شنبه ۲۶ مردادساعت ۱۷:۲۱Aug 2019 17

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1398 
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۱    
فرماندار شهرستان طارم گفت: اصلی ترین عامل ناپایداری جمعیت در روستاها، اقتصاد و اشتغال است. ستار صفری در گفت وگو با ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۱    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: علوم شناختی 6 بخش علمی را تحت تاثیر قرار می دهد و در علم و فناوری سرنوشت ساز است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۱    
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره موسیقی مقامی شرق کشور(یادبود استاد جلیل رفیعی) در بیرجند خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۶    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای نواحی غربی استان رگبار پراکنده پیش بینی کرد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۷:۴۷    
مدیر کل استاندارد یزد گفت: از اوایل مهرماه امسال فرآیند استانداردسازی محصولات دانش بنیان آغاز می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۱    
متن زیر مصاحبه با محمد تقوی بنیان گذار وب سایت ملکی دلتا و مجله پیام دلتا درباره تاثیر سایت های ملکی در کاهش قیمت مسکن در ایران هست.
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از برپایی 129 پایگاه جمع آوری نذورات عید سعید قربان در زنجان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۷    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد عدم آمادگی جامعه در پذیرش تغییرات سریع فرهنگی را عامل ناپایداری روابط زوجین و ناموفق بودن امر ازدواج عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۸    
در جلسه ی ستاد اربعین حسینی سیستان و بلوچستان بر پیگیری طرحها و برنامه های ایام محرم برای زائران پاکستانی و خارجی تاکید شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۳:۵۵    
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از افزایش رشد 20 درصدی پرداخت عوارض خودرو توسط تهرانی ها خبر داد و گفت: تقسیط پرداخت عوارض سالیانه خودرو در سامانه تهران من پیش بینی شده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۸    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه تأسیس جهاددانشگاهی یکی از حرکت های بسیار خوب پس از انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: جهاددانشگاهی همواره در حوزه مهارت افزایی بسیار فعال بوده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
به گفته رئیس کل بیمه مرکزی، صنعت بیمه تاکنون 142 میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل پرداخت کرده است؛ اما این مبلغ هنوز با آخرین پیش بینی های رسمی از کل خسارات مرتبط با سیل که حدود 365 میلیارد تومان است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۰    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: دانش آموزان دختر فارس در رقابت های تیمی مسابقات شطرنج قهرمانی آموزشگاه های کشور به عنوان قهرمانی دست یافتند . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۲    
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: عدم آمادگی برای زندگی مشترک مهمترین مشکل جوانان امروزی در زمینه ازدواج است که با کارگاه های قبل، حین و بعد از ازدواج جوانان می توانند این آمادگی را کسب کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۹    
دارندگان مدل های اعلام شده گوشی های هوآوی، می توانند با به روزرسانی دستگاه خود از دو قابلیت EROFS و GPU Turbo 3.0 بهره مند شوند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۶    
رییس پلیس فتا یزد از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری در بستر دیوار با عنوان استخدام پرستار کودک خبر داد و گفت: متاسفانه بیکاری و امرار معاش ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۳    
دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشور به یک مدال طلا و یک برنز دست یافتند . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۵    
معاون میراث فرهنگی آذربایجان غربی گفت: دو پرونده میراث طبیعی استان برای ثبت در فهرست ملی ارائه خواهد شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۸    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، علل ناباروری در مردان را برشمرد و شیوع ناباروی مردان در ایران را بالاتر از آمار جهانی دانست.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۰    
سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مرکز، اظهار کرد: با این فعالیت ها تا کنون از هدر رفت صدها هزار دلار ممانعت شده و در شرایط تحریم های گوناگون از توقف ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۳    
استاندار هرمزگان گفت: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان موردتوجه جدی قرار گیرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۹    
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از اعطای بورسیه تحصیلی رایگان برای مقطع کارشناسی در این دانشگاه خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۵    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از همه اهالی رسانه که با تلاش در اطلاع رسانی در صدد افزایش آگاهی جامعه هستند، تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۰    
در توضیح نظر هیات حل اختلاف قوا درباره گزارش سالانه دولت به مجلس گفت: هیات ضمن تاکید بر حق نظارت و اعمال نظارت مجلس ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: امسال شاهد رشد 437 درصدی جذب ماده خام محصولات کشاورزی توسط صنایع فرآوری در استان بودیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۵    
استاندار هرمزگان از راه اندازی دانشکده مهندسی نفت و شیمی در هرمزگان خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت، مجوز راه اندازی این دانشکده از سوی وزارت علوم صادر و به دانشگاه هرمزگان ابلاغ شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل تائید کرد که نامه نماینده ایران به سازمان ملل در اعتراض به تحریم وزیر امورخارجه این کشور از سوی آمریکا به شورای امنیت ارائه شده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۸    
فرمانده انتظامی استان قم از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال در قم خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۰    
فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران آغاز شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۹    
مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب های قافله بهار، بر بال ققنوس، مرد من و چهل سال ایستادیم از آثار انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۵    
صد و چهل و یکمین روز سال، روز بزرگداشت تلاش دغدغه مندانی است که هر چند خیلی دیده می شوند اما بسیاری از مشکلاتشان از دید جامعه پنهان مانده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان روز خبرنگار را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
استاندار ایلام به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد. به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است : ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۹    
معاون حقوقی قوه قضاییه در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از افتتاح مرکز آموزش خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه و اضافه شدن هشت سالن به پردیس سینمایی ملت خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۸    
احتمالا بدانید که انجام امور اداری برای اتباع کشورهای دیگر که در ایران حضور دارند به راحتی پیشبرد امور برای اتباع ایرانی نبوده و همیشه با مشکلاتی همراه بوده است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۵    
دبیر جشنوارۀ بین المللی تابش گفت: نتایج داوری چهارمین جشنوارۀ بین المللی داستان کوتاه تابش در شش بخش منتشر شد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۸    
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیام تبریکی روز خبرنگار را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از اکران بیلبوردهای گرامیداشت روز خبرنگار در تبریز خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۸    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی با 70 کیلوگرم موادمخدر در فرودگاه مشهد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد که اخبار مستند، شفاف و روشنگرانه را انتقال دهند . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی دو روز آینده (18 و 19 مرداد ماه) در سواحل دریای خزر در استان های گیلان، مازندران ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق، گفت: باید بتوانیم در راستای کار ستاد عتبات، اهدافی که برای آینده جهان اسلام را داریم محقق کنیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۵۱    
مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان سروستان از احیای یک کارگاه تولید گچ مربوط به دوره ساسانیان در این شهرستان خبرداد. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۳    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بوروکراسی اداری پیچیده ای در بخش صنعت وجود دارد و باید دستگاه های اجرایی که در پاسخ به صنعتگران تعلل می کنند، بازخواست شوند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 7 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک خانه باغ در شهرستان تنگستان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۹    
سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان میلیاردی قطعات خودروهای سنگین در شهرستان نکا خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبریک گفت. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری - متن پیام اقبال عباسی به شرح زیر است: بسمه تعالی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۱    
