سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۴۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 30 آذر 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 آذر 1395 ایستا نیوز 2 آذر 1395 ایستا نیوز 3 آذر 1395 ایستا نیوز 4 آذر 1395 ایستا نیوز 5 آذر 1395 ایستا نیوز 6 آذر 1395 ایستا نیوز 7 آذر 1395 ایستا نیوز 8 آذر 1395 ایستا نیوز 9 آذر 1395 ایستا نیوز 10 آذر 1395 ایستا نیوز 11 آذر 1395 ایستا نیوز 12 آذر 1395 ایستا نیوز 13 آذر 1395 ایستا نیوز 14 آذر 1395 ایستا نیوز 15 آذر 1395 ایستا نیوز 16 آذر 1395 ایستا نیوز 17 آذر 1395 ایستا نیوز 18 آذر 1395 ایستا نیوز 19 آذر 1395 ایستا نیوز 20 آذر 1395 ایستا نیوز 21 آذر 1395 ایستا نیوز 22 آذر 1395 ایستا نیوز 23 آذر 1395 ایستا نیوز 24 آذر 1395 ایستا نیوز 25 آذر 1395 ایستا نیوز 26 آذر 1395 ایستا نیوز 27 آذر 1395 ایستا نیوز 28 آذر 1395 ایستا نیوز 29 آذر 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۱    
ایستانیوز:براساس تازه ترین پژوهش و بررسی ای که یک سرویس دهنده خدمات ابری به نام Akamai ارائه کرده و به صورت یک فایل PDF قابل دسترسی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۵    
ایستانیوز:این روزها، از سویی ابزارها و آموزش های هک براحتی در دسترس هر کسی است که سواد حداقلی از رایانه و شبکه داشته باشد و از سوی دیگر هک کردن به جای امری منفی به یک ژست و حرکتی برای ابراز وجود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۱    
ایستانیوز:یکی از خودروهایی که قرار بر آن است تا ایران خودرو و پژو با یکدیگر در ایران آن را تولید کنند، پژو 2008 است که بر پلتفرم پژو 208 طراحی و ساخته شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۹    
ایستانیوز:ظاهرا قرار نیست که تعیین قیمت خوراک پتروشیمی ها از حرف و حدیث ها رها شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:کمیته ایرانی اتاق بازرگانی اعضای جدید هیات مدیره کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل انتخاب شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۴    
ایستانیوز:رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: ساده ترین راه کلاهبرداری از کارت های بانکی، دسترسی به اطلاعات حساب بانکی شهروندان است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:هیوندای سانتافه DM فول، نیوفیس، اتوپارک، مدل 2017 به مبلغ 226 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:اقتصاد آنلاین- مریم علیائی: قیمت برخی از انواع اسپیکر در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع تبلت های با قابلیت مکالمه در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۴    
ایستانیوز:اگر امکان داشت و صنعت بیمه کشور ما و نیز صندوق های حمایتی وارد عرصه می شدند و بر اساس اصول علمی و اکچویری از سرمایه گذاران کسب و کارهای نو پا حمایت می کردند بدون شک ترس و دلهره بسیاری از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:وزیر اطلاعات با تاکید بر این که نگاه دستگاه امنیتی ، ایجاد امنیت برای حوزه های مختلف است نه حاکم کردن امنیت بر آنها ، گفت : وزارت اطلاعات از سرمایه گذاران حوزه تولید و اشتغال حمایت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:رئیس سازمان مالیاتی کشور از بخشودگی جرائم شرکت های تعاونی در صورت پرداخت اصل مالیات خود تا پایان سال 95 خبرداد و گفت: وصول مالیات ها در 8ماهه امسال 25 درصد رشد داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:آنهایی که گه گاه ریشه های ازدواج نکردن هم سن های خود را جویا می شوند، گاهی اوقات به یک پاسخ می رسند: مورد مناسب پیدا نکرده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع لوله ساختمانی بر اساس هر یک کیلوگرم در آذر ماه 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی آذر ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده اجاره آپارتمان 100متری در مناطق شهری تهران در آذر ماه 95 است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۲    
ایستانیوز:از سوی بیمه مرکزی، نمونه اجازه نامه های کارگزاران رسمی بیمه برای پیگیری پرونده های خسارت و تکمیل فرم پیشنهاد بیمه نامه به نمایندگی از بیمه گذاران تدوین و به شرکت های بیمه ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر مقدس قم در آذر 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 6 تهران طی آذر ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه گیشا تهران طی آذر ماه 95است.لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی قانون مباره با پولشویی را به 5 دستگاه ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
ایستانیوز:شادروز خسروی گفت بیش از 1994 میلیارد و469 میلیون ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران گفت: امکان ارسال حواله ارزی برای دانشجویان، بیماران و یا افرادی که در خارج از کشور برای اقامت نیاز به ارز داشته باشند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
