پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 6 دی 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 2 دی 1395 ایستا نیوز 3 دی 1395 ایستا نیوز 4 دی 1395 ایستا نیوز 5 دی 1395 ایستا نیوز 6 دی 1395 ایستا نیوز 7 دی 1395 ایستا نیوز 8 دی 1395 ایستا نیوز 9 دی 1395 ایستا نیوز 10 دی 1395 ایستا نیوز 11 دی 1395 ایستا نیوز 12 دی 1395 ایستا نیوز 13 دی 1395 ایستا نیوز 14 دی 1395 ایستا نیوز 15 دی 1395 ایستا نیوز 16 دی 1395 ایستا نیوز 17 دی 1395 ایستا نیوز 18 دی 1395 ایستا نیوز 19 دی 1395 ایستا نیوز 20 دی 1395 ایستا نیوز 21 دی 1395 ایستا نیوز 22 دی 1395 ایستا نیوز 23 دی 1395 ایستا نیوز 24 دی 1395 ایستا نیوز 25 دی 1395 ایستا نیوز 26 دی 1395 ایستا نیوز 27 دی 1395 ایستا نیوز 28 دی 1395 ایستا نیوز 29 دی 1395 ایستا نیوز 30 دی 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۴    
ایستانیوز:سی ویکمین آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی روز دوشنبه با حمایت بانک کشاورزی برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
ایستانیوز:آندرانیک تیموریان همواره بازیکن پر خبری در نقل و انتقالات بوده است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۸    
ایستانیوز:یک شرکت نوپا عینک آفتابی خاصی را طراحی و عرضه کرده که جلوی فیلمبرداری از چهره افراد را می گیرد و بدین طریق حریم شخصی آنها را محفوظ نگه می دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
ایستانیوز:سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۲    
ایستانیوز:بسیاری از کاربران ویندوز در زمان به روزکردن این سیستم عامل و نصب وصله های جدید با مشکلاتی مواجه شده اند، اما ابزار جدید مایکروسافت می تواند این مشکل را حل کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : طبق مصوبه مجلس در لایحه برنامه ششم، دولت مکلف شده که مابقی سهام شرکت های بیمه ای خصوصی در بخش بازرگانی را طبق قانون باید واگذار می کرده را در دو سال اول ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۶    
ایستانیوز:معاون علمی رئیس جمهور توقف کسب و کار را خیانت می داند و می گوید، فرهنگ جامعه باید در نگاه به کسب و کار و فعالیت های دانش بنیان تغییر کند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۴    
ایستانیوز:به تازگی تصویر هایی از ورود یک خودروی فراری کالیفرنیا با پلاک گذر موقت در خیابان های ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در سمینار سراسری مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران که با حضور اکبری مدیرعامل، پدرام رئیس هیات مدیره ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:با حکمی از سوی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن مدیر امور اعتبارات ثامن معرفی و منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:همایش ملی بانکداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور اقتصاددانان و کارشناسان بانکداری اسلامی با حمایت موسسه اعتباری ثامن برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:بررسی آمار تولیدات صنعتی و معدنی طی 6 ماهه نخست امسال می تواند معیار مناسبی برای ارزیابی نرخ رشد اقتصادی اعلام شده از سوی بانک مرکزی در همین بازه زمانی باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۰    
ایستانیوز:نمایندگان دولت و بخش خصوصی توافق کردند مهلت بازپرداخت حداقل 10 درصد از تسهیلات معوق ارزی بخش خصوصی از محل صندوق توسعه ملی تا پایان شهریور96 تمدید شود؛ این پیشنهاد جهت تصویب به دولت می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: با هدف افزایش ضریب بهره وری و سودآوری بانک اقتصادنوین، برنامه ریزی های لازم در بانک صورت گرفته و به زودی شاهد بهبود شاخص بهره وری در خواهیم بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۷    
ایستانیوز:رییس کانون سردفتران آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع اختلافی بین کانون سردفتران و ناجا را تشریح کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:وزیر اقتصاد و دارایی اظهار می کند که از وضعیت معاش مردم راضی نیست ولی با توجه به شرایط تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت و به دنبال آن کاهش درآمد دولت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۹    
ایستانیوز:رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه سهام شرکت های کوچک و متوسط و صندوق های جسورانه در بازار سرمایه می تواند به تسهیل تامین منابع مالی و انسجام صادرات آنها کمک کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
ایستانیوز:طی قراردادی که با این باشگاه منعقد شده، موظف هستیم تا ضمن اعمال تخفیف در صدور بیمه نامه برای هواداران، صنایع، تولیدی ها، بنگاه های اقتصادی و همه کسانی که از این تیم حمایت می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
ایستانیوز:تیم فوتبال الریان قطر به خاطر مشکلات مالی اجازه خرید بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی برنامه ششم توسعه ماده ای را مصوب کردند که طی آن تا پایان سال آخر برنامه بودجه سازمان ها و صندوق های بیمه گر اجتماعی مستقل می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۰    
ایستانیوز:نشست دوره ای مدیران ستادی شرکت بیمه رازی با نمایندگان شعبه آپادانا ، با حضور دکتر یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه رازی انجام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۷    
ایستانیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین لایحه ای به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان در مجلس خبر داد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۴    
ایستانیوز: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: ورود به بازار سرمایه از الزامات تحول و رشد شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۱    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اتاق بازرگانی آماده همکاری با فرابورس ایران جهت حذف مجوزهای زائد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۸    
ایستانیوز: مدیرعامل فرابورس ایران در مراسم رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و گشایش بازار شرکت های کوچک و متوسط گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۰    
ایستانیوز:رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه آمار سفارشی تولید نمی کنیم، گفت: جمعیت کشور از مرز 80 میلیون نفر عبور کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۹    
ایستانیوز:عباس آرگون گفت: چند نرخی بودن دلار منشاء اصلی فسادها است و باعث ایجاد رانت در بازار می شود ضمن آنکه عدم شفافیت را نیز در پی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۶    
ایستانیوز:تازه ترین گزارش منتشره بانک مرکزی از تحولات ارزی ایران حاکی از رشدی بین 400 تا حدود 3900 درصدی سه ارز اصلی دلار، یورو و پوند اصلی طی 30 سال گذشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۳    
محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:از چهارشنبه هفته جاری براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، صادرات گندم ایرانی از طریق رینگ صادراتی بورس کالای ایران آغاز خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس تهران گفت: رسانه ها می توانند در کاهش عدم تقارن اطلاعات کمک بسزایی کنند و شفافیت را افزایش دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:بهای دلار امروز 40 تا 50 تومان دیگر افزایش یافته که با احتساب افزایش های 2 روز گذشته، بهای آن 150 تومان افزایش در سه روز را ثبت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:معامله گران بورس تهران امروز شاهد نوسانی شدن قیمت سهام شرکت های صادرات محور به رهبری معدنی ها و سنگ آهنی ها بود هرچند که شکل گیری صف های خرید به دلیل کمین حقوقی ها برای عرضه سهام دوام ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۲    
ایستانیوز:رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1394 به میزان 3.5 درصد افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:مرحله نهایی و آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک مسکن برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:گزارش تحولات مسکن شهر تهران در آذر سال 95 که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز:دوره آموزشی نرم افزار فناوران در حوزه بیمه های اتکایی و فناوری اطلاعات با حضور کارشناسان ستادی این دو حوزه در بیمه آرمان برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:ارزش دلار از حدود چهار هفته پیش روند صعودی به خود گرفته و در پی تصمیمات اخیر فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش نرخ بهره آمریکا، ارزش دلار در بازار آزاد به بیش از 4000 تومان رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:سروش صحت، تصویری از سه بازیگر لیسانسه منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۰    
ایستانیوز:تصویر زیر احمد شاه قاجار آخرین پادشاه از سلسله قاجار را در کنار رضاشاه نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۸    
ایستانیوز: اعضای هیأت مدیره بانک صادرات ایران در همایش مدیران صف و ستاد این بانک تحلیلی واقع بینانه از شرایط بانکی و اقتصادی کشور ارائه دادند که نشانگر نگاه مسولانه به روند امور در شبکه بانکی و حاوی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک شهر از استقبال مسافران خارجی از دستگاه های صراف الکترونیک خبر داد و گفت: تا کنون سه مجوز رسمی از بانک مرکزی برای راه اندازی این دستگاه ها و تسهیل در ارائه خدمات به مسافران ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۵    
