سه شنبه ۰۲ مهرساعت ۱۲:۴۱Sep 2019 24

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۵    
معا ون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم بارندگی های پراکنده در سطح استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۶    
انجمن حرفه ای هتل داران و مهمانپذیران استان ایلام طی بیانه ای حمایت خود را از انتخاب علی اصغر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی اعلام میدارد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۹    
دبیر فدراسیون گلف گفت: با توجه به شرایط، اصفهان می تواند با دریافت مجوز بین المللی برای زمین مینی گلف در آینده میزبان مسابقات آسیایی و جهانی باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۱    
تیم کاراته دختران ایلام بر سکوی قهرمانی دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان که به میزبانی زنجان برگزار شد، ایستاد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۲    
جلسه مشترک شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان با دستور بررسی "استراتژی و راهبرد حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی" به ریاست مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندا در دفتر ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۷    
بیست و نهمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی کار و دانش و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی 97-98 صبح روز ( 8 شهریور) در 4 حوزه امتحانی استان ایلام برگزار شد . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۲    
چه اتفاقی افتاده که برخی به آزادی محمدعلی نجفی طعنه می زنند؟ منتظر اعدام بودند یا دوست دارند با وجود بخشش اولیای دم یکی، دو سالی در زندان بماند یا هیچ یک نیست و تنها زیر لب زمزمه می کنند: مشکوکم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۷    
اصل خبر بدون پرداخت؛ پرسپولیس بعد از 8 بازی متوالی که 4 بارش در تبریز بود، به تراکتور باخت. این قابل توجه آنهایی که تا روز آخر اعتقادی به دم مسیحایی برانکو نداشتند و از وزیر گرفته تا سوت داوران و ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۳    
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان از امشب آغاز می شود. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۰    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پنج نیاز اساسی زائران در مشهد شناسایی شده است که رسیدگی به خانه مسافرهای بدون مجوز از آن جمله است. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۶    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به تجربه فعالیت های خود در چند استان گردشگری کشور ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۹    
انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در بیانیه ای نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه سینما هشدار دادند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می شوند که عده ای از آن ها در کشور دستگیر شده اند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۵    
تایمز لندن در توییتی نام ارتش زمان هیتلر را به جای نام ارتش کنونی آلمان به کار برده است. تایمز نوشته که سربازان آلمانی برای گرفتن یک جفت کفش باید 18 ماه انتظار بکشند ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ثبت 39 میلیون و 907 هزار و 659 نفر شب اقامت از ابتدای سال جاری تا 15 مرداد در واحدهای رسمی استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور در دیدار فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان قم، در فضای صمیمی پیشنهادها، مطالبات و مشکلات آنان را از نزدیک مورد رسیدگی قرار داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۳۵    
معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که علی رغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور، شاهد افتتاح 789 پروژه با سه هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در سطح استان هستیم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبرداد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۷    
بسیاری از اعضای سازمان ملل سهم تعیین شده برای تأمین بودجه این سازمان را پرداخت نکرده یا با تأخیر پرداخت می کنند. محدودیت مالی گریبانگیر فعالیت های کمیساریای عالی حقوق بشر هم شده ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان از تغییر شماره باندهای فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از 08/26 به 07/25 از تاریخ 21 شهریورماه جاری خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۱۹    
استاندار آذربایجان شرقی بر استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه های کشور برای توسعه پایدار و رفاه حال مردم تأکید کرد و گفت ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی استان قم از ثبت چهار اثر طبیعی استان قم در فهرست آثار ملی خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه قم و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۴۴    
با ساخت قطعات داخلی توربین ژنراتور واحد تبرید پالایشگاه گاز سرخون راه اندازی شد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه از شما می خواهم فکر جذب جمعیت با دست بردن به هر وسیله ای را نداشته باشید، هیئت ها پر می شوند حتی اگر جمعیت کم باشد ملائکه حضور دارند ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۱۲    
مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام با حضور گسترده مردم خداجو برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۰:۰۲    
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۳    
اسامی بازیکنان تیم امید به منظور حضور در اردوی شهریورماه و انجام دو بازی تدارکاتی اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۴۰    
مدافع یوونتوس به دلیل پارگی رباط صلیبی زیر تیغ جراحی می رود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۳۴    
تیم هندبال سربداران سبزوار عصر جمعه در هفته سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور مقابل تیم زغال سنگ طبس با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از مانور احتمالی ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۱۵    
آیین پایانی بیست و یکمین جشن سینمای ایران برگزار شد و برگزیدگان این رویداد سینمایی معرفی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۴    
