پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 28 دی 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 2 دی 1395 ایستا نیوز 3 دی 1395 ایستا نیوز 4 دی 1395 ایستا نیوز 5 دی 1395 ایستا نیوز 6 دی 1395 ایستا نیوز 7 دی 1395 ایستا نیوز 8 دی 1395 ایستا نیوز 9 دی 1395 ایستا نیوز 10 دی 1395 ایستا نیوز 11 دی 1395 ایستا نیوز 12 دی 1395 ایستا نیوز 13 دی 1395 ایستا نیوز 14 دی 1395 ایستا نیوز 15 دی 1395 ایستا نیوز 16 دی 1395 ایستا نیوز 17 دی 1395 ایستا نیوز 18 دی 1395 ایستا نیوز 19 دی 1395 ایستا نیوز 20 دی 1395 ایستا نیوز 21 دی 1395 ایستا نیوز 22 دی 1395 ایستا نیوز 23 دی 1395 ایستا نیوز 24 دی 1395 ایستا نیوز 25 دی 1395 ایستا نیوز 26 دی 1395 ایستا نیوز 27 دی 1395 ایستا نیوز 28 دی 1395 ایستا نیوز 29 دی 1395 ایستا نیوز 30 دی 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:بانک مرکزی می گوید نرخ اسکناس دلار در پایان روز کاری گذشته به 3760 تومان رسیده؛ این در حالی است که یورو هم نرخی معادل 42419 ریال را به ثبت رسانده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:به نظر می رسد پس از گذشت مدتی از انتشار حواشی و مشکلات پیرامون شرکت سامسونگ، این شرکت قصد دارد با رونمایی از دو محصول جدید، کابران قدیمی خود را هیجان زده کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:پیش بینی جذب 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی در بخش معدن در طول برنامه ششم توسعه در حالی است که تدوین یک برنامه استراتژیک در این حوزه لازمه تحقق این امر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۶    
ایستانیوز:گزارش بانک مرکزی از گشایش های ایجادشده در حوزه بانکی بعد از لغو تحریم ها تشریح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:شرکت ملی صنایع مس ایران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه 50 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:به دنبال انتقاد ترامپ از شرکت های خودروسازی مبنی بر انتقال کارخانجات خودروسازی خود به خارج از آمریکا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
ایستانیوز:موسسه سرمایه گذاری ام کی اس سوییس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که سیاست احتمالا مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی طلا و ارزش دلار در سال 2017 میلادی خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:محمد جواد ظریف، بامداد روز چهارشنبه راهی داووس شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی، شاخص فروش شرکتهای ایران نسبت به سال 93 از افت برخوردار بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
ایستانیوز:اداره اعتبارات بانک مرکزی افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را به بانکهای عامل ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:5 درصد از سهام غیرمدیریتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با قیمت پایه هر سهم 11 هزار و 750 ریال روز شنبه 2 بهمن 95 در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۳    
ایستانیوز:روز گذشته احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران استعفای خود را به صورت کتبی تقدیم مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران کرد، اما در دقایق پایانی جلسه شورای شهر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۱    
ایستانیوز:کیا پیکانتو 2016 ، به مبلغ 75 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۱    
ایستانیوز:دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری، ساختار کلی اقتصاد و نهاد قدرت در کشور را از اصلی ترین موانعی دانست که اجرای قانون شفافیت شبه دولتی ها را با کندی مواجه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۸    
ایستانیوز: خودروساز آلمانی BMW از محصول جدید خود Series 4 Convertible مدل 2018 رونمایی کرد./منبع
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۵    
ایستانیوز:رییس جمهور تأکید کرد: به ملت بزرگ ایران می گویم همه تحریم های هسته ای بعد از اجرا شدن برجام در 27 دی سال گذشته برداشته شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۲    
ایستانیوز:مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک قرار است در دادگاهی در دالاس در مورد یک پرونده شکایت دو میلیارد دلاری توضیح دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۲    
ایستانیوز:امروز نگاهی به دو تلفن هوشمند اندرویدیSamsung Galaxy S7 Edge و Huawei Mate 9 می کنیم و با مقایسه آنها امیدواریم کسانی که قصد خرید یکی از این دو گوشی را دارند با ضعف ها و نقاط قوت انتخاب خود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز:یک شرکت مدیریت کلمه رمز در آمریکا اعلام کرده در سال 2016 میلادی 123456 هنوز هم یکی از پرمصرف ترین کلمات رمز در سال گذشته میلادی بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۹    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع دوربین فیلمبرداری در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۶    
ایستانیوز:آخرین آمار جدول توزیع اندروید نشان می دهد که نسخه Froyo اندروید که می 2010 توسط گوگل منتشر شد، در لیست وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۶    
ایستانیوز:سرانجام مشخص شد که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ 15 آوریل روانه بازار می شود. این شرکت امیدوار است با عرضه گوشی یاد شده خاطره تلخ آتش سوزی گوشی گلکسی اس 7 را از اذهان بزداید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۴    
ایستانیوز:مدیرعامل صرافی بانک توسعه صادرات اعلام کرد که به عنوان یک صرافی منتخب بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای عرضه اسکناس دلار به متقاضیان آمادگی دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۶    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: برجام فرصتی تاریخی برای استانداردسازی مناسبات مالی بر اساس متد های روز دنیا و ورود به سیستم بانکی بین الملل پس از دوران تحریم است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۳    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک مسکن با حضور در جمع مدیران و کارکنان این بانک در مراسم هفتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بانک مسکن، از تدوین برنامه 5 ساله برای بانک مسکن خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:شرکت های بیمه کشتیرانی در جهان راهی یافته اند تا از ماه آینده میلادی تقریبا به طور کامل محموله های نفتی صادراتی ایران را بیمه کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کنون 160 هزار نفر برای دریافت وام خانه اولی ها پس انداز کرده اند که از این طریق 2 هزار و 600 میلیارد تومان در بانک مسکن سپرده گذاری شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۷    
ایستانیوز:شرکت اپل در تلاش برای تولید یک مدل جدید از لپ تاپ مک بوک پروی خود است که از نظر سخت افزار قدرتمندتر بوده و امکانات بیشتری دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از مسائل تحریم، حل مسائل بانکی و تسهیل در حمل و نقل دریایی و هوایی با قاره آفریقا، اولویت نخست دولت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:از پانزدهم بهمن ماه سال جاری، دوراظهاری صادرات منوط به ثبت فاکتور فروش الکترونیکی در سامانه فاکتور به آدرس www.factor.irica.co است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۴    
ایستانیوز:سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: صدور هرگونه آگهی پیش فروش خودرو، بدون اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت ممنوع است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۱    
ایستانیوز:تله های الکترونیکی گمرک برای مبارزه با قاچاق کالا با اتصال الکترونیکی بارنامه به سامانه جامع امور گمرکی تکمیل و تبادل الکترونیکی اطلاعات میان انبارهای سازمان بنادر و گمرک آغاز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۶    
ایستانیوز:بانک مرکزی وضعیت 5 شاخص مهم اقتصادی ایران را اعلام کرد که بر این اساس، کارنامه اقتصادی ایران در یکسالگی برجام منتشر شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
ایستانیوز:به دنبال اعلام خبر مستثنی شدن خدمات و تسهیلات شرکت های لیزینگ در پیش نویس لایحه قانون دایمی مالیات بر ارزش افزوده سهام این شرکت در بازار سهام با اقبال مواجه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از افزایش تحرک سرمایه گذاران خارجی و رشد 5 برابری ارزش معاملات این گروه در بازار سرمایه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:در جریان معاملات امروز سه صنعت خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی امروز با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه ها قرار گرفتند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۴    
ایستانیوز:روز گذشته اعضای هیئت مدیره کانون کارگزاران بورس به اتفاق آرا روح الله میرصانعی را برای دو سال دیگر به عنوان دبیر کل کانون کارگزاران انتخاب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۱    
ایستانیوز:مسلما نهادینه سازی روش ثبت سفارش در عرضه های اولیه در بورس های اوراق بهادار به جای روش های قبلی، علاوه بر اینکه اثربخشی بیشتری را به همراه دارد، بسیاری از حاشیه ها، مشکلات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:به گفته یک کارشناس بازار ارز راه اندازی بازار آتی ارز در شرایط فعلی می تواند موقعیت مناسبی برای اقتصاد ایران فراهم آورد و اگر این بازار راه اندازی شود فضای جدید برای بازار ارز و در نتیجه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:استاندار مرکزی با ارسال نامه ای به دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار قدردانی از بانک کشاورزی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۲    
ایستانیوز:تعداد کاربران کانون جوانه های بانک ملی ایران در پایان آذر ماه امسال، با رشد 46 درصدی از مرز 790 هزار نفر گذشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:در جریان معاملات امروز(سه شنبه) بازار آزاد تهران، نرخ هر دلار آمریکا با 52 تومان کاهش، به 3862 تومان رسید، همچنین هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز، 2300 تومان گران شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:شهردار کرج با اعلام اینکه پروژه محتشم کاشانی یکی از بزرگ ترین پروژه های شهری پس از ساخت بزرگراه طبقاتی صدر است، گفت: از آنجائی که بانک شهر تنها بانک حامی پروژه های شهری کلانشهرها است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:استاندار کرمان در دیدار با مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه در کرمان یک مگاسرمایه گذار است و این بانک از واحدهای مختلف اقتصادی در این استان حمایت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:اولین همایش بزرگ بیمه های زندگی بیمه ملت با حضور بیش از 160 نفر از نمایندگان بیمه ملت در تاریخ 27/10/95 در شهر تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۶    