ایستانیوز:سلطانی نژادمدیرعامل بورس کالای ایران گفت: با توجه به روند قابل قبول معاملات قرارداد اختیار خرید سکه طلا طی دو هفته گذشته، برگزاری دوره های آموزشی و همچنین درخواست مکرر فعالان بازار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:امروز اولین تجربه بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس با عرضه اولیه سهام شرکت پترو صنعت گامرون در نماد معاملاتی "شگامرن1" انجام شد و 10 درصد از سهام این مجموعه معادل 6 میلیون سهم با 30 هزار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
ایستانیوز:اخیرا در نوشته های متعدد یکی از عوامل تعیین نرخ دلار در بازار داخلی را به قیمت دلار در بازار جهانی وابسته می کنند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:تمامی مشتریان بانک رفاه که قصد بهره مندی از خدمات USSD را دارند باید نسبت به اتصال شماره کارت خود به شماره تلفن همراه از طریق سامانه پیوند اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۹    
ایستانیوز:در 8 ماهه اول امسال، یک میلیون و 56 هزار و 147 نفر از شعب بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۶    
ایستانیوز:معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین گفت: امروز مفهومی به اسم بانکداری دیجیتال پیش روی ماست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع مواد پلیمری در ایران طی آذر ماه 95 است که بر مبنای هر کیلوگرم از این مواد می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع تیرآهن ساختمانی بر اساس هر یک شاخه در آذر ماه 95 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳    
ایستانیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از تصمیم مهم دولت در خصوص بیمه درمان کارگران خبر داد و گفت: قرار است نهاد ریاست جمهوری بر هزینه کرد حق بیمه کارگران تامین اجتماعی برای درمان نظارت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع اسکنر در بازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد یک مدل از گلکسی S8 را با 8 گیگابایت رم راهی بازار کند. در ادامه گفته شده که این شرکت کره ای برای ساخت گوشی جدید از تراشه های 10 نانومتری تولید خودش استفاده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین موبایل های سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
ایستانیوز:کمتر از چهار ماه از انتشار سیستم عامل جدید اپل برای تلفن های هوشمند و تبلت های این شرکت می گذرد و به نظر می رسد این سیستم عامل دردسر های زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:صادق فرامرزی از جمله بزرگ ترین مشکلات حوزه پرداخت را متغیر بودن قوانین در مورد کارمزد دانست و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با "طیب نیا" و "سیف "برای بررسی افزایش قیمت ارز خبرداد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز:دیروز دلار در ساعاتی از روز خود را تا 4100 تومان هم بالا برد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز:دومین خوردو Nissan GTR 2017 وارد خیابانهای ایران شد. این خودرو 20 اسب بخار از مدل های قبلی قویتر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی آذر ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار زایران می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت چگونگی ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان بانک های دولتی وغیر دولتی را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
ایستانیوز:شنبه صبح، نمایندگان مجلس حین بررسی مفاد برنامه ششم توسعه، اقدامی عجیب انجام دادند و ماده مربوط به الزام دولت به استفاده حداقل 10 درصد از پیمان دوجانبه پولی در مبادلات تجاری را حذف کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:روزنامه دنیای اقتصاد، جدول زیر را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز: پویا جبل عاملی اقتصاددان در سرمقاله دنیای اقتصاد نوشت:در بانکداری متعارف، منابعی که سپرده گذار در اختیار بانک قرار می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
ایستانیوز: معاون مرکز آمار ایران گفت: در حالی که هزینه سرشماری برای هر نفر در آمریکای شمالی 33 دلار و در اروپا 7.8 دلار برآورد می شود، سرانه این کار در ایران نیم دلار بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز: محمد لاهوتی گفت: دلار 3 هزار و 900 تومان الی 3 هزار و 950 تومان عددی منطقی به نظر می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۸    
ایستانیوز: بازار بین بانکی هنوز ساختار مناسب خود را پیدا نکرده و این موضوع سبب شده تا بانکهای دچار بحران و موسسات دارای مشکل از این بازار برای حل مشکلات خود استفاده کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:بسته بندی سکه ها لزوما به معنی اصل بودن آن ها نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۱    
ایستانیوز:اگر چه سری گوشی های پیکسل که توسط گوگل عرضه شده اند امکانات متنوعی دارند، اما برخی کاربران این گوشی ها به طور کامل از آنها رضایت ندارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: برای سال آینده دولت 1000 میلیارد تومان علاوه بر بودجه مصوب به ما کمک کرده تا حقوق حداقل بگیران را به یک میلیون تومان برسانیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۲    
ایستانیوزنوکیا که زمانی بخش عمده بازار تلفن همراه را در اختیار داشت، قصد دارد با عرضه گوشی P1 با توانمندی های منحصر به فرد سهم خود از این بازار پررونق را بازپس بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سهام با بیان اینکه کوچ معامله گران بازار سهام به بازار ارز بعید است، عنوان کرد: در حالی دورنمای صعودی بازار قابل انتظار است که زمان و شیب آن متفاوت خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۶    
ایستانیوز:خط اعتباری بانک مرکزی، در سالیان گذشته همواره به منبعی در دسترس، برای رفع بخشی از تنگناهای مالی دولت ها تبدیل شده است؛ منبعی که استفاده از آن خطر رشد پایه پولی را به دنبال دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز: مدیرعامل بانک ملی ایران از صدور بیش از یک میلیارد دلار حواله ارزی توسط این بانک در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز:سال گذشته این موقع سرمایه گذاران نگرانی وقوع رکود در آمریکا بودند، در حالیکه ارز چین تحت فشار نزولی شدیدی قرار گرفته بود و هراس از فرود سخت دومین اقتصاد بزرگ جهان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۱    
ایستانیوز:اگرچه مدت طولانی است که نماد بانکها در بورس به دلیل ناهماهنگی با استانداردهای صورت های مالی بانک مرکزی بسته است، خبرها حکایت از بازگشایی قریب الوقوع نماد بانکها در بورس طی روزهای آتی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۸    
ایستانیوز:وزارت کار با ابلاغ بخشنامه ای، ابطال دستورالعمل های برقراری عدالت مزدی برای کارهای هم ارزش در شرایط یکسان را رسما پذیرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:روز گذشته در مجموع 2هزار 289 قرارداد اختیار خرید سکه منعقد شد تا رکوردی تازه بر تابلوی معاملات بورس کالای ایران نقش ببندد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:این میزان اسناد شامل 85 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه با سررسید حداکثر یک سال و 60 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه با حفظ قدرت خرید و با سررسید دو سال مطابق تخصیص اعلام شده از سوی سازمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز :هر ساله در جای جای جهان حوادث فاجعه آمیز زیادی در حال وقوع است و این حوادث زیان های مادی شدیدی را به مستغلات، اتومبیل ها، ساختمان ها و محصولات کشاورزی و... ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:یکی از سیاست هایی که در حوزه اقتصادی کشورها در راستای بهبود سیاست های پولی و مالی برای ثبات بخشیدن به اقتصاد اتخاذ می شود تغییر واحد پول است که این تغییر معمولا به صورت حذف یک یا چند صفر از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:خودروی نیسان پاترول 2016 در جزیره کیش
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۶    
ایستانیوز:رییس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو می گوید، صنعت بیمه در ایران در حال توسعه است و جای رشد زیاد به ویژه در بخش بیمه عمر یا زندگی و بیمه حوادث طبیعی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:امیر نجومی دبیر شورای عالی کانون صرافان، با بیان اینکه افزایش نرخ دلار ناشی از ورود تقاضاهای احتیاطی به بازار ارز است، گفت: هنوز هیچ تقاضای سفته بازانه ای وارد بازار ارز نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:علی اکبر اولیاء در مصاحبه با برنامه "روی خط باز" رادیو اقتصاد با اشاره به اینکه وضع 10 درصدی عوارض منجر به افزایش حق بیمه می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ بر این باورند که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و کاهش نقدینگی در بازارهای بین المللی و افت مبادلات جهانی در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:قائم مقام بانک ملت از دور جدید فعالیت های بانکی در کشورهای مختلف از جمله آلمان، کره جنوبی، ترکیه و انگلیس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:با حضور دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، از "تجارت پی" ،جدیدترین خدمت بانک تجارت در حوزه پرداخت های الکترونیکی، رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:باتوجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصمیم به افزایش سرمایه به استناد مصوبه هیأت مدیره بانک و با استیذان از مراجع نظارتی از جمله بانک مرکزی ج.ا ...