سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1399 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1399 
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۰    
ایسنا/هرمزگان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: پرونده ثبت جهانی بندرلنگه به عنوان شهر گلابتون تهیه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹    
عادت هایی که ذهن ما را فقیر می کنند با نگرش ما به زندگی ارتباط بسیاری دارند. یک ذهن فقیر نمی تواند فراتر از ظواهر زندگی را ببیند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۹    
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی از استعلام از وزارت علوم برای برگزاری امتحانات مجازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: فکر می کنم امنیت آزمون های مجازی شاید از آزمون های حضوری نیز بیشتر باشد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۷    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بلامانع شدن فعالیت صنوف پرخطر از فردا (سه شنبه) خبر داد و در عین حال تاکید کرد که عرضه قلیان همچنان ممنوع است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۳    
ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان گفت: استان گیلان با فروش بالغ بر 18 هزار نسخه کتاب با ارزش بیش از 552 میلیون تومان در طرح بهارانه کتاب کشور خوش درخشید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۳    
"قانون امنیت ملی" چین برای هنگ کنگ واکنش های داخلی و بین المللی زیادی را برانگیخته است. آخرین فرماندار بریتانیایی هنگ کنگ از غرب خواست، در برابر "دیکتاتوری چینی" در این منطقه خودمختار سکوت نکند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۵:۰۵    
یکی از حقوقی که دارندگان سهام عدالت از آن برخوردارند، امکان فروش سهام است و بر این اساس امکان فروش سهام عدالت برای مشمولانی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند از 6 خرداد فراهم شده است و این افراد می ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس، تسلط دکتر لاریجانی بر اداره جلسات صحن، آیین نامه داخلی و قوانین مادر را مثال زدنی خواند و گفت: دکتر لاریجانی مسلط ترین رئیس مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۵:۵۰    
وزیر کشور در پیام های جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر؛ عید بزرگ مسلمین را تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۹    
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس از امضای تفاهم نامه با دو کارگزار صادرات فناوری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جهش تولید، در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و همچنین صید ترال در خلیج فارس کوتاه نخواهیم آمد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۳۱    
گزارش های رسمی از این حکایت دارد که در اردیبهشت ماه امسال بیشترین افزایش هزینه برای خانوارهای هرمزگانی و کمترین برای آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته ثبت شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2180 بیمار جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد شدید از دروغ پردازی برخی رسانه ها درباره تغییر مصوبات مجلس، تاکید کرد: تضعیف مشروعیت قوانین مقدمه قانون شکنی است و دستگاه قضا باید با آن برخورد کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۶    
طبق تازه ترین آمارها در حال حاضر کشورهای آمریکا، برزیل، روسیه، اسپانیا و انگلیس به ترتیب پنج کشور اول به لحاظ بیشترین شمار مبتلایان به کووید 19 در جهان هستند و در کشورهای برزیل ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۳    
ایسنا/خراسان رضوی مسابقه بین المللی دست های پاک که از اسفند سال گذشته با شعار "دست های پاک نجات بخش زندگی" شروع به کار کرده بود تا پایان مرداد 1399تمدید شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۳    
وزیر کشور گفت: آمریکا تمام ملت ایران را حتی در این شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا تحریم کرده است و بنده و فرماندهان ناجا هم بخشی از مردم هستیم که تحریم شدیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۹    
ایسنا/هرمزگان رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تعداد پنج هزار و 998 دانش آموز پای های ششم و نهم برای ورود به مدارس استعداد های درخشان استان با هم به رقابت می پردازند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۲    
ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل یک جوان 22 ساله در جنگل های این شهرستان، عاملان قتل شناسایی ودستگیر شدند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۱    
ایسنا/لرستان در مساجد سه شهر پلدختر، معمولان و دوره چگنی با رعایت مسائل بهداشتی نماز عید فطر اقامه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۸    
متخصصان علوم پزشکیِ کانادا به تحقیق و مطالعه درباره موثر بودن ماسک های پارچه ای در جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا پرداخته اند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۳    
ویدئو / نماز عید فطر در دانشکده افسری ارتش و دانشگاه تهران
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۳    
آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه طباطبایی قصد دارد جهت آشنایی بیشتر علاقه مندان با مفاهیم کسب و کار، سلسله کارگاه های آنلاین را برگزار کند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
ایسنا/قم آیت الله فاضل لنکرانی از تلاش های سالیان مدید خدمت رسانی دکتر علی لاریجانی تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۵    
ایسنا/اردبیل نماز عید سعید فطر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به امامت آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیاده راه شهیدگاه اردبیل اقامه شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۸    
ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف 10 دستگاه موتورچهار چرخ ساحلی در این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۴    
بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش بیش از 16هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک به موسسین مدارس ومراکز غیردولتی وآموزش از راه دور کشور ارسال شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۲    
ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از تاکید پلیس بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام سفر خبر داد و گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۰    
معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه علامه طباطبایی پیرو اطلاعیه نخست خود در خصوص نحوه انجام فعالیت ها، موارد مکمل را طی اطلاعیه شماره دو اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۲    
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی کنگان از غرق شدگی خانمی 29 ساله در سواحل روستای "پرک" این شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۷:۴۹    
مهلت شرکت در بزرگترین مسابقه مجازی ستاد ازدواج دانشجویی و بهره مندی از جوایز متنوع آن برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، تا پنجم خردادماه تمدید شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۷:۱۱    
ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه نباید به ماه مبارک رمضان منحصر شده و این برنامه ارزشمند باید تداوم داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۷:۰۳    
قدرت شرافت، جهان پس از طاعون را دگرگون کرد و به نوزایی فرهنگی و تمدنی انجامید. آیا این روزها نیز در حال تجربه جنگ شرافت با بیماری کووید 19 هستیم ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۶:۲۴    
ناصر حجازی در سال 1384 تلاش کرد با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چند مسئله مهم را به جامعه معرفی کند ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۳:۳۲    
به دنبال افزایش غلظت آلاینده ازن در شهر تهران، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که با اطمینان می توان افزایش غلظت این آلاینده را به تغییرات الگوی ترافیک شهر به دلیل عدم اجرای طرح ترافیک و طرح ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۵    
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه عید سعید فطر از آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد زندان های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۷    
ایسنا/لرستان فرماندار خرم آباد از تشدید محدودیت ها در راستای مقابله با کرونا در شهرستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۲    
ایسنا/همدان مدیرکل راه آهن غرب کشور از خروج قطار همدان- مشهد از ریل در چند کیلومتری شهر پرند خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۶    
هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی 10 نماینده منظم مجلس دهم را معرفی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۶    
سخنگوی دولت در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد به بررسی جایگاه روز سوم خرداد و واقعه آزادسازی خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۲    
معاون اول رئیس جمهوری با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر خاطرنشان کرد: این رمضان جلوه همبستگی و خیرخواهی ملت ما بود که در بحران کرونا به یاری نیازمندان شتافتند و تقدیری مبارک برای عبور از ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۳    
ایسنا/خراسان رضوی آستان قدس رضوی طی اطلاعیه ای ساعات بازگشایی حرم مطهر و نکات ضروری که هنگام تشرف توسط زائران باید رعایت شود را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تایید کرد که تعدادی از بازیکنان این تیم مشکوک به بیماری کرونا هستند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور رئیس جمهوری و اقشار مختلف و نخبگان کشور در ماه رمضان گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۳    
باشگاه گل گهر اعلام کرد نتایج تست کرونا بازیکنان این تیم فردا (یکشنبه) معلوم خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۱    
بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 2 توانست فرانکفورت را در هم کوبد تا هم انتقام شکست دیدار رفت را بگیرد و هم با روحیه خوب پای به دیدار حساس برابر دورتموند بگذارد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۰    
ایسنا/آذربایجان غربی منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم تکمیل پایانه و جاده خوی - رازی را از اولویت های مهم کاری عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۸    
ایسنا/قم استاندار قم گفت: در مساجد محلی و فضاهای روباز آنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نماز عید برگزار خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۹    
با مجوز سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات تیم فوتبال سایپا آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۵    
ایسنا/قم حرم کریمه اهل بیت(ع) از این به بعد میزبان شیفتگان آستان قدسی اهل بیت طاهرین(ع) خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۳    
ایسنا/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برای مهار بهتر ویروس کرونا اولین آزمایشگاه تشخیص کرونا را در 7 اسفند در اصفهان راه اندازی کردیم که حاصل آن شناسایی بیش از 7 هزار بیمار مبتلا به کرونا ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت از روز دوشنبه تمرینات تیمش آغاز می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۹    
با اعلام احمد سعادتمند، بازیکن کروات استقلال روز چهارشنبه به تهران می رسد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۷    
مدیرعامل استقلال از پرداخت شدن بخش بزرگی از مطالبات آبی پوشان پایتخت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۳    
رقابت برادران عالمیان به نفع نیما به پایان رسید.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۰    
ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۹    
ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست نسبت به تشکیل کمیته روان سازی ارائه خدمات به مردم تدابیری اتخاذ کنند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۸    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا 4 خرداد 1399 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۴    
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سوم خرداد مولود مجاهدت های غیور مردان و دلیرزنانی است که درس مقاومت و شهادت را به همگان آموختند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۹    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در روز آینده، نسبت به لزوم خودداری افراد پرمخاطره از حضور در محل های شلوغ برای اقامه نماز عید تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
فدراسیون هندبال رومانی بدون معرفی قهرمان پایان لیگ خود را اعلام کرد و لژیونرهای هندبال ایران باید منتظر آغاز فصل بعدی باشند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۴    
ایسنا/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام سالروز آزادسازی خرمشهر را روزی ملی، حماسی و غرورآفرین برای ملت ایران اسلامی عنوان کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۹    
جمعی از محکومان امنیتی ازجمله تعدادی از دانشجویان، برخی کارگران هفت تپه و چند نفر بازداشت شدگان روز کارگر در لیست عفو قرار دارند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۸    
ایسنا/ایلام استاندار ایلام با خاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند، گفت: خطر کرونا همچنان جدی است
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۳    
ایسنا/ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران کشور همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با توجه به شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی و از ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۵    
نخستین بازیگران تفریق تازه ترین فیلم مانی حقیقی معرفی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و متدین ایران در ماه مبارک رمضان را آرزو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۴    
ایسنا/اصفهان نماینده مردم نائین و خورو بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تصور کنیم که استان اصفهان، فقط شهرِ اصفهان است بلکه باید به تمام شهرستان های این استان به یک چشم نگاه کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۱    
ایسنا/چهارمحال و بختیاری منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصابات، گفت: به هیچ وجه در انتصاب مدیران سیاسی بازی و حزب گرایی را دخالت نمی دهیم اما به عنوان نماینده مردم مقابل ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۰    
ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: امسال متعهد شده ایم که با همکاری اداره کار، 70 هزار شغل زودبازده جدید را برای دوران پسا کرونا در استان ایجاد کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۰۸    
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: قرار است امسال از محل صندوق توسعه و با موافقت مقام معظم رهبری 50 میلیون یورو و سال آینده نیز 50 میلیون یورو برای حل مشکلات فاضلاب اهواز تخصیص داده شود و در این ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای عید بزرگ فطر، جشن موفقیت در اطاعت نسبت به اوامر الهی را به سران کشورهای اسلامی، دولت ها و ملت های مسلمان تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۵۱    
بوروسیا دورتموند در دیدار برابر ولفسبورگ توانست با دو گل به پیروزی برسد تا اختلافش را با بایرن موقتا به یک امتیاز کاهش دهد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۹    
پس از دو هفته از اعلام فرمول های جدید برای تعیین قیمت ها داخلی در کارخانه و بازار آزاد، امروز قیمت های جدید محصولاتی که از این فردا پیش ثبت نام آغاز و از این پس مبنای فروش قرار خواهند گرفت، اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۱    
ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: 100 هکتار از عرصه های مرتعی مناطق کوهستانی دهرود دشتستان طعمه آتش شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۲    
ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی کلانتری شهرک الهیه بروجن خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۰    
ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر فتح خرمشهر را فتح عظیم و بزرگ عنوان کرد و گفت: عظمتی که فتح خرمشهر داشت کمر دشمنان را شکست و سرنوشت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را عوض کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۶    
ایسنا/خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر و با حضور استاندار خوزستان از کتاب ترجمه انگلیسی حوزه دفاع مقدس و اولین تمبر یادبود دفاع همچنان باقی است رونمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۳    
ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی از افزایش سهم مخابرات این منطقه از بازار اینترنت پر سرعت استان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۱    
ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در صورت ارزیابی میزان مشارکت مردم در دستگیری از آسیب دیدگان ناشی از کرونا، مطمئنا آذربایجان شرقی جزو استان های برتر خواهد بود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۹    
ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود در مورد فضایل و جایگاه عید فطر، اظهار کرد: در نتیجه دستاوردهایی که مسلمانان در ماه مبارک رمضان به دست آورده ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۲    
باشگاه سایپا اعلام کرد تست کرونا یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال این باشگاه مثبت اعلام شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۷    
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان به حواشی به وجود آمده پیرامون شرکت نیشکر هفت تپه شوش واکنش نشان داد و گفت: همه چیز به زودی روشن می شود.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۳    
ایسنا/گیلان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستارا از راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی زکات فطریه در این شهرستان مرزی و بندری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۶    
استاندار تهران با اشاره به این که ساعت کاری از ساعت 7:30 تا 14:30 خواهد بود از بازگشت ساعات اداری به روال قبل از 10 خردادماه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۹    
به مناسبت عید سعید فطر، رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف مجازات 3721 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۴    
ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه اپلیکیشن "شاد" توانست بخش اعظم آموزش به دانش آموزان را در دوران کرونا بر عهده بگیرد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۶    
محمد الحلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان عراق بعد از ظهر امروز شنبه، سوم خرداد در گفت و گوی تلفنی با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۴    
شب عید فطر بسیار مبارک است و در فضیلت و اهمیت آن همین بس که در بعضی از روایات آمده است، اهمیت آن کمتر از شب قدر نیست و در روایات توصیه به عبادت و احیای این شب شده است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۲    
ایسنا/خوزستان با منفی اعلام شدن تست کرونای اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان، تمرینات این تیم آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۶    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در پیامی از اقدامات علی لاریجانی در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۳    
مرضیه برومند که از آغاز بحران کرونا، پیوسته نسبت به این مساله و حاشیه های آن واکنش داشته است، به تازگی نیز با همراهی هنرمندانی مانند پری زنگنه، هانا کامکار، امید نعمتی، برزو ارجمند، ایلیا منفرد ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور عصر شنبه در پایان پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه در سخنانی با تقدیر از حضور فعال و ارزشمند دکتر علی لاریجانی و نمایندگان قوه مقننه در این جلسات ...
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۱    
ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز جزئیات تجمع جمعی از مردم بخش غیزانیه که امروز در خصوص مشکلات تامین آب شرب انجام شد را توضیح داد.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۲۰    
ایسنا/اردبیل معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور گفت: دشمن در پی شکاف مابین نسل های مختلف انقلاب است بطوریکه امروز وظیفه همگان روشنگری و تنویر افکار عمومی است.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۶    
ایسنا/خراسان رضوی تولیت های آستان های مقدس کشور بیانیه ای مشترک، در خصوص بازگشایی حرم های مطهر از دوشنبه 5 خردادماه صادر کردند.
ایسنا   ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۶    
پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه ودیگر اعضا تشکیل شد.