به منظور بررسی ظرفیت های اقتصادی و بازرگانی بین بخش های تولیدی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۹    
سرمربی پارس جنوبی جم می گوید تیمش ارزان ترین تیم لیگ برتر است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۱    
بر اساس گزارش آژانس ذخایر اورانیوم ایران به 241.6 کیلوگرم و درصد غنای آن به 4.5 درصد رسیده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۵۱    
مربی تیم نساجی می گوید داور باعث ایجاد تنش در بازی تیمش مقابل پیکان شده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش می توانسته برابر نساجی برنده مسابقه باشد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۲۷    
تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در هفته سوم لیگ برتر هندبال با نتیجه 30 بر 22 تیم ستارگان دشتستان را مغلوب کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۱۳    
پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با هزینه 200 میلیارد تومان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان در منزل شهیدان یوسفی در رشت به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۹    
مراسم معرفی بهترین بازیگر سال سینمای ایران و مطرح ترین فیلم خارجی زبان در سالن موج نو آکادمی افسانه زندگی برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۹    
شهردار همدان گفت: در پی ایجاد تعامل اثربخش میان مدیران شهری و شهروندان، دو دوره جشنواره شهروند برگزیده در 19 ماه گذشته در شهر همدان برگزار شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۶    
تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته دهم لیگ برتر کشور به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، تیم اهوارا امروز در دیداری خانگی به مصاف شهروند ساری رفت. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۶    
نساجی مازندران با پیروزی مقابل پیکان موفق شد به رتبه سوم جدول رقابت های لیگ برتر صعود کند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۵۰    
بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان گفت: ستارگان تیم پرمهره و باتجربه ای است که با تلاش بچه ها آن ها را شکست دادیم. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۴۵    
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: ایران اسلامی همان طور که هشدار می دهد عمل کرده و هرگونه حرکت پهپادهای دشمنان را با تیرهای آتشین پاسخ خواهد داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۷    
استاندار گیلان گفت: اجرای طرح های بوم گردی می تواند علاوه بر معرفی جاذبه های گردشگری استان و فرهنگ کهن و ارزشمند مردمان این دیار ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر می گوید بازیکنان تیمش برابر سایپا به داور به خاطر اعلام نکردن ضربه پنالتی به سودشان اعتراض داشتند اما خودش تا ندیدن صحنه های داوری، اظهار نظری درباره داور نمی کند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش فرصت های گلزنی خوبی برابر گل گهر سیرجان به دست آورد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۰    
پنجمین نشست مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی با حضور هیاتی از کشورمان به ریاست مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه و هیاتی از اندونزی به ریاست جانشین اداره کل تشریفات و کنسولی وزارت امور ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان لیگ می گوید هیچ پرونده راکدی مربوط سازمان لیگ وجود ندارد و همه پرونده ها در حال پیگیری است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با وجود شکست برابر تراکتور تیمش عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۲۱    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید از اینکه تیمش برد شیرینی به دست آورده خوشحال است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۹    
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر عملکرد کل تیمش به عنوان بهترین دروازه بان ایران در چند فصل گذشته انتخاب شده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۱:۰۲    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش با بدشانسی از تراکتورسازی گل دریافت کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۴    
مصاف تیم های سایپا و گل گهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۳    
تیم ایران الف در مسابقات رزم آوران جام وحدت به میزبانی اصفهان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۸    
همزمان با برگزاری نشست مِنهای فقر با موضوع واکاوی حقوق محرومان در پرتو نظام حمایت اجتماعی که به وسیله کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۸    
سرمربی تیم ستارگان ورامین گفت: نیمه نخست خوب ظاهر شدیم اما بازیکنان با بی دقتی موقعیت ها را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم گیتی پسند گفت: از تیم ورامین تشکر می کنم زیرا آن ها مانند بسیاری از تیم های دیگر ضد فوتبال بازی نکردند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۱    
آیین پایانی بیست و یکمین جشن سینمای ایران برگزار شد و برگزیدگان این رویداد سینمایی معرفی شدند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۱    
سرمربی تراکتور می گوید پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس عادلانه بوده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از نحوه بازی تیمش برابر تراکتور به جز دقایقی پایانی رضایت دارد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۱۶    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید شرایط زمین دیدار این تیم برابر تراکتور و وضعیت هوا کار را برای شاگردان کالدرون سخت کرده بود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۹    
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال، تیم های گیتی پسند اصفهان و ستارگان ورامین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 4بر یک به سود تیم گیتی پسند به اتمام رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: برندسازی برای جذب گردشگر باید متناسب با پتانسیل ها و ظرفیت های بومی هر منطقه باشد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۶    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: گزارش جدید مدیرکل موقت آژانس با تایید مجدد پایبندی ایران به برجام ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۰۴    
روستای حسن رباط با 200 هکتار زمین زیر کشت انگور و برداشت سالانه حدود 10 تن انگور از هر هکتار برای پنجمین سال متوالی میزبان گردشگران و میهمانان جشنواره انگور بود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۹    
یک کارشناس داوری فوتبال می گوید بیژن حیدری عملکرد داوری خوبی در بازی تراکتور و پرسپولیس داشته است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۴    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: تغییر اقلیم موجب شده است بارش ها در مدت زمان کم اما با شدت بسیار بیشتر باشد به طوری که این بارش ها منجر به سیلاب می شوند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۹:۵۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی به کشورهای طرفین برجام اعلام کرده است که میزان ذخایر و درصد غنای اورانیم ایران از حد مجاز تعیین شده در توافق هسته ای بسیار فراتر رفته است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۷    
درهجدهمین مجمع عمومی ورزش های رزمی که در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار شد ورزش های زورخانه ای به صورت رسمی به عضویت این اتحادیه درآمد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۹:۲۴    
فرماندار شهرستان ورامین گفت: حق آبه مردم ورامین در طول سال های اخیر تأمین نشده بود و آب شرب مورد نیاز این شهرستان از چاه تأمین می شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۵۲    
فرماندار خواف گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 56 طرح عمرانی با هزینه 175 میلیارد ریال در خواف به بهره برداری رسید. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۸    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هزار جایزه ارزنده صبح امروز هشتم شهریورماه در رفسنجان برگزار شد که جایزه ویژه این همایش بزرگ خانوادگی یک دستگاه پراید بود و از طرف نماینده مردم رفسنجان و انار تهیه و ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۶    
اقدام ایران نسبت به تحریم یک اندیشکده آمریکایی خشم مشاور امنیت ملی آمریکا را برانگیخت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم ملی بسکتبال پورتوریکو گفت: بهترین بازیکن ایران حامد حدادی است که باید او را مهار کنیم.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
نیمه اول بازی تراکتور و پرسپولیس با برتری یک گله شاگردان دنیزلی به پایان رسید.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری اسپوتینک به نقل از وزیر امور خارجه بلژیک نوشت که اتحادیه اروپا گفت وگو دیپلماتیک با ایران را به عنوان گامی اساسی برای حفظ آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز در اولویت قرار داده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۷    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در بازی اول برابر پورتوریکو روی دفاع تیمی خود تمرکز می کنیم.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۳    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای بازی با پورتوریکو در جام جهانی هیجان زده ایم و روی دفاع تیمی خودمان حساب باز کرده ایم.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۴    
در دیدار روز جمعه سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در ارمنستان با آرسن توروسیان، وزیر بهداشت این کشور موضوعات توسعه همکاری ها در حوزه های پزشکی بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۲    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان کرمان از روند احداث مدرسه 18 کلاسه بی بی فاطمه مهدوی مادر شهید محمدحسین مهدوی نیز بازدید و در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان شرکت کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز فوت کرد. به گزارش ایسنا منطقه فارس، اردشیر حسن زاده، رئیس خوش اخلاق اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز فوت کرد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۳    
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: 400 میلیارد تومان تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی سیل زده در لرستان پرداخت شده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اسدآباد گفت: سرانه تخت بیمارستانی در کشور 2.6 دهم در 10 هزار نفر بوده که در اسدآباد این سرانه به یک هم نمی رسد و از سرانه تخت بیمارستانی کشور و ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۲    
طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO)، سرخک به چهار کشور اروپایی که پیش تر ریشه کنی این بیماری در آن ها اعلام شده بود، بازگشته است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۹    
نتانیاهو در واکنش به تلاش های فرانسه برای برقراری مذاکراتی میان تهران و واشنگتن، مدعی شد که هم اکنون زمان مناسبی برای مذاکره میان ایران و آمریکا نیست.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که اولویت اصلی حال حاضر اتحادیه اروپا، کاهش تنش میان ایران و آمریکا است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر دفاع لهستان امروز (جمعه) اعلام کرد، واشنگتن و ورشو روی شش سایت برای استقرار نیروهای جدید آمریکایی در خاک لهستان توافق کرده اند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۹    
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر ژاپن، در جایگاه پنجم رقابت های قهرمانی جهان 2019 تونس قرار گرفت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۶    
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حد استاندارد 2.6 دهم تخت بیمارستانی به ازای هر 1000 نفر ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۲    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جذب دانشجو در دانشکده های پزشکی از برنامه های وزارتخانه بوده و دانشکده هایی که شرایط کلی را داشته باشند، به دانشگاه ارتقا می یابند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۹    
فرماندار تبریز گفت: طرح زوج و فرد برای پیشگیری از ترافیک در مرکز شهر، از پانزدهم مهرماه سال جاری به صورت رسمی اجرا می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۶    
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: وظیفه دانشگاه های علمی کاربردی ایجاد شغل نیست بلکه وظیفه ذاتی آنها تولید دانش است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۶    
ما به این نتیجه رسیدیم که هیچ دشمن خارجی نه تنها نمی تواند ما را تهدید کند بلکه باعث اتحاد و اتفاق بیشتر ما می شود ولی فساد اقتصادی پاشنه آشیل هر حکومتی است و این فساد می تواند باعث فروپاشی حکومت ها ...