چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 19 تیر 1396 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1396 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1396 ایستا نیوز 31 خرداد 1396 ایستا نیوز 1 مرداد 1396 ایستا نیوز 1 شهریور 1396 ایستا نیوز 1 مهر 1396 ایستا نیوز 30 آبان 1396 ایستا نیوز 1 آذر 1396 ایستا نیوز 30 دی 1396 ایستا نیوز 30 بهمن 1396 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 1 تیر 1396 ایستا نیوز 2 تیر 1396 ایستا نیوز 3 تیر 1396 ایستا نیوز 4 تیر 1396 ایستا نیوز 5 تیر 1396 ایستا نیوز 6 تیر 1396 ایستا نیوز 7 تیر 1396 ایستا نیوز 8 تیر 1396 ایستا نیوز 9 تیر 1396 ایستا نیوز 10 تیر 1396 ایستا نیوز 11 تیر 1396 ایستا نیوز 12 تیر 1396 ایستا نیوز 13 تیر 1396 ایستا نیوز 14 تیر 1396 ایستا نیوز 15 تیر 1396 ایستا نیوز 16 تیر 1396 ایستا نیوز 17 تیر 1396 ایستا نیوز 18 تیر 1396 ایستا نیوز 19 تیر 1396 ایستا نیوز 20 تیر 1396 ایستا نیوز 21 تیر 1396 ایستا نیوز 22 تیر 1396 ایستا نیوز 23 تیر 1396 ایستا نیوز 24 تیر 1396 ایستا نیوز 25 تیر 1396 ایستا نیوز 26 تیر 1396 ایستا نیوز 27 تیر 1396 ایستا نیوز 28 تیر 1396 ایستا نیوز 29 تیر 1396 ایستا نیوز 30 تیر 1396 ایستا نیوز 31 تیر 1396 
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:شاید اگر به قبض برق ماهانه منزلتان نگاه کنید، هرگز به فکرتان نرسد وسایل الکترونیکی و شارژرهایی که بیست و چهار ساعته به پریز متصل هستند، چه هزینه ای به شما و محیط زیست تحمیل می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۵    
ایستانیوز:انجمن نابینایان ایران با ارسال نامه ای از اقدام بانک کشاورزی برای ایجاد و اجرای سامانه بانکی نابینایان در شعب این بانک قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۰    
ایستانیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهوری از دستور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل موسسات مالی غیر مجاز خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز:شرکت میدکو یکی از شرکت های گروه مالی پاسارگاد، توانست با اقدامات مؤثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه بخش صنعت و معدن کشور، با حمایت بانک پاسارگاد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:یک دستگاه مازراتی گرن توریسمو با بدنه طلایی رنگ به تازگی از کشور انگلستان وارد ایران شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۵    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با کاهش قیمت اونس طلا گفت: هم اکنون سه عامل اساسی موجب نزول قیمت جهانی طلا شده است که اولین مسئله کاهش تنشهای سیاسی در منطقه و جهان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:سخنگوی وزارت ارتباطات: حذف اینترنت حجمی که چند روزی است در رسانه ها مطرح شده صحت ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:شرکت چینی تولید کننده موبایل، تلفن هوشمندی با دو دوربین سلفی 20 و 5 مگاپیکسلی ساخته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۷    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهور آیین نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث را ابلاغ کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:به انتخاب مجله معتبر Auto Express باردیگر مرسدس کلاس-اس (Mercedes S-Class) توانست عنوان لاکچری ترین خودرو را نصیب خود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور می توانند با شرایط قراردادی صندوق اعتباری هنر با بیمه رازی، اقدام به ثبت نام سه طرح ویژه بیمه تکمیلی با نرخهای 60 هزار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز:دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: شفاف سازی و دسترسی آزاد ذینفعان به اطلاعات در مناطق آزاد، بهترین روش مدیریتی است و به تعامل سازنده با دنیا منجر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۲    
ایستانیوز:بیمه دی در کنفرانس ملی ساخت ایران که با رویکر حمایت از تولید و خدمات و رضایتمندی مشتری برگزار شد، مفتخر به دریافت تندیس و نشان ملی ساخت ایران گردید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۲    
ایستانیوز:معاون اعتبارات و بین الملل بانک اقتصادنوین از لزوم تشکیل کارگروه وصول مطالبات در شعب بزرگ بانک اقتصادنوین خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۹    
ایستانیوز:ویکتور یوشچنکو در دیدار با غلامحسین شافعی با اشاره به فناوری بالای ایران در تولید دارو خواستار همکاری مشترک بین دو کشور در این زمینه شد و از مذاکرات خود با چندین بانک ایرانی به منظور یافتن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۹    
ایستانیوز:در راستای سیاست های ابلاغی دولت محترم و تأکید دستگاه های نظارتی مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه داری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۴    
ایستانیوز:مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک پارسیان برای سال (دوره) مالی منتهی به 1395/12/30 برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۹    
ایستانیوز: مجمع عمومی عادی سالانه بیمه پاسارگاد با حضور بیش از 84/2 درصد سهامداران ، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعت 16 روز یکشنبه 18 تیر ماه سال 1396 در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۹    
ایستانیوز: بانک پاسارگاد اعلام کرد که جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود را روز 31 تیر 96 برای بررسی صورت های مالی سال 95 برگزار می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۹    
ایستانیوز: رئیس کل بیمه مرکزی محافظت از اموال و دارایی ها و تزریق منابع مالی عظیم از طریق فروش بیمه های بلندمدت را دو ویژگی مهم و متمایز صنعت بیمه با سایر بازار های مالی عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:شرکت بیمه البرز به خاطر اقدامات موثر در حفظ کرامت مصرف کننده و عملی کردن فرهنگ استفاده از کالا و خدمات ایرانی موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح قدردانی حمایت از تولید و خدمات داخلی در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:نخستین محموله حاوی صندلی های دانش آموزی اهدایی بانک سامان، تحویل مسئولان آموزش و پرورش بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:اقتصاد دیجیتالی که از آن به عنوان اقتصاد اینترنتی نیز یاد می شود، فرصت های چشمگیری برای ارتباطات میان افراد و جامعه و همکاری میان گروه های اجتماعی و سازمان ها ایجاد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:خزلی خرازی گفته است: اقدام مشترک و ایجاد همگرایی و به نوعی تبانی برای خرید یا فروش یک سهم به ویژه از طریق بستر شبکه های اجتماعی قطعا مصداق دستکاری قیمت ها و از مواردی است که ناظرین و فعالان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۹    
ایستانیوز:معاون توسعه کسب و کار شرکت فناپ پرداخت گفت: سالانه بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان در مدل فعلی نظام کارمزد به بانک ها تحمیل می شود که این رویه باید اصلاح شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۴    
ایستانیوز:در راستای به روز رسانی نسخ جدید همراه شهر، لینک جدید نسخه IOS این نرم افزار رونمایی شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:استاندار البرز با اشاره به اقدامات بانک شهر برای توسعه و آبادانی کلان شهرهای کشور، حمایت این بانک را در توسعه خطوط مترو حائز اهمیت و قابل تحسین دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۴    
ایستانیوز:کلید اصلی رمزنگاری نسخه اصلی باج افزار Petya توسط سازنده آن انتشار یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:وزیر دادگستری قطر اعلام کرد این کشور با تشکیل کمیته ای قصد دارد به صورت قانونی علیه عربستان، امارات، بحرین و مصر اقدام کرده و به دلیل آسیب هایی که به اقتصاد قطر وارد کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۴    
ایستانیوز:مرکز ماهر اعلام کرد: فعال بودن Remote Desktop به صورت حفاظت نشده در سطح اینترنت سرور شما را به طور جدی در معرض خطر قرار خواهد داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:در معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با کاهش جزئی مواجه شد و بین 150 تا هزار تومان ارزان شد؛ ضمن اینکه نرخ دلار هم به 3786 تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:با آغاز فاز جدید رتبه بندی بانکها، شاید اگر نتایج اعلان عمومی شود، سپرده گذاری در بانکهای یک ستاره و دو ستاره با سود بالا، جای خود را به بانکهای پنج ستاره با سود معقول بدهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:گمرک ایران در ادامه تسهیل تجارت برای فعالان اقتصادی و آسان سازی تشریفات گمرکی از راه اندازی و بهره برداری از بیمه نامه تجمیعی در سامانه جامع گمرکی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عرضه گندم در بورس کالا در کنار پرداخت سریع وجه به کشاورزان، موجب قطع دست دلالان از چرخه خرید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تنوع بخشی در ابزار های تامین مالی خود، برای نخستین باردر سال جاری، تعداد 6 هزار و 500 دستگاه خودروی دنا را در بورس کالای ایران عرضه می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:در جریان انجام امور تصفیه برای ارزیابی دارایی ها و بدهی های تعاونی های زیرمجموعه کاسپین، تازه ترین اخبار از آن حکایت دارد که تمامی امور مربوطه به پایان رسیده و این هفت تعاونی به طور کامل به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که دلار ثابت بود و بازارهای سهام آسیایی به سطح بالاتری صعود کردند، اندکی کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:خودرو رنو Duster تیپ 4WD مدل 2016 فول آپشن در بازار جهانی به قیمت 18 هزار دلار است
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۹    
ایستانیوز:قیمت فروش انواع مودم را در بازار مقایسه کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:هفتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 بامداد روز دوشنبه 26 تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:رینگ خانواده پژو 5 پره رونال سایز 15 اینچی در بازار به قیمت 175 هزار تومان به فروش می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:دکتر قاسم محسنی، عضو شورای عالی بورس که سوابقی همچون ریاست کمیته برنامه ریزی، سیاست گذاری و مدیریت ریسک سازمان بورس و مرکز تحقیقات بورس را در کارنامه دارد به بررسی چرایی ناکارآمدی و رکود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۹    
ایستانیوز:بانک ملی ایران در نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران تندیس حمایت از تولید، خدمات و رضایت مندی مشتری را دریافت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن گفت: تامین مالی از بازار سرمایه نسبت به سایر شقوق تامین مالی مناسب تر است و امیدواریم با کمک و حمایت بورس توانمندی های بخش ریلی بیش از پیش توسعه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:از زمانی که سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران در شهریور ماه 1382 راه اندازی شد، نزدیک به 14 سال می گذرد. نقطه عطفی که دو سال بعد به پیدایش شرکت بورس کالای ایران تبدیل شد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۹    
ایستانیوز:بانک ایران زمین در راستای اجرایی مسوولیت اجتماعی و اشاعه فرهنگ محیط زیستی از جشنواره روز بین المللی جنگلبان حمایت می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۹    
ایستانیوز:مجوز افزایش سرمایه 4 هزار و 930 میلیارد ریالی گروه بهمن از محل سود انباشته صادر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۴    
ایستانیوز:بانک صنعت و معدن با تامین 7 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 18 میلیارد تومان تسهیلات ریالی برای 4 طرح صنعتی در استان گلستان بیش از 190 شغل ایجاد کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:معاون پارلمانی رئیس جمهور از ورود شورای عالی امنیت ملی به موضوع مؤسسات مالی غیر مجاز خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:در سال گذشته بیش از 26 هزار فقره تسهیلات به ارزش 449,053 میلیون ریال از سوی بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعطاء شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:سخنگوی هیات رئیسه مجلس از بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری با حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی روز سه شنبه مجلس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان هم اکنون یکی از سازمان های پرافتخار حوزه اجتماعی کشور است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: با توجه به شرایط بحرانی آب لازم است که وضعیت قیمت سروسامان پیدا کند؛ به همین دلیل پیشنهاد وزارت نیرو پلکانی شدن قیمت آب است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۴    
ایستانیوز:نماگرهای اقتصادی شماره 87، مربوط به سه ماهه چهارم سال 1395 منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:وزارت اقتصاد با ارائه تحلیل های جدید از وضعیت قیمت نفت خام ایران و جهان، از پیش بینی نرخ رشد 3.3 و 4.3 درصدی اقتصاد ایران در سال های 2017 و 2018 میلادی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۴    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با شفاف سازی بانک صادرات در خصوص صورت های مالی، نماد این بانک در بورس به زودی بازگشایی می شود و سهامداران آن به هیچ وجه نباید نگران بسته بودن نماد این بانک در ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۹    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون مالیات اتاق اصناف تهران از افزایش دو درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی از سوی اصناف کشور در سال جاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۹    
ایستانیوز:معاون اقتصادی بانک مرکزی بی توجهی به موضوع ثبات مالی را باعث از دست رفتن نرخ رشد مثبت اقتصادی، تورم پایین و ثبات بازار ارز دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:بانکداری اسلامی یک سیستم مالی غیر متعارف است که در یک دهه گذشته شاهد رشد چشم گیری بوده به طوری که در سال 2015 حجم سرمایه های آن در انگلیس به 4.5 میلیارد دلار رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:آیین نامه اجرایی تسویه مطالبات و بدهی های اشخاص حقیقی و حقوقی تعاونی و خصوصی از/ به دولت از طریق صدور اوراق تسویه خزانه از سوی خزانه دار کل کشور ابلاغ شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز هفته تامین اجتماعی در برنامه زنده روی خط خبر شبکه خبر حضور یافت و به تشریح فعالیت های این سازمان پرداخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۹    
ایستانیوز:سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در مرحله اول بانک های دولتی موظف به بخشش جرایم وام های کمتر از 100 میلیون تومان هستند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز:تالار صادراتی بورس کالای ایران روز دوشنبه 19 تیرماه میزبان عرضه 21 هزار تن انواع قیر شرکتهای عایق اصفهان،ایزوگام تبریز (صنایع قیر مجد تبریز)، کیمیا قیر جی و شعب مختلف نفت پاسارگاد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی خبر حذف حق بیمه کارفرمایی در کلیه کارگاه های زیر پنج نفر را تکذیب کرد و گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:سعید باستانی، نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد بانک های تخصصی در کشور گفت: بانکهای تخصصی مانند صنعت و معدن ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:طی روزهای سپری شده از تابستان، سهم آپارتمان های نوساز از بازار اجاره ملک نسبت به دیگر بازه های سنی واحدهای مسکونی، تحت تاثیر دو عامل اندک بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۹    
ایستانیوز:حجم نقدینگی در پایان اسفندماه سال 1395 به 1253 هزار میلیارد تومان بالغ شد که نسبت به ماه مشابه در سال قبل از آن، 23,2 درصد رشد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:شرکت لیزینگ رایان سایپا که اخیرا مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برای سال مالی 1395 برگزار نموده است و سود 316 ریالی به ازای هر سهم را شناسایی کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۹    
ایستانیوز:نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اولویت در استفاده از اعتبار مصوب برای اجرای بخشش دیرکرد و جرائم بانکی، در گام اول با دریافت کنندگان وام های زیر 10 میلیون و سپس زیر 25 میلیون است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۹    
ایستانیوز:با ابطلال بخشنامه بانک مرکزی توسط دیوان عدالت اداری، رفع سوء اثر چک های برگشتی از 7 سال به 3 سال کاهش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۴    
ایستانیوز: کفایت سرمایه ، الزامات نقدینگی و ریسک اعتباری سه عامل کلیدی است که می تواند به عنوان راهکار های خروج از بحران تنگنای فعلی بانک ها و همچنین پیشگیری از وقوع مجدد آن ارائه شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:ایرانیان از قدیم درهنگام نشستن درحضور اشخاص واجب الاحترام زانوان و پاها را جفت میکردند. عکس: چرا ایرانی ها در قدیم دو زانو می نشستند؟
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:تهران 90 سال قبل
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۹    
ایستانیوز:پرداخت مستمری به بیمه شدگان اصلی و تبعی از جمله مهمترین ماموریت های سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۴    
ایستانیوز:طی مراسمی جایزه ویژه کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی Audi Q5 جشنواره پایانه های فروشگاهی شرکت ایران کیش (پات)، به ایرج عاشورخانی از مشتریان بانک تجارت اهدا شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۹    
ایستانیوز:یک کارشناس حوزه فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت استفاده از اینترنت اشیاء این پدیده را یک انقلاب نوین خواند که در حوزه های صنعتی، تجاری و آموزشی دارای کاربردهای صرفه جویانه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی کشور باید به سمت کاهش سود سپرده و تسهیلات پیش برود تا هم سبب رونق تولید شود و هم رونق کسب و کار.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:این هفته قیمت دو مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۹    
ایستانیوز: رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه شرکت صدرا بابت خرید شرکت آذرآب هنوز 100میلیارد تومان به دولت بدهکار است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۹    
ایستانیوز:مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره به ریسک بالای سپرده گذاری در موسسات بدون مجوز، فعالیت این موسسات را باعث ایجاد رقابت ناسالم در بازار پولی کشور دانست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۴    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.