سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۱:۴۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1398 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1398 
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس ستاد اربعین لرستان گفت: برای 66 موکب استان پروانه صادر شده که از این تعداد 27 واحد در نجف، کربلا، کوت و سامرا هستند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۳    
مسئول بسیج دانشجویی لرستان از اعزام 330 دانشجوی دانشگاه های استان به اربعین حسینی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۲    
هنوز شبکه 5G در بسیاری از کشورها فراگیر نشده، اما هوآوی با نوآوری های خود به دنبال خلق شبکه های 6G با سرعتی معادل صد برابر نسل پیشین است. شرکت هوآوی برای توسعه 6G با مراکز پژوهشی مختلفی همکاری می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۲    
اولین مرکز رشد دانشگاه پیام نور با مشارکت پارک علم و فناوری استان کرمان و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های استان در جهت تقویت اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان افتتاح شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۹    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی 5 ماهه نخست سال جاری، صادرات آذربایجان غربی از لحاظ ارزشی 145 درصد افزایش یافته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۱    
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: استادیوم 5000 نفری ملایر از سال 90 کلنگ زنی شده و تا کنون 20 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۱    
هنرمند یزدی در چهارمین همایش بین المللی تئاتر اربعین در مسیر نجف تا کربلا به اجرای پرده خوانی و نقالی می پردازد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۶    
شهرهای ایران پر از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی و ... هست.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۴    
نگارخانه مس نگار به روال هر ساله و در راستای معرفی و ارتقای هنر قلمزنی، امسال نیز نمایشگاه گروهی را به مدت یک هفته بر پا کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۱    
تست سرد قطار برقی گلشهر هشتگرد با موفقیت انجام شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۱    
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به تاثیر عدم تقویت بنیان های اقتصادی بر مهاجرت از روستاها ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: ناوگان حمل ونقل مسافری آذربایجان شرقی بیش از 24هزار و364 زائر اربعین حسینی را از آغاز اجرای طرح تردد زائران اربعین حسینی(ع)، جا به جا کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۴    
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته 280 تن زعفران به خارج از کشور صادر شد که 350 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر ضرورت حضور همه قشرهای جامعه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۱    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس تفاهم نامه انجام شده قرار است 300 قلم ماده اولیه دارویی که مورد نیاز صنایع دارویی کشور است و اکنون وارد می شود در کشور تولید شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۳    
استاندار آذربایجان شرقی ضمن گلایه از تعلل در اجرای برخی پروژه های عمرانی شهرستانی، گفت: افکار عمومی تعلل یک پروژه عمرانی به مدت 10 سال یا بیشتر را قبول نمی کند و مسئولان باید برای تسریع در اتمام ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منشور گفت وگوی سیاسی یکی از برنامه های جدی دولت و وزارت کشور برای نهادینه کردن فرهنگ گفت وگو و تبادل آرا در جامعه و استفاده از نظرات گروه ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۳    
فرماندار اهر جامعه امروز را نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: در این زمینه همه مسئولان نظام وظایف مهمی را بر عهده دارند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۶    
کارشناسان موسسه Silent Spring در آمریکا به این نتیجه رسیده اند که مصرف غذای بسته بندی شده و فست فودها می تواند تاثیر مضری بر بدن انسان بگذارد چون حاوی ترکیبی موسوم به "پرفلوئورواکتان سولفونیک اسید" ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۰    
امام جمعه یزد با بیان این که ورزش های پهلوانی بیش از پیش مورد توجه باشند، بر ضرورت ترویج بیشتر ورزش های پهلوانی در خارج از کشور تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس فدراسیون ورزش های پلهوانی کشور با اشاره به این که اگر این ورزش بروزرسانی نشود، در آینده به فراموشی می رود، از تدوین سند بروزرسانی ورزش های پهلوانی در کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 22 تن مکمل غذای دامی در ایست و بازرسی خمه از یک دستگاه کامیون خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 244 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 40 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی، انجام شده است، گفت: طی بازرسی های انجام شده ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به کاوش های تپه تاریخی ریوی در شهرستان مانه و سملقان که به صورت مشترک با هیئت باستان شناسی آلمانی انجام می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از نکاتی که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برجسته و اطلاعات و آمارهای جدی از آن مستخرج شد این بود که در کشور همه ظرفیت برای پیشرفت علم و فن آوری را روی دوش ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نادرست خواندن هزینه بر بودن فرهنگ و هنر، تاکید کرد که جهان، ایران را از گذشته تا امروز با مولفه های فرهنگ و هنرش می شناسد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برپایی موکب اوقاف استان به نام موکب شهدای مدافع حرم به همراه استان های بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد در مرز شلمچه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۳    
در این فیلم تصاویری می بینید که قبلا در هیچ کجا دیده نشده است؛ فیلم هایی که بخشی از حصار تاریخی ایران را به تصویر می کشد و خود ما معماران همیشه به شکل دوبُعدی آن را می دیدیم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مردم باید در شرایط نامساعد جوی نکات ایمنی را با توجه به بارندگی شدید و طغیان رودخانه ها در برخی از نقاط استان رعایت کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادی یک زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس خبر داد و گفت: این پرونده قتل پس از 5 سال و با جلب رضایت اولیای دم منجر به صلح و سازش شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۴    
دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان گفت: این ستاد 120 زائر اولی را از مناطق کم برخوردار هرمزگان برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به کربلا اعزام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۳    
بارندگی های هفته گذشته بیش از 21 میلیارد تومان خسارت در بخش زراعی و باغی میناب بر جای گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۹    
رویداد ملی ایده شو با موضوع کشاورزی مدرن و کاهش مصرف آب باهدف مدیریت مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه 17 مهرماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۱    
آمار نشان می دهد شمار کسانی که در جهان از عدم دسترسی به تغذیه مناسب رنج می برند به دو میلیارد نفر رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۹    
دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۴    
در پی حمله ترکیه به شمال سوریه، دولت نروژ صادرات سلاح خود به این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
کاپ های قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی و دکتر طهرانچی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ربوکاپ این دانشگاه در مسابقات بین المللی، توانسته با وجود تحریم ها محصولاتی بسازد که تنه به تنه این تیم ها زده و آنها را شکست دهد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۱:۴۴    
محمدحسن انصاری فرد باید حامی واقعی سرمربی تیمش باشد، در غیر این صورت حتی انتشار زمزمه دخالت احتمالی باشگاه در کار مربی هم کالدرون را پیش بازیکنان از سکه می اندازد و مخل کار او می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۲:۰۹    
حسین الله کرم گفت: اصلاح طلبان شعار شهر امن برای زنان را سر دادند اما دیدیم شهردار همسر خود را به قتل رساند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۷    
ممنوع الکاری علیرضا علیفر از گزارشگری رفع شد اما او به مربیگری تیم های بزرگ از جمله تیم ملی فوتبال ایران فکر می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از مرگ یک دختر جوان در زیر گذر گچساران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چاپار به عنوان اولین محصول کامیون سازی ایرانی تولیدات خود را تا چند ماه آینده وارد بازار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی گفت: صنعت ساختمان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی در یک کشور است و هر اقدامی که در جهت معرفی پتانسیل ها و توانمندی ها در این صنعت انجام گیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت برخی اخبار منتشرشده پیرامون دستگیری تعدادی از تماشاگران دیدار دو تیم فوتبال ایران و کامبوج را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که روز گذشته به علت اختلافات شخصی در یکی از خیابان شهر به سمت شهروندی دیگر تیراندازی کرده بود، در کمتر از 5 ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۱    
شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار توانست در اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی بیست و سومین فستیوال فیلم "شب های سیاه تالین" که در زمره جشنواره های رده الف جهانی است؛ انتخاب شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۶    
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۱    
عبدالله ویسی از سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر کنار گیری کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۷    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هیچ کودک مبتلا به HIV که مادرش مبتلا به این ویروس نباشد، مشاهده نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۱    
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: این اداره کل در تلاش برای ریشه کنی طاعون نشخوارکنندگان کوچک است که امسال درصدد هستیم با پوشش بالای 80 درصدی جمعیت دام حساس بتوانیم با اولویت حاشیه مناطق حفاظت شده ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۱    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در استادیوم آزادی تاکید کرد که حضور زنان در مجامع مختلف حق طبیعی آنان است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۰    
رییس فیفا دربیانیه ای به حضور بانوان ایرانی در دیدار برابر کامبوج اشاره کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان گفت: مطابق برنامه پنجم توسعه حق آبه زیست محیطی جایگاه ویژه ای دارد زیرا تعیین حق آبه گامی در راستای حفاظت از تالاب ها است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۱    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به حضور تماشاگران زن در بازی امروز تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی تهران گفت: امروز یکی از خواسته های بخش مهمی از زنان ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۶    
نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شدند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۱    
شهردار تهران گفت: در حال حاضر که 40درصد ساخت وسازها کاهش پیدا کرده امیدوارم با تصویب 2لایحه در مجلس، شهرداری از این فشار سخت موجود خارج شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۹    
نمایشگاه آثار خط گرافیک "فرزاد حسن زاده" ساعت 5 بعد از ظهر روز جمعه 19 مهر در گالری تار و پود افتتاح می شود و تا دوم آبان پذیرای علاقمندان و هنردوستان است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: امروز بر اثر حمله خرس، چوپان کوهرنگی دچار مصدومیت شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه اتصال راه آهن تهران _ زنجان _ تبریز به راه آهن همدان _ سنندج از مسیر بیجار ، گفت: این پروژه در دست مطالعه قرار دارد و فاز اول آن انجام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۳    
استاندار فارس با اشاره به ارتقای فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه این اقدام را تصمیمی ملی دانست خاطرنشان کرد: هر گونه ارتقای سطح تقسیمات سیاسی و تفویض اختیارات به دستگاه های اجرایی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: دولت تاجر و کاسب خوبی نیست و نمی تواند با بخش خصوصی در بخش تجارت و صادرات رقابت کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۱    
ساحلی بازان ایران پیش از دیدار با اوکراین در ورزشگاه اصلی مسابقات تمرین کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