ایستانیوز:قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر تحت تاثیر عوامل مختلفی با افزایش روبرو شده و همچنان در کانال 1200 دلاری تثبیت شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:"ژائو هوئیکانگ" هشت سال پیش با یک نوع نارسایی مادرزادی نادر به دنیا آمد که به نظر دارای دو صورت است یا ماسکی روی صورت زده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:این خودرو مجهز به مخزن گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات خیابانی است. در درون این خودرو مقادیری از خون مناسب برای ریاست جمهوری ذخیره می شود که در صورت زخمی شدن او و تا رسیدن به بیمارستان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۳    
ایستانیوز:تنها لامبورگینی گالاردو با پلاک دائم
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۰    
ایستانیوز:روباه پرنده نوعی خفاش است. سر این خفاش شباهت زیادی به سر روباه دارد. به همین سبب به این نام خوانده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:قیمت برخی از خودروهای بازار به شرح زیر است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۷    
ایستانیوز:تا به حال سرم شست وشو دیده اید؟ محلول پیچیده ای نیست که تصور کنید نیاز به مواد اولیه خاصی برای تولید دارد، فقط آب است و نمک که در شرایط عاری از آلودگی، با هم ترکیب شان کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۴    
ایستانیوز:بانک مرکزی حداکثر میزان هر یک از جوایز اعطایی به سپرده های قرض الحسنه پس انداز اعم از نقدی و یا غیرنقدی به یک فرد در هر دوره را از پانصد میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۱    
ایستانیوز:بانک مرکزی به منظور ایجاد وحدت رویه، شناسایی و ثبت دقیق رویدادهای مالی و ارتقای شفافیت صورت های مالی، اقدام به اصلاح و بازنگری دستورالعمل حسابداری اعتبار اسنادی داخلی ریالی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:مدیرکل نظارت بر بانک ها و مؤسسات اعتباری بانک مرکزی گفت : ظرفیت بازرسی بانک ها و استقرار سیستم های کنترلی باید کمک کند تا خود بانک ها پاسخگوی بسیاری از مسائل باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۸    
ایستانیوز:بانک مرکزی در بخشنامه ای دستورالعمل جدید ناظر بر شرکت های لیزینگ که با توجه به شرایط و اقتضائات برهه کنونی تدوین شده است، برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۲    
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام) با تشریح جزئیات مزایده جدید اموال مازاد بانک ها از برگزاری 4 مزایده دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:اقدامات راهگشای بانک صادرات ایران که با هدف رونق اقتصادی بیشتر و افزایش تولید ملی انجام شده است زمینه و بستر برای در مدار تولید قرار گرفتن یک هزار و 762 طرح اقتصادی را فراهم ساخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۹    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه بانک سپه پس از تحریم ها اقدامات اساسی در زمینه گسترش فعالیت های ارزی خود صورت داده است گفت: از جمله موفقیت های این بانک رشد حجم فعالیت های ارزی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۶    
ایستانیوز:بانک اقتصادنوین با تسهیل ارایه خدمات موردنیاز مشتریان در حوزه های مختلف زمینه را برای رونق اقتصادی فراهم کرده که این مهم موجب بهره مندی مشتریان بانک اقتصادنوین از خدمات این بانک شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۳    
ایستانیوز:وصول مطالبات معوق با فرمان اجرایی ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی کلید خورده است، اما از 800 هزار میلیارد تومان نقدینگی خلق شده در 4 سال گذشته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:اگرچه تکالیف نمایندگان مجلس برای صنعت بیمه و هدف ضریب نفوذ 7درصدی اقدامی شجاعانه و بلندپروازانه است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
ایستانیوز:آمار بدهی های دولت و شرکت های دولتی موضوعی است که وزیر اقتصاد به تازگی و در بیستمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی از آن رمزگشایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز: بررسی موضوعی گزارش کسب و کار 2017 که با شعار "فرصت های برابر برای همه" توسط بانک جهانی منتشرشده است، تصویر دقیقی از واقعیت های کمتر دیده شده اقتصاد دنیا را به نمایش می گذارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۱    
ایستانیوز:همه زنان کارگر و کارمندی که 20 سال سابقه خدمت داشته باشند بدون هیچ محدودیت سنی می توانند درخواست بازنشستگی کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:وزیر صنعت، معدن و تجارت از برگزاری جلساتی در خصوص بیانیه 14 تشکل صنعتی خطاب به رئیس جمهور، خبر داد و مدعی شد که مشکل صنایع پایین دستی در تامین مواد اولیه برطرف شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:آمار منتشرشده از سوی موسسه آکسفام نشان می دهد که شکاف درآمدی و نیز نابرابری در سطح جهان، به طرز معناداری افزایش پیدا کرده و دارایی هشت نفر از متمکن ترین افراد دنیا، برابر با نصف جهان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۹    
ایستانیوز:کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر تحلیل تکنیکال به عنوان مدینه فاضله برخی معامله گران بازار عنوان می شود که اتکای صرف به چنین تحلیل هایی در بازار سرمایه اشتباهی فاحش و گمراه کننده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۶    
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه اتکایی امین از تحقق سود هر سهم این شرکت در پایان سال مالی 95 خبر داد و گفت: این میزان سود بالاتر از میزان پیش بینی شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۴    
ایستانیوز:رسانه های ترکیه ای از دستگیری عامل اصلی حمله مسلحانه مرگبار به باشگاه شبانه استانبول در شب سال نو میلادی خبر دادند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۱    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۱    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور