسازی و دامپزشکی در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی آن خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در بیانیه ای از تلاش ها و اقدامات وزارت بهداشت در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و رسیدن به اهداف توسعه پایدار ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان بدره از کشف 500 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه ایلام ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از فروش نخستین محموله ی بنزین ستاره از طریق بورس به بازار های جهانی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۹    
محل برگزاری مراسم تشییع پیکر حسین آهی از حوزه هنری به مسجد بلال صدا و سیما تغییر کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه آزمون جذب و به کارگیری نیروهای عملیاتی آتش نشانی 18 مردادماه سالجاری به طور سراسری برگزار می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۰    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: توجه به ارتقای کیفی غذای میهمان سرای حضرت رضا(ع) را با جدیت پیگیری می کنیم و از همه ظرفیت های مجموعه برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۲    
با حضور مدیر کل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و عمان شرکت منابع آب کشور از سد تنگ سرخ یاسوج بازدید و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۳    
چهار خوزستانی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان به عضویت تیم ملی درآمدند. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، پویا دادمرز، میلاد رضانژاد ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: در کشور ما سالانه حدود 6 میلیون نیاز به صافی دیالیز و همودیالیز وجود دارد که 2 تا 3 میلیون آن از خارج تامین می شود ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۱    
فرماندار کاشان گفت: رونق صنعت گردشگری از سیاست های محوری دولت است که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، توسعه دیپلماسی عمومی را به همراه دارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار بیشترین نرخ بیکاری در میان رشته های تحصیلی به گروه "معماری و ساختمان" و کمترین نرخ بیکاری به گروه "خدمات امنیتی" تعلق دارد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از تخریب پنج مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی رزجرد از توابع این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: یک متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان اردل به پرداخت 28 میلیون ریال جزای نقدی و جبران ضرر و زیان وارده به محیط زیست محکوم شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۸    
در حالی وزیر اقتصاد از ادغام لایحه مالیات بر عائدی سرمایه در درون لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم خبر داده است که یک اقتصاددان معتقد است طولانی شدن فرایند ارائه لایحه مالیات بر عائدی سرمایه به ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۵    
جانشین انتظامی استان از کشف تعداد 38 دستگاه سازنده بیت کوئین(استخراج ارز دیجیتال) بدون مجوز به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان ملکشاهی خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۱    
در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت درخصوص پیشنهادهای اتاق تعاون مرکزی، وزارت خانه های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گیری شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۸    
مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: برداشت یک هزار و 500تن گندم از 330 هکتار از مزارع کشاورزی نطنز آغاز شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۱    
یکی از ژنرال های رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جبهه داخلی این رژیم برای وقوع جنگ های آتی آماده نیست.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۸    
رییس مرکز توسعه تحقیقات و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تحقیقات و فناوری پایه اصلی و نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه هر سازمان است و نیرویی محرک برای برنامه های ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۱    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، به ارائه گزارشی از اقدامات وزارت آموزش وپرورش در این حوزه پرداخت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر اردبیل از اهدای 13هزار و500 سی سی خون توسط هلال احمری های اردبیل خبرداد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه یزد از تدوین اساسنامه ساماندهی و نظارت بر عملکرد موسسات و دوره های آموزش عالی آزاد در استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: متقاضیان احداث گلخانه در زنجان بدون نوبت تسهیلات می گیرند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۴    
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت روحانیت لرستان در دفاع مقدس از برگزاری مسابقه مقاله نویسی با محوریت دفاع مقدس خبرداد و گفت: این مسابقه در ماه های آینده در مساجد استان لرستان برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۸    
فراخوان مقالات همایش ملی اعجاز قرآن با تاکید بر آراء علامه طباطبایی(ره) به همت گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۴    
دولت مجارستان در ادامه سیاست افزایش جمعیت خود به خانواده های صاحب سه فرزند و بیشتر کمک مالی می کند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۸    
اولین دادگاه رسیدگی به اختلافات حاکم دبی و همسر فراری اش در لندن برگزار شد. همسر حاکم دبی دادخواست مربوط به "حضانت دو فرزندش و حمایت و عدم مزاحمت" از سوی همسرش را تقدیم دادگاه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۹    
استاندار گلستان گفت: از 7300 واحد احداثی در شهر و روستاهای استان، 3400 واحد پی کنی و 1500 واحد فونداسیون اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام فرایندها هستند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۴    
مذاکرات اولیه ایجاد شهرک تولید کفش در چهارمحال و بختیاری از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در نشست با استاندار انجام گرفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۸    
سرپرست اداره کل شیلات آب های داخلی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرکز حفاظت و بازسازی ذخایر ژنیتکی ماهیان بومی و گرمابی شهرستان زهک با پرورش بچه ماهیان گرمابی تاکنون 180 هزار قطعه لارو کپور و آمور به ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۳    
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: پیش بینی می کنیم امسال در بیش از 75هزار هکتار از شالیزارهای گیلان راتون پرورش یابد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در آذربایجان غربی تعدیل شده و به قیمت تنظیم بازار عرضه می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۶    
یک اثر نمایشی از استان سمنان به هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای میثاق (ترشیز) راه یافت. به گزارش ایسنا-منطقه سمنان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۶    
فرماندار شهرستان ورامین گفت: احداث قطار شهری و بیمارستان از مهم ترین نیازهای ورامین است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۱۴    
مدیر واحد هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند تاریخ شفاهی سرهنگ مندنی سیدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس این استان خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۶    
یک عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سوابق مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صالحی، دکترای مکانیک از دانشگاه شریف دارد، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و نفر اول جشنواره خوارزمی است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۹    
وضعیت اعتبارات لازم برای حفاظت از میراث جهانی چغازنبیل در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی استان خوزستان بررسی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه فرماندار شهرستان ماهشهر از پروژه فرهنگسرای دکتر قیصری شهرستان ماهشهر بازدید کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۹    
استاندار تهران گفت: طبق وعده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور احداث قطار شهری تهران_ پیشوا تا پایان سال 98 تکمیل می شود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۵    
سرپرست شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس از فعال سازی 360 دیگ خاموش در این شرکت خبرداد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۵    
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان از اعزام تیم مچ اندازی بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۲    
فراخوان سومین جشنواره ادبی خورهای احساس با هدف معرفی کتاب برتر شعر استان خوزستان به میزبانی انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی (ره) منتشر شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۲۰    
محمدجواد حفظی رکابزن یزدی در رقابت های جایزه بزرگ کارگران کشور دو مرتبه موفق به دریافت مدال برنز شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۶    
مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: شبکه گذاری گاز در شهر زاهدان به بیش از 48درصد رسیده است. رضا پنجابی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۰    
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از کشف 190 کیلوگرم تریاک و حشیش از پنج قاچاقچی طی دو عملیات جداگانه در مهریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۶    
رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: بالغ بر 90 درصد از کالاهای بازار شهرستان گچساران از تولیدات داخلی کشور است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۵    
تیم فوتبال ذوب آهن به منظور رقابت با الاتحاد در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه 13 مرداد راهی امارات می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۴:۵۲    
دومین نشست کمیسیون امنیتی چین و افغانستان با محوریت مبارزه مشترک با تروریسم در کابل برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۳:۰۶    
نخست وزیر انگلیس می گوید، حرکت بعدی در روند اجرای بریگزیت بر عهده اتحادیه اروپا است و کشورش به رغم عدم تمایل برای خروج بدون توافق از اروپا، در صورت لزوم خود را برای این کار آماده می کند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۲:۴۴    
ایسَپ راکی ، خواننده رپ آمریکایی که متهم به ضرب و شتم یک مهاجر 19 ساله افغان در استکهلم است، در دادگاه حاضر شد و اظهار بی گناهی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۱    
صبح امروز طی وقوع یک درگیری خونین خانوادگی، جوانی 25 ساله برادر بزرگ تر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۷    
یک پیرمرد مغنی 73 ساله که به عمق چاه 12 متری سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد سمند با تریلی حامل گاز در محور "بستان آباد-سراب" دو مصدوم برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۴    
نقص فنی آسانسور در شهرک مرزداران تبریز موجب مصدوم شدن کودک 11 ساله شد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۲    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری تدارکاتی برابر فولاد خوزستان شکست خورد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۵    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخواهد جنگی را با ایران شروع کند اولین قربانی این جنگ رژیم صهیونیستی است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۲۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: فرهنگ و ادب زیربنای توسعه همه جانبه و پایدار بشمار می رود. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۵    
فرماندار گناباد گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان، در مورد اخبار و مسائلی که در رسانه ها گفته می شود به هیچ عنوان حق شکایت قضایی از خبرنگاران را ندارند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۹    
هیات بلندپایه چین، با بدرقه حدادعادل، تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۲    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: نبود تخت بیمارستان در پیشوا یکی از مهمترین مشکلات پیشوا است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۸    
خانم اینگرید هیدن معاون سیاسی نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور افغانستان که جهت رایزنی با مقامات کشورمان در خصوص مسائل افغانستان به تهران سفر کرده است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۷    
یکی از واحدهای خوابگاه های 18 واحدی ریحانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به علت گرما و نوسانات برقی دچار حریق شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۶    
معاون رییس جمهور گفت: مشکلات اقتصادی رو به پایان است، سختی به زودی به پایان می رسد و از مشکلات با سربلندی عبور خواهیم کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حال حاضر توسعه گردشگری دریایی به عنوان یک ضرورت و مطالبه برای گردشگران و مسافران در مازندران تبدیل شده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۱    
باشگاه ماشین سازی ادواردو ماشا را به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۹    
ایران خودرو در اطلاعیه ای هرگونه افزایش بهای محصولات خود را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۱    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک دیدار تدارکاتی برابر ذوب آهن به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۲    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مجموع ارزش فروش چهار هزار و 500 شرکت دانش بنیان کشور در سال گذشته را معادل 90 هزار میلیارد اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۷    
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور تاکید کرد: در سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای سرمایه گذاران بخش کشاورزی فرش قرمز پهن می کنیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در بعضی از شهرستان ها شاهد آمار بالای طلاق هستیم که این مهم نگران کننده است و باید بیشتر بررسی شود . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اروپا فرصت زیادی را برای عمل به تعهدات و همکاری با ایران از دست داده، تاکید کرد: عادی سازی روابط نفتی و بانکی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۱    
به مناسبت روز ملی مزرعه برنج و با حضور سرپرست استانداری گیلان از ارقام جدید برنج با نام های آنام و تیسا در رشت رونمایی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۵    
امام جمعه قم با تاکید بر اینکه روش ها، برنامه ها، آموزش ها و پژوش های قرآنی باید به صورت مستمر دنبال شود، تصریح کرد: در نشست ها و برنامه های خود نباید از اصطلاحات مهم قرآنی غافل شویم. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۱    
معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح جامع خشونت زدایی همه جانبه در مدارس ابتدایی کشور خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۱    
صبح امروز آیین امضای تفاهم نامه بین استانداری خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با محوریت ایجاد 12هزار شغل جدید در بیرجند برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۷    
در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2019 در بلغارستان، رحمان عموزاد در 48 و امیرحسین فیروزپور در 80 کیلوگرم به مدال طلای جهان رسیدند و مهدی ویسی در 55 کیلوگرم نقره گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت:ایالات متحده هفت تریلیون دلار و رودهایی از خون را در منطقه ما و در بزرگترین شکست خود پس از جنگ ویتنام هدر داده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۳    
مدیرکل گمرک بندر مرزی آستارا گفت : طی چهار ماه گذشته 109 هزار و سه تن کالا به ارزش 46 میلیون و 122 هزار و 687 دلار از پایانه ریلی آستارا صادرات، واردات و ترانزیت شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۳    
استاندار کردستان گفت: متاسفانه آمار طلاق در کردستان نگران کننده و جزء 10 استان اول در کشور است. به گزارش ایسنا، منطقه کردستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲    
جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۰    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حال حاضر توسعه گردشگری دریایی به عنوان یک ضرورت و مطالبه برای گردشگران و مسافران در مازندران تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که برای اینکه از بازرگانان و تجار حمایت کنیم نیاز داریم تا آنها را بشناسیم چراکه قوه قضاییه از تجار معتبر و با اصالت که خود را واقعا یک ایرانی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۵    
فرمانده جدید مرزبانی استان گیلان در نخستین سفر خود به شهرستان آستارا از این بندر مرزی بازدید کرد. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۵    
شاگردان حسین عبدی مقابل تاجیکستان شکست خوردند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بوجه گفت: 53 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی در سال جدید پیش بینی شده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان خطاب به کاندیدای نمایندگی مجلس گفت: کسانی که معیارهای قانونی را ندارند، شورای نگهبان را امتحان نکنند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال یاران آتنا از ایران در تورنمنت فوتبال آلمان شرکت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۹    
وزیر اطلاعات از شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۲    
چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی تیم های برتر در سه رشته باقیمانده والیبال، فوتسال و هندپلو به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۰    
یک دیپلمات روسی از احتمال این که آمریکا، عدم پایبندی روسیه را بهانه ای برای خروج از پیمان منع جامع آزمایش هسته ای قرار دهد، خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۷    
رسانه ها و مرزبانی اتریش از موج جدید پناهجویان در مسیر بالکان خبر می دهند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۴    
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اعلام کرد که "رویای کودکان سیل زده را بسازیم" شعار این دوره از جشنواره است. ...