بازیکن تیم ملی می گوید که امیدوار است حضور بانوان در دیگر بازی های ملی هم ادامه پیدا کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۹    
نمایندگان استان مرکزی در هفته سوم لیگ دسته یک باشگاه های کشور از پیروزی برابر رقبای خود بازماندند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۸    
پس از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران برابر کامبوج، وزیر ورزش و جوانان پیامی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران از گلزنی برادرش برای اولین بار در پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که زنان بتوانند در بازی های لیگ برتر هم در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۲    
رئیس شورا اسلامی شهر اصفهان گفت: متولیان صنعت باید جایگاه و اعتبار خود را حفظ کرده و ضمن افزایش اعتماد بخشی، شرایط خوبی برای خود و جامعه رقم بزنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۱    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید اگر در دیدار برابر کامبوج گلی دریافت می کرد، سهمی در پیروزی نداشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۶    
بازیکن تیم ملی می گوید که حضور بانوان در ورزشگاه باعث دلگرمی ملی پوشان است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۵    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم با ویلموتس تا به حال عملکرد خوبی داشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۵    
فرمانده انتظامی خوزستان از بسته شدن مرز شلمچه تا اطلاع ثانوی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۳    
مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیرانی که به شعار ما می توانیم باور داشته و با مقاومت به مقابله با تحریم ها می روند باید در راس کار باشند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۷    
مدافع تیم ملی می گوید بازیکنان در حضور خانواده هایشان با انگیزه بیشتری برابر کامبوج بازی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۵    
بازیکن تیم ملی امیدوار است که حضور بانوان در ورزشگاه ها ادامه دار باشد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در شش ماه گذشته پنج هزار و 431 پرونده برای متخلفان بازار در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۲    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی بود که رخ داده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
معاون رییس جمهور معتقد است اراده ملی و مطالبه گری زنان باعث شد که مقدمات حضور آن ها در ورزشگاه فراهم شود و فیفا در این زمینه فقط کمک حال بوده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۷    
در ترمینال غرب پیدا کردن بلیط اتوبوس ایلام و مهران غیرممکن شده ، اما صدای مهران ، مهران سواری ها بیش از هر صدای دیگری به گوش می رسد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید هدفش تنها صعود به جام جهانی است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۳    
بازیکن تیم ملی می گوید که هم تیمی هایش می توانستند گل های بیشتری به کامبوج بزنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور تماشاگران زن ایرانی در ورزشگاه واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید حضور بانوان در وزشگاه آزادی، هیچ مشکلی را به وجود نیاورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۷    
رئیس جهاددانشگاهی کشور، خواستار احیای تالاب انزلی با محوریت پژهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی شد و گفت: با توجه به اعتبارات پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی و دانش ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۶    
سیدکاظم سجادی سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ایروان، امروز بعد از ظهر و در پایان دوره ماموریت خود در این کشور با نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
فرماندار شهرستان تبریز گفت: هوش و ذکاوت بالای کودکان نقطه امید برای آینده کشور است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم کامبوج می گوید از عملکرد شاگردانش راضی است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۴    
استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان بناب از سه واحد صنعتی و یک طرح کشاورزی بازدید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل طی بیانیه ای از تلاش های کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان تقدیر و تشکر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: شرایط ناپایدار جوی از بعد از ظهر شنبه تا روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
جانشین رییس پلیس پایتخت از برگزاری دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در امنیت کامل خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی دولت می گوید زیرساخت های ورزشگاه ها برای ورود بانوان آماده است و باید زیرساخت ذهنی و فرهنگی آماده شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
ترکیه سرانجام به تهدیدهای خود مبنی بر انجام حمله نظامی به خاک سوریه جامه عمل پوشاند و در جریان عملیاتی موسوم به چشمه صلح مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در سوریه را هدف حمله قرار داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۳    
ملی پوشان فوتبال ایران با پیروزی 14 بر صفر کامبوج، موفق شدند سومین برد پرگل تاریخ تیم ملی را رقم بزنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
برخی از بزرگترین بی اعتنایی های آکادمی سوئدی به غول های دنیای ادبیات را بخوانید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۸    
مدیرکل زندان های فارس که معتقد است حضور خیرین در جلسات ستاد دیه، زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم می کند از خیرین خواست تا مساعدت بیشتری در این زمینه داشته باشند تا شاهد کاهش تعداد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاههای فارس اعلام کرد که یک فروند هواپیمای مسافربری مربوط به شرکت فلای دبی از باکو به مقصد دبی در حال پرواز در آسمان بوده و خلبان پرواز با مشاهده دود در کابین ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۶    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، عصر پنجشنبه (18 مهر) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: با وجود اینکه میزان تردد زوار بیش از سه برابر سال گذشته شده است اما تردد در جاده های استان روان تر از گذشته است.