ایستانیوز:آمار افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن از ابتدای فعالیت تا 25آذر ماه سال جاری به بیش از 120هزار فقره رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز:عصر ایران نوشت: او در طول دوره مدیریتش توانست فروش داخلی قوی، کارایی مداوم و باثبات در اروپا و رشد جدید در بازار لوکس و شاسی بلندهای چین را رقم بزند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۷    
ایستانیوز: گمرک جمهوری اسلامی ایران ارزش انواع خودروهای وارداتی تویوتا مدل سال 2016 را اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز:یک دستگاه آپارتمان 113 متری در محدوده میدان توحید، دارای 3 اتاق خواب، با قیمت 495 میلیون تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید با اشاره به راه اندازی معاملات آپشن در بورس کالا گفت: بنابراین با توجه به ویژگی انعطاف پذیری قراردادهای اختیار معامله و استقبالی که تاکنون از معاملات آتی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۷    
دولت در ماده 37 قانون رفع موانع تولید آورده است تا زمانیکه در کشور به مواد خام نیاز است و قابلیت استفاده دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۵    
ایستانیوز:دبیر علمی کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد توسعه از برگزاری این کنفرانس در روز 27 بهمن ماه امسال توسط انجمن مدیریت ایران با حمایت بانک پاسارگاد و دانشگاه خاتم خبر داد و محورهای آن را ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:بانک مهر اقتصاد برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اطلاعیه صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران توانست طبق نظرسنجیهای به عمل آمده از مراجعان نتیجه رضایتمندی بیش از 84 درصدی را دریافت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:سه بانک مصرف الریان، QSC و بانک بین المللی قطر در آستانه ادغام با یکدیگر و تشکیل سومین بانک بزرگ مطابق با شریعت خاورمیانه قرار گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف بدهی های دولت و همسان سازی حقوق مستمری بگیران را نقطه عطف برنامه ششم توسعه دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای طلاسازی و طلافروشی استان ،50 کد شناسایی سازندگان طلای بی کیفیت را ابطال کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:موشک 9 متری در کوچه 6 متری در دزفول.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:دو هفته دیگر مجمع استقلال برگزار خواهد شد، این مجمع با حضور وزیر ورزش برای این تیم بسیار مهم است و تغییرات در همان مجمع استارت می خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 11:15 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در هوایی سرد آغاز کردند و به مدت 90 دقیقه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۰    
ایستانیوز:تبلیغ جالب فوکس بیتیل" من پدر تو هستم "
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۷    
ایستانیوز:روزنامه انگلیسی دیلی میل از دعوت یک بازیکن دورگه دیگر به تیم ملی فوتبال ایران خبر داد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل که در لیگ دسته یک انگلیس بازی می کند جدیدترین سورپرایز کارلوس کی روش ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۴    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: عده ای معتقدند که صادرات باید ارزش افزوده اقتصادی و ارزآوری خالص داشته باشد اما با تضعیف های پی در پی پول ملی این موضوع به محاق می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۱    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر از نقد شدن چک های بانکی در شهر نت ها خبر داد و گفت: احتمالا این برنامه از اوایل دی عملیاتی می شود که ابتدا چک های بانک شهر و بعد چک سایر بانک ها پذیرفته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت با اعلام راهبردهای این بانک در توسعه بانکداری اجتماعی گفت: این بانک به عنوان بانکی پیش رو و متفاوت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۵    
ایستانیوز:شعبه فرانکفورت بانک سپه، دیگر بانک ایرانی است که توانسته است پس از برجام به نظام تارگت 2 متصل شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
ایستانیوز: معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی اعلام کرد: ملی بانک پی.ال.سی (PLC - سابسیدری بانک ملی ایران) در لندن به نظام پرداخت تارگت 2 (Target 2) متصل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
ایستانیوز:بانک صنعت و معدن موفق شد در زمینه تامین مالی اسلامی در میان 100 موسسه مالی برتر، رتبه سی و یکم را کسب کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۳    
ایستانیوز:عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا گفت: قوانین ضدپولشویی در بازارهای مالی ایران شناخته شده نبود و جدی گرفته نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
ایستانیوز:در بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان افزایش یک میلیون و 140 هزار تومان و دلار با 35 تومان افزایش 3975 تا 3980 تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۷    
ایستانیوز: بانک سرمایه با وجود گذشت 9 ماه از سال، برخلاف دستورالعمل افشای اطلاعات، هنوز صورت مالی حسابرسی نشده و صورت مالی حسابرسی سال 94 را منتشر نکرده و مجمع عمومی آنها برگزار نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز نیز شاهد معاملات کم حجم و رخوت آور زیر سایه سنگین معاملات کد به کد حقوقی ها بودند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۳    
ایستانیوز: دومین همایش علمی و آموزشی امنیت اطلاعات بانک انصار باحضور دکتر غلامرضا جلالی رییس پدافند غیرعامل کشور، دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیرشورای عالی مجازی و رییس مرکزملی فضای مجازی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با غیرقابل قبول دانستن رشد اقتصادی 7.4 دهم درصدی طی 6 ماه اول سال جاری، گفت: اگر این عدد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز: سود سهامداران شرکت اقتصادی و خود کفایی آزادگان مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 94 از سوی شعب بانک صادرات ایران پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:در قرارداد با شرکت پژو دستیابی به ساخت داخل 40 درصد در پایان سال اول و 70 درصد تا پایان سال چهارم هدف گذاری شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز:در حالی که از عرضه آخرین کامپیوتر دسکتاپ اپل یک و نیم سال می گذرد گمانه زنی هایی درباره توقف تولید این محصول از سوی اپل مطرح شد اما مدیر این شرکت می گوید که در آینده دسکتاپ های فوق العاده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۵    
ایستانیوز:یکی از عمده ترین دغدغه های مدیران کارآمد در سطوح و سازمان های مختلف چگونگی ایجاد بستر های مناسب برای عوامل انسانی شاغل در تمام حرفه ها و مشاغل است تا آنها با حس مسئولیت و تعهد کامل به مسائل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۶    
ایستانیوز:این نشست با موضوع بررسی ابعاد فقهی ، حقوقی و تامین مالی صنعت بیمه از طریق بازار سرمایه با حضور سه سخنران برجسته برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز:سود خالص پس از کسر مالیات "آپ" با افزایش 39 درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به رقم یک هزار و 760 میلیارد و 63 میلیون ریال رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳    
ایستانیوز:تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شاهد عرضه 500 تن بیلت، 500 تن شمش هزار پوندی و 200 تن شمش آلیاژ شرکت ایرالکو، یک هزار تن شمش هزار پوندی شرکت المهدی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:با وجود اخبار دیشب مبنی بر حمله تروریستی یک دستگاه کامیون به بازار کریسمس در مرکز برلین که حداقل 12 کشته و 50 زخمی برجای گذاشت، ارزش یورو کماکان در برابر دلار حفظ شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
ایستانیوز:ساختمان جدید سرپرستی استان مازندران بیمه رازی در ساری با حضور مدیرعامل، مشاور بازرگانی ایشان، مدیران ستادی، شهردار جویبار، جمعی از مدیران استانی و ... افتتاح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:نشست مشترک مدیریت شعب استان خراسان بانک ایران زمین با معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری مشهد در راستای ارائه خدمات بانکی جهت سازماندهی تجهیزات الکترونیکی برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:آمارهای بانکی نشان می دهد که در هفت ماه نخست سال جاری حدود 278 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی نظام بانکی پرداخت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:فدراسیون سازمانهای صادرات هند (FIEO) از بانک مرکزی این کشور خواست به بانک های ایرانی اجازه دهد در هند شعبه دایر کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:سال 2016 به پایان خود نزدیک می شود زمان آن رسیده که به سالی که گذشت نگاهی بیندازیم . سیستم عامل اندروید گوگل در این هشت سالی که از تولد آن می گذرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:این روزها بازار حرف و حدیث درباره سامسونگ گلکسی S8 داغ است و یکی از این شایعات که در این مدت زیاد هم به گوش مان خورده مربوط به حذف جک هدفون در این مدل است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز:با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، بیشتر کمپانی ها مروری بر عملکرد یکساله خود دارند و تلاش می کنند داده های خود را در طول یک سال بررسی کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه لویزان تهران در آذر ماه 95می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازاراملاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان ولیعصر (عج) تهران در آذر ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در الهیه تهران طی آذر ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:بازار از همیشه شلوغ تر است و فروشنده ها جنب وجوششان چند برابر شده. مدام این طرف و آن طرف می روند و بسته های جدید آجیل و شیرینی و شکلات و میوه خشک و... را باز می کنند و در قفسه ها می چینند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:تصمیم اخیر فد رال رزرو برای افزایش 0/25 د رصد ی نرخ بهره بانکی د ر حالی اتفاق افتاد ه که هنوز د ونالد ترامپ بر صند لی ریاست جمهوری امریکا تکیه نزد ه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:بیشترین تعداد حادثه دیدگان ناشی از کار در سال گذشته مربوط به جوانان 25 تا 29 ساله و 30 تا 34 ساله بوده و بیشترین میزان حادثه نیز در داخل کارگاه ها اتفاق افتاده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز: سازمان تأمین اجتماعی در سال 1392، هفت هزارو 700 میلیارد تومان اعتبار برای درمان اختصاص داده بود اما پیش بینی ها این است که در سال 1396 به 22 هزار میلیارد تومان می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی بودجه 1000 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۹    
ایستانیوز:بورس ها برای انتخاب شرکت ها در موضوع اوراق مشتقه چند معیار را در نظر گرفته اند که اولین معیار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز: ایسنا نوشت:رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که نرخ واقعی دلار با قیمت دلار در لایحه بودجه 18 تا 20 درصد تفاوت دارد و دولت باید این تفاوت را مدیریت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز: از ابتدای سال جاری تا کنون نیمی از اوراق مشارکت منتشر شده از سوی دولت و شهرداری ها به فروش رفته است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:در جلسه هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، موضوع فعالیت های بانک پاسارگاد به عنوان یکی از حامیان برتر کشتی دنیا از سوی اتحادیه جهانی مورد بررسی قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:در حالی که جایگزینی تومان به جای ریال فعلاً در حد پیشنهاد دولت است و هنوز قانونی نشده، مرکز پژوهش های مجلس اخیراً در گزارش های خود واژه ریال را رسماً حذف کرده و برای ارائه ارقام پولی از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز:ریشه اصلی نگرانی های جامعه کارگری از طرح تجمیع صندوق های بیمه ای، در مباحث پیشین در وزارت بهداشت و درمان است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۲    
ایستانیوز:یکی از مسائلی که همواره ما، به عنوان جامعه کارگری بر آن تأکید کرده ایم، این بوده است که به هرحال باید به نوعی موضوع صندوق های بیمه ای، تنوع در بیمه را پشتیبانی کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۶    
ایستانیوز:قدیمی ترین لباس غواصی جهان را در این تصویر ببینید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز: پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: در اکثر استان های کشور بارش برف و باران گزارش شده است و رانندگان باید با احتیاط در محورهای برف گیر تردد کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۳    
ایستانیوز:رئیس بانک مرکزی اندونزی اعلام کرد با هدف ساده سازی نظام پولی در حال بررسی حذف سه صفر از 'روپیه' واحد پول ملی این کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۵    
ایستانیوز : بازار ارز در دو ماه گذشته رو به افزایش گذاشته، درواقع در فضای ناآرام است که هیجانات موجود در بازار افزایش لحظه ای نرخ ارز را به همراه می آورد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۳    
ایستانیوز:هیچ کس نمی تواند بپذیرد که ایران در نیمه اول امسال 7.4 درصد رشد داشته؛ نه اقتصاددانان، نه فعالان اقتصادی و نه مردم زیرا سایه رکود و کاهش قدرت خرید مردم، بر آمار رشد اقتصادی سنگینی می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:رئیس صندوق بین المللی پول سرانجام به جرم اتهامات وارده در ارتباط با دوره تصدی گری خود در وزارت دارایی فرانسه محکوم شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:همواره همراه با بحث بازار ارز یک سؤال اساسی نیز مطرح است، اینکه قیمت واقعی ارز در کشور چقدر است؟ تعداد زیادی از کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی اعتقاد دارند نرخی که هم اکنون در بازار ارز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز: به گفته مسئولان، تورم موجود در کشور تک رقمی است. اگر چنین ادعایی را بتوانیم بپذیریم، پرداخت سود 20 درصدی به سپرده ها با کدام منطق اقتصادی سازگار است؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۶    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور