سه شنبه ۰۲ مهرساعت ۱۲:۳۰Sep 2019 24

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1398 - isna.ir

 
خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از محکومیت نقدی یک شرکت تعاونی مرغداران به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه آنها در این استان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: از نحوه تکمیل پروژه ورزشگاه ثامن رضایت داریم، زیرا کارها با سرعت بالایی در حال انجام استو. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۲    
یکی از بزرگترین زیستگاه های زیرزمینی ماهیان کور جهان توسط عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان کشف شد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۵    
الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه با شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی جدید عربستان سعودی دیدار کرد اما دو طرف درباره عوامل موثر بر قیمت نفت گفت و گو نکردند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۲    
حساب کاربری زندانیان عقیدتی عربستان در توییتر از بازداشت مبلغ دینی سرشناس سعودی پس از انتقاد وی از "سازمان سرگرمی" این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکندگان گفت: فروش بلیت هواپیما به قیمت بالاتر از نرخهای آذر ماه 97 تخلف است و باید شرکتهای هواپیمایی نرخ آذر ماه 97 را ملاک عمل قرار دهند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مدیر اداره جهاد کشاورزی ایذه از برداشت محصول انجیر از سطح باغات این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امسال از سطح باغات شهرستان بیش از 2هزار و 160 تن انجیر برداشت شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۸    
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، 440 هزار جلد دفتر در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۴    
کتابخانه عمومی ولیعصر(ع) شهر مرودشت بعد از انجام اقدامات بازسازی و شاداب سازی، طی مراسمی بازگشایی شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۷    
امام جمعه یزد با اشاره به این که استکبار به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست گفت: بدعهدی آمریکا به تمام جهانیان ثابت شده است . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با بیان این که اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی توطئه جدید استکبار جهانی است، گفت: دشمن به دنبال گرفتن ارزش های دینی با سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم است . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۰    
رییس سازمان چای کشور گفت: خرید برگ سبز چای تا اواخر مهر ماه سالجاری ادامه دارد. به گزارش ایسنا_ منطقه گیلان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از قبول میزبانی هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان خلیج فارس خبرداد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۹    
از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فراخوان برگزاری سومین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منتشر شد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۳    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: اهواز را با شعله های نفتش می شناسیم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۱    
فرماندار شهرستان زاهدان گفت: مدتی است که طرح ضربتی گاز رسانی به شهر زاهدان در حال اجراست و از اینرو تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی که در مناطقی که از نعمت گاز برخوردا شده اند قراردارند بایستی نسبت به ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۴    
هفتمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور برگزار می شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۷    
فرمانده انتظامی استان یزد تقویت باورهای معنوی و اعتقادی را اساس تحول در نظام اسلامی دانست و آن را منشاء خدمات ارزشمندی در سطح جامعه اسلامی معرفی کرد . ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۲:۲۳    
معاون اجتماعی بهزیستی بوشهر می گوید حتی ثبت یک فقره کودک همسری می تواند به عنوان یک مسئله آسیب زا برای فرد و جامعه تلقی گردد و کودک همسری به دلیل آسیب ها و خطراتی که به دنبال دارد نوعی کودک آزاری ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۶    
در درون وجود خود سیر کنید و خود فراموش شده تان را پیدا کنید! در مرکز وجود همه ما مهم ترین و راستین ترین پرسش نهفته است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۶    
محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در راستای برنامه سالم سازی و تکثیر انبوه ارقام و پایه های درختان باغی مهم کشور موفق به سالم سازی ارقام و پایه های مختلف سیب، به، گلابی، زردآلو و زیتون شدند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
آخرین مطالعات انجام شده توسط لابراتوار مصرف کنندگان شرکت بزرگ Ericsson نشان می دهد که یک سوم جمعیت کاربران موبایل دنیا که وای فای را به اینترنت پرسرعت موبایل ترجیح می دهند ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
طرح ربودن امام صدر در لیبی در شهریور 1357، یعنی حدود شش ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، قرار بوده است در بهمن 1353 صورت بگیرد و دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، انگلستان، مصر ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی برای توسعه همکاری خود با متخصصان فعال در حوزه نانوپوشش، اقدام به اعطای گرنت تخفیف 50 درصدی استفاده از خدمات تخصصی پلتفرم نانوپوشش این مرکز کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۵۵    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرشهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از تکمیل زیر ساخت های پهلو گیری لندینگ کرافت های یخچالی در بندرجاسک خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۰    
فوتبال ایران در ایام عزاداری ماه محرم مسابقات حساسی را پشت سر گذاشته است؛ از مقدماتی جام جهانی تا فینال جام باشگاه های آسیا.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۴    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: سهمیه پذیرش دانشجویان بومی استان بوشهر نسبت به سال گذشته 20 درصد بیشتر شده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۱۸    
عاشورای امسال مصادف است با سالروز درگذشت آیت الله محمود طالقانی؛ شخصیتی که بی تردید یکی از مهم ترین پیشگامان انقلاب اسلامی محسوب می شود؛ فردی که نه تنها در حوزه علمی و پژوهشی فعالیت گسترده ای داشت ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۱۳    
در خرم آباد قدیمی ترین تکایا که به استناد کتیبه آن دارای 150 سال قدمت است، در محله درب دلاکان قرار دارد. هیئت های پشت بازار و درب دلاکان از قدیمی ترین هیئت های خرم آباد به شمار می روند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۷:۵۷    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 32 تن ذرت قاچاق در رومشکان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۳:۲۶    
رئیس جمهوری کشورمان فرا رسیدن هفتادویکمین سالروز تشکیل جمهوری دموکراتیک خلق کره را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۲:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از فوت مردی 36 ساله براثر سقوط از ساختمان نیمه کاره در این شهرستان، خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۸    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۷    
تمایل به پیش فروش در گروهی از بسازوبفروش ها که تا همین یک فصل پیش انگیزه ای برای این اقدام نداشتند، افزایش پیدا کرده است. پیش فروش ها در حال حاضر با قیمت نوسازهای فروش رفته، در حال عرضه است ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: اقدامات جدی اخیر وزارت بهداشت برای مقابله با تخلف در کل زنجیره توزیع و فروش دارو هم به صورت پیشگیرانه و هم برخورد قاطع با متخلفین در حال انجام است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین یادواره شهید سید مصطفی موسوی جوان ترین شهید مدافع حرم که به همت فرهنگ سرای خاتم(ص) در موزه شهدای منطقه 18 برگزار شد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
هشت مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده خدمت رسانی به عشاق ابا عبدالله الحسین خواهند بود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۸    
در جریان نشست مشترک رئیس و معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا (س) با رئیس جدید کمیته های دستگاهی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۷    
دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد از حضور تاکنون بیش از 200 گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم یزدی ها خبرداد و گفت: کشور های آلمان و هلند سهم بیشتری از گردشگران امسال داشتند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۴    
یک استاد تاریخ دانشگاه تهران گفت: ما باید مشکلات جامعه را خودمان حل کنیم نه اینکه دائم از دین و ائمه مایه بگذاریم ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن سالگرد استقلال تاجیکستان ابراز امیدواری کرد که مناسبات فی مابین دو کشور در همه زمینه ها در جهت تأمین ثبات و امنیت منطقه، توسعه و تحکیم یابد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: نماز ظهر عاشورا در 450 بقعه متبرکه مجری طرح بصیرت عاشورایی اقامه می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۹    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از 122 عدد انواع قرص قاچاق دپو خارج از شبکه توزیع به ارزش 18 میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۸    
خطر نفوذ راست گرایان در ارتش آلمان بازسازی اداره امنیت و ضداطلاعات ارتش این کشور را ضروری کرده است. قرار است که صدها شغل جدید در این اداره ایجاد شوند و سرپرستی شعبه حفاظت پرسنلی هم بر عهده یک ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۲    
مجموعه کتاب بیست بیست سبک زندگی ایرانی اسلامی را به کودکان معرفی می کند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۴    
متخصصان سرطان می گویند که در کشورهای مختلف جهان شمار جوانانی که دچار سرطان روده هستند افزایش یافته است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۲    
برخی خوانندگان پاپ معادل 130 سال و برخی بازیگران معادل 36 سال کارمندان درآمد دارند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۷    
کودک 10 ساله ای که به درون چاه سقوط کرده بود توسط نیروهای آتش نشانی مشهد نجات یافت. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۶    
هفته نامه اشپیگل با استناد به اطلاعاتی گزارش داد، آلمان بخش بزرگی از همکاران سازمان کمک های توسعه ای و نیروهای پلیس فدرال را از کابل خارج کرده است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انفجار، آتش سوزی و ریزش آوار در معدن وازتنگه چمستان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۰    
یک نماینده پارلمان اردن اعلام کرد که مقامات سوریه پنج زندانی اردنی را به دستور بشار اسد آزاد کردند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۱    
ماجرای اسکناس های شمرده نشده هر متکدی و درآمد ماهانه هر کدامشان، از بهزیستی و اعلام محمدرحیم فاضلی نژاد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
سیدرضا اکرمی گفت: از یاد نبریم که ظریف فقط مأمور جمهوری اسلامی است و هیچ تصمیمی را به اختیار خود اجرا نمی کند و قابل پذیرش نیست که او بدون هماهنگی با مقامات عالی نظام ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان از بسته شدن مسیر های قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از دعوت رییس سازمان نوسازی مدارس به کرمان جهت بررسی کمبود فضاهای آموزشی شهر کرمان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۸    
میدان گازی بلال در بخش شرقی میدان گازی پارس جنوبی و در 90 کیلومتری جنوب غربی جزیره لاوان واقع شده است و آن طور که مسوولان نفتی اعلام کرده اند توسعه این میدان به عهده یک شرکت ایرانی گذاشته می شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان اعلام کرد که بیش از 80 آیین محرمی استان اصفهان، در فهرست میراث ملی ناملموس کشور به ثبت رسیده است. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نباید از نقش تبلیغات منفی دشمنان غافل بود، گفت: امام حسین(ع) را قبل از اینکه خنجر شمر به شهادت برساند ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از محدودیت ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر رشت خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۵۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 80 اکیپ اتفاقات این شرکت به صورت مستمر آماده خدمات رسانی به مردم هستند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۵    
اسامی رشته محل های جدید مقطع کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه ثبت نام اعلام شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از تمهیدات ویژه این سازمان در برگزاری ایمن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۳:۵۸    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان درباره مجلس شورای اسلامی طرح این مباحث از تریبون عزاداری امام حسین (ع) را خدشه دار کردن عزاداری حسینی توصیف کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۷    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۳:۳۲    
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه موفقیت اخیر تیم ملی بسکتبال را تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۷    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی تدارکاتی برابر نساجی به تساوی رسید. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، نفتی ها که چند روزی در تهران اردو برپا کرده بودند ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۶    
روسای جمهوری روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی بر لزوم حفظ برجام تاکید کردند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۹    
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی از ایجاد اشتغال برای 102 نفر از زنان سرپرست خانوار در استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۲    
ملی پوش بسکتبال ایران گفت: به المپیک صعود کردیم و روز بزرگی برای مردم ایران رقم خورد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۶    
عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه گل گهر با 50 درصد پیشرفت در حال اجرا است. به گزارش ایسنا منطقه کویر ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۷    
مدیر کل اقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی در جوار 80 امامزاده و بقعه متبرکه درسراسر استان کرمان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۵۵    
شهردار یاسوج گفت: تجمع بزرگ هیات های عزاداری در روز تاسوعا در یاسوج برگزار می شود. به گزارش ایسنا-منطقه کهگیلویه و بویراحمد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۷    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از دعوت رییس سازمان نوسازی مدارس به کرمان جهت بررسی کمبود فضاهای آموزشی شهر کرمان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۳۸    
نذر دارو طرح جمع آوری داروهای اضافه دست نخورده و مدت دار منازل برای بیماران نیازمند در کرمان اجرا می شود. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۹    
مدیر حوزه علمیه بحرینی های مقیم قم گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه درحال گسترش است و انشاءالله آمریکا و مزدورانش در منطقه شکست خواهند خورد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۷    
فرماندار الیگودرز از واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل زائران افغانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از باخت چین برابر نیجریه انگیزه بیشتری گرفتیم و دلیل بازی نکردن میثم میرزایی در این رقابت ها تنها مسائل فنی بود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از دستگیری چهار حفار غیرمجاز در ارتفاعات تاق بستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از ترافیک نیمه سنگین در 4 محور مواصلاتی استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۷    
"محمد شریعتمداری " وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در پی انتشار خبر صدور احکام سنگین برای برخی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه تاکید کرد ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۴    
عصر امروز گرفتاری یک کارگر در تونل انرژی ششگلان تبریز، آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل حادثه کشاند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به وضعیت کنونی افغانستان و روند تحولات در این کشور گفت: تجاوزگران و اشغالگران باید شکست را بپذیرید و هر چه سریعترافغانستان را ترک کنند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اظهار کرد: اقدامات لازم برای رفع توقیف نفتکش انگلیسی در حال انجام است و این موضوع در حال طی کردن آخرین مراحل قضایی و حقوقی خود است.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۱    
وزیر امور خارجه ترکیه با همتای ایرانی خود به صورت تلفنی گفت وگو و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۷    
کارشناس هواشناسی گیلان، گفت: در روز تاسوعا دامنه های جنوبی استان ابری تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی از ساعات بارندگی خواهیم داشت ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۴    
ریو اوه در نبود مهاجم ایرانی اش نتوانست ویتوریا گیمارش را شکست دهد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صعود تیم ملی بسکتبال را به بازی های المپیک 2020 تبریک گفت.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۱    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 30 هزار هیئت از حمایت های طرح شمیم حسینی بهره مند شدند. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۱    
استاندار گیلان گفت: از اولویت های مهم ما این است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در همین استان جذب بازار کار شوند و موجبات توسعه استان را فراهم کنند. ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۰    
مراسم عزاداری امام حسین ع با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۰    
طالبان امروز (یک شنبه) اعلام کرد که تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر لغو مذاکرات صلح با رهبران این گروه باعث می شود آمریکایی های بیشتری جان و مال خود را از دست بدهند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۸    
در جریان هفتادمین اجلاس کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی در اندونزی ریاست سه کار گروه فنی و تاریخ آبیاری و زهکشی و سیلاب ، شورای جهانی آبیاری و صرفه جویی آب کشاورزی را نمایندگان ایران عهده دار بودند.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۱    
امروز در یوم العباس، خون عاشقان آل الله به جوش آمده و همه زیر بیرق حسین بن علی جمع می شوند و یک صدا با او می گویند: به نام نامی سر، بسمه تعالی سر .... ...
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۹    
تیم ملی بسکتبال اسپانیا در دیدار برابر صربستان به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد جام جهانی شود.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۴    
معاون وزارت خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد که واشنگتن خریداران نفت ایران را تحریم خواهد کرد.
  ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان در تماس های جداگانه با رامین طباطبایی رییس فدراسیون، مهران شاهین طبع سرمربی، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال ...