پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1398 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
ایسنا/یزد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد از ارائه خدمات رایگان غیرحضوری در ایام شیوع ویروس کرونا توسط مراکز مشاوره دانش آموزی سراسر استان یزد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که نابودی و ریشه کنی کرونا نیاز به یک عزم ملی و کارجهادی دارد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۸    
ایسنا/فارس رئیس سازمان دانش آموزی فارس از ضدعفونی معابر، عابربانک ها و پمپ های بنزین در محله سعدی و برآفتاب شیراز توسط گروه های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز این سازمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از جذب کمک 40 میلیارد تومانی از سازمان های بین المللی جهت آموزش پناهندگان خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۴    
ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ویژه ایام نوروز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
شیوع کروناویروس جدید در سراسر جهان همچنان ادامه داشته و شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس رو به افزایش است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۰    
ایسنا/زنجان معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، 35 فقره پرونده تخلف در زمینه تولید و توزیع اقلام بهداشتی تشکیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۴    
ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از آماده باش 170 نیروی عملیاتی و ستادی این سازمان در چهارشنبه سوری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ساعات کار میادین میوه و تره بار در هفته آخر اسفند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۱    
ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این اداره کل ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس کمیته مقابله با کروناویروس معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به ضربات مهلکی که این روزها به بسیاری از کسب وکارها وارد شده است و با بیان این که با استارتاپ ها از کرونا مصون می مانیم ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان آخرین اقدام ها و فعالیت های ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا در استان قرار گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
ایسنا/یزد معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت: با توجه به این مساله که هر گونه عرضه و کشتار غیر مجاز دام زنده ممنوع است، دامپزشکی با این موارد برخورد قانونی به عمل می آورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) از سردار شعبانی به عنوان کسی که در صحنه های سخت انقلاب اسلامی چون کوهی استوار در مقابل سختی های صحنه های نبرد می ایستاد یاد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هر مکان تفریحی توریستی یا خانه و ویلا به مسافران اجاره داده شود حتما با دستور قضایی پلمب و با اجاره دهندگان برخورد قضایی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۳    
ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که مشکلی در عرضه و تقاضای هیچ گروه کالایی در استان وجود ندارد ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: همکاری با ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا یک وظیفه دینی، ملی، اخلاقی و انسانی است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس قوه قضاییه در احکامی جداگانه اعضای هیات امنای پژوهشگاه قوه قضاییه را منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۰    
سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: با توجه به جدی شدن احتمال شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی و دوری از تجمعات خانوادگی ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۷    
ایسنا/هرمزگان مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان از ابلاغ یک دستورالعمل جدید برای مساعدت در دریافت لیست و حق بیمه 10 رسته فعالیت شغلی زیان دیده از کرونا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی، مراجعه ماموران قرائت کنتور به منازل و محل کسب مشترکان مراجعه نخواهند کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از خانه نشینی بیش از 90 درصد فعالان و کارکنان صنعت گردشگری استان کرمان خبر داد و گفت: شیوع ویروس در ایام نوروز و فصل پرمخاطب گردشگری ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرآیند آموزش و پیگیری در حوزه سوادآموزی باید با جدیت دنبال شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۸    
ایسنا/زنجان مسئول کمیته ایجاد نقاهت گاه های کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 1500 تخت برای نقاهت گاه های کرونا ویروس در استان زنجان در نظر گرفته شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
مادر شهیدان سرمستی از بهشهر مازندران به فرزندانش پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۱    
ایسنا/قزوین دادستان عمومی و انقلاب قزوین با توجه به شیوع ویروس کووید 19، از ممنوعیت برپایی تجمع در نقاط مختلف شهر به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
ایسنا/گلستان آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی از مردم خواست، برای حفظ جان خویش و عزیزانتان جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۹    
تغییرات آب و هوایی و گرم تر شدن زمین تاثیرات گوناگونی بر قطب شمال داشته و آینده ای نامعلوم پیش روی این منطقه از زمین گذاشته است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۳    
دلار به جز پوند در برابر تمام ارزهای مهم دیگر صعودی بود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: طبق دستور مقام عالی وزارت، عرضه داروهای بیماران مبتلا به کرونا در 10 داروخانه تهران آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۳    
ایسنا/قم استاندار قم مقابله با تجمعات مردمی به منظور شکست زنجیره ابتلا به ویروس کرونا رااز مهمترین اقدامات این استانداری قم برشمرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۱    
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: شارژ 2 ماه تاکسیرانان به دلیل کاهش مسافران ناشی از شیوع کرونا بخشیده شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سامانه کار داوطلبانه عصر روز گذشته توسط شهردار تهران افتتاح شد و پیروز حناچی نخستین شهروند تهرانی است که با ثبت نام در این سامانه برای انجام فعالیت داوطلبانه و همکاری با سمن ها و نهادهای مدنی اعلام ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۶    
