سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۵:۴۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 31 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۱    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام داشت : بانک ملی ایران حداکثر تا نیمه اول امسال وضعیت مناسب و مطلوبی در حوزه فعالیت های ارزی و بین المللی خواهد داشت .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 70 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران در فروردین95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۷    
ایستانیوز:ماموران در یکی از اتاق ها با جسد همسر وی زن باردار که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. به نظر می رسید چند روزی از مرگ زن باردار و جنین می گذرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز:حسن روحانی رئیس جمهوری صبح امروز(31 فروردین ماه) به عنوان بیست و ششمین سفر استانی دولت یازدهم در استان سمنان حضور یافت و در جمع مردم این استان سخنرانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز:در این تصویر مراحل ساخت برج ایفل در 130 سال پیش به نمایش درآمده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۴    
ایستانیوز:این چاه یکی از زیباترین و در عین حال ترسناکترین نقاط دنیاست ،چاه عمیقی که حفره بزرگی را در دل زمین به وجود آورده است چاه یعقوب (Jacob’s Well) در ویمبرلی تگزاس ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز:غار آیس ریزن وِلت (Eisriesenwelt) اتریش با 42 کیلومتر طول بزرگ ترین غار جهان است،مسیر رسیدن به آن بسیار راحت و دسترسی پذیر است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
ایستانیوز:رییس قوه قضاییه با صدور ابلاغی، دکتر مرضیه وحید دستجردی را به سمت مشاور رئیس قوه قضاییه منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۸    
ایستانیوز:رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مشکلات موجود در شوراهای معماری مناطق حل نشود، من به عنوان وظیفه ای که در قبال شهروندان دارم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در غرب تهران در فروردین ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز: قیمت پایه این خودرو از 17،495 تا 23،995 دلار بنابر آپشن های گوناگون، متغیر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع سینما خانگی در بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه گیشا تهران در فروردین ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:با تصویب نمایندگان مجلس، میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان، برای هر یک از زوجین از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت ارزان ترین موبایل های 2سیمکارته موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:اندرو جک، دامدار 50 ساله اسکاتلندی، 45 گوسفندش را به رنگ قرمز روشن رنگ کرده تا از هر فاصله ای قابل مشاهده شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح دستاوردهای سفر به آمریکا تاکید کرد: واشنگتن برای رفع ابهامات بانکهای اروپایی به منظور همکاری با ایران، باید احساس مسئولیت بیشتری کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
ایستانیوز:شرکت های سیمان آرتا اردبیل و لیزینگ صنعت و معدن پیش بینی درآمد هر سهم دوره سه ماهه سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1395 را به صورت حسابرسی نشده، ارایه دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۵    
ایستانیوز:حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز (دوشنبه) به 8 هزار و 942 قرارداد و به ارزش بیش از 937 میلیارد و 639 میلیون ریال رسید که رشد 35 درصدی را نسبت به روز یکشنبه تجربه کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۲    
ایستانیوز:ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با پتر مولر، خبرنگار نشریه اشپیگل در تهران اظهار داشت: ما از امریکا می خوایهم که امکان تجارت سالم با ایران را برای جامعه بین الملل فراهم کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۲    
ایستانیوز:پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری دوازدهمین ETF فرابورس ایران از روز شنبه 4 اردیبهشت به مدت چهار روز کاری در شبکه کارگزاری های عضو فرابورس انجام می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
ایستانیوز:مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی، باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به شرکت های بیمه حداکثر مبلغ بیمه برای خطر فوت در بیمه نامه عمر انفرادی را برای یک بیمه شده 4 میلیارد ریال اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز: شورای عالی بیمه به استناد ماده 17 و در اجرای ماده 68 قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری، آیین نامه کارگزاری (دلالی) رسمی بیمه مستقیم را در روزهای آخر سال 94 تصویب کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه دانا با هدف انتخاب اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:وزیر حمل و نقل، دریا و شیلات فرانسه از فعال سازی ابزارهای پشتیبانی مالی این کشور برای تعامل با ایران مانند بیمه صادراتی کوفاس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:همه ما با شنیدن نام سلسه قاجار به یاد پادشاهان بی لیاقت، قراردادهای ننگین و روز به روز آب رفتن کشور می افتیم .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش جدید محصولات خود را به همراه هدایای فروش تعهدی و به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) آغاز می نماید .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
ایستانیوز:شرکت خودروسازی سوبارو از محصول جدید خود،"XV 2016" رونمایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
ایستانیوز:در این مصوبه که توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده، تاکید شده است که مراکز معاینه فنی باید از دریافت هر مبلغی بیشتر از نرخ های مذکور با توجه به لحاظ کلیه کسورات قانونی در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
ایستانیوز:پارک نفسگیر دو BMWi8
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۷    
ایستانیوز:شرایط دریافت بُن کارت دانش آموزی نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۸    
ایستانیوز:در پی امضای تفاهم نامه بین بانک سینا، بنیاد علوی و استانداری ایلام، زمینه اعطای تسهیلات بانک سینا در حمایت از طرح های اشتغالزا در این استان فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۸    
ایستانیوز:دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی از مسولان بانک ٬ ضمن سفر به استان سمنان ٬از شعب بلوار 17 شهریور٬دکتر چمران و مرکزی سمنان بازدید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:مورالی معاون مقیم دفتر عمران سازمان سازمان ملل متحد UNDP با علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:دولتی در بازدید از شعب سمنان با اشاره به رشد 30 درصدی منابع جذب شده در سال 94 گفت: فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در بررسی ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:حذف یارانه سه دهک بالای درآمدی و افرادی که درآمد سالانه آنها بیش از 35 میلیون تومان در سال (تقریبا معادل 3 میلیون تومان در ماه) است، در مجلس به تصویب نهایی رسید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:یک مقام آگاه از پیگیری بانک مرکزی برای حذف دو مصوبه غیرقابل اجرای بودجه 95 خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۱    
ایستانیوز:هر نوع مقاومت اقتصادی بر چهار ویژگی کلیدی تکیه دارد که عبارتند از قدرتمندی در شناخت احتمال بروز ضربه و کارکردهای تخریبی احتمالی آن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۳    
ایستانیوز:شرکت در سال 94 بابت بیمه نامه های شخص ثالث بالغ بر 3هزار و 600 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز: سکه تمام طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل یک میلیون و 28 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3459 تومان قیمت دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۷    
ایستانیوز:در گروه بانک ها نیز امروز با وجود افزایش عرضه سهام از سوی سهامداران حقوقی اما معاملات کد به کد و بلوکی در این گروه در کنار برخی نمادهای معاملاتی خودرویی ها از کاهش قیمت سهام جلوگیری کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک دی از استاد مصطفی اسداللهی گرافیست برجسته کشور که چندی پیش نشان مفاخر هنرهای تجسمی ایران(طوبای زرین) را دریافت کرده بود، تقدیر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:شرکت خدمات تجارت موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 و ISO 14001 و گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
ایستانیوز:امکان نصب تقویم هوشمند بانک تجارت برای تلفن همراه و تبلتهای مجهز به سیستم عامل IOS نیز فراهم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۲    
ایستانیوز:با توسعه زیرساخت های توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و همسو با بانکداری نوین، حجم تراکنش های دستگاه های کارت خوان بانک سامان در سال گذشته به حدود500 میلیون تراکنش رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
ایستانیوز:قیمت رهن و اجاره مغازه در تهران منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:کارشناس هواشناسی گفت: آسمان امروز تهران افزایش ابر پیش بینی شده است و دور از انتظار نیست که بارش باران و رگبار و رعد و برق را شاهد باشیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۲    
ایستانیوز:شرکت های سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران و سیمان آرتا اردبیل صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه و شرکت های ایران ارقام و بیمه اتکایی امین صورت های مالی شش ماهه منتهی به 29 اسفند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از 781 میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان گفت: یک شرکت معتبر آمریکایی از طریق شعبه اروپایی خود، خواستار خرید محصولات پتروشیمی ایران شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 31 فرودین ماه، میزبان عرضه 54 هزار و 75 تن انواع مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی تبریز، بندرامام، آریا ساسول، آبادان، ایلام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:گروه پیمانکاری با توجه به پرداخت مطالبات دولت به این شرکت ها می تواند امسال بازدهی خوبی داشته باشند و برای سهامداران جذاب باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در دوره شش ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 مبلغ 77 میلیارد و 323 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و از این بابت مبلغ 258 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
ایستانیوز:ارزش بازار شرکت تکادو در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 معادل 157 میلیارد و 969 میلیون ریال کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۹    
ایستانیوز:شرکت پتروشیمی خراسان در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 مبلغ دو هزار و 853 میلیارد و 14 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های خود منظور کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶    
ایستانیوز:شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره 12 ماهه منتهی به 30 دیماه 94 معادل 17 هزار و 108 میلیارد و 217 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
ایستانیوز:وب سایت روزنامه گاردین بریتانیا با انتشار گزارشی دلایل موفقیت سریال شهرزاد را مورد واکاوی قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:گوشی های هوشمند اگرچه امکانات متعددی در اختیار کاربران خود قرار می دهند اما نگهداری از آنها و در عین حال مواجه شدن آنها با ویروس یا هنگ کردن گوشی مشکلاتی را هم برای کاربران به دنبال دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۷    
ایستانیوز:جراید کشور مظنه فروش بروات و نرخ اسعار خارجی (ارز) را در بانک ملی و بانک شاهنشاهی در روز 25 فروردین 1313 به این شرح اعلام کردند: ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:وزارت صنعت، ضوابط و مقررات لازم درباره چگونگی مقابله با کالاهای وارداتی به کشور با قیمتی کمتر از ارزش عادی (واردات دامپ شده) را به همه بنگاه ها و شرکت های تولیدی را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری صبح سه شنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی استان وارد ایستگاه راه آهن شهر سمنان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:در حالی بسته جدید دستمزد سال 95 شاغلان اجرایی می شود که آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا 3693تومان می گیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:استاندار هرمزگان گفت:رونق و توسعه اقتصادی و صنعتی به ویژه در نواحی مستعد مرزی در رفع محرومیت ها و ایجاد اشتغال پایدار حایز اهمیت است و انتظار می رود محیط زیست در این ارتباط با صنایع تعامل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 100 متری در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:یادگیری ویژگی های کلیدی است که می تواند شانس موفقیت نسل های آینده کسب و کار خانوادگی را بهبود بخشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:دوک بریتانیا و دوش کمبریج، دو عضو خاندان سلطنتی بریتانیا از بوتان دیدار کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:اجرای طرح انضباط شهری با هماهنگی شهرداری تهران، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی از آذر ماه سال گذشته شروع شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:تصاویری از زلزله 7.8 ریشتری در اکوادور و کشته شدن 10 ها نفر در زیر آوار را در ادامه می بینید؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۷    
ایستانیوز:برخورد اتومبیل فورد اج پلاک منطقه آزاد انزلی با یک دستگاه تریلی منجر به مرگ دو سرنشین و جراحت شدید نفر سوم شد تصادف در جاده رشت به انزلی جنب آهن فروشی گسکری بوقوع پیوست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز:وزیر خارجه آمریکا بامداد سه شنبه اذعان کرد: ایران پس از توافق هسته ای تنها به 3 میلیارد دلار از دارایی هایش دست یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۴    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در الهیه تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:مدیرعامل همراه اول با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود موبایل، پشت پرده هایی که باعث توقف این طرح شد را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:دقایقی قبل در مجمع شرکت ارتباطات سیار ایران با تصویب حداکثری سهامداران با تقسیم سود نقدی 6025 ریالی به ازای هر سهم موافقت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:تعدادی از اعضای تعاونی های تاکسی از سراسر کشور نسبت به بخشنامه ضدتعاون سازمان تأمین اجتماعی اعتراض کردند و خواستار حفظ اشتغال موجود تعاونی ها شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:گوگل تازه ترین سیستم عامل خود موسوم به اندروید N را به گونه ای طراحی کرده که در صورت