پلیس دانمارک از انفجاری مهیبی که ساختمان اداره مالیات این کشور در کپنهاگ را به لرزه انداخت، خبر داد و اعلام کرد که این حادثه ضمن وارد کردن خسارات فراوان، یک زخمی برجای گذاشته است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 2 تن گوشت مرغ فاسدشده و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۲:۴۳    
دیده بان ، مزار شریف ، قلب های واحد ، خیال نقش ، جای نگرانی نیست ، افسانه درخت ، امکان مینا ، مردی از جنس بلور ، همدست ، زخم شانه حوا ، ربوده شده 3 ، وصل نیکان ، نجات در آسمان خراش ، خبرنگار خارجی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۰:۲۰    
استاندار لرستان گفت: نباید رای مردم با دخالت نظر دیگران در صندوق انداخته شود. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۴    
استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت روز خبرنگار پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۶    
حجت الاسلام والمسلین رضا عزت زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم عصر چهارشنبه 16 مرداد با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا منطقه قم روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۳    
یک روزنامه پرتغالی در گزارشی به مهدی طارمی مهاجم جدید ریوآوه پرداخت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۲    
هشتاد و هفتمین دوره دانش افزایی با حضور فارسی آموزانی از هشت کشور جهان برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۳    
دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه ایران درحالی برگزار شد که فیلم کوتاه تشریح بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۱    
دادستان تهران از دستور صریح رئیس قوه قضاییه مبنی بر مساعدت در پرونده متهمینی که به جرم نشر اکاذیب در دادسرای فرهنگ و رسانه و بنا به اعلام جرم دادستانی تحت تعقیب قرار گرفته اند خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب در توییتی از سفیر بولیوی در تهران تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
کتاب "طرح پیمایش ملی خانواده" که از سوی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز انجام شده است به مناسبت سی ونهمین سالگرد تاسیس این نهاد امروز چهارشنبه 16 مرداد با حضور دکتر حسن روحانی در نهاد ریاست جمهوری ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۶    
4 نماینده ایران به دیدار فینال و 3 نماینده به دیدار رده بندی مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۳    
دادستان تهران از دستور صریح رئیس قوه قضاییه مبنی بر مساعدت در پرونده متهمینی که به جرم نشر اکاذیب در دادسرای فرهنگ و رسانه و بنا به اعلام جرم دادستانی تحت تعقیب قرار گرفته اند خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتتاح قطار تهران – آنکارا و آنکارا – تهران گفت: براساس توافقات انجام شده با کشور ترکیه ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد آصف محسنی را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۲    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اعلام کرد: آمده ام تا یک تحولی در حوزه میراث فرهنگی ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۱    
خواهر و برادر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل که در رشته پزشکی قبول شده و در حال تحصیل هستند، آرزو دارند پس از پایان تحصیلات خود خدمتگذار اقشار آسیب پذیر بوده و به آنها برای دستیابی به موفقیت های ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل مرکز رصد فرهنگ و علم دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در برهه کنونی نهادهای مردمی باید در حوزه آسیب های اجتماعی ورود جدی داشته باشند. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۹    
از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برترین های جشنواره نانو و رسانه معرفی شدند و خبرنگار ایسنا به عنوان یکی از خبرنگارانی که دارای عملکرد برتر بودند مورد تقدیر قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۶    
رییس شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری از توجه خاص دیوان عدالت اداری به میراث فرهنگی و حفاظت از آثار تاریخی در سراسر کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد: فعالیتهای "شرکت لیزینگ خودرو نام آوران آگهی میهن" فاقد هرگونه مجوز از مراجع ذیصلاح بوده و غیرقانونی است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر با کمبود متخصصان طب سالمند مواجه هستیم.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل استقلال در تمرین امروز (چهارشنبه) استقلال حضور پیدا کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ما به دنبال ایجاد زنجیره گوشت گرم گوساله از مزرعه تا سفره در راستای متعادل کردن قیمت و بالا بردن کیفیت این محصول هستیم.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۸    
رئیس کل جدید دادگستری تهران گفت: خودم و همه همکارانم را به رعایت نظم و انضباط توصیه می کنم تا بتوانیم از این مرحله به سلامت خارج شویم.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۵    
صدور پروانه نمایش چند اثر غیرسینمایی، همکاری بابک حمیدیان با بهروز شعیبی در روز بلوا ، نشست مدیرعامل مرکز گسترش با انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند، اجرای کوروش نریمانی در عمارت نوفل لوشاتو و .. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در پیامی روز خبرنگار (17 مرداد ماه) را به اهالی رسانه و قلم تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۸    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که تا پایان امسال یک میلیون تن آسفالت جدید در خیابان های تهران روکش می شوند.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۸    
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان این که طی چهار ماه گذشته، 42 درصد کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش اظهار ات وزیر کشور مبنی بر احتمال تغییرات در نحوه اطلاع رسانی دادگاه های ویژه اقتصادی گفت: سیاستگذاری اطلاع رسانی در مورد دادگاه ها به عهده قوه قضاییه است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۹    
رئیس اتاق بازرگانی فارس با تاکید بر ضروت اصلاح نظام بانکی کشور گفت: نظام بانکی امروز تامین کننده سفته بازی و قاچاق در کشور است . ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۷    
کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع وزیران ادوار شامل وزیران امور خارجه، اطلاعات، دفاع و کشور در 4 دهه گذشته ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۶    
امتیاز تیم لیگ یکی کارون اروند خرمشهر بالاخره به تیم فوتبال داماش گیلان واگذار شد. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۵    
تیم فوتبال داماش گیلان با خرید سهمیه تیم فوتبال اروند خرمشهر فصل آینده در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۴    
حتما این جمله را شنیده اید که محتوا پادشاه است؛ اما باید که بدانید رپورتاژ آگهی نیز وزیر خردمند این پادشاهی است ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۸    
راحتی استفاده از هاردهای اکسترنال غیرقابل انکار است. آن ها به ما اجازه می دهند که چند ترابایت از داده ها را هر کجا که می رویم با خود حمل کنیم ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در شهرهایی که به توسعه و تجهیز دوربین ها ، معابر شهری، تقاطع ها، زیرگذرها و روگذرها برای ترددها توجه بیشتری شده ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰    
روابط عمومی اسنپ در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که قصد دارد، برای قدردانی از زحمات اهالی رسانه، پیام آور خبری خوش باشد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۸    
اگر به دنبال آغاز تجارت قانونی در داخل و یا خارج از کشور هستید، ثبت شرکت و ثبت برند در ابتدای کار ضروری است.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۸    
معاون اجرایی رییس مجلس گفت: به دنبال درخواست خبرنگاران پارلمانی و دستور ریاست مجلس، امکان تردد آن ها در مجلس با گوشی هوشمند فراهم می شود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا به روایتی از اجلاسیه فوق العاده خبرگان رهبری در 15 مرداد 68 پرداخت که به موجب آن رهبری آیت الله خامنه ای مجدداً مورد تأیید و تأکید خبرگان ملت قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۴    
رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کل کشور گفت: در حال حاضر تعداد طلاق های عاطفی در کشور بیش از طلاق هایی است که در دفاتر رسمی به ثبت رسیده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه روز خبرنگار به ایسنا آمد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۱    
معاون اول قوه قضاییه گفت: فساد در بعضی از بخش ها وجود دارد و اگر خدای ناکرده این فساد در همه بخش های حکومت ریشه کن و اصلاح نشود مرضی است که مثل خوره می خورد و جلو می رود.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۹    
سفیر ایران در روسیه با "میخائیل بوگدانوف" معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۴    
دستگیری زنی با اسلحه و شوکر در میدان تجریش، نظر وزیر بهداشت درباره آزاد شدن ارز دارو و تجهیزات پزشکی،پاکسازی کلیه ها با 9 ماده غذایی،آیا باید رمز موبایل همسرتان را بدانید؟ ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۳    
امروزه همه شما وقتی می خواهید به خرید کیک فکر کنید دوست دارید کیکی که مدنظر خودتان هست را تهیه کنید.
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج علم و فناوری گفت: در شرایط حاضر اطلاع رسانی از پیشرفت های علمی علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در مردم موجب انگیزه در شرکت های دانش بنیان ...
  ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف محموله بزرگ قاچاق در محموله پستی خبر داد.