خبر درگذشت دوست عزیزم بر اثر بیماری کرونا مرا بی نهایت غمگین کرده است و باید بگویم که ایران یکی از عاشقان خود را از دست داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۶    
پلیس اسپانیا انباری حاوی 150 هزار ماسک جراحی احتکار شده را کشف و ضبط کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های انجام شده با یکی از شرکت های سرمایه گذاری، حدود 250 لیتر مواد ضدعفونی کننده برای شهرستان ملایر دریافت کردیم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۱    
در راستای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت دفاع و با دستور دکتر طهرانچی، اماکن اقامتی و ورزشی دانشگاه آزاد به بیمارانی که دوره نقاهت خود را سپری می کنند، اختصاص می یابد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
این که مثل اقتصادخوانده ها اسیر اعداد نشوی و به عکس از انسان و به تعبیر مصطفی ملکیان از انسان گوشت و پوست و استخوان دار سخن بگویی، از او یک شخصیت قابل احترام و حداقل جذاب برای رسانه ها ساخته بود ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۱    
ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: از ابتدای اسفندماه جاری 200 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از استفاده خوراکی از الکل به بیمارستان های استان مراجعه و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتل میانسال در کمتر از یک ساعت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: مردم برای حفظ بهداشت محیط از انداختن دستکش و ماسک های مصرف شده بر زمین خودداری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۳    
ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف خودروهای متخلف که به بهانه چهارشنبه پایان سال یا هر بهانه دیگری باعث ایجاد راهبندان شده و یا اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۸    
ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سال جاری برای 118 نفر از هنرمندان استان در بخش صنایع دستی اشتغال ایجاد شده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۵    
ایسنا/یزد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس، یک دستگاه تریلی نفتکش را با 30 هزار گازوئیل قاچاق را در محوزهای مواصلاتی این استان را کشف و توقیف کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
ایسنا/یزد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ضرورت مراجعه مردم استان به سامانه خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از ممنوعیت هرگونه تهیه و توزیع مواد محترقه خبرداد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: امکان ابتلا به ویروس کووید19 و همچنین سوختگی دو خطر جدی است که جان شهروندان را در ایام پایان سال تهدید می ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۳    
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره "بیماری کرونا در انعکاس رسانه ای" خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۶    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از نصب دوربین حرارتی در ورودی ترمینال داخلی فرودگاه تبریز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۶    
ایسنا/آذربایجان شرقی با تلاش سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار بزرگ دپوی محصولات بهداشتی در تبریز شناسایی و پلمب شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
ایسنا/البرز رئیس جهاد دانشگاهی البرز از ساخت فیلم داستانی "وقتی عقاب پر می ریزد" با همکاری محیط زیست و جهاد دانشگاهی استان البرز به عنوان اولین فیلم حوزه محیط بانی در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۶    
دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله بطحائی عضو مجلس خبرگان رهبری و مرحوم مهدی پور پدر همسر حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۳    
ایسنا/کرمانشاه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا در کرمانشاه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۹    
ایسنا/کرمان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از فراهم شدن شرایط برای فروش میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۷:۱۰    
ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از یک ماه پیش تا امروز 85 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) بستری شده اند که علائمی شبیه کرونا داشته اند اما به انواع بیماری ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۸    
ایسنا/بوشهر اکنون در برهه ای از تاریخ ایستاده ایم که در آینده ای نه چندان دور، قضاوت خواهیم شد؛ شما با همت بی نظیر خود، با غیر فعال نمودن بازار و اصناف در دو هفته گذشته، ثابت کردید که دشتستان بزرگ ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۲:۴۴    
سفیر انگلیس در ایران از ارسال بسته کمک های پزشکی و مالی کشورش با همراهی فرانسه و نیز آلمان به ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۲    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادرس دادگاه عمومی بخش چاروسا سارق را به خرید اقلام بهداشتی محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۰    
ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: انواع تجهیزات بهداشتی در دلفان کشف و ضبط شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: طرح بسیج ملی برای شناسایی مبتلایان به کرونا با هماهنگی دانشگاه ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهوری فرانسه در پی شیوع کرونا 15 روز قرنطینه اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۸    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به رفتار نامتعارف عده ای در شکستن در حرم مطهر حضرت معصومه(ع) بیان کرد: شکستن حرمت حریم اهل بیت(ع) نماد جهل مقدس⁩ است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۶    
سوییس به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا اقدام به تشکیل بزرگترین بسیج نظامی این کشور از زمان جنگ جهانی دوم کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۲    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم درخواست کرد از اقوام و بستگان خود بخواهند در این شرایط بە استان سفر نکنند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۹    
ایسنا/سمنان مدیر عامل شرکت هوا پاکسازان کومش سمنان از تغییر خط تولید این واحد تولیدی به تولید ماسک با هدف تامین نیازهای این استان به این کالای بهداشتی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۶    
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن توضیح درباره مشکلات مختلف این باشگاه می گوید از فیفا خواسته اند که طلب دو بازیکن سابق استقلال را از محل پول های بلوکه شده در این نهاد پرداخت شود.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
ایسنا/تهران به منظور حفظ سلامتی زائرین گرامی درب های حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بصورت موقت بسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه ما مقاومت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را تجربه کرده و امروز در عرصه سلامت به مقاومتی دیگر نیاز است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
ایسنا/لرستان رئیس اداره منایع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: چرای دام در مراتع بروجرد ممنوع است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
یک پروژه تامین مالی جمعی به کمک ظرفیت های بازار سرمایه در فرابورس ایران به راه افتاده است تا منابع مورد نیاز جهت پیشگیری، درمان و تحقیق درمورد کروناویروس را جمع آوری کند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
ایسنا/قم عده ای هنجارشکن امشب با هجوم به سمت درهای حرم حضرت معصومه(س) اقدام به هتک حرمت آستان قدسی کریمه اهل بیت(ع) کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان از صدور 57 پروانه استاندارد در استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۹    
ایسنا/کرمانشاه امروز 26 اسفند سالروز بمباران پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه در سال 1366 است، بمبارانی که روز تلخی را برای کرمانشاهیان رقم زد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
ایسنا/مرکزی رئیس سازمان آتش نشانی اراک گفت: با اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال بار بر دوش متولیان و پرسنل بهداشت و درمان را سنگین تر نکنیم.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت استاد عباس تهرانی تاش را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۹    
ایسنا/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: تولیدات ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها و نیروهای جهادی جنوب شرق استان تهران است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۷    
سفیر ایران در فرانسه تاکید کرد: کرونا ملت و کشور، پیر و جوان، فقیر و غنی نمی شناسد. نباید هیچکس را در هیچ کجای دنیا تنها گذاشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
وزیر بهداشت با اشاره از غربالگری 14 میلیون تن در زمینه کرونا خبر داد و گفت: از طریق این غربالگری توانستیم افراد در معرض خطری را که می توانند به عنوان عوامل آلوده کننده تلقی شوند ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۷    
ایسنا/بوشهر شهردار بوشهر گفت: شاید کرونا را بتوان به راحتی با یک ماسک و دستکش کنترل کرد اما رسیدگی به فسادهای مالی برای ما کار پرهزینه ای است ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک از تصویب بودجه 680 میلیارد تومانی شهرداری در سال 99 خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
با اعلام لغو برگزاری لیگ جهانی کاراته وان مادرید و با احتساب رقابت های اتریش به عنوان مرحله نهایی کسب سهمیه المپیک ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
ایسنا/قم آیت الله فاضل لنکرانی به سوالی در خصوص تکلیف مومنین در زمینه تقارن عید نوروز و شهادت امام کاظم(ع) در چند بند پاسخ داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۲    
دومینیک راب ، وزیر امور خارجه انگلیس و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در شرایط امروز بازاریان نسبت به کسبه ضعیف بیندیشند و طرح و برنامه ای را فراهم کنند تا در پایان فردی به زمین نخورد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
به نظر می رسد اروپا تمامی سفرهای به کشورهای حوزه ی اروپا را ممنوع خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
نتیجه آزمایش کرونای ریس دولت منطقه کاتالونیا مثبت اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان این که متاسفانه تهرانی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند، گفت: کرونا یک بیماری مهلک و بسیار جدی است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون پاسخ آزمایش 107 نفر در خراسان جنوبی مثبت شده و 12 نفر در اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۱    
نخست وزیر لهستان اعلام کرد: هیچ برنامه ای برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری با توجه به شیوع کرونا نخواهیم داشت.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۸    
صندوق کودکان سازمان ملل متحد یونیسف سومین محموله کمک خود به ایران را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ارسال کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ریشه کنی بیماری کرونا در گرو همراهی و همکاری مردم و مسئولین و تبعیت از سیاست های ستاد ملی کروناست.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۸    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه هیچ کمکی از سوی سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی به شهرداری نشده است. حتی پیشنهاد کمکی هم نیامده است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۵    
کانال قصه گویی و کتابخوانی برای کودکان بیمار با عنوان با کودکان در بیمارستان راه اندازی شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی در گفت وگویی تلفنی آخرین تحولات مربوط به شیوع کرونا در ایران و جهان را بررسی کردند.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
وزیر ورزش و جوانان از اصلاح ترکیب هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آینده نزدیک خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
ایسنا/فارس اولین جلسه دادگاه تهیه و توزیع کننده اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز برگزار شد و طی آن متهمه به جرم خود اعتراف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
رییس فرهنگستان علوم به مناسبت درگذشت دکتر حبیب الله پیروی، پزشک و دانشمند برجسته کشور، پیام تسلیتی را صادر کرد.