فشردن سطح نمایشگرها با فشار کم یا زیاد دستورات مختلفی به اجرا درآید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:اصلاح قانون مالیات های مستقیم که در سال گذشته مورد بازنگری قرار گرفت و علی لاریجانی، رییس مجلس نهم در مردادماه سال گذشته اجرای این قانون را به رییس دولت اعلام کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع خودرو سواری پراید دست دوم در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:سردار حسین ساجدی نیا از ساماندهی بیش از 7000 مامور نامحسوس پلیس امنیت در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی در پایتخت خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز: تصاویری از باران سیل آسا در تگزاس را در ادامه می بینید؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۷    
ایستانیوز:لیبرلند بین مرز کرواسی و صربستان واقع شده و تقریبا بین زاگرب و بلگراد قرار دارد. این منطقه حاصل نزاع بین این دو کشور در ربع قرن گذشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:لاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه ها اتفاقی رایج است که به دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان به وجود می آید. درمان آن اما جز صرف هزینه های گزاف پزشکی در خانه نیز می تواند انجام شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:صندوق بین المللی پول اعلام کرد اقتصاد ایران به دلیل تولید بالاتر نفت و برداشته شدن تحریمها، عملکرد بهتری از اقتصاد کل منطقه خاورمیانه دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:یک معامله گر اهل هنگ کنگ به رویترز گفت: طلا در حال حاضر به دلیل وجود روحیه ریسک پذیری در بازار و بهبود بازارهای سهام، ضعیف شده و ممکن است به 1210 دلار کاهش پیدا کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، بودجه 998 هزار میلیارد تومانی سال آینده را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به تبصره ای از بخش های آمدی لایحه بودجه 95 کل کشور حق انتفاع پروانه بهره برداری از معادن را 20 درصد تعیین کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:روند نوسان نرخ دلار در نخستین ماه سال جدید نشان می دهد که این نوع ارز یکی از با ثبات ترین دوره های زمانی خود دست کم در یک سال اخیر را پشت سر گذاشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:دادگاهی در استان لرستان برای یک کودک پنج ساله که حین بازی موجب وارد شدن صدمه به چشم همبازی خودش شده بود، حکم جلب صادر کرد اما رئیس دادگستری استان مانع حبس این کودک شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوز:عضو شورای رقابت از نامه 29 فروردین 95 وزیر صنعت به این شورا در حمایت از خودروسازان خبرداد و گفت: اعضا از توصیه های محمدرضا نعمت زاده ناراحت شدند و نامه را پاره کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:با لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه بانک رفاه و قرار گرفتن بانک در شرایط پسا برجام و اتصال مجدد شبکه جهانی سوییفت به عنوان مهم ترین زیر ساخت تعاملات و ارتباطات بانکی فراملی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه بانک ها به شبکه سوییفت دسترسی دارند، گفت: دلیل هیاهویی که رسانه ها بر سر این قصه راه می اندازند را نمی فهمم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
ایستانیوز:برترام بروسارد مدیر دفتر اقتصاد و صنعت ایالت باواریا با غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاونت امور ارزی و بین الملل بانک دیدار و گفت وگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:ناتالی استمن، رئیس بخش اروپایی سامسونگ پی در این رابطه می گوید: همه این را شنیده ایم که چه جالب می شود با گوشی واقعیت مجازی (VR) خود وارد فروشگاه شده و از طریق این فناوری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز: به دنبال استقبال گسترده هموطنان از کارت های هدیه صادره توسط بانک صادرات ایران تعداد کارت های صادره توسط بانک متبوع در پایان اسفندماه سال گذشته به مرز 11 میلیون کارت رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:در حالی که بیش از دو ماه است که نرخ سود سپرده ها کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کاهش یافته است اما همچنان از گوشه و کنار پرداخت سود بالاتر از مصوبه بانک مرکزی به گوش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز:موسسه سرمایه گذاری سیتی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که قیمت جهانی طلا در سه ماه دوم 2016 میلادی روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد ولی در شش ماه دوم امسال احتمالا با کاهش روبرو خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز سه شنبه 31 فروردین 95 اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 21 ارز افزایش و قیمت 8 واحد پولی کاهش داشته است. قیمت 10 ارز نیز ثابت ماند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
ایستانیوز:شرکت ها همچنین باید خسارت های ناشی از بلایای طبیعی را در نظر بگیرند و توجه کنند که جهان اکنون با خطرات بیشتری مواجه است.